Wish A Baby 91

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hilma77

Vieras
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Helinä, vm -77, esikoinen haaveissa, PK-seutu
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, km 02/08, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Oona, vm -76, esikoinen haaveissa, Y 1/08 Etelä-Suomi
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Aloitin uuden ketjun, josko vaikka tähän saataisiin samanlainen plussasade kuin edelliseen ;)

Marille pahoittelut negasta :( Kurja juttu. Toivottavasti täti ainakin tulee nopsaan, jotta pääsee jatkamaan.

Täällä oli kyselty, tietääkö mies palstailemisesta. Olen kertonut miehelleni, että täällä ollaan ja haaveillaan. Kerroin hänelle jopa nimimerkkini, mutta taitaa olla sen jo unohtanut.

Hermostuin tänään odottomaan tätiä, joten tein testin. Ja kyllä, haalea haamu se sieltä tuli. Nyt sitten ollaan ja ihmetellään; testasinko liian aikaisin vai voiko tämä olla vielä km aiheuttamaan?! Yhtä kaikki, testejä ei ole enempää vasta lauanantaina haen uusia, jos edelleen on tarvetta. Ihan hirveästi en vielä uskalla toivoa. Vain ihan vähän ;)

Hui Hilma... kuin kauan sulla nyt on keskenmenosta? Luulis, että sen suhteen näyttäis jo negaa!!! Eihän sulla oo mitään oireitakaan enää kai ollut...
Peukut pystyssä, että tämä olis oikea plussa eikä enää vanhoja huuruja bdbdbdbd :)

Ymmärrän kyllä Tikrun, Kukkiksen ja Keijun fiilikset, tsemppiä teille kaikille. Toivottavasti jaksatta taas pian palata palstalle :)

Oi, Hilmalle ilmestyi haamu tikkuu.. Toivotaan että olisi kyse uudesta raskaudesta eikä km:n aiheuttamista "jälkihuuruista" =) dbdbdbb ihan peukut jäykkinä ;D

Täällä on nyt sitten menossa kp1, eli menkat alko. onneks ei tullu tän pidemmäksi tämä kierto..

Hilmalle peukkuja ihan urakalla et oisi uusi kyytiläinen mukana!! Mulla testit näytti silloin km:n jälkeen haamua vielä pitkään eli seraavan kierron lopulla vielä...

Wish A Baby 91
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Helinä, vm -77, esikoinen haaveissa, PK-seutu
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, km 02/08, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (WABpoika,11/06), Y 8/07, Pohjois-Pohjanmaa
Oona, vm -76, esikoinen haaveissa, Y 1/08 Etelä-Suomi
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Onnittelut Hilmalle haamusta... TOivotaan että viivat vielä vahvistuu, eikä kyse olis mistää km:n jälkihöytyistä...
Annukalle vielä peukut pystyssä... ja oliko muita...???
kuka oli testannu negan..??? Halitus...

Kyllä tuo haamu epäillyttää. Epäilen samaa juttua kuin Tikrulla :/ Mun km alkoi 8.2. ja vuotoa kesti sen viikon verran. Eli ihan tässä kohta pitäisi alkaa (mulle sanottiin, että viisi viikkoa km tulee yleensä seuraavat kuukautiset), jos alkaa... Mutta lauantaina hankin uuden testin ja jollei siinä ole yhtään vahvempaa viivaa, niin sitten se on vain "jälkihöyryjä".

Vai tuli Hilmuskalle haamu tai haalea. No toivotaan, että olis ihan oikeassa ja masussa kasvais joku :-)
Täällä ei mitään uutta. Luulin, että tänään olis ehtinyt päivällä vähän ulos mutta turha toivo. Edellinen palaveri loppui juuri ja uusi alkaa yhdeltä, joten ei tässä ehdi kuin pikaisesti täällä pyörähtää, syödä ja kohti uusia seikkailuja..

Oijjoi, nyt on peukut jämäkästi pystyssä Hilmalle. Toivotaan, ettei johdu edesmenneestä km:sta!

Mikä on Annukan tilanne?

Minä tuossa viime aamuyönä melkein jo lähdin pyttyä halailemaan, mutta pysyin sitkeästi sängyssä. Johan jotakin, näinkö pian ne oireet alkaa?

Hui Hilma, onpas jännä tilanne!! Hulluna peukkuja että siellä olisi ökkömönkiäinen kyydissä ja pysyisi siellä loppuun asti. Mikä kp sulla on menossa?

Onko Helinä plussannut? :) Utelias olen joo...

Ekas plussas Oona ja sit Helinä... Tiijättehän, ettei kaksi ilman kolmatta...!! -- Eikä kolmas ilman paria..

Juttelin just yhden puolitutun kanssa... Ikää hänellä on samanverran kuin mullaki.. Tunnusti että heillä on vauvakuume... Pari lasta ennestään, mutta yksi ois vielä kiva... Oli kyl aika jännä luoda häneenki uskoa...

Heippa pitkästä aikaa!

Juu, palstailutaukoa pidän minäkin, kun nämä vauvahaaveet alkaa käydä niin epätoivoisiksi ja ahdistaa. Vauvauutisia satelee taas joka taholta. Viimeisimpänä yllärinä eräs pari, joka on tyyliin alkanut vasta seurustella niihin aikoihin, kun me on aloitettu tää vauvayritys, joten pistää vähän mieltä matalaksi. Lääkäriin pitäisi tässä soitella, mutta kun ei jotenkin jaksa sitäkään... Tunnen olevani nyt jonkinlainen "väliinputoaja" näillä palstoilla. Te ootte ihanaa porukkaa, mutta itseltä on vaan kadonnut se vauvahaaveilun ilo ja toiveikkuus, mikä alussa oli. Ja tuntuu, että oma kirjoittelu tänne on vain ainaista valitusta... Mutta toisaalta en osaa kirjoittaa mitään lapsettomuuspuolellekaan (vaikka sinne tässä kai jo kuuluisi), kun siellä on kaikilla jo hoidot käynnissä.

Onnittelut kuitenkin plussanneille Oonalle ja Helinälle, ja Hilmalle toivon myös vahvenevaa viivaa! Muillekin terkkuja, pitäkäähän ketju pystyssä! En varmaan osaa täältä täysin poissa pysyä ja tulen varmasti kertomaan, jos meillä homma etenee johonkin päin. Halit kaikille!

Ihan sama fiilis täällä keiju! oon käyny ahkeraan lukemassa noita lapsettomuuspalstoja mut en ole minäkään sinne mitään kirjotellut...tänään laitoin postiin kaikki kokeiden tulokset, vihdoin, kun oon sitäki venyttäny kun ei mitenkään kauheesti innosta tutkimukset ja hoidot ym...

Voi Keiju ja Tikruliini, kyllä teillä on ollut turhan pitkä tuo tärpin odotus. Kyllä sen teille jo soisi, miksi tämä maailma ei anna aina mitä haluaa. Tässä ketjussa on ollut aina hyvä se että nämä pitempään yrittäneet on aina jaksaneet tsempata vähän lyhempään yrittäneitä. Minusta tuntuu ettei kukaan ajattele pahaa jos tänne vähän valittaakin, sitä tuetaan toisiamme niin vasta kuin myötämäessä, joohan!?

Minulla on ikävä tänne puolen, vanhojen tuttujen luo!

Iso hali Tikrulle ja Keijulle... Miten teitä nyt lohduttais... Kunnon lemmenloma miehen kanssa vois tehdä terää... Viime talvihan oli meillä tiukkaa vääntöä ja oviksen bongaamista ja täsmäiskuja.. Sitten kuitenkin kun oltiin molemmat lomalla, niin saatiin se tärppi... Koko kesän aikana en oikeestaan kierron kulkua aatellu... Mut kun kesää ny aattelen, niin mieleen tulee yksi yö... ja silloin tää meijän ihime sai varmaan alkunsa.. Sitä vaan jotenki sit tiesi, että tää saattais tärpätä... seuraavana aamuna oli vaan jotenki sellainen olo...

Piitulla taitaa pukata haaveita pikkukolmosesta?? Ois kyl hieno juttu kun alkaisitte haaveileen jo seuraavasta. Voihan sitä haaveilla, vaikka yritys ei ihan vielä alkaisikaan.. Miksiköhän tuo meijän plussapuolen ketju on niin hiljainen?? Täytyy kyl tunnustaa että en itsekään kovin ahkeraan siihen kirjoita, mutta melkein aina kun sitä oon kaivamassa esiin, niin viimeisin viesti on joko mun tai Piitun..

Voi Tikru... Lohtuhalirutistus *ottaa syleilyyn ja halaa* Tauti vei sittenkin voiton... Tiedän tasan miltä susta tuntuu... Aattele, ettei äidilläsi ole enää kipuja ja särkyjä...
Voimalähetys täältäkin...
Lähtijälle on helppoa vain nukkua pois... mutta jälkeenjääville ei niinkään helppoa. Koita kestää...