Wish a Baby 60

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WAB
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tilasin Dermosta Käsaivoide E:tä, harmittaa kun en tilannut isoa putelia, kun tilasin vaan 50 ml... Suosittelen sitä!

Keijulla parhaat taikasanat, hitsi kyllä ne miehet osaa meitä naisia käsitellä. Ei se siman teko ole vaikeaa, eikun ohjetta vaan netistä ettiin...

Niin eihän se kummonen juttu ole se leikkaus, mutta ilmeisesti leikkaavat pois koko sappirakon?? Se lekuri ainakin uhkaili sillai... Eipä se haittas, kun vaan kivut loppuu kokonaan.

Tikrulle samat sanat bd bd bd ja sinullakin alavatsakipuja!! Jospa teillä olisi tärppi käynyt kun mieskin on ruvennut lepertelemään, on se kyllä kumma miten ne miehetkin muuttuu "lällyiksi" :D

Laitoin lauantaina siman käymään ja sinne se jäi vielä täksikin päivää, kun en illalla kerenny nostaa sitä sankoa jäähtymään ja aamullakin oli mukamas niin hoppu. Otin vaan kuoret ja sitruunanpalaset pois lillumasta. Fariinipussin kyljessä on perussiman ohje... joten siitä vaan tavailemaan. Kokeilen ny ekakertaa kuivahiivalla, ainakin kun leipoo, niin pitää nesteen olla lämpimämpää, tiijä sit miten siman kans... Hyvin kuulosti sanko kihisevän.. Meillä vapunvietto on hyvin moninaista...ja aivan takuulla kohdistuu vappuaattoon tai aatonaattoon. Voi olla että ajellaan raveihin tai sitten mennään rankametsään tai muuten vaan puuhaillaan halkojen kanssa. Muutenkaan meillä ei ole tapana ryypiskellä päivällä. Tosin jos vaikka täytetään liiteriä, niin välillä voi ottaa oluset selkää oikastessa. Serpentiiniä ei eikä ilmapalloja... mitäs me vanhat ... meijän leipomo tekee niin hyviä munkkeja, että pussillisen vois niitä ostaa... tippaleivät saa jäädä...

Toivottavasti Tikrun kevätkylvöt tuottavat satoa... siis että olis ollu itäviä siemeniä... ja maaperä otollista... :) Kuten myös muilla meidän jännäilijöillä.... Empäs muistanutkaan,että meijän jännäilylista mahtuu yhden viikon ajalle (tai ainakin melkein....) Miten muuten voi olla mahdollista? Luin kyllä kerran jossain, että kun on naisvaltainen työpaikka, niin firman akoilla on punaiset päivät samaan aikaan, jotenkin hormoonit vaistoavat toisensa tai jotain ...

Piitulle piti sanoo että olipas nuiva ultraaja ku ei suostunna katsoon sun munasarjoja... Vai koko sappirakon meinaavat nippasta... jospa sitte helpottais vatsakivut... Vaikuttaako sit jotenki ruokavalioon?? Vai miksi ihmisellä on sappirakko? Onko se kovinkin tärkeä?

Safiirille myös pahoittelut tädistä! Kylläpä se akka ehtii moneen paikkaan. :( *tsemppihali*

Tikrullakin lupaavan kuuloisia oireita! bd bd bd

Noista Keijun miehen taikasanoista tuli mieleen, että meillä se on kyllä niin päin että me on viety anoppilaan pullo tai kaksi simaa... Eli ei onneksi tule paineita siltä suunnalta, kun anoppi ei itsekään viitsi tehdä simaa. =)

Piitulle pahoittelut sappikivistä. Ihan tosissaanko meinasi napsaista koko sappirakon pois? Kuulostaa aika hurjalta, mutta tietysti se on tehtävä, jos muu ei auta. Tsemppiä!

Voi harmi Safiiri! Tuliko sulle pitkä kierto vai miten minä muistelen?

En kyl tiedä yhtään mitä se sappirakko tekee ja onko se niin tähdellinen, mutta pois minä sen kyllä annan mielelläni jos kivut loppuu siihen! Niinhän nuo uhkaili, siis poistolla, kai ne kivet sitten voi uusiutua? Myytävänä sappirakko, mukana muutama kivi :)

Tikrukin oli nähnyt vauvaunta, toivottavasti on enneuni. Jospa minäkin sitten näkisin kun oikeasti odotan lasta :)

Piitu varmasti inhottava vaiva, äitilläni ollut kanssa sappikiviä ja sanonut että kipu oli aivan kamala, hyvä jos poistavat sen sitten!

Koska meinasit piitu testailla??

Ite tein ihan huvikseen ovistestiä tänään :) ihan siksi ku mieleen painunut se kun silloin plussasin niin ovistesti näytti plussaa kans ni aattelin että jospa tost vois jottain päätellä, hölmö minä! haaleeta plussaahan tuo nyt näytti, mutta ei kai tosta nyt oikeesti voi mitään päätellä...mulla on nyt noit raskaustestejä tosi herkkiä millä voi testailla jo ennenku menkat ois pitäny alkaakkaan mutta ehkä tässä odotellaan ja katotaan....

Tieto lisää tuskaa :) Sanotaan... Luin netistä että sappikivileikkaus tehdään tähystyksellä ja seurauksena voi olla hartiapistos! Etsin sitten netistä tietoa hartiapistoksesta ja löytyi meidän ketju maaliskuulta, Ompulla oli ainakin tietoa hartiapistoksesta?! Entäs muilla?

Mä niin vihaan kaikkea kipua, minulla on todella todella matala kipukynnys..

Voi kun Tikrulla kuulostaa jännältä, peukkuja!! Millon sinä testaat?

Minä en kyllä aio testata, koska en enää jotenkin usko koko raskautumiseen. Ja menkkakivut on jo oikeasti alkaneet, niin silloin minun toivo on menetetty. Mulla on muuten vasta kp 22 menossa... Mikä kp Tikrulla?

Täällä menossa koopee 24 ja en kyllä miekään usko raskautumiseen, sen takia yritän venyttää etten nyt ainakaa testailis ennen perjantaita...mut tää odottaminen on niin ÄRSYTTÄVÄÄ ku noil erittäin herkillä vois testailla jo enneku täti ois pitäny ees alkaa mut malttia malttia...täälläkin edelleen alavatsa särkyä...

Hartiapistos, auts mutta varmasti sen kestää sitten ku tietää et pääsee sappivaivasta eroon :)

Jeps, telkkuu...tikru ja kp 24

Kurja sukulainen ehtii joka paikkaan... Lohtuhalit Safiirillekkin !! *rutistaa*
Tikrullakin on jännät ajat käsillä.. huiiiiiii....

Piitu... muistelen että joku tuttu oli saanu ne sappikivet mukaan leikkauksesta... On sillä nyt kotona purkissa takanreunalla... :) Mutta se on hyvä että kivut häipyy ku sappi hävitetään....

Täti täällä pakkailee kamojaan... Reippaalla mielellä siis kohti uutta kiertoa.

Työtkin puskee päälle... PItäis kai aloitella. Mukavaa päivää kaikille...

Voihan kökkö kun joutuu heräämään vapaapäivänä "näin aikaisin"...oisi kyllä uni maittanut pidempääkin, mutta mentävä tohtorille jotta pääsen allergiatesteihin..

Senoralla tädin verran "lusittu" hyvä hyvä, sanot tädille samantien tervemenoa moneks kuukaudeksi, että turha tulla takaisin vähään aikaan!

Ompahan ihanaa kun on luonnollisen näköiset kulmakarvat, ekaa kertaa siis värjäsin, muuten olen kulmakynällä tummentanut...:)

Kahvi tuoksuu jo sen verran että mentävä juomaan...:):):):):)

Heippa hei!

Pahoittelut Safiirille! Kyllä se akka taas kerkiääkin joka paikkaan.. *mur* Mitenkäs tuhrujen suhteen kävi, vältyitkö niiltä tällä kertaa? (eikös sullakin ollut sitä ongelmaa..?)

Piitu, tässä ketjussa puhuttiin hartiapistoksesta munatorvien aukiolotutkimuksen yhteydessä. Se johtuu siitä, kun munatorviin puhalletaan ilmaa (ja jotain muuta ainetta?), niin se ilma nousee myöhemmin imusuonia pitkin ylös ja aiheuttaa tuota pistosta. Tai jotenkin niin ;) Varmaan jotenkin sama juttu sappikivileikkauksessa, jos ne puhaltaa sinne ensin ilmaa, että on tilaa työskennellä. Mutta älä turhaan pelkää sappileikkausta! Mun isältä poistettiin sappikivet jokunen vuosi sitten, ja hänen mielestään leikkauksesta toipuminen oli pikkujuttu niihin kipuihin verrattuna!! Eikä se voi olla pahempaa kuin synnyttäminen, eikös leikkaus tehdä kuitenkin nukutuksessa =)

Tikrulle peukkuja! Eihän se ovistestiin pissailu todista vielä mitään :) Se on kyllä hermoja raastavaa, kun tietää, että herkimmillä testeillä vois jo näkyä plussa, mutta silti aikaisin testattu negakaan ei välttämättä merkkaa vielä mitään. Jännäksi menee!

Kukkikselle tsemppiä tädin kestitsemiseen. Shoppailu ja herkuttelu on aina hyviä lääkkeitä tätipäiviin!

Jospa tänään yrittäisi olla taas tehokas... Ihan kamalaa, miten laiska ja veltto musta on tullut näiden opiskeluhommien suhteen! Pari ekaa vuotta jaksoin olla tehokas, mutta nyt ei tuu mistään mitään... :/ Yliopistolla kun ei ole mitään dead lineja mihinkään. Ja vaikka miten itselleen yrittäisi asettaa aikarajoja, niin ei se toimi, kun tiedän, että niistä voi aina luistaa. Miten ihmeessä saan otettua itseäni niskasta kiinni?!? Niin, olen pohtinut tätä koko kevään.. ja viime syksyn.. *huokaus*

*potkis* Keijulle... nyt lopetat palstailun vähäksi aikaa ja paneudut sen kirjan tekoon! Hus!! Ihan hyvällä tässä taas... Itellä kun ei tuosta akateemisesta kouluttautumisesta ole mitään kokemusta, niin ei voi ymmärtää... Mutta voisitko sopia itsesi kanssa että joka päivä paneudut aiheeseen vaikka puolilta päivin.???

Koitas Tikru vielä vähän aikaa malttaa ennen testailua... Kyllä ne päivät siinä sujuvat. Ja onnittelut uusille kulmakarvoille...

Kävinpä istumassa yhden palaverin. hyi ku oli tylsää... Asiat ei taas yhtää tuntunu mua koskettavan, mutta paikalla pitää olla.

Jospas lähtis ruokailemaan, tyhjällä vatsalla ei ajatus luista...

Eihän noista niin oikeesti voikkaan mitään päätellä noista ovistesteistä...:) silkkaa hölmöyttä niihin pissata..:) Kyllä olen jo toivon menettänyt, maha puhuu puolestaan, pöh...joo hyvä tää "rento" meininki...äääh! jotenki vaa alkaa tuntumaan että ei me sitä plussaa saada ikinä enää, tuntuis jo ihan oudolta jos joskus niin ihanasti taas kävisi...itsesääli valloillaan taas..

tikru ja koopee 25

Tikru, nyt ylös sieltä itsesäälin syövereistä!! Varmasti vielä plussaat uudelleenkin! Kyllähän se yks plussa jo todisti, ettei teillä ole mitään esteitä raskauden alkuun saamisessa. Ja ne mahakivut voi yhtä hyvin merkata plussaa :) Mutta tiedän kyllä tuon tunteen, kun menettää toivonsa loppukierrossa.. Koita jaksaa!! *hali*

Kiitos Senoralle potkuista.. :) Oonhan mä sopinut itseni kanssa sata kertaa yhtä sun toista. Esim. en saa kurkata palstalle/ sähköpostiin/ nettiin ylipäätään ennen kuin se ja se on tehty. Mutta kun niistä on niin helppo lipsua... Mulla on nykyään huono itsekuri, myönnän. Eilen päätin tehdä hommia iltapäivän, mutta kappas vaan, pelasinkin tietokoneella pari tuntia. Nyt annoin kyseisen pelin miehelle takavarikoitavaksi työpäivän ajaksi.. Olen säälittävä... Mutta nyt olen päättänyt tehdä iltapäivän hommia, joten bye bye!! :)

No juups, eihän tässä asiassa ainakaan itsesäälillä mitään saavuta, hammasta purren mentävä eteenpäin...:)

Koska keijun kirjan pitäis olla valmis? tsemppiä sen tekoon!

Mitens Annukalla ja Nupulla??? Ovet lukkoon!!

Itellä alkaa v*#?Tus olla jo ohi... Mietin vaan josko kokeilis napsia aspiriiniä ja ohentaa veriä ja jos limiksetkin paksuuntuis... Oli aamulla taasaisen tylsä, mutta toisaalta hieman pelottava palaveri... tiijä sit millaisix nää työt muuttuu... Haluis huilitauon näistä hommista...

images

Iloa ja valoa päivään!

Ihana kuvatus senora! Heti tuli parempi mieli...:):):):)

Tuli mieleen galluppi: minkälaista musiikkia kuuntelette? Minä kuuntelen kaikenlaista mutta oikeestaan se menee tohon rokin puolelle :)

Eilen muuten mun mummo rupes puhuu et se oli aikasa kuluksi kutonu vauvan töppöset ja neuleen ja vaaleenpunaset ja katto hymyillen mua, ihmeellistä...??? :):):) voi kumpa nää ois jotain enteitä...:)

Anteeksi, että ulkopuolinen tuppautuu näin palstalle mukaan, mutta haluaisin kysä Senoralta, miten ihmeessä lisäät kuvan mukaan. Kirjoittelen toisaalla ketjussa ihan vakituisesti ja kirjautuneenakin. En vaan ole yrityksistäni huolimatta (niitä on ollut runsaasti) onnistunut siinä.

Senora meille piti talvella kompututerikurssia, jossa opasti tuon kuvan lisäämisen. Hän on varmaan itse paras opettaja selittämään asian "ulkopuoliselle". Mulleki vois kertaus tehdä hyvää...

Piituko se kyseli mun viime kierron pituudesta. Normaali oli ja 14 päivää oviksesta. Ihme ja kumma, mää taidan vissiin tunnistaa oviksen aika hyvin nykyisin. On jo kolme kiertoa menny sillai että täti tulee bongauksestani 14 päivän päästä.

Nyt ei kerkeä muuta. Kovasti peukkuja kaikille jotka jännää parhaillaan!!!