Wish a Baby 50

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riikkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riikkaa

Vieras
Riikka vm -78, TJOT 12/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Savo
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, esikoinen haaveissa
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa, km 12/06, Päijät-Häme
Piitu1, poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Sunni, vm-79, esikoinen haaveissa lähtien 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Suomi
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi

Sara n. 10.2.
Safiiri 17.2.
senora 20.2. (sitten tsekataan ne etelän hetelmät ... )
Kukkis 24.2.
Riina 26.2. (ja terot varmaan aikastaa taas muutaman päivän...)
Omppu n. 4.3. (jos vielä jaksan yrittää..
Riikka n. 5.3.
Keiju 8.3.

Hyvää ystävänpäivää!

Korkkasin uuden ketjun, toivottavasti tuli oikeat listat. Sunnin poistin jännäilylistalta, mutten vielä varsinaiselta listalta. Voit tehdä sen sitten kun/jos siltä tuntuu. :)

Sitten asiaan. On taas niin paljon juttuja, joita en ole kommentoinut...

Tikrulle hurjasti tsemppiä! Kuulostaa aika rajulta tuo vuoto, mutta hyvä jos se on jo lakannut. Kiva kuulla, että uusi yrityskin on jo mielessä. Ja on varmasti hyvä lähteä liikkeelle rennolla meiningillä.

Ompulle onnittelut onnistuneesta lääkärireissusta. Uskoni sen ammattikunnan edustajiin on taas palannut... ;) Joko olet saanut puhuttua miehesi kanssa siitä simppatestistä? Toivottavasti mies suhtautuu ajatukseen hyvin.

Thelmallakin on toimintasuunnitelma tiedossa. :) Tosi hyvä, että asiat etenee noin nopsaan!

Täällä ei kyllä pöllytellä ystävänpäivänä. Mies on työmatkalla, tulee huomenna. Eikä olla kyllä pöllytelty sitten hmmm... sunnuntain? Joten jos ovis on nyt, niin harmi. Tässä on mietitty asuntoasioita pää niin sauhuten, etten ole ehtinyt edes ovista bongailla. Tällä hetkellä ei juuri harmita, jos ovis jää/jäi hyödyntämättä. Mutta tädin tullessa taas kyllä v*tuttaa armottomasti...

Nyt on pakko irrottautua tästä koneelta, alkaa silmissä vilistä. En kyllä muistanut puoliakaan siitä mitä mun piti kirjoittaa...

Hedelmällistä ystävänpäivän jatkoa! =D

Kiva kun Riikka aloitti uuden ketjun! En olis varmaan taas huomannutkaan, että sata on tullut täyteen.

Meiramin pitää nyt tosiaan ottaa iisisti ja tilanteen seurailu on varmasti paikallaan. Paljos sulla nyt olikaan niitä viikkoja kasassa?

Jokohan Senora on päässyt kotiin asti..ja tuliaiset masussa, toivottavasti :). Täällä innokkaana odotellaan matkakertomusta!

Keiju kyseli tutkimuksista. Noh, kp 3-5 otetaan prolaktiinikoe, sitten varataan aika oviksen tienoon ultraääneen ja ultran perusteella lähete progesteronikokeeseen ja voi olla että oli jotain muitakin (edelleenkin hanskalokerossa sen jerkkauspurkin kanssa kaikki paperit...). Kuten sanottu, tämä on kartoituskierto, tai siis tuo seuraava. Sitten jatkoa mietitään tulosten perusteella.

Limaa olis vaikka muille jakaa, kuka haluu... vastoin päätöstäni tein ovistestin ihan mielenkiinnosta, et jos nyt kerran yrittää ovistella vasemmalta, niin näyttääkö tikku mitään. No joo, ihan haaleeta. Tänään menin sit tilamaan satsin uusia tikkuja, taas kotitestit comista. Mutta tällä kertaa ihan laatikkoon toimitettuna. Jaksa enää pelleillä postin kanssa! Ei tuolla nyt niin kovia pakkasia ole tällä viikolla kai tiedossa..

Mitähän muuta piti..unohdin jo. Huomenna yritän saada sitä lääkäriä kiinni, että voinko ottaa tässä kierrossa niitä lugeja vai vaikuttavatko tuloksiin jotenkin.

Mitkäs Safiirin tuntemukset on...?? bd Entäs Sara??? Onko multa taas mennyt ohi, vai oletko pysynyt taka-alalla (toivottavasti hyvien uutisten kera! bd)

Jaa, eräs ystäväni soitti just ja kutsui itsensä kahville! Täytyy siis mennä sitten kuitenkin raivaamaan tiskipöytää ... :/. Heippa!

Hö, kirjotin ekana vanhaa ketjuun, tsorke....

Hyvää Ystistä siskot!:)

Toivottavasti Meirami supparit ovat jo ohitte ja ihan vaarattomia! Pidä meijät ajantasalla!

Ompun uni vois melkein olla enneuni, et ens keväänä teille syntyis nyytti. No, toivotaan kuitenkin että se olis vähän isompi;) ja sit tietty et oikeesti pääsisit noin helpolla synnytyksestä:D Suostuttele vaan se miehes testeihin, niin kyllä varmasti helpottaa mieltä, oli vastaus mikä tahansa!

Keijullahan on kiva työ kun saa suoraa ja positiivista palautetta. Ihania muksuja:) Ja sanontahan kuuluu, että lasten suusta kuulee totuuden:)

Pitelen tikruliini peukkuja, että rennompi asenne pysyy teillä ja tärppi tulee supernopeesti ja kyytiläinen hengaa matkassa loppuun asti. Kyllä km varmasti masentaa pitkän aikaa ja vaivaa mieltä, ihan ymmärrettävää! Toivottavasti kevätaurinko tuo pirteyttä tullessaan!

Niin, missä Senora luuraa??? Eikös se matka nyt rupee olemaan ohitte? Heti tänne raportoimaan kuulumisia!:)

Kiitos Kukkis linkistä. Kyl se lääkäri tais tuon icsi (sekö se oli) hoidon mainita. Moni oli spekuloinut, et lähtiskö tuollasiin hoitoihin. Me lähdetään, koska uskon et jäis harmittamaan jos oma lapsi oliskin mahdollinen ehkä jopa parin hoitokerran tuloksena ja ei vaan kokeilis ees. Ja jos ei onnistu niin sitten ollaan ainakin kaikki koitettu ja tietää ettei onnaa. Ei ainakaan tarvitta jossitella:) Rankkojahan ne hoidot varmasti on ja haittavaikutuksiakin saatta olla ja varmasti onkin, mutta jos ei veikkaa ei voi voittaa;) öööö....sopikohan tuo nyt tohon... no kuitenkin, tiette mitä tarkotan! Niin ja sit miehelläni on aikanaan ollut sairaus (ei periytyvä), joka vaikuttanut simoihin todennäköisesti joten tää ollut kyllä tiedossa et ongelmia saattaa ilmetä. Siksikin hoitoihin varmasti suhtautuu erilailla. Kiitos kaikille tsempityksistä, toivotaan ettei koko ruljanssi olis ihan turhaa:)

Missä muuten Sara luuraa?

Kappas, kirjottelin vahingossa vanhaan ketjuun.. no kopioidaan tähän:

Huomenta!

Tervetuloa Safiiri takaisin nettipimennosta ;) Hieno juttu, ettei tuhruja näy! Oletko kerinnyt mitään oireita tutkailemaan?

Mäkin olen muuten nähnyt parina yönä vauvaunia. Tai siis toisessa olin 8. viikolla raskaana ja toisessa 5. viikolla, ja molemmissa mietin että miten saan vatsan piiloon töissä. Ihan niinku se tossa vaiheessa kauheesti näkyis ;D

Hienoa Thelma, että olette noin positiivisella mielellä hoitoihin lähdössä! Ja tottahan se on, että varmaan jäis harmittamaan jos ei edes ole yrittänyt. Tsemppiä vaan teille!

Nyt lähden kaffelle. Jos se vähän lämmittäis, ku mää palelen! (meillä on töissä pikkasen vilpoista..)

Huomenta!

En taida uskaltaa poistaa itseä listalta ennenkuin sitten kun on kuultu sydänäänet ;)
Tsemppailen täälä teitä, en oikein osaa tuolla odottajissa olla...

Viikonlopulle ja ensiviikolle painottuu sitten seuraavat jännäykset, tosin sara kummittelee tuon 10:nen päivän kanssa...
Itsellä mahakivut senkun yltyy. Soitin jo neuvolaan että mikähän kipuilu on normaalia tässävaiheessa, hankalapa sitä on ensikertalaisena tietää. Kuulosti sille että jos samanlaisena jatkuu niin pitää lähteä lääkärin luo katsomaan että onkohan riepulainen kiinnittynyt ihan väärään paikkaan... että semmosta... :/

Oi hitto mä palelen täällä! Kyllähän loppukierrossa aina viluttaa, mut nyt viluttaa tuplasti. Pientä nuhaakin pukkaa, joten kai mä olen tulossa kipeeks just viikonlopuksi :/ Lauantaina pitäis lähteä naapurikaupunkiin shoppailureissulle joten en saa tulla kipeeks! Taidan hörppiä loppupäivän kuumaa mustaherukkamehua ja auringonhattu-uutetta.

Sunni, toivotaan että kaikki on hyvin ja kyytiläinen oikeessa paikassa!!

Haudi hau!

Kukkis, sun oireet kuulostaa jo aika lupaavilta! Palelua yms. ja pakkasetkin meni jo (ainakin meillä) :) Pidän kovasti peukkuja, että tärppäis!

Onko Sunni jo varannut alkuraskauden ultraa? Kamalilta kuulosti sun mahakivut, toivottavasti olis ihan normaaleja!

Thelman asenne on kyllä ihaltava! Mutta niinhän se on, että epätietoisuus on pahinta. Sit kun on saanut selville et miksi ei tärppää, ja varsinkin kun hoidot on jo selvillä, niin tulee varmasti parempi olo. Kyllä mekin varmaan yritettäis kaikkia mahdollisia hoitoja ja keinoja vaavin saamiseksi.

Jokos Omppu sai miehen taivuteltua näytteen antamiseen? Hope so! Mitenkäs oviksen metsästys sujuu ja saatko ottaa lugeja? Pitkä prosessi tuo kierron kartoitus... pöh. No onneks mulla on kierron viimeisinä päivinä se lekuri, niin pääsen sit hetipian ekoihin kokeisiin.

Mikäs tosiaan on Saran tilanne?

Ja Senora vissiin päätti jäädä sinne Espanjan lämpöön kun ei ole rouvaa (?) näkynyt!! :)

).( kp 6 ja täti taisi jo häipyä. Nyt on taas vähän rauhallisempi olo tulevaisuuden suhteen eikä ahdista enää yhtä paljon (kummasti nuo kp:t vaan vaikuttaa siihen mielialaan!). Kevään työkuviotkin on selkiintymässä, ja tuntuu, että kyllä sitä vauvaa vielä jaksais vähän odottaakin! Mutta ei nyt pyöri mitään järkevää päässä... Pitäis mennä ehkä päikkäreille, kun tuli nukuttua vähän huonosti viime yönä.

Mukavaa illanjatkoa ja jee, huomenna onkin jo perjantai! =D

Jospa kukkisen "flunssa" johtuis kyytiläisestä? Eikse niin oo et kun tulee raskaaksi niin vastustuskyky alenee jotta keho ei alkaisi hylkiä tulokasta tai jotain..

Täällä vuodot pysyy pois, tänää ihan pienen pieni tuhru mut ei muuta...ja olen limailua havainnut eilen...ovis vissiin tulos...mutta yritän pitää pään kylmänä...

Sunni bdbdbdbdbd kyllä se kaveri oikeassa paikassa on oon varma siitä ja jos kovasti häiritsee ni lekuriin vaan ni asia selviää sitten :)

Kukkis, mäkin näin viime yönä pitkästä aikaa vauvaunta! Siinä olin just synnyttänyt pienen pojan...hehehe...

Mitäs omppu...saitkos lekurin kiinni? Oletko tikutellut?

Mitens, vietittekö mitenkään erilailla iltaa eilen kun oli ystävänpäivä...meillä ei mitn..muutaku pöllyttelyä...heh :) :)

Yöhön töihin....blaah!

Heipat, kotona taas ja viikonlopun viettoon :)

Kukkis
, todella hyvältä vaikuttaa bdbdbdbdbdbdbd!!!!

Lääkäri soitti mulle päin, ja sano, että ei kannata lugeja käyttää nyt, että saadaan virheettömät testitulokset. Hyvä tietää, niin en mene pilaamaan kokeita. Eli tässä sitä luomuna mennään sitten pari seuraavaa kiertoa! Jotenkin helpottaa sikäli, että ei tarvi yrittämällä yrittää nyt vähään aikaan. -ja turhaahan se oliskin, näillä toiminnoilla, tai toimimattomuuksilla lähinnä. Tähtäimenä siis vauva vuosimallia -08 :) Olenkin sitten varmana yksin tässä ketjussa pyörimässä, kun tosiaan nyt pari seuraavaa kuukautta on poissuljettuja raskautumisen kannalta...

Ja kuin suolaa haavoihin, tein piruuttani ovistestin, vaikka ei oikein mitään tuntemuksia, mutta kun se lääkäri kerran sanoi, että rakkula kasvamassa vasemmalla, niin...melkein yhtä vahva testiviiva kontrollin kanssa! Just mun tuuria.. ja kp 17! Harakoille menee, hyvät ovikset, siis jos tuo esim. huomenna olis jo plussaa :/. No, mutta, viikonloppureissu Eurooppaan parin viikon päästä, että saapahan taas kerran ottaa sitä kuuluisaa viiniä :) Ja persrätti housuissa, tietty....

Ei VIELÄKÄÄN olla päästy miehen kanssa keskustelemaan erinäisistä häiriötekijöistä johtuen, mutta viikonloppuna viimeistään on mun tavoite. EIlisilta ei muutenkaan missään romanttisissa merkeissä sujunut, kun oli tota projektia vielä kesken, joka viikonloppuna alkoi.

Sunnille tsemppiä, toivotaan tosiaan, että kivut on asiaan kuuluvia. Ei varmaan yhtään helpota, mutta ainakin mulla onnistuneessa raskaudessa, josta siis toi poika, oli alussa ihan megaluokan menkkakivut, ja hyvin meni siis raskaus. Keskenmenneestä ei juuri mitään tuntemuksia. Joten, tavallaan toivon, että jos joskus vielä onnistaa, että olis niitä kipuja.

Keijukin jo piristynyt, hyvähyvä! Ja kiva, jos työhommelit selkenee :)

Tikrulle jaksamista yötyöhön ja onnea jos päätätte yrittää taas!

Jaa, ruuanlaittoon kai se on mentävä!

Omppu, eikös ne ovikset kannatas kuitenki hyödyntää...mistä sitä taas ikinä tietää...:)
Mä luulen et mä oon ompun kanssa täällä ainakin duunaamassa sitä vauvaa, vuosimalli 08! Jotenki tuntuu että taas kestää ennenku tärppää jos tärppää...en muista kerroinko silloin et miehen spermatestis oli kaikki ok mut liikkuvuus oli 50% ku lapus oli et suositus viissii yli 50% et milläköhän sit sais parannettuu...noh tärppäs kuitenki et kai se on ok mut...rennolla meiningillä! tulee kun tulee JOS tulee...:)

jassoo...tyhmä minä laskin kuitenki oletetun oviksen..hehehe...ois siis ehö 20 päivä...en vahtaa, en...

jaahas ei muuta ku töihin pikkuhiljaa valmistauduttava..tikru ja kp9

Iltaa!

Kukkiksen palelu ja flunssainen olo kuulostaa oikein lupaavalta! bd bd bd

Sunni, käy ihmeessä lääkärissä jos kivut jatkuu! Neuvolan kautta pitäisi päästä suht helposti. Oman mielenrauhasi takia vaan. Eikä ne sieltä ketään ulos aja, vaikka olisi miten turha käynti. Toivotaan, että kivut lakkaa!

Ja tottakai Omppu hyödynnätte oviksen! Eihän sitä koskaan tiedä... =) Toivotaan, että saatte vihdoin miehesi kanssa puhuttua ne tutkimusasiat selviksi.

Joo, meikäläinen on varmaan kanssa siellä vauva-08 kerhossa. Ei tällä meidän parittelutahdilla mitään kovin nopsaan voi tapahtua. :| Ja nyt on se muutto tulossa ja triljoona asiaa hoidettavana, että eihän tässä kerkiäkään niitä siemennyksiä tekemään... ;) Katselin tota listaa, ja Safiiri taisi muuttaa juuri Keski-Suomesta pois. No, ei mene maakunnan "tasapaino" sekaisin, sillä me muutetaan sinne Keski-Suomeen teidän tilalle. :)

Illanjatkoja! Hilaan vielä sen Safiirn päivittämän listan tähän ketjuun.

Riikka kp 12.

Riikka vm -78, TJOT 12/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Savo
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, esikoinen haaveissa
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa, km 12/06, Päijät-Häme
Piitu1, poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Sunni, vm-79, esikoinen haaveissa lähtien 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 10/05 Lounais-Suomi

Hei, mehän mennään riikan kanssa meilkein samoissa...hih! Päästään sit jännäileen yhessä :)
Mä täällä töissä yritän pysyä pirteenä! :)
Omapas hiljainen ilta ollut ketjussa....onkos kaikki peittoja pöllyttelemässä :)
Mikäköhän on senoran tilanne....

eiku siivoon ja leipoon..

Juu, täällä Keski-Pohjanmaalla sitä nyt sitte asustellaan. Kamat onnellisesti perillä. Nyt armoton pahvilaatikkosota menossa...

Hätähousuna tekaisin eilen ruokakaupasta hankkimani liuskatestin, merkkiä Pregent Stick. Tulos: ei mitään, ei kertakaikkisesti toista viivaa minkään lampun valossa edes testiajan jälkeen. Tyylipuhdas nega. Ois nyt tullu vaikka haamulainen niin ois päässy tästä piinailusta. Tuo testi ohjeen mukaan näyttää positiivisen tuloksen jo silloin kun kuukautiset on päivän myöhässä. Mulla ne ilmeisesti on päivän myöhässä maanantaina. Teen silloin tarvittaessa toisen testin. Paketissa oli kaks tikkua.

Safiiri, sä olet nyt vaan testaillut liian aikaseen! Maanantaina sit plussa liuskaan, eikös vaan....++++++++++ Tää tyttö lähtee unille valvotun yön jälkeen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Safiiri:
Hätähousuna tekaisin eilen ruokakaupasta hankkimani liuskatestin, merkkiä Pregent Stick. Tulos: ei mitään, ei kertakaikkisesti toista viivaa minkään lampun valossa edes testiajan jälkeen. Tyylipuhdas nega. Ois nyt tullu vaikka haamulainen niin ois päässy tästä piinailusta. Tuo testi ohjeen mukaan näyttää positiivisen tuloksen jo silloin kun kuukautiset on päivän myöhässä. Mulla ne ilmeisesti on päivän myöhässä maanantaina. Teen silloin tarvittaessa toisen testin. Paketissa oli kaks tikkua.

Itse testasin myös ekan kerran tolla samalla testillä muutamaa päivää ennen oletettuja menkkoja. Negaa näytti. Seuraavan kerran testasin paketissa olleella toisella testillä muutaman päivän sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, ja sain tikkuun haalean punaisen viivan. Seuraavana aamuna varmistelin Apteekin omalla joka antoi vahvaakin vahvemman selvän plussan.

Eli se mitä tulin sanomaan, on että oman kokemukseni mukaan testi ei ole niitä herkimpiä, joten älä suinkaan menetä toivoasi! Itse olin aivan maani myynyt sen ekan negan jälkeen ja ajattelin että ei tärppiä vieläkään.. Iloisempi ylläri tuli kuitenkin melko pian.

Toivotaan parasta!

Safiiri kärsimättömänä jo testaillut.. pahoittelut negasta, vaikka eihän se tässä vaiheessa vielä mitään merkkaa. Peukutus jatkuu! ;)

Kiitos tytöt kannustuksesta, mutta kyllä tää flunssa ihan vaan flunssaa taitaa olla, harmi. Oviksesta vasta 4-5 päivää eli liian aikaista oireille. Mä taidan olla myös siinä vauva-08 jengissä.. tai toivottavasti edes siinä!

Toivoa kyllä on, meinaan mun mummu on vähän sellanen spooky-mummu ja se sanoi eilen, että mä saan tytön! 8) Mä olin siellä kylässä ja mummu vaan yhtäkkii sanoi, että kyllä teijänkin tarttis jo vauvoja alkaa hankkimaan, kun teillehän tulee tyttö. Se ei siis tiedä meijän yrityksestä, mutta vissiin on aavistellut jotain tärppivaikeuksista. Se on kaikki lähisuvun vauvojen sukupuolen tiennyt etukäteen ja senkin se tiesi, että mun veljenpoika syntyy etuajassa. Lisäks se on nähny joittenkin sukulaisten kuoleman edellisenä yönä unessa, siis tietämättä kuitenkaan et kuka on kyseessä. Näitä juttuja olis vaikka kuinka paljon, et sellanen spooky-mummu mulla ;)

Nyt haen lisää kaffetta ja lorautan sekaan auringonhattu-uutetta!

Kiitokset Tikruliinille ja ohikulkijalle. Mää en oo ikinä aikasemmin testannu tällä merkillä, joten ei mitään tietoa herkkyydestä. Käytänkin tuon toisen sitte vaikka keskiviikkona, jos tarvii...

Kukkiksen kanssa samaan aikaan. Kiitokset sullekki lohdutuksesta! Ja älähän sano mitään normiflunssasta. Jospa se ois tosiaan SITÄ! Pystyisiköhän muuten mummusi valaisemaan meidän ellien tilannetta ;)

Se on tytöt PERJANTAI!! *vatkaa lannetta villisti perjantain kunniaksi houkutellen kamuja mukaan tanssiin*

Safiiri on päässyt onnellisesti perille uudelle paikkakunnalle, joten onnea uuteen kotiin! Pahoittelut negasta, mutta kyllähän se ehtii vielä plussaksi muuttua monta kertaa. Peukutus siis jatkukoon!

Hui mikä spooky-mummo Kukkiksella! :O Ihan kylmät väreet meni kun luin tuota. Ei vaan, aika ihanalta kuulostaa tuollainen "ennustajaeukko"! :) Voiskohan hänelle laittaa spostia ja saada hieman luotettavamman ennustuksen kuin niiltä madame mammoilta ja ennustaja elleiltä? ;) Jospa sulla olis kuitenkin jo tärpännyt, kun hän kerran sukupuolestakin jo puhui?!? Eihän sitä voi "nähdä" ennen kuin vaavi on saanut alkunsa...? =)

Vai vauva-08 -kerhoa täällä on perustettu! :) Mä varmaan liityn myös siihen... Siis todella mielelläni edes siihen! Jotenkin en jaksa uskoa, että meilläkään ihan pian tärppäis. Joten Omppu, ei mitään hätää, et sä ihan heti yksin jää tänne! Ja mistäs sitä tosiaan tietää, vaikka teillä tärppäiskin vielä ihan "luomusti". Jospa vaikka sillä vasemmalla puolella olis jotenkin vahvempi ovis, ja sitten lutskut ym. toimis normaalisti? Ilman muuta kannattaa hyödyntää se ovis, vaikka ilman lugeja ootkin!! Ja peukkuja, että saisitte miehen kanssa puhuttua viikonloppuna!

Tikrulle toivon kovasti onnea uuteen yritykseen! Eiköhän teillä ole uusi tärppi mahdollinen ihan lähiaikoina, kun kerran jo onnistuitte! Eihän teillä nyt niin monta kuukautta siihen ensimmäiseenkään mennyt, vai miten se oli? (muistelen vaan, että tulit listoille mun jälkeen). Mutta anyways, kovasti peukutan sulle vilkkaiden simojen ja isojen munisten puolesta!!

Riikalla on tiedossa myös muuttohässäkkää. Tsemppiä siihen! Onko jo muuttopäivä tiedossa? Muutatteko ihan vieraaseen paikkaan? Siinä touhussa ainakin saa ajatuksen pois vauvoista, mutta sitten uudessa kodissa onkin ihana paneutua kunnolla asiaan! hih, paneutua ;)

Hmph, tänään taas pitäisi itsekin paneutua gradun tekoon. Blaaaahhh... Tuli niitä uusia työkuvioita loppukeväälle, niin pitää yrittää tsempata opiskeluja pois alta. Mutta iltapäivällä mennään miehen kanssa shoppailemaan, jee. Sain ylipuhuttua sen kaveriksi, kun lupasin, et katsellaan vaan kenkiä mulle... Joo, niin varmaan ;) *hih*

Rentoa perjantaita ja mukavaa alkavaa viikonloppua!

Olen vielä vajaat pari viikkoa 30v. Avomiehen kanssa yritetty vauvaa säännöllisen epäsäännöllisesti. Viime kierrolla yritettiin oikein "tekemällä tehdä" mutta aamuyöstä heräsin ja totesin, että kp1 tuli ihan ajallaan :(
Mahtuisinko siis mukaan tähän porukkaan? Olisi mukava vaihtaa ajatuksia muiden yrittäjien kanssa.

Tässä ketjun uusimpana jäsenenä (yhdessä Kukkiksen kanssa) toivottelen Annukan tervetulleeksi wabbilaisiin. Päivitä itsesi tuohon meidän listaan...