Wish a Baby 50

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riikkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
*tanssiin Keijun kanssa villin musiikin tahtiin pää punaisena kuumuudesta* Rattoisaa perjantaita flikat. Mun piti alkaa siivoilemaan, kun jälkikasvu lähti mummon ja papan kanssa viemään säästö"possuaan" pankkiin..

Tervetuloa Annukka! Täällä on mahtava meininki :)

Voi Safiiri hätähousua :) Kyllä sitä itekin varmaan tulis höyryttyä ihan samalla tavalla... mutta maltahan vielä pari päivää -ei noi markettien testit tosiaan liene herkimmästä pääästä.

Juu aika kammomummo Kukkiksella, huhuu....*kylmät väristykset*! Meillä on töissä yks nainen, joka kuulemma kans näkee etukäteen tulevia tapahtumia. Mulle ei kyllä ole koskaan uskaltanut sanoa mitään. Ja kerran yks toinen töissä katto mun käsiä (on kans jotain alan lahjaa omaavinaan) ja sano kivasti, että empäs sanokakaan mitään... arvatkaa mikä fiilis jäi..varmaan lyhyt ja tyhmä elemä edessä.

Nii, juu, kyllähän sitä nyt sit kumminki tuli yritettyä, oviksen hyödyntämistä. Mutta ei tosissaan MITÄÄN odotuksia sen suhteen, jos nyt niin onnellisesti sattuis käymään, että onnais, niin olis kyl täys yllätys. Ihania nää rennot kierrot (=pakkohan se on tänäänkin tikutella ja vongata miestä =D)!

Keijulle tsemppipotkis gradun kimppuun! Ja Senoraa huhuillaan, eiks jepulis?!

Riikka vm -78, TJOT 12/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Savo
Keiju vm -80 Y 7/06, esikoinen haaveissa, Helsinki
Sara vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Thelma vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Hilma vm-77, esikoinen haaveissa
Omppu75, poika 03/04, toinen tilauksessa, km 11/06, Y 1/07 Keski-Uusimaa
senora, vm-65, esikoinen haaveissa, km 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa, km 12/06, Päijät-Häme
Piitu1, poika04, y 10/06 Pohjois-Karjala
Riina1981,vm-81 esikoinen haaveissa, y 11/05, Varsinais-Suomi
Sunni, vm-79, esikoinen haaveissa lähtien 10/06, Pohjois-Pohjanmaa
Safiiri, vm-72, poika10/00,poika03/03,tyttö01/05 y 10/05 Keski-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 10/05 Lounais-Suomi
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso

Tervetuloa, Annukka, joukkoon mukaan! Ja Safiirille pahoittelut, mutta ei luovuta toivosta vielä! Kukkiksella on tosiaan "hieman" pelottava mummo, huh! Mutta hyviä uutisa kertoi teille :) Ja taatusti sulla, Omppu, ei ole edessä tyhmä ja lyhyt elämä.

).( Elämän epävarmuus vaivaa, voi kun voisi olla pieni ja antaa äidin ratkoa kaikki ongelmat! Tjottailu/yrittäminen piti aloittaa 3/07, mutta nyt tuo miehen työnantaja rupesi keikuttamaan venettä eli kertoi yt-neuvotteluista :( Ja juuri ennen talvilomaa! Nyt menee se(kin) mukavasti murehtiessa.. Äh!

Hyvää talvilomaa kaikille, joilla moinen on ja ihan kaikille plussatuulia!

Annukalle tervetuloa joukkoon! :)

Omppu, älähän nyt vielä luovuta, kun eikös sulla nyt ollut eri puolella munis kasvamassa kuin normaalisti? Jospa tällä toisella puolella kasvais vahvempia muniksia.. ;)

Perjantaita! Nyt en kyllä jaksa tanssia, vedin tuossa juuri humpat imurin kanssa. :)

Safiirille mielettömät peukutukset! bd bd bd bd Uutta testiä kehiin vaan sitten parin päivän päästä, eiköhän se plussaksi muutu!

Annukalle tervetuloa! Me pidettiin esittäytymiskierros juuri edellisessä ketjussa, voit selata sieltä jos haluat tutustua meihin paremmin.

Kukkiksella on tosiaan aika spooky mummu! Huuh. Musta itsestäni olisi tosi karmivaa nähdä jotain enneunia. Iik. Tai mun mielikuvituksella olisi aika karmivaa olla sellasen spooky-mummon seurassakin. Miettisin varmaan koko ajan että miten se katsoo mua ja näkeekö se nyt että esim. potkasen tyhjää 5 vuoden sisällä... Joo, enhän mä periaatteessa edes usko mihinkään yliluonnollisiin juttuihin. :)

Hilmalle ja miehelleen sympatiat täältä. Nykyään ei kai enää mitään työpaikkaa voi pitää pysyvänä. :( Uutisissa ja lehdissä kerrotaan päivittäin miten on yyteetä siellä ja yyteetä täällä. Ihan perseestä. Toivotaan, että kaikki järjestyy parhain päin!

Muutto on meillä suunnilleen kuukauden päästä. Tänään juuri soitin ja varmistin että me otetaan tarjottu asunto. Nyt on sentään katto pään päällä. Tuo uusikin kaupunki on sellainen, jossa on tullut käytyä vaan muutaman kerran. Että suht vieraaseen paikkaan ollaan taas menossa. :)

Keijulle *potkis* gradun suuntaan. Ja missäs meidän maailmanmatkaaja Senora luuraa? :)

Riikalle tsemppiä pakkaustouhuihin!! Kuinka kauas te muutattekaan? Rikotko mun matkan hiukan yli parisataa kilometriä?

Kermeihin kävinki kirjottelemassa bongaamiani "oireita": rintamuksia särkee sillai että voi puhua särystä (ei vaan oudosta tunteesta). Mahassa ja nivustaipeissa tuntuu nipistelyä. Jokohan sitä su-aamuna tuhoais tuon toisen tikun ja kävis sitte ens viikolla apteekista hakemassa Aconin tai Apteekin oman?

Terveisiä kaikille tasapuolisesti!

Safiiri, meillä ei ole muuttomatkaan kuin 110 (vai 120) km. Kesällä muutettiin 200 km. No, opiskelemaan kun lähdin, muuttomatka oli 400 km. Eli onhan tässä kuitenkin jonkinlaisia matkoja kuljettu. Nyt tämän seuraavan muuton jälkeen matkaa kotikonnuille (siis vanhempien luo) on reilu 200 km.

Safiirilla kuulostaa hyvältä, siellä on jo oireitakin havaittu! bd bd bd

Nyt taidan mennä niiaamaan mopille josko se lähtisi pariin valssiin. =D

Safiirillahan on ihan lupaavia oireita 8) Toivotaan parasta, peukkuja!

Mä täällä palelen edelleen. Nenä tukossa ja aivastuttaa, ei kivaa :( Toivottavasti ei tän pahemmaksi tauti menisi, että pääsen huomenna shoppailemaan.

Mä en varmaan taaskaan kerkee viikonloppuna tänne, joten mukavaa perjantain jatkoa ja aurinkoista(?) viikonloppua kaikille! Ja tietty plussapeukutukset vielä!! :)

Nii'in. Näitä oireita vaan kun on ollut ennenkin *kohauttelee olkapäitään ja tuijottaa sadannen kerran paketissa odottavaan testitikkuun (tekis mieli testata taas)*.

Tuolla odottajissa muuten oli ketju, jossa oli aiheena liian paljon lapsivettä. Mikähän siinä on vaarallista?

Kyllä Safiirilla taitaa olla jo lippu tukevasti kourassa! bIId ja dIIb!! En tiiä miten liika lapsivesi vois vaikuttaa.. vähyyden ymmärrän, mutta liika... hmmm?

Jo on maailman kirjat tosiaan sekaisin.. vasemmalla puolella elämäni ensimmäistä kertaa näin kauheet oviskivut. En tosiaan muista, että ikinä olis näin kovaa ovistellut vasurilla. Pakko kai se on sit yrittää parina iltana vielä, vaikka toisaalta tietääkin yrityksen ihan turhaks. Ei se voi itekseen korjaantua se lutskuvaihe, vaikka nyt kuinka eripuolelta ovuloiskin. *pyörittelee päätään*.

Hilma
lle tsemppiä, toivotaan, että työt jatkuisi neuvotteluista huolimatta. Ja hauskaa lomaa nyt kumminkin.

Eiku pihvin ja punkun kimppuun, tästä se viikkis alkaa! Jospa toi punkku aikaansais muutakin kuin päänsäryn ;)

Voi että, meni ihan ohi silmien Hilman kertoma. Tosi viheliäinen tilanne! Mää oon itte yhden kerran elämässäni ollu muutaman piinaavan viikon ajan yt-neuvottelujen kohteena. Mun tilanne päättyi onnellisesti enkä ollut irtisanottujen joukossa. Toivon teillekin samaa! Ja jos huonosti käy, toivottavasti miehesi löytää pian uuden työpaikan!

Testaa vaan, ainahan niitä testejä saa lisää ostettua...muutaman euronhan ne vaan maksaa. Näin minäkin ajattelin ku tuli vaan semmonen TUNNE että teenpäs testin vähän vaikka etuajassa ja haamuplussahan sieltä tuli :)

Lumi ja Aape rv 6+6

Mää onneton sitte tuhosin sen viimesen tikun - lopputulos oli sama, tietenkin. Eihän se eilisestä ois mihinkään voinu muuttua *punastuu*. Vaan niinku Lumi sanoi, ainahan niitä testejä saa hankittua lisää. Jos sitä vaikka huomenna kävis "tutustumassa" paikalliseen apteekkiin ja sen tarjontaan.................

Voi että safiiri...mut hei...maanantaihin on vielä aikaa ja tosiaan, noi kaupan testit ei varmasti ole niitä tarkimpia mahdollisia! ++++++++++++++++

Ompun v-lopun aloitukset kuulostaa kivalta! Ja jospa sieltä vasemmalla onkis oikeen kuunon munis joka vaan odottaa simppoja jotta pääseepi kiinnittymän bdbdbdb+++++++++ :) Punkkua vaan :)

Hilma toivottavasti miehesi saa pitää työpaikkansa! tsemppiä sinne! :)

Täällä havaittavissa oikeen kunnon limat...tää on vissii toinen kerta ku havaitsen oikeen kunnon kananmunan valkuaislimailut (sori tarkka kuvailu, hih!)...huomenna jos rennosti pöllyttäis lakanoita....täs on taas tää mun empä ajattele ovishommeleita ja muita...:)

Jes...mä jatkat töitä...huomenna pääsen aamusta taas nukkumaan...:)

Huomenia itse kullekin!

Mikähän mielenhäiriö mulle tuli ku tuhosin eilen sen toisen tikun??? Ku jos tein edellisen testin toissapäivänä, eihän se mahdollinen r-hormoni oo päivässä noussu. Viisaammathan väittävät että r-hormoni tuplaantuu parissa päivässä. No, eipähän testitikku oo enää tuossa hyllyllä nauramassa.

Näin muuten viime yönä sellasta unta että täti kurvas paikalle. Ei yhtään kiva uni.

Oletkos Tikru hoitoalalla kun yövuoroja teet?

Tuota määki mietin, että mitenkäs tässä tjottaillaan kun tässä vaiheessa yritysrumbaa osaa huomata kananmunavalkkarit ja vatsan nipistelyt...

Heippodei ja mukavaa lauantaita!

Annukalle tervetuloa mukaan! Kiva saada uusia ketjulaisia :)

Hihii, Ompun ovismeininki kuulostaa aika hyvältä! Voihan siltä puolelta tulla ihan kunnon munikset, jos se ongelma onkin vain oikealla puolella? Mutta rennosti vaan, niin saattaa lopputulos yllättää! Mä ainakin pidän sulle peukkuja ja uskon sun mahkuihin. bd bd

Voi Hilma, harmi tuollaiset yyteet! Tuntuu tosiaan siltä, että aina kun elämässä tuntuis olevan kaikki hyvin ja selvät suunnitelmat, niin aina tulee jotain häiritsemään niitä. Toivottavasti miehesi saisi kuitenkin pitää työnsä! Koittakaahan silti nauttia lomasta! :) Ootteko muuten jonnekin reissuun lähdössä?

Ja reissuista puheen ollen, missä ihmeessä se Senora oikein luuraa? Pitäis tulla tänne ja heti kertomaan matkakuulumisia!

Safiiri on kyllä yks hätähousu! =D Eihän ne kaupan testit kovin herkkiä ole, joten ei uskota siihen negaan. Haet nyt apteekista herkkääkin herkemmän testin ja testaat vaikka maanantaina uudestaan. Tuhrujen puuttuminen on ainakin positiivinen merkki, johtui se sitten vt:stä tai raskaudesta. Peukkuja!

Tikrulle onnea oviksen hyödyntämiseen! Syötkö muuten vielä niitä primoluteja? Toimiko ne sulla tuhrujen poistamiseen? Mietin vaan, kun mulla ei terot tunnu auttavan siihen, ja primot taitaa olla vähän vahvempaa tavaraa.

Täällä ketjussa taitaa tosiaan käydä aikamoinen muuttobuumi. Nimittäin meille tuli just tieto, että mies olisi saamassa uuden työn jostain TOSI KAUKAA ja pitäis suunnitella muuttoa. Ja taidan rikkoa Riikan ja Safiirin kilometrit, sillä meille tulis matkaa varmaan jotain 400 km. Voi kökkö, mä en oikein tiedä mitä ajattelisin tuosta jutusta! Mulla just selkiintyi työkuviot täällä, kun olisin saamassa oman alan töitä loppukevääksi, ja nyt pitäisikin muuttaa kuukauden sisällä. Tai sitten asua pari-kolme kuukautta erillään miehen kanssa, mikä ei olisi kovin kiva juttu tän vauvaprojektinkaan kannalta. ARGH!! Kävi siis niin kuin Hilmalle: just kun kaikki tuntui olevan hyvin, niin joku juttu sekoittaa pakan täysin. Mulla on ihan pieni pää sekaisin tän asian miettimisestä, ja päätöksiä pitäisi tehdä pikaisesti :/

jees, mutta nyt vähän töitä (ei tosin vois vähempää kiinnostaa tällä hetkellä..)

Keiju, ei muuta ku menoks vaan! Minkälainen sun työtilantees ois siellä uudella paikkakunnalla? Sanoit että vanhalla töitä ois kuitenki "vaan" kevään ajan. Lämpimästi suosittelen maiseman vaihtoa :)

Käytiin lapsosten ja koiruuksien kanssa tutkailemassa lähiympäristöä. Mies töissä. Onneksi apteekki on lauantaisun suljettu! Mukaan ois aivan varmasti tarttunu testipaketti tai pari. Ja varalta eri merkkisiä ;) Nyt täytyy odottaa maanantaihin. Mää taidan olla jo ihan höyrähtäny tän testiasian kanssa............

Jassoo, nyt suljen koneen ja lähden ruuan laittoon. Lihapullat odottaa paistajaansa.

Keiju, ootko sää ikinä harkinnu vyöhykkeen kokeilemista tuhruihin? Ajatelkaas, mulla viime raskauden jälkeen alko menkat lokakuussa -05. Siitä asti oon tuhruillu sillai että luteaalivaihe on ollut maksimissaan kymmenen päivää. Kahdesti kävin vyöhykkeessä, marras- ja joulukuussa. Nyt on toinen tuhruton kierto menossa! Ekan vyöhykkeen jälkeen tuhru alko pari päivää myöhemmin ku ennen. Viime kierrossa tuhrua ei tullut ollenkaan. Pakko sillä vyöhykkeellä on olla jotain tekemistä asian kanssa!!!

Safiiri: Kyllä siellä uudella paikkakunnallakin varmaan töitä löytyis (opettajia onneksi tarvitaan aina :) ), mutta en tiedä olisiko enää täksi kevääksi. Ja kun kesän olen luultavasti työttämänä joka tapauksessa, niin olisi mukava saada kunnon työpätkä edes kevääksi. Ja mulla on vielä opiskelutkin vähän kesken täällä, niin en tiedä miten tuon gradun tekemisen kanssa kävisi siellä uudessa paikassa. Ääh, miten voi olla näin vaikeeta!
Tsemppiä apteekin aukeamisen odotteluun! =)

Mulla on mielessä se vyöhyketerapia! Kaikki keinot käyttöön :) Pitäis vaan ottaa selville missä sitä tehdään ja mitä maksaa. Täällä pk-seudulla kyllä luulis paikkoja löytyvän. Mitä muuten teillä on maksanut se hoito ja miten kauan yksi hoitokerta kestää?

Lauantaita!

Safiiri, me ei todellakaan uskota siihen negaan! :) Maanantaina sitten kunnollisella testilla uudestaan, niin tulee se plussa näkyviin.

Keijulla on vähän hankala tilanne. Mutta myös minä sanon että menoks vaan! Gradua voit tehdä ihan hyvin myös etänä. Toki vähän hankalampaa, jos tarvii vielä kerätä aineistoa tai ravata kirjastossa. Ja opettajia tosiaan tarvitaan aina, ja lyhyitä sijaisuuksiakin varmaan tulee vielä tarjolle.

Maisemanvaihdos pk-seudulta muualle sujui multa kivuttomasti. Itse asiassa olen viihtynyt niin hyvin täällä maakunnissa, etten halua muuttaa enää takaisin. Ootko muuten ihan paljasjalkainen stadilainen (tästä on varmaan ollut puhetta, mutta (ylläri ylläri) en muista...)? Uskallatko yhtään paljastaa mihin päin olisitte muuttamassa?

ON: Kp 14. EIlen illalla bongasin ovislimat. Ja tulihan mieskin sitten kellistettyä... ;) Ja hyvä niin, koska aamulla täällä riideltiin oikein kunnolla. :( Hirveä rähinä saatiin pystyyn ja mies painui ovet paukkuen mökille... Hoh hoijaa, saapa nähdä tuleeko se yöksi kotiin.

P.S. Kuuluuko laskiaispullia syöda huomenna vai vasta tiistaina? :)

Laskiaispullia kuuluu syödä SEKÄ huomenna ETTÄ tiistaina :)

Vyöhykkeiden hinnoista. Jyväskylässä kävin sillon marraskuussa. Hinta 40,- ja kesto tunti. Oulussa kävin jouluna, hinta 36,- ja kesto 45 minuuttia.

Mää oon kans ennen perhettä asustellu pk-seudulla. Pohjoisen ihmisenä muutama vuosi riitti ;) Sitte iski koti-ikävä ja sanoin silloselle avokille hasta la vista ja suuntasin matkalaukun kans takas Ouluun. Sieltä sitte Keski-Suomen kautta tänne länsirannikolle. Niin eli mun pisin muuttomatka on väli Oulu-Helsinki. Ja takas väli Espoo-Oulu. Lyhin taas samassa rappukäytävässä ja samassa kerroksessa kahden oven väli.

Toivotaan Riikalle simppojen ja muniksen onnellista kohtaamista!!!

Terveisiä muillekin.

Meillä ollaan syöty laskiaispullia jo tänään :) Hätähousut :) Niitähän voi syödä vaikka la-ke, niinkuin meillä... Aamulla leivottiin pullia ja pitsaa ja tuli hyvvee!

Meillä on tauti asettautunut kylään, siis pojalle. Yskiny jo kolme päivää ja nyt nousi kuume. Höh... Toivottavasti ei ole influenssaa tai a-virusta. Millaiset oireethan niissä on?

Tuosta teidän muuttokeskustelusta, minä tahtoisin muuttaa kaupunkiin. Ainakin vähäksi aikaa, en tiedä pysyvästi. Jos on koko pienen ikänsä asunut pikku käpykylässä niin kaipaa hieman vaihtelua tai sitten se on sitä kokeilunhalua. Mutta isäntää on hieman hankalampi saada innostumaan, olen minä jo aika hyvin sen saanut innostettua. Kun täällä EI ole töitä!!! Mies on nytkin työttömänä, liiton rahoilla onneksi... Minä onneksi olen töissä, mutta määräaikaisena vaan.. Ja toista lasta halutaan näin epävakaaseen elämäntilanteeseen ;)

Mulla on nyt kohtapuoleen varmaan ovis kun mahassa tuntuu, enpä ole limoja tai muutakaan seuraillut. Kiertopäivästä en tiedä tai en siis ole laskenut, enkä laske, mutta aavistelen jotain 10-15 välillä..

Etä semmosta tänne, puheripuli on joo. Taidan hipsiä pizzan syöntiin...

Minuakin kiinnostaisi tuo vyöhyketerapia. Onko siitä ollut tosiaan hyötyä raskautumiseen? Tässä kierrossa testataan greippimehu, saa nähdä onko mitään apua minulle :)