Sophy Mulle tulee myös tuo vauva lehti. Raskausaikanani mies ei sitä uskaltanut lukea. Tytön syntymän jälkeen alkoi mies ottaa sen keittiön pöydältä ja usein myös sanoo "mitäs vauva lehdessä tällä kertaa sanotaan"
Olisko tuo "sanonta" jotain häpeän peittelyä tai jotain
Kyllähän siinä lehdessä on monesti todella kiinnostavia juttuja, joten jos ne kiinnostaa tulevia äitejä/jo äitejä joten miksei myös isiä. Ja tuosta raskaaksi tulemisesta...Meillä kävi niin, että mies jotenkin järkyttyi kamalasti kun kerroin olevani raskaana
Ei pystynyt koko päivänä puhumaan asiasta. Vaikka kerroin hänelle jo päiviä etukäteen että raskaana ollaan kun kuukautiset ovat niin paljon myöhässä. "Ei kai nyt vielä" totesi mies monta kertaa ennen testin tekoa. Typerä tokaisu mielestäni, kun ehkäisy oli kuitenkin ollut jo 7kk pois pelistä molempien toiveesta (mies teki vielä tähän aloitteen)
Että mun teki sitten eilen mieli juustonaksuja! Oli kyllä vähällä ettei miehen tarvinnut niitä lähteä hakemaan
Huomasin äsken että oon syönyt kaikenlaisia juustojuttuja viime päivinä. Normaalisti en laita edes leivän päälle juustoa! Mitäs teille muille kuuluu näin aurinkoisena keskiviikkona? Tykkään kyllä tästä ketjusta tosi paljon, kun täällä on niin paljon aktiivisia kirjoittelijoita :heart: