No nyt on kaikki luettu...
Mäkin kävin reilu vuosi sitten Medisonarissa np-ultrassa, oli ostopalvelu kunnalta kesän ajan. Ja mulla siellä ultrasi mies, ja oli oikein mukava... Meillä silloin 12+4 todettiin rv 11+0 kuollut sikiö, ja sanoi sitten kun oli kaikki paperit ym kirjoittanut, että voidaan ihan rauhassa hetki siinä huoneessa odotella ennen lähtöä jos siltä tuntuu... Ja kun mä näin heti uktrassa ettei sikiö liiku, niin heti tämä sanoi et katsotaan vielä alakautta... Ja kun tulos varmistui, lohdutti ja muistutti että itse asialle ei ole mitään voinut... Asiallista palvelua..
Ja tosiaan, nyt varhaisultrassa käytiin oisko olli Varsinais-Suomen Lääkäritalo (ainakin jotain varsinais-Suomen

) ja siellä omavastuu oli55e ja sieltä mukaan sai DVDn. Mukava lääkäri ja asiallinen, mies sielläkin. Ja tuo on siis Kaarinassa, ja mitä mä kyselin niin Turun ympäristössä halvin paikka. Oisko lääkäri ollut Savonlahti tms. Voin tarkastaa mikäli jotakuta kiinnostaa?
Mulla menossa nyt 18+4, ja parin viikon päästä on rakenne ultra. Nyt on mieli vähän parempi, kun on alkanut liikkeitä tuntua päivittäin ja tuntuu jo uloskin. Mies tuossa yks ilta oli käsi mun mahalla ja sanoi tuntevansa potkut. :heart: Hyvä hyvä, ei ne liikkeet sitten olleetkaan mun mielikuvituksen tuotetta.
Lastentarvikeostoksia mitä ollaan tehty, ollaan tehty tuossa Johannassa. Sieltä ollaan aina saatu kaikkein parhaimmat alennukset ja aina pyytämättä.

Esikolle kun ostettiin sänky, patja, kantokassi rattaisiin, hoitoalusta ja jotain, niin saatiin reilu hoitoalustan hinta alennusta. Rattaat kun sieltä myöhemmin ostettiin, saatiin kaupan päälle rengassuojat... Ja nyt kun ostettiin esikolle uusi istuin autoon, saatiin auton kurasuojat kaupan päälle kun kysyttiin mitä ne maksaisi...

Sinne siis jatkossakin ostoksille suunnataan.
Mutta nyt kuullostaa siltä että isäntä ja esikko on tulossa sisälle, mukana tulee sitten vieraat joten taidan mennä tekemään alkuvalmisteluja kahvihyvän kanssa.. :saint:
Shamandalie ja Histamiini 18+4