Oon mäkin sitä mieltä, et persoona sen kertoo ja itehän mä nimenomaa haluaisin pienten puolelle lto.ksi, koska tykkään enempi ihan perushoitohommista, mutta kaikissa tarhoissa siel ei oo Lto:ta. Nii ja alunperin oon lähteny sosionomiksi ihan vaan lastentarhatyönvuoksi, ku tiiän et yliopistosta ulospääsy olis kyllä mun lukutaidoilla vaikeaa.
Oviksista mulla ei oo kyllä mitään hajua ollu koskaan ja menkat tulee säännöllisesti varmaan pillereitten vuoksi. En oo koskaa tienny tarkka kellonaikaa, mut päivän aika tarkasti.
Mustakin Theon sairaalareissu kuullosti pahalle. Miialta pitiki vielä kysyä, et joudutteko te maksaa niistä sun raskausjutuista jotain, ku kerran palvelu on niin hyvää?
Ida jää yksin omaan sänkyyn kirjan lukemisen ja laulun jälkeen. tosiinaan se huutelee nenää, pissaa, pipiä ja kaikkea mahdollista, et mentäis käymään(ovi siis kii), mut useimmiten se käy ihan itestää "iltalauluja höpisten" unille. Meillä on yleensä vaikein vaihe nukahtamisessa ollu sairaspäivien jälkeen, koska sillon on tullu helpommin mentyä Idan luo, ni välil ollaa jouduttu päättämään, et nyt saa kyllä hetken huutaakin.. onneksi se loppuu parissa minuutissa, kun pysyy ite tiukkana. Ja jos ei olla pysytty ni Ida saattaa juoksuttaa parikymmentäki kertaa siellä ja nimenomaan huutaa "huomionhakusesti" ei silleen, et maailma kaatuis. onneksi näitä edellämainittuja unikouluja on ollu vaan pari. kokonaisuutena Ida on aina käyny kiltisti ite nukkumaan. Siinä vaan menee yleensä itellä aikaa huomata se, että Ida yrittää vaan hakea sitä huomiota ja pitkittää unille menoa, joten pari viikkoa ollaa kateltu tota juoksutusta, mikä on huono asia, koska se ei tee meiän toimista johdonmukasta ku yhtäkkiä päätetäänki ettei mennäkkää. Joo, että semmosta sepostusta.
Sinttu kysy minkä ikäsiä mun kummilapset on.. kaksoset on neljä ja toinen kummityttö täyttää viisi huhtikuussa. Joten ei niillä oo ku puolisen vuotta ikäeroa. Joten sopivan ikäsiä, et voi järjestää tommosia. Kummipoika ilmotti, et hän tarjoo sohvat ja elokuvan(minkä mä oon niille ostanu), ni mun pitää sitte viedä tarjottavat