Ultrassa käyty ja nyt koko loppu kk sairaslomaa
Ei ollut kohdunkaula tehnyt muutoksia, paitsi että oli nyt jollain lailla suppiloitunut. Lääkäri näytti käsillään, mutten kunnolla siltikään tajunnut. Kamu sanoi, että nyt kun vauva laskeutuu häviää se kaula hetkessä. Jotenkin näin.
JOka tapauksessa nyt on kielletty kaikki seksistä autolla ajoon! Vain kotona ollaan ja levätään. Kontrolli olisi 30.1 ja sitten katsotaan.
Lekuri puhui että erittäin huono juttu loppuraskautta ajatellen, ja pohti mahdanko enää päästä töihin lainkaan- Kamala jollen pääse!! Tuntuu, että seinät kaatuu jo nyt 1.5vkon kotona olon jälkeen niskaan. Tekemistä olisi, mutta sen verran fyysistä, ettei voi sitä ilman supisteluja tehdä. Puhumattakaan, että jos nyt jo joudun saikulle, niin putoan (mä ainakin ymmärrän näin) kelan rahoille jossain vaiheessa eli hei hei ansaitut lomat. Korjatkaa jos oon ihan tyhmä.
Ainoa valopilkku on että vauva voi hyvin. Salaa toivoin, että lääkäri (oli toinen kun viikko sitten) olisi sanonut, että täällä tyttö/poika voi oikein hyvin, kun mies ei ollu paikalla kieltämässä asiaa
Mutta lepoa lepoa ja lepoa siis.
Mies oli aika hädissään kun päässyt mukaan ja kun kerroin lääkärin terveiset.. Päätettiin jo yhdessä, että siirretään hotellivkl myöhempään kun voin paremmin ja nautinkin siitä. Kiva maksaa hotellista ja voi edes harrastaa seksiä :x
Nikunaku minä luovutin kanssa maitoa 7v sitten TYKSiin ja sain aika kivat rahat =) Se oli jotenkin kivaa eettisessä mielessäkin, kun ajatteli kuinka hyvään tarkoitukseen menee.
Mahallaan olosta, mä en ikinä oo tykänny raskaana ollessa, joten ei onnaa nytkään. Just sitä pohdin ku tv:stä tulee se povipommi Jordanin elämästä kertova juttu, ja se poseerasi mahallaan vaikka ihan viimesillään raskaana.
Humu82 meillä myös tulee kovaan käyttöön, joten jo siksikin vaativa ostoksissa, vielä kun on mielestään niin pihi :ashamed:
Täällä ensimmäinen vauvahankinta tehty, ihana tveedy kankainen ruskea puku pienelle. Tosin vasta syksyksi, mutta ihana kuitenkin :heart:
JeAnka ei voin kun hattua nostaa! Noin isosta hommasta selvitty, hienoa kyllä että otetaan vakavasti :flower:
Mutta näin siis nyt. Nyt taas kunniapaikalle eli sohvalle, ennen kuin pojat saapuu hiihtokoulusta ja mies töistä!