TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

Jasmin taitaa kohta jakautua, kuulostaa ainakin siltä :heart:

Tsemppiä Siksakkia :hug:

Joku loppukuinen ehtisi varmaan paremmin pinoa päivittelemään, mutta mä en ainakaan itse oikein innostu ajatuksesta. Olisi kyllä hyvä saada Siksakkian tilalle uusi päivittäjä :ashamed:
 
Onnea Ellenille vauvasta! Onnea JASMIN rouviintumisesta! Ja kiitos kaikille kommenteista meiän pt vauvasta. :)

SIKSAKKIA : Voisin päivittää kun oma LA tosiaan 25 pvä. Toivotaan että osaan.. :p

Täällä eilinen meni migreenin kourissa aamuyöstä iltaan saakka. Kunnon migreenilääkkeen puolesta toivoisin että vauva syntyis pian... Toisaalta saa vielä keräillä painoa siellä. :)

Naralle onnea käynnistykseen ja joku muukin taisi olla menossa? ( sama pää kesät talvet )

Niin kääntymistuulia niille jolla vielä vauva PT:ssä. :) Taisi muuten joku kysyä että menikö omalla autolla ajaen, joo menin yksin tosin mulla kävi niin onnellisesti et olikin oikeinpäin. En tiedä sitten mitä olis tapahtunut jos olis kääntöä tehty.

Therean&Neiti 36+2
 
Onnitteluja sylikaupalla kaikille vauvautuneille ja hyviä uutisia saaneille :flower: Ja kaikenlaisista vaivoista/ongelmista kärsiville :hug:

Tänään neuvolaan, vaikka jo viime viikolla sanoin et toivottavasti ei enää nähdä.. Toivottavasti nyt on sitte vika kerta, ettei ehdi tulla mitään isompaa riesaa enää- viimeks oli jo merkkejä ilmassa. :(

Mä voisin muuten koittaa tuota päivitystä, mut epäilen omia kykyjäni aika vahvasti :LOL: varsinkin, kun Siksakkia on hoitanut hommaa niin loistokkaasti (tsemppiä labraan ja äippäpolille) :hug:

Nyt pikkupuuhastelut kutsuu, i`ll be back taas..

Mamcelli+masukki 38+3
 
ai niin,piti vastata.. käännökseen menin omalla autolla..
huomenna ois taas äippäpolille aika tarkistukseen onko vauveli oikeinpäin.. ainakin tuntuu siltä mutta eihän sitä koskaan tiedä..

luppa- ja kirppu rv 36+5
 
Voi surkeus, toivottavasti olosi tuntuu jo paremmalta. Viestisi jotenkin pysäytti mut. Yritin jo eilen illalla kirjoittaa, mutta en päässyt kirjautumaan sisälle. Kuulostaa ensinnäkin siltä että sulla voi olla rintatulehdus, tyhjennä rintoja vaikka pumpulla ja voit koettaa kaalinlehtiä ja jonkun mainitsemaa rahkaa. Jos ei auta niin särkylääkettä ainakin sitten.

Tosta imetyksestä, että mä en imettänyt esikoista kahteen ensimmäiseen viikkoon juurikaan kun teholla ei oikein kannustettu keskosimetykseen vaan ainoastaan siihen että pumppasin maitoa tuttipulloon vauvalle. Silti sain täysimetyksen onnistumaan, kuudenviikon iässä lopetin korvikkeet (tosin vastoin neuvolan ohjeita, omaan järkeeni ja kasvukäyriin luottaen).Joten jos vaan jaksat niin koeta pitää maidoneritystä yllä pumppaamalla ja tarjoamalla aina ensin rintaa. Hae myös rohkeasti apua imetykseen oman kaupunkisi imetystukiryhmästä. Imetystukihenkilöt tulevat kotikäynnillekin ja voisit saada hyviä ohjeita siihen miten parantaa vauvan imuotetta jotta ei rintakumia välttämättä tarvittaisiin.

Enkä tosiaan kirjoita tätä sen takia että olisin joku imetysfanaatikko vaan sen takia että sua tuntuu oikeasti niin kovasti surettavan se, että imetys ei suju. Vauva on vielä niin pieni että mun mielestä peliä ei ole menetetty imetyksen suhteen.

Varmaan hormoonitkin tekevät olon aika sekavaksi ja vielä tuo kuume ja ilta kolmen lapsen kanssa kotona. Toivottavasti on jo helpottanut hieman. Mutta tosiaan tätä vartenhan tämä palsta on, älä vaan ainakaan patoa kurjaa oloa sisälle vaan tule mielummin tänne kertoilemaan tuntemuksia niin voidaan täältä antaa vertaistukea. Meitä on täällä kuitenkin niin kirjavaa sakkia, että yleensä löytyy aina vähintäänkin saman kokeneita.

Tsemppiä ja iso halaus ja voimia!

toivoo Beija
 
ja sitten vielä omaa napaa..

Tai ei tänne siis mitään kuulu. Yö meni aika kivuissa, paljon jomotteli, mutta ei kumminkaan oikein kunnolla supistellut. Ylösnousun jälkeen ei taas mitään. Meillä on miehen kanssa mykkäkoulu menossa kun onnistuttiin kehittämään riita siitä miten esikoisen höyryhengitys pitäis käytännössä toteuttaa..nyt oliski kiva lähtee synnyttämään :) Pitäs vissiin hieroa sovintoa, mutta kumpikin on liian itsepäinen.

Aattelin illalla lähtee tapaamaan kavereita kun alkaa nuppi hajoomaan tähän odotteluun. Ihan hanurista kyllä. Mulla menee hermot varsinkin mun äitiin kun se soittelee ja kyselee vointia. Toisaalta taas tuntuu että kaikki kaverit on "hylänneet" eivätkä kehtaa kysyä kuulumisia/tuntemuksia eikä kukaan pyydä kahville ym. Niiden kyselyt ei ärsyttäis samalla tavalla kun vanhempien. Äh.

T.Beija ja maha rv 40+2
 
Onkohan Jasminilla jo nyytti sylissä?? :heart: Kuulosti eilinen viesti vähän semmoiselta... :whistle:

Onnea Naralle hienoista uutisista!! =)

Pauzille :hug: :hug:

Kukas olikaan laittanut suloisen kuvan vauvastaan... :heart: unohdin nikin :ashamed:

Ja jonkun ( :snotty: ) synnytystarinaa oli kiva lukea! =)

Mä en uskalla lupautua pinon päivittäjäksi, ei tahdo aika riittää, kun on noita pieniä elohiiriä jaloissa jo nyt 4kpl. :whistle:

Eilen illalla oli ihan ihmeellinen olo. Meinasin jo että tuleeko synnärille lähipäivinä lähtö. Mutta tuskinpa... parin viikon päästä olis parempi ajankohta viikkojen kannalta. :heart: Mutta siis limatulppaa (mitä ilmeisemmin) tuli vähän reilummin. Selkää jomotti. Vessassa joutu juokseen useemmin. Ja sellanen etova öklötys olo. Mutta mulla on kaikki synnytykset alkaneet aina ihan "yllättäen" ilman mitään kummempia merkkejä. Kait tämäkin samalla kaavalla tulee menemään... :whistle:

stk ja minivitonen 36+1 :heart: :heart:
 
Neuvolaterveiset:

VAUVA ON PERÄTILASSA!!! :kieh: :kieh: :kieh:
Huomenna kääntöyritys alkaen 9.30....

|O |O

Kiukuttaa. Viimeiset kolme viikkoa on sanottu että siellä se on pää alhaalla... ja kolme eri terkkaa ja yks lääkärikin vielä. Enkä mä oo huomannu et se olis sit viime viikon jälkeen kääntyny...

pöh. :snotty:

EM ja Dodoliina 38+1
 
Ellenille onnittelut vauvasta! Kaikilla synnyttäneillä tainnut olla aika nopea toimitus.

Nara: meidän vaavi saa Calmette-rokotteen, koska lennämme takaisin Aasiaan aikanaan. Mutta eipä sitä muuten olisi laitettukaan.

EM: nö höh! Mutta itse olen osittain samassa veneessä. Vauva on ollut (ehkä) pää alhaalla viikosta 34 asti, mutta nyt tänään ei oltukaan varmoja ja nyt on edessä äippäpolikäynti, jotta voidaan ultralla varmistaa tila.

Pauzille tsemppiä. Itse en vielä noista imetysasioista tiedä mitään. Mua vaan henk. koht. ärsyttää neuvolatädin paasaus asiasta. Vaikka toki toivon sen onnistuvan, mutta minusta taas tuntuu, että tuolla neuvolassa siitä tehdään elämää suurempi asia.

Oma olotila varsin mainio, issias-kivut ovat helpottaneet hieman ja liikkuminenkin onnistuu suht mukavasti. Kohta pitäisikin läheteä kauppaan ostamaan vappuherkut. Munkkeja leivoinkin jo maanantaina (meni kyllä vähän liian monta omaan napaan). Simaa en jaksanut tehdä. Ostin sitä kehuttua Porvoon simaa, pullo vielä korkkaamatta, toivottavasti olisi kotitekoisen makuista.

Hauskaa vappua kaikille!
 
Pauzi :hug: toivottavasti tänään on parempi olo

Nara Mulla on calmetointisuositus-tarra neuvolakortissa. Kannattaa kuulemma sairaalassa muistuttaa lääkäriä kun tulee vauvaa tarkastamaan, että muistaavat sen tuikata. Mulle laitto terkkari sen tarran jo aika alussa. Olisko ollu sen ekan lääkärineuvolan jälkeen kun suosituksen sain. Eipä niitä suosituksia varmaan ihan helpolla enää saa, meillä vaikutti miehen työ.

Ellen77: Onnea pojasta :heart:

Jasminille onnittelut rouviintumisesta. Tulikohan lähtö illalla...?

ElinaMaria: :hug: Mahtaa ottaa nuppiin... Jos nyt tällä käynnillä olisi neuvolassa erehtynyt ja olisi kuitenkin oiken päin...?

(.) Iltaisin suppaillut ihan kivasti useamman tunnin ajan suht-säännöllisesti, mutta aina nukkumaan käydessä ne katoavat kun p.... saharaan. Eilen kävin kaupungilla siskon kanssa ja mukaan tarttui jopa itsellekin vaate. Urheilukaupasta löytyi hupparitakki joka maksoi jopa 10?. En kyllä muista milloin viimeksi olisin itselle jotain ostanut, aina vaan vauvalle :heart: Ei siinä hupparissa kyllä tällä hetkellä mene vetskari kovinkaan hyvin kiinni (siis menee, mutta näyttää hieman...pinkeältä ), mutta kunhan tämä täältä pihalle tulee niin sitten saa sen käyttöön.

Mutta nyt taas rehkimään pihahommiin, mie tahdon jo pikkuhiljaa päästä nukkumaan MAHALLEEN! Huomenna olisi neuvola ja turvotus on jotain ihan järkyttävää. Jalat näyttää ilmapalloilta mistä prinssinakit (varpaat) törröttää. Mutta kun ihminen ei osaa olla paikoillaan... :whistle:

-snowball ja peikkoliini 38+2
 
Hei kaikki!

Tuhannesti onnea vauvautuneille ja voimia sinne hormonimyrskyihin ja imetyshaasteisiin. :hug:

Mulla on nykyään pää niin laho, ettei mikään tunnu pysyvän päässä 5:ä sekunttia pidempään...haluaisi kommentoida sille sun tälle sitä sun tätä, mutta hitsi sitä saisi tehdä ensin muistiinpanoja, että kaikki tulisi sanottua. :headwall:

Täällä poksuu juuri tänään 37vkoa. Olot vaihtelee...kuvotusta ja päänsärkyä iltaisin ja kova väsy. Iltaisin myös supistaa välillä napakastikin ja eilen jomotteli selkää. Vauva porautuu toivon mukaan alemmas. Ainut mitä tässä synnytyksessä pelkään on, että vauva tulee rajusti ja rytinällä, joten mitä valmiimmat paikat on synnytyksen alkaessa sen parempi.

Mulla on täällä vähän turhan jännät paikat: mies on yrittäjä ja löi juuri lukkoon parin kuukauden urakan Helsingissä (asumme siis Tampereella.) Hän on siis tästä lähtien viikot Helsingissä. Minulle tuo on ihan ok, pakko on nyt ottaa urakoita sieltä mistä niitä saa, mutta synnytyksen alkamisen kannalta tää on hieman hankalaa...meillä siis entuudestaan 4,5v ja 3v lapset. Pojat on päiväkodissa päivät, ja se antaa pelivaraa, mutta illat ja yöt onkin sitten mielenkiintoisia. Hoitajaehdokkaita on kyllä muutama, mutta he ovat joko töissä tai heillä on pieniä lapsia tai asuvat jonkun matkan päässä. Huoooooh! Eli nyt pitää kaikkia pitää hälytysvalmiudessa aina tietystä vuorokaudenajasta riippuen...mies lähtee toki heti ajeleen kun synnytys alkaa, mutta en ajatellut häntä hätyytellä ennen kuin olen varma, että synnytys tosiaan on alkanut. Kakkosen synnytys oli melko nopea (vaikka varoitteli pari päivää ennen kuin kunnolla alkoi) ja nyt pelkään että tämä kolmas saattaisi tulla nopeastikin. :x Itsellä on sellainen olo että "äh enpä jaksa pähkäillä", mutta se ei nyt taida olla kovin fiksu asenne, taitaa liittyä vain tähän epätodelliseen oloon, että meille ylipäänsä olisi mitään vauvaa syntymässä , toisaalta taas olen hyvinkin tietoinen ja kärsimätön :LOL: Onko täällä ketään toista samankaltaisessa tilanteessa olevaa? (kun ei muista niin ei muista...) minulla siis myös paljon yksinäisiä öitä edessä kolmen lapsukaisen kanssa HUI! onneksi pojat on jo niin isoja että yöt ainakin nukkuvat hyvin. Mutta positiivisella asenteella mennään! Onneksi on kesä tulossa...

Että sellaisia...vauveli ultrattiin tasan viikko sitten viikoilla 36. Arvioitiin noin 2kiloiseksi eli arvioitu paino laskettuna päivänä olisi 3kg. Onhan tuo siro, mutta kasvaa kuitenkin koko ajan. Muuten oli kaikki ihan ok, joten lopetettiin poliseurannat ja siirryttiin loppuviikoiksi neuvolaseurantaan. Tuntuu hassulta, koska olen käynyt neuvolassa vain pari kertaa tässä raskaudessa. Onneksi "neuvolatäti" muuten on tuttu, että sinänsä ihan kotoiselta tuntuu sinne mennä.

Eli nyt vaan pähkäillään ja odotellaan ja järkkäillään...yritän olla stressaamatta turhia. Eiköhän ne asiat järjesty tavalla tai toisella, eikös?? =)

Leylah ja masukki 37 vko:a halkipoikkipinossa!
:wave:
 
Onnea hääparille jasmin :flower: :flower:
Onkohan vaaveli syntynyt samaan menoon.. :heart: :D

snowball mullaki ihan sama juttu..jalat on kuin olis täyteen ilmaa laitettu. Onpahan omasta takaa vappupallot :LOL: Ja minäkään en sitten paikoillaan osaa olla..eilen varastoa siivosin ja tänään jatketaan. :whistle: Mies kävi vain isoimmat ja painavimmat jutut siirtelemässä ;) Miehellä nyt kiire töissä..on nimittäin yksityisyrittäjä ja silloin ei työaikoja 8.00-16.00 tunneta. :kieh: Isyysloman kyllä aikoo pitää. :heart:

Nyt alkaa aurinko pilkahtelemaan pilvien lomasta..JEE! Täytyy mennä..
Aurora ja kultapieni 36+6
 
Mulla on nyt se tarra siinä neuvolakortissa mutta ei rustia, että suositellaanko vaiko ei. Kai ne sitten siellä sairaalassa sen päättää en ehdi enää vikaan neuvolakäyntiin.

Meninpä tekemään sellaisen virheliikun, että söin pari minimunkkia ja lasin simaa ai että on kaamiva olotila. Tyhmäpää !! Pitäs keskustasta asti lähtä sitä uutta inskakynääkin hankkimaan hitto että jaksais. Muut apteekit ei myy yksittäispakkauksia en tiiä riittääkö tuo kynä enää ens viikkoon.

EM; toivottavasti käännös onnistuu.

Toivottavasti Beija ja Jasmin ONNEA :flower: ja ketä tässä nyt onkaan hollilla pääsette pian synnyttämään.

Mulla on toistaiseksi kadonnut se hirvittävä synnytyspelko kun pääsee epätietoisuudesta niin kroppakin rauhottuu ainakin toistaiseksi.

pitää varmaan tehdä kasvisosekeittoa vastapainoksi tälle sokerihumalalle :whistle: ei ajatuskulje..

nara ja himppu 37+5
 
No höh Elinamaria, mullahan oli esikoisesta kans niin, että neuvolassa sanoivat aina että on pääalaspäin, kunnes synnärillä sitten selvis kun vedet oli menny että onkin perätilassa..että otti pannuun epäammattitaito. Eikä kääntääkään voitu kun vedet oli jo menny. (En olis kyllä suostunutkaan). Toivottavasti sulla onnistuu kääntö.
 
Niin juuuuuuu! JASMIN Onnea kovasti HÄÄPARILLE!! Ja perätilavauvoille käy käsky "PÄÄ alaspäin mars! Aikaa kaksi minuuttia!" :hug:

Aurora72 no sieltä löytyi heti yksi yksityiyrittäjän kauniimpi puolisko :wave: meillä ei isyyslomaa tule...nyt on vaan taottava kun rauta on kuuma! Miehellä siis sesonkityö ja vain pari työtekijää, joten lomat ovat aikas tiukassa.

menox! :wave:
 
Eilen tarinoin pitkat romaanit, mutta eipa ilmeisesti ollut viesti mennyt perille. Rasittava kylla taa foorumi valilla kun jumittaa :headwall: No ehka ma viela jotain niista kommenteista muistan.

Ensinnakin iiisot vauvaonnittelut Ellenille!!! Niiin kade olen... Ja isot onnittelut myos Jasminille; avioitumisen johdosta ja toivottavasti myos vauvasta! Nyt akkia lisaa naita vauvauutisia, tulee niin hyva mieli :). Ma siihen eiliseen viestiin jo veikkailin, etta Siksakkia olisikin jo jakautunut, mutta eipa ainakaan viela aamulla...mutta ehka nyt? :)

Toivottavasti nuo peratilavaavit saadan kaantymaan, varmasti arsyttaa. Makin koko ajan pelkaan, etta jotain yllattavaa loydetaan kun ei kukaan tunnu tutkivan. Sentaan oli se ylimaarainen ultra viikolla 36, hulluksi olisin jo tullut jos olisi pitanyt sielta viikolta 20 odotella ihan arvaillen. Mullahan kun on nama saannolliset tarkastukset aina vaan yleislaakarin luona, joka sanoo ihan suoraan ettei tieda eika ole mitaan kasitysta kun asioista kyselen...siis edes aika yksinkertaisista asioista. Eilen oli taas tarkastus, mutta eipa siella mitaan uutta. Vielakaan ei ole ipana kiinnittynyt :(. Tosin se on mun mielesta kylla pungertanut tonne alas niin kovaa ja niin kauan ja aina seistessa ja istuessa painaa alas ihan eri lailla kuin aikaisemmin etta en sitten tieda meinaako se kiinnittya ollenkaan tai onko tuolla lantiossa edes tilaa. Laakarihan ei tahan osannut sanoa mitaan tietenkaan. Kavi myos ilmi, etta ei ollutkaan tama vika tarkastus vaan viela ensi viikolla on mentava kun ei ne ota sinne sairaalaan ronkittavaksi viela. Niin mielellani olisin kaynyt jonkun oikeasti katilon juttusilla mahdollisimman pian. Pelottaa, etta tama on jo ihan valtava...silloin 36 ultrassa oltiin keskikayran ylapuolella ei tosin pahasti, mutta todella jyrkasti oltiin noustu. Jos sama on jatkunut niin apua!

Ai niin Pauzille piti taaltakin lahettaa jaksamisia. Nuo hormoonit pistaa mielen sellaiseen vuoristorataan, etta toivottavasti tanaan onkin parempi paiva.

Ja nara oli saanut kaynnistysajan! Varmasti ihanaa, kun on takaraja nyt. Ja viela noin pian! Epista...

Oma kunto on fyysisesti taalla oikein hyva. Mahaa kiristaa ja painaa, mutta mitaan muuta ei oikeastaan ole riesana. Eilen siivosin, sekstailin ja saunan puutteessa sukeltelin kuumassa kylvyssa, mutta sain aikaiseksi vaina pienta jomotusta. En ma usko etta noista oikein mitaan hyotya olisikaan, kunhan pitavat kiireisena. Kavelylenkillakin kavin, mutta siita tuli lyhyt kun paasin niin myohaan vasta lahtemaan etta oli jo paivan energiat kaytetty. Ottaa aivoon kun muutenhan tassa ei olisi mitaan hataa viela odotella ihan rauhassa vauvaa, mutta kun nuo kaikki ulkopuoliset paineet pistaa stressaamaan etta tulis jo. Nyt on taas yksi uusi: miehen tati ja tadin 10-v tytto seka anoppi kutsuivat itsensa perjantaina kaymaan kun on miehen synttarit. Se tati on ihan katastrofi, sellainen todella kovaaaninen riehuja, joka soheltaa ja sahlaa ihan koko ajan eika hetkeksikaan rentoudu. Enka muutenkaan jaksaisi mitaan kakkukahveja nyt jarkkailla, onneksi eivat sentaan syomaan tule niin selvian vaan leipomisella. Etta tule nyt rakas ipana viimeistaan perjantaina aamulla niin paasisin tastakin!!!

No mutta, aurinkoista keskiviikkoa mammoille ja menkaas nyt synnyttamaan jo.


Maya ja poika 39+3

 
Ai niin tahan piti viela vastata:

sellainen kysymys teille jotka supistelette kipeesti. ..että asteikolla 0-10 kuinka kipeitä teidän supparit on olleet? En nyt tarkoita synnytyssupistuksia.
Mahan en ole synnytysta kokenut, eli voi olla etta menee asteikot sitten sen jalkeen ihan uusiksi, mutta tamanhetkisen tuntemuksen ja arvailun mukaan ehka 5-6. Hiukan vahemman sattuu kuin ihan pahimmat kuukautiskivut joita on ollut (silloin maannut kippurassa suihkun lattialla...), mutta hammasta pitaa purra ja jos tosiaan olisi menkkakivuista kyse ottaisin laaketta. Toki sekin vaikuttaa lieventavasti kun tuo supistuskipu menee niin akkia ohi. Noita oikeasti kipeita suppareita on tullutkoko aikana vain 2, muuten on menty siina ehka kolmosen kipuluokassa.
 
Onnittelut ellenin perheelle!! Syötävän suloinen pikkumies teillä!!! :heart:

Pauzille isoakin isompi :hug:

Tosi inhottavaa, että elinamaria noilla viikoilla selviää, että nuppunen on väärin päin! :/ Pidetään peukkuja, että hienosti suostuisi kääntymään huomisaamulla! =) Ja muidenkin "omapäiset" vaavit, jotka väärin päin: NYT MARS KÄÄNTYMÄÄN!!!!

Jokohan jasmin ja jonz ovat päässeet tosi toimiin..? :whistle:
Ja beijallakin on jo mahtavat viikot kasassa!! =)

Mukava lukea noita synnytyskertomuksia!!!!

Itse juuri neuvolasta kotiuduttu. Kaikki ihan ok, paitsi nuo lähes joka päivä yli rajojen menevät sokeriarvot. Neuvolantäti soittikin äippäpolille, että pitäisikö tulla käymään ultrassa uudessa koko arvioissa, kun noin paljon ovat nousussa. Ei kuulemma tarvitse, kun vauvakin on ollut niin pieni rv37 (3,1kg). Neuvolassakin ihmettelivät, että ei tuo niin kovin pieni taida olla. Mutta ei auta. Jos ei vauva ala syntyä niin sitten seuraava käynti rv 40+4, silloin sitten katsotaan vauvan kokoa uudelleen...
Olo on vaan niin nuutunut. Yöllä ei meinaa edes sängystä päästä ylös, kun paikat on NIIN kipeinä. Öisin kyllä kovasti on menkkajomotusta selässä ja mahassa, mutta eipä niitä supistuksia kuulu...

nasu ja nipsu, huomenna 39+0 :heart:
 
Nonniin. Se on sitten laskettuaika saapunut. Eikä pienentäkään merkkiä syntymisestä. :kieh: :D
Noh, ehkä jaksan odotella.
Neuvolassa kävin ja kaikki oli kunnossa. Paino oli laskenut vähän viime viikosta mikä oli Hyvä juttu ja vauvakin oli laskeutunut vähän. Sen kyllä huomaa lisääntyneenä vessahätänä. :)

Mutta eipä tänne sen kummempaa.

Onnea rouviintumisesta Jasminille! Toivottavasti pääsit sen kunniaksi jo synnyttämäänkin. ;)

Jonz&Tessu
 
Onnea rouviintumisesta Jasminille :heart: :flower:
EM toivottavasti teidän vaavikin kääntyy oikein päin!
Kiitos kaikille! kääntö toivotuksista. Toivottavasti tämä meidän itsepäinen ipana uskoo teitä kun ei ole omia vanhempiaan viellä totellut.
(.) Tänään oli aamusta niin energinen olo että vein kaikki matot pihalle ja imuroin ja pesin lattiat koko huushollista. Hirveästi kertyy nyt hiekkaa ja pöllyä sisälle.
Minkäslaisia vappu suunitelmis teillä on? Miellä vietetään ihan kahdestaan kotosalla kun mies lähtee viikonloppuna kevään ensimmäiselle melonta reissulle Vaalimaanjoelle. Itsekin olen normaalisti olen lähtenyt mukaan, mutta nyt sattuneista syistä en tänä vuonna lähde :D

Tytti ja Papu 35+4
 
Helou :wave:

Täällä juuri kotiuduttu lääkäri reissulta. Neidillä oksennustaudin lisäksi korvatulehdus johon saatiin antibiootit. Sunnuntaista asti valvottu miehen kanssa ja pidetty neitiä sylissä ei muuten ole rauhottunut. Paikat ovat myös siitä johtuen niin kipeät ja rasittuneet. :whistle:

Parin tunnin päästä pääsne neuvolaan. jei.

Onnea ellenille pojasta :hug: :flower:

EM tsemppiä kääntöyritykseen. Aika kökkö juttu neuvolalta etteivät ole huomanneet ajoissa vauvan olevan väärinpäin. :eek: :hug:

POKS POKS 38+0!!! :D (39+1) tierä sit kumpaa aikaa vauveli käyttää... :LOL:
 
ONNEA Jasmin! :flower:
Pauzille :hug:
Ellenin poitsu on tosi suloinen ! :heart:

Täällä ois 11 päivää LA:han!! :heart:

Vappu suunnitelmia: Huomenna varmaan ollaa vaa kotosalla,ehkä pyörähetään keskustassa kun siellä on jotain häppeninkiä!
Perjantaina ois sitte pienimuotoset vappu/kihlajais kaffee/shamppanja tarjoilut sukulaisille ja illal kaverilla vappupippalot.. saa nähä jaksaako lähteä!

Väsymystä ilmassa ja päätä särkenyt eilisestä.. sais syntyä jo mein pikkunen! |O :)

tytsy+masukki 38+4
 
Täällä supistelee ihan mukavasti. Ei säännöllisyyttä mut alkaa jo sattumaan... Pitäis sinne neuvolaankin raahautua. Voi jösses... meidän vappusuunnitelmat taitaa olla synnärillä toivonmukaan... :D

ps. nää lakkaa varmaan kun kerroin tänne. :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä