Hei,
Onnea muillekin 1v tayttaneille!
Meilla lahdettiin juoksu-holkkaan melkein heti 1v synttareiden jalkeen, ja nyt mennaan sellaista vauhtia, etta oksat pois! Huh, oli elama helppoa ennen jaloille nousua!
Puhettakin tulee vahan enemman, kahdella kielella. Daddy, aiti, bubbles, lamppu, poppaa...eniten kaytetyt sanat. Ja sitten oh-ou! Ruoka tippuu lattialle muka vahingossa, ja sitten suuret silmat ja Oh-ou! Lempilaulu on meilla "Twinkle, twinkle little star", yritan kylla samaa suomeksikin, mutta samaa kasituikkimista ei ilmene...hmmm! Heilutuskin sujuu "Bye!" sanan keralla.
Lempimussuttaminen on leipa, mutta ei voi paljon antaa kun meilla on taaperolla kroonista ummetusta. Banaani herkkua myos, ja kaikki kasvikset ja hedelmat; varsinkin mansikat. Maitoa menee noin 800ml paivassa, siirrytty lehmanmaitoon, mutta sekoittelen tuota korviketta mukaan raudan vuoksi. Ollaan kala-kasviksia, joten raudan saanti taytyy turvata.
Meilla ensikenkina Start-Rite, kokoa 4G...suomen koosta en varma.
Ja ensikuvasta...me otetaan itse, minulla ja miehella molemmilla valokuvaajatausta; miehella kokemuksen kautta, itsellani muodollinen valokuvaajakoulutus. Saadaan siten sellaiset kuvat kun itse tykataan.
Kirsikkatomaatti39 Mietin itse samaa, juhlistaako vai ei naita suuria paivia...! Minulla on joulukuuhun asti (armo) aikaa...
Ihania pusittavia (ja pusivia!) palleroita nama yksi-vuotiaat, eiko?
RR & C 1v 19paivaa