Tervehdys! :flower: Pimu nukkuu ja mami pääsi koneelle
Oltiin aamulla Nean kanssa (minun) neuvolassa ja ruokakaupassa joten aamu meni kivasti liikenteessä. Lounaaksi vetästiin pimun kanssa
makkarakastiketta ja muusia ja hyvin maistui HK:n sininen pimulle
Tuskin kuolee niistä piskuisista makkaran kikkareista, vaikka suolaa ja lisäaineita onkin vaikka kuinka :ashamed: Mutta sen verran ison satsin vetäsi, että tykkäsi ainakin
matami Voi kauhea mitä teille kävi :hug: Vauvan itku on kuitenkin hyvä merkki - huonompi homma, jos ei olisi siitä toennut karjumaan :/ Meillä kanssa unohtuu portit auki harva se päivä,mutta jospa sitä nyt muistaisi... Haleja sinne molemmille :hug:
Vilma Kiva, kun sait kärryt myytyä =)
kirsikka-t Mulla menee kanssa naukuri ja kurpitsa aina sekaisin
Mistä sekin mahtaa johtua?? Eihän nimissä ole mitään samankaltaisuutta
repa Meillä Nea boikotoi pari ekaa kertaa aurinkolaseja, mutta nyt suorastaan tykkää niistä, kun pystyy vapaammin katselemaan ympärilleen eikä tarvii siristää. Varmasti Kasperikin niihin tottuu pian!
Ja voi sinua
poika - teilläkin muksahdettu! Onneksi kuitenkin vaan yksi porrasväli..
Hemppaa ei meilläkään oo otettu tytöltä...
Omia
neuvolakuulumisia on sen verran pakko hehkuttaa teillekin, että nyt siis alkamassa 24.viikko ja painoa on tullut raskauden alusta ainostaan 2,2kg =) Mielestäni aika hyvin, kun Neasta oli tässä vaiheessa kertynyt melkein 10kg
Siispä palkitsin itsekin viinerillä, vaikka sokerirasitukseen viekin tie parin viikon päästä :ashamed:
Sitten
valmisruokavinkki: Hipp on alkanut tekemään vauvajugua 190g purkissa makuna mansikka-punaiset marjat. Nea tykkää ihan kauheasti ja mamikin diggaa, kun kaloreita on 74/100g, kun Bonan jugussa vaan 55
Meillä kun valitaan sapuskat sen mukaan mistä saa eniten kaloreita
Ja mistäs minä löydän sen
broikkukastikereseptin, kun pitää kai itsekin kokeilla