Heippistä..
Neuvolassa käyty.. pituutta 78.5cm ja painoa 9450g,py45.1 olisko ollu..... meillä noi käyrät hiukan heittelee kun poitsu ottaa ika ajoin noita pituus spurtteja,niinkuin nytkin ja sehän vetää painokäyrän aina alas,mut siis hyvää tasasta kasvua. Pään kasvu hidastunut,mut ihan normia tädinkin mielestä....
Kasper huomas heti kun täti alko rapistelemaan rokotetta papereista et nyt tapahtuu jotain... aisti et ei tuu kivaa... pisti hanttiin kun isompikin ipana ennenkuin piikki oli edes lihassa
No leppy kyllä sit nopeesti =)
Me käydään puntaroimassa poika elokuussa vaikkei kasvu varsinaisesti anna aihetta,mutta ajateltiin kun kuitenkin on hoikkis et katotaan väliaikatilanne =)
Marimintilla kans kiva kakku!
Päikyt nukutaan ulkona.... meinasin kesän vielä pitää näin ja sit syksyllä rupeen koittamaan sisälle =) Tietty jos nyt tarve vaatii niin nukkuu sisätiloissakin (ei helposti,eikä pitkään).
Kaverit on vähän ottaneet etäisyyttä,mulla kun ei oo kun yks lapsellinen ja loput lapsettomia...Mua se ei haittaa,mut jotenkin automaattisesti kukaan ei vaivaudu pyytämään mihinkään tms kun ajatellaan valmiiks et en pääse tai jotain... no uusiinkin on tutustuttu nimenomaan lapsen kautta. Kun sit nään näitä vanhoja ystäviä,varon jotenkin kauheesti puhumasta mitään lapsijuttuja vaikka onhan se ihan normaalia kun tää on nyt mun elämää tällähetkellä yksinomaan... mutta nautin toki kuunnella muitakin juttuja ja keskustella syvällisiä liittyen muihin asioihin.
Tulkaa laittamaan munkin
pihaa...tykkäisin et on kunnossa,on mulla selkeet visiotkin,mut yhtään ei kiinnosta mennä kaivelemaan... anoppia sen sijaan kiinnostaa liikaakin ja istuttelee-lupia kysymättä-millon mitäkin liljaa tonne nurmet täyteen :headwall: Onhan se toki ihana et auttavat,mut välillä nyppii kun on jokapäivä tuolla pihamaalla takapuolet pystyssä...tuntuu et mun yksityisyyttäni häiritään...oon aika tarkka omasta reviiristä
Ikkunatkin pitäs pestä jne... verhot puuttuu EDELLEEN ikkunoista |O Miks en saa mitään aikaseks. Nyt tekis sit mieli olla vaan ulkona kun on aurinkoista... ehkä syksyllä sit,tai 10v päästä :saint:
Mies on kaupassa,poika unilla ja kun herää lähetään kaupungilla käymään. Ostetaan pojalle kirja lahjaksi :heart: