Edla No juu, kaipaan lähinnä mun mammakavereita siellä - ja tietty niitä shoppausmahdollisuuksia
- koska samaa tasapaksuahan tää arki on täälläkin. Lisäksi on kauhea sanoa, mutta ei mun vanhemmistani ole ollut ihan siinä määrin apua, kun oli odottanut
Kertaakaan eivät ole tarjoutuneet vaan aina saa pyytää - ja minä olen tunnetusti maailman huonoin pyytämään mitään! Tosin mies koittaa rauhoitella, että siinä vaiheessa varmaan ovat elintärkeä apu, kun tämä pikku-kakkonen syntyy ja ikäeroa jää tosiaan se vaivaiset 1v 4kk.. Arvelee myös, että opin siinä vaiheessa peräti ILMOITTAMAAN, että "nyt otatte Nean hoitoon"
Ja smootiet löydetty Stockkalta - tosin Nea haluisi vaan leikkiä sen pillin kanssa eikä lainkaan tajua imemistouhua, joten huudoksihan tuo meni :/ Onneksi kestää jääkaapissa 2 päivää joten tarjoan jälkkäriksi joka aterialla, jos alkaisi pillin funktio avautumaan
kirsikkatomsku Musta ne "hyytelömaalit" on parhaita, jos tiksotrooppista meinaat? Melkeen sama millä sudilla seinään vetelee ja aina kuivuu nätiksi pinta
Olen pari täysremppaa elämässäni tehnyt ja maalannut ko.maalilla mm. puisia väliovia sekä kaapinovia.
Valkolakatut paneelit kuullostaa ihanalle - mun on pakko saada valkoiset puolipaneelit vaaleanpunaisella tapettiyläosalla edes yhteen huoneeseen, kunhan se talo löytyy B)
marmotta Veti aika hiljaiseksi tuo sun kakkusi.. =) Aikamoinen taidonnäyte!!! Jos alkaa leipätyö joskus tökkimään niin perustapa konditoria ja ala tekemään leipomuksia tilauksesta. Itse näin kädettömänä kauppatieteilijänä olisin ainakin heti tilaamassa lasten synttärikakut heidän loppuelämäkseen
Taidoista Ei kannata verrata toisiin lapsiin mitä he osaavat ja mitä oma vielä ei, koska vaihteluväli näillä uusien taitojen oppimisella on toooodella iso! Meillä on kävelty tukea vasten jo pari kuukautta eikä varmaan mene kauaa, kun lähtee kunnolla kävelemään. Sen sijaan satunnaisten sanojen lisäksi Nea ei vielä puhu oikeastaan mitään paitsi omaa mölinäänsä, mutta passiivinen kielitaito taasen on ihan huippu! Tunnistaa varmaan jo reilut parikymmentä sanaa ja lauseitakin ymmärtää selvästi tyyliin "paina Nea nappia", "älä pudota nallea", "mene isin luokse" jne.
Päiväunet Onko teillä ideoita miten meidän rytmiä lähtisi rukkamaan, kun tuo neidin päivärytmi on jotenkin ihan outo - ollut tosin aina samanmoinen, mutta anyway.. Eli tänään(kin) heräsi siinä 6:30 maissa (ollut aina tosi aamunvirkku, kuten me vanhemmatkin) ja aamupäikyille nukahti 10:30. Sitä ennen sai aamumaidon meidän sängyssä 6:30, aamupuuron 8:30 ja päikkymaidon 10. Unia veteli klo 13 saakka jolloin sitten lounasta, välipalaa (koitettiin syödä B) ) klo 15, päivällinen klo 17, iltapuuro klo 19 ja unille 19:30. Pärjää siis periaatteessa yksillä päiväunilla, mutta miten ne saisi siirrettyä lounaan JÄLKEEN?? Jos hän vaan heräisi esim. klo 08 ja menisi yöunille 21 niin homma olisi pässinlihaa, mutta minkäs teet, kun heräämme kaikki kukonlaulun aikaan ja Nea väsyy aamulla tosi nopeaan
Muutaman kerran olen väkisin valvottanut ja antanut lounaan ja 11 maissa,mutta se johtaa usein sellaseen väsyhuutoon ja huonoon ruokailuun, että en tahtoisi sille linjalle lähteä... Ideoita?
Nyt sohvalle mössäämään Tobleronea B)