alastulo Meillä J osaa peruuttaa alas sohvalta ja meidän vanhempien sängyltä. Vähän pitää varmistella vieres, koska vauhti on aikamoinen
. Ollaan ihan kädestä pitäen opetettu miten esim. sohvalta peruutetaan alas. Ei montaa toistoa tarvinnut, kun hoksasi jutun. Sohva on meillä niin korkea, ettei siihen itse onneksi vielä pääsekään, mutta yhdessä siinä joskus istuskellaan.
Lempparisapuskat Jessille maittaa kaikki niin itse tehdyt sekä kaupan ruoat, hedelmäsoseet, hedelmät, kasvikset, leivät, juusto jne.
. Puurot ei oo kovin suosiossa, mutta silti niitäkin syö hyvin. Niiden syöminen ei vaan suju aina ilman takkuilua. J on tosi hyvä syömään! Joskus mietinkin, että mihin masuun neiti oikein niin isoja ruokamääriä syö, mutta kaippa sitä liikkuessa nälkä tulee
.
Repa Onneks oot leipomusissa jo voiton puolella
!
Onnea kaikille 1v. synttärisankareille!!! :flower:
J:n valokuvat saatiin kans toissapäivänä. Tuli iso kasa onnistuneita, joista onki täys työ valita teetettävät. Kauhee homma oli saada neiti pysymään kuvaustilanteessa paikallansa. Miks ihmees kuvaamoissa pitää olla sitä rekvisiittasälää niin mielettömästi ympäriinsä, että pikkuiset ei malta poseerata
. Ostin kuvausta varten kaks gerberaakin, joista toista J pitää joissakin kuvissa käsissänsä. Toisen kukista sai jossain vaiheessa pokkikin, kun pikkuisen kokeili "hellästi" heiluttaa kukkaa
. Hyvä ettei meidän vanhempien+kuvaajan pitänyt ripaskaa tanssia, että neitokainen olis malttanu hetken ihmetellä meidän touhua ja istua/seistä hetken paikallansa. Hymy oli onneksi herkässä.
lahjat J:lle ostettiin nalle ja Brion palikkarasia. Paketoin myös yhden shortsiasun, vaikka J itse ei vielä niin paketeista ymmärräkään.
Onnea pottasaalista saaneille !