Heibsan!
En ole sit mukamas joutanu kirjottelee vapun jälkee, yhesti kirjottelin 15 minsaa tänne ni eiköhä hävinny koko kirjotus ni meni hermo
Meillä meni tosiaan miehen kans vapun jälkeinen la oikeen kivasti hääjuhlissa, mies yllätti ku niin paljon huomioi mua :heart: oli kivaa olla kahelleen, vaikka mä koko ajan ikävöin lapsia ja huolehdin :/ Eiköhä Niklas ollukki sillo tullu kuumeeseen ja siittä ku kotiin tultiin valvottiin kivasti pari yötä! :kieh: Siittä viikko terveenä ja oksennustautiin KAIKKI :kieh: Hitto mitä sairastelua, tuotakin kesti viikko yhteensä, että valvoa sai, voitte kuvitella kun kolme alle 6 vuotiasta oksentelee ja lisäksi itse ja mies
Ei ollu kovin kivaa, siis molemmista päistä kyl riitti tavaraa |O
Nyt ollaanki sit tosissaan etitty "omaa" asuntoa ja käyty yhtä kattoonki muutamia kertoja, pankeissa sit ravattu lainatarjouksia hakemassa, pikkasen meinaa pää pyörällä olla
Maanantaina aletaa tosissaa miettii tarjouksia, mut tiiä sitte miten ne menee, jännittää
Niklas täyttää ensi viikon torstaina 1v :heart: Sillon pietään synttärit, muumi syndet pietään ku sisarukset halus sellaset järkätä pikkuveljelleen :heart:
Marmotta: ethän ollu eilen s-marketissa? en kyllä sua oo koskaa nähny mut tyttö näytti nii tutulle =)
Niklaksen kuulumisia vielä, on ottanu pari viikkoa muutaman askeleen, sanoja tulee äittä, ittä, isi, enna(jenna isosisko), etta(jessica isosisko), mammaa, ANNA, olikohan muita =) Älyttömästi tekee piruuksiaan
Vessa jos jää auki ni heti älytöntä vauhtia vessapaperi levittään lattialle, koiran ruuissa ollaan koko ajan, telkkaria sammutellaan yx miljoona kertaa päivässä, sälekaihtimet olkkarissa saa kyytiä ja varmaa kuuluu kauas, tyttöjen leikkejä sotkee(tottakai
) Huutaa aikamoisesti jos erehtyy ohi käveleen, ilman että syliin ottaa
Mut kaikenkaikkiaan, oikein aurinkoinen poju :heart: Hampaattomia ollaan vieläki
Kävi muuten Niklaskin tänään ekaa kertaa uimassa, voi sitä innostusta, aivan ihana oli!!! :heart: Tytöt oli myös ihan innoissaan ja nehän viihtyikin sitten oikeen kunnossa järvessä :heart: Minä poltin itteni :ashamed: Voiko olla niiiin tyhmä et lapset suojaa aurinkovoiteella ja itteä ei "muista" :kieh: :ashamed: