Jes, kaikki tämän päivän hommat tehty, suklaakakun päälle tulevat suklaamarengit on kyllä vielä uunissa mutta muuten!
Kiitos
Therean Valitettavasti minulla ei ainakaan näy sun profiilikuvaa :/ En tiiä onko vika meidän koneessa tai nettiyhteydessä, mutta vaihdoin juuri oman profiilikuvani muutama päivä sitten mutta uusi kuva ei vaan millään ilmestynyt näkyviin. Näkyi vähän viiveellä, seuraavana päivänä vasta.
Tuolta www.aijaa.com sivujen kautta on ainakin tosi helppo laittaa kuvia, klikkaa siitä "lisää kuva" ja valitsee vaan minkä kuvan haluaa ladata. Sitten tulee ne osoiterivit näkyviin. Kun ottaa sen osoitteen jossa lukee "pieni kuva" niin tulee tuollainen pikku kuva jota klikkaamalla saa sen isommaksi. Ja muistaakseni ihan viimeisen rivin osoite on linkki kuvaan.
Karkki-82 No onpa ollut jännä suhtautuminen tulevalla tädillä
Luulisi että ensimmäisenä tulisi mieleen että kiva kun hänen lapset saavat uuden serkun :heart:
jasmin84 Tervetuloa takaisin laivalta :wave: Olihan se sormiväreillä maalaaminen tosiaan vähän sotkuista puuhaa, mutta ihana kun poika tykkäsi siitä niin kovasti :heart: Jos seuraavan kerran maalaisi kylppärin lattialla niin ei tarvitsis sotkuista murehtia ollenkaan
Painoa ei ole tullut vielä lisää, päinvastoin tippunut lähtöpainosta 6kg johtuen siitä etten ole pystynyt syömään juuri mitään ja olen oksentanut niin paljon. Esikoista odottaessa oli sama lähtöpaino ja ennen ensimmäistä neuvolaa tippui jo 8-9kg. Onneksi nyt tuo pahoinvointi vähän helpottanut jo, ja pystyy syömään jo jotain edes. Omenoita menee kilokaupalla ja appelsiinimehu on myös hyvää. Tänään tein tonnikalasalaattia ja voi miten herkullista se oli!
Jännä miten eri tavalla eri neuvoloissa suhtaudutaan tuohon painoonkin. Meillä terkkari sanoi ettei alussa ole yhtään huolestuttavaa jos ei paino nousekaan (riippuu tietty lähtöpainostakin) mutta monilla varmasti pahoinvointi vaikuttaa niin paljon alussa että kai se on ihan normaalia.
joose75 Juu nuo ultrat on kyllä ihania kokemuksia, kun näkee sen oman pikkuisen :heart: Mulle tulee aina ihan epäuskoinen olo, että ihanko oikeasti MINUN sisälläni kasvaa uusi elämä! Kun sitä alkaa miettimään, niin on se vaan hienosti säädetty että 9kk:n aikana kahdesta solusta kehittyy ihan oikea pieni ihminen.
Onnea hyvistä ultra-kuulumisista kaikille :flower:
kissinminttu Kiva että löysitte mieluisat vaunut, ja kun vielä hinta kohdillaan niin ainahan se mieltä lämmittää vielä enemmän
Eikö ole ihanaa niitä katsella ja haaveilla se oma pikku nyytti niihin? :heart:
Ajatelkaas, ei ole enää pitkä aika kun päästään hakemaan äitiyspakkauksia/raha-avustusta
Minusta tuntuu että aika menee niin paljon nopeammin kuin esikoista odottaessa. Pari kuukautta sitten olin vasta ihan alussa ja tein plussatestin - ja aika mennyt yhdessä hujauksessa. Pari kuukautta tästä eteenpäin vois laittaa äitiysavustus-paperit menemään kelaan ja sitten raskaus onkin jo oikeastaan aika pitkällä!
Mites muuten
kaksosten odottajat, oletteko jo miettineet montako avustusta otatte pakkauksena ja monta rahana? Kaksosista kun saa kolme avustusta ja itse saa valita millaisena yhdistelmänä vai kaikki samana.
Ihanaa huomista isänpäivää kaikille perheille ja onnittelut isukeille :wave: :flower: