Nikunaku Joo, vammalan tai sillon sitten Sastamalan.. :/ Tuleekohan siittä muuten sitten SAS Minäkin siellä 2 lasta aikasemmin oon maailmaan rykässy enkä kyllä muualle menis vaikka maksettas
se tosiaan oli sitten sen 100e arvoinen ultra onnea!Alkuperäinen kirjoittaja alice in wonderland:Hei kaikki toukokuiset! Ilmoitin reilu viikko sit että kesken meni,MUTTA arvatkaapa mitä!!Runsaasta verenvuodosta ja jatkuvasta tuhruvuodosta huolimatta OLEN KUIN OLENKIN RASKAANA!!tosin TODELLA varovaisin mielin..menin yksityiseen ultraan (Porissa 100?!!) ja olin asennoitunut jo keskenmenoon ja siellä pikkuinen köllötteli ja syke näkyi selvästi!!Voi riemua! Lääkäri ei osannut sanoa mistä verenvuoto,ehkä joku suoni revennyt kun istukka kasvaa ym..mutta näin mennään ja jos vuoto muuttuu veriseksi niin ultraan..LA nyt hakusessa kun ultrassa viikkoja 6+5 eli nyt 7+2.Pahoinvointi mieletöntä,ei aina ylös mutta sittenpähän kaikki on ok! eli tulisin varovaisin mielin takaisin listalle
Sama juttu! Ei edes teininä ollut näin hirveä iho! Mä vaan lohduttaudun sillä että jos tästä vielä ihokin rauhottuu kun viikkoja kuluu.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja ElinaMaria:Therean mulla on kans kaameessa kunnossa mun iho! Ei ees teininä ollu finnejä mut nyt on naama täynnä!! Ja keskellä nenänpäätäkin on yksi