Alkuperäinen kirjoittaja Iitu2:
millä ootte saanut lapsen yövaeltelut loppumaan? täällä kaivataan vinkkejä! meillä tuo 2-v joka yö tulee viereen ja silloin mä en saa nukuttua! siitä ei vaan tuu mitään kun toinen potkii...
Meillä on molemmat tytöt (4,5v ja 3v) sellasia että tuppaavat viereen yöllä, ja kyllä, miehen ollessa vapailla laivalta, on tosiaan tuo tila aika vähissä kun 4 ihmistä tunkee 180cm leveydelle.
Meillä on sääntönä, ettei ennen aamu 5 saa tulla. Niin kauan kuskaan takaisin. Lisäksi mm. omassa sängyssä nukutuista öistä saa tarran palkaksi ja meillä se toimii hyvin. Yksin kun olen niin silloin en pidä niin väliä vaikka tulevatkin viereen kun tilaa kerran on.
Viime yönä kuopus tuli 5 aikaan, vähtäsi puol tuntia ja totesi "eihän täällä saa nukuttua!" ja otti tyynynsä ja paineli takaisin omaan sänkyynsä
Aikaa ja kärsivällisyyttä se vaatii
(.) Oli eka neuvolakäynti, ja kaikki ok. Haluavat tosin ottaa ainakin 2 kertaa multa alkuraskaudessa pissasta bakteeriviljelyn, koska raskauksissa mulla aina vaivana oireeton VTI. Ekassa eritoten, toisessa selvittiin kerralla ja kesällä oli nyt yksi ihan muuten vain.
Ihan ok käynti. kauhukseni verikoe, mutta selvisin kunnialla (olen selvinnyt kuopuksen lapsivesipunktiostakin ) kärsin siis piikkikammosta.
vkon 11 ultraan saatiin aika.
Käytiin lapi edelliset raskaudet (ekassa myrkytys+käynnistys, toisessa rak. ultrassa saatiin tietää että on huuli-ien suulakihalkio) ja ainahan mulla on sitten paino riistäytynyt käsistä (+25 ja +30kg) Nyt lähdettiin 6kg:a pienemmistä lukemista liikkeelle kun aikaisempiin raskauksiin, että sinällään ei hätiä mitiä, BMI kohtuulliset 21.
Oma olo hiukan parempi ollut tänään.
Josko pahoinvointi loppuis?