Pauzi
No niin, jee meillä on jo lokakuun pino!!! Säikähdin jo kun en meinannut löytää
Meillä on muutto tehty, voi tsiisus mikä homma!!! Mutta ohi on, ja mieli melko hyvä nyt. Netin sain vasta tänään toimimaan, joten olen ihan pihalla mitä täällä on viikonlopun ja alkuviikon aikaan tapahtunut.
Mulla oli eka neuvola maanantaina, se oli sitä samaa mitä aina ennenkin joten lyhykäisesti sanottuna kaikki muu oli ok, mut painosta tuli vähän sanomista :ashamed: Mulla ei lähtenyt tosta kuopuksesta odotusaikana tulleista puoletkaan, joten nyt sit mahdollisimman pienellä painonnousulla....
Onkos teillä muilla mitään mielitekoja? Mä olen ihan himona karjalanpiirakoihin. Aamuisin mulla on niin paha olo, et ekat kaks tuntia vaan yökin ja yritän pärjätä, sit vasta pystyy jotain syömäänkin. Ihanaa. Pari kertaa olen ihan oksentanutkin.
Ultra olis 16.10. Siihen asti saa siis jännäillä et onko tuolla ketään. Näin toissa yönä unta, että olin ultrassa, mutta sykettä ei löytynyt. Ja viime yönä näin unta että pikkuhousut olivat aivan veressä, ja minä vain totesin kaverille että keskenhän se sitten meni. Mistähän nää unet tulee?!
Noh, nyt pitää taas mennä, tänään on siis ilmeisesti rv 9+4 (omien laskujen mukaan 8+1)