Ninni74: tuota flunssaa on kyllä runsain mitoin liikkeellä, mutta voi se johtua raskaudestakin.
Kun odotin meidän tyttöä, mulla saattoi nenästä vuotaa verta ihan älyttömästi! Siis tosi paljon! Kerrankin istuin sohvalla, ja aloin niistauttamaan, kun tuntui että jotain valui. No, ei niiskautus auttanu, vaan se valui uudelleen. No, pyyhkäisin paperilla, ja järkytyin veren määrää. Pikaisesti kylppäriin hakemaan pyyhettä, veri valui tuolloin jo paperin läpi, sormien välistä pitkin lattioita... pyyhekin oli hetken kuluttua ihan veressä. Sitten se vain loppui.
Arvaa vain oliko ikävää. Koskaan ei arvannut minnekään lähteä ilman isoa pyyhettä

)
Huomenna on rakenneultra OYSissa. En tiedä mitä laitteita siellä on, mutta kovasti toisaalta haluttaisi tietää, kumoi on tulossa. Itse kun odotan tyttäreni kanssa toista tyttöä, pojat ja isi odottaa poikaa

).
Mutta taidan malttaa mieleni tälläkin kertaa.
Kun viimeksi olin synnärillä, ja kun vauva syntyi ja kätilö sanoi, että ompahan kaunis tyttö, minä hölmistyneenä kysyin, että MIKÄ?

)))))
Olin ihan ollut varma että kolmas poika tulee

)). Kyllä se oli herkä hetki, ihan niinkuin aiemmatkin synnytykset. Mutta tällä kertaa mieheni itki varsin vuolaasti. Oli kuulemma aivan järkyttävän onnellinen pikkulikasta :'o). Toki pojatkin syntyessään saivat silmät kostumaan, mutta mikä lie tuo tytön syntymä...
Tyttö onkin oikea isin likka. Kyllä äitikin toisinaan kelpaa, mutta kun isi tulee töistä, ei tarvii miettiä kuka kiipeää vaikka väkisellä syliin

).
Mites teillä muilla, oletteko olleet voimissanne synnytyksen jälkeen?
Mulla on synnytykset olleet aika helpot, tai siis onko ne sitä koskaan, mutta siis aina on sujunut ongelmitta (koputtaa pöytään), eikä ole tarvinnut imukuppia tms. eikä paikatkaan ole revenneet tms. Pari tikkiä on laitettu poikien synnytyksen jälkeen mutta ei isompaa.
Joka kerta olisin voinut lähteä saman tien maratoonille, ja joka kerta olen karannut heti suihkuun kun on hoitajan silmä välttänyt

). Imetys niinikään on lähtenyt heti käyntiin, jopa esikoisella. Lisämaitoon ei ole tarvinnut kajota.
Kummallista, yhdenkään synnytyksen jälkeen en ole ollut väsynyt, en edes muutaman päivän jälkeen kotonakaan. Kait sitä on helpolla päässyt.
No, keskimmäisellä alkoi koliikki, ja erilaiset vatsa-vaivat, jotka sitten valvottivatkin liki yksi vuotiaaksi saakka...