Ehkä uskaltaudun varovasti mukaan, tänään plussattu. Laitan @Nunnuli89 myös kaveripyynnön.
Hartia kivuista useampi multa kyseli, mut olin ihan, et aina on niskat jumissa, mut ei mitään poikkeavaa ole. Kotona sit luin aiheesta lisää ja sain selville ton miks ne kyseli mun hartioista Vuotoa ei ainakaan ole tullut, niin ei auta muuta kun odotella. Mulla toi kipu kesti muutaman tunnin yhtä jaksoisesti ja sit aaltoili useamman tunnin ilman, et hävis kuitenkaan kokonaan välissä ja sit vielä monta tuntia tuli ja meni häviten välillä. Koitan olla kauheasti murehtimatta, mut vaikeaahan se on!@Tiuhti83 kohdun ulkoisen raskauden oire on myös kova hartia pistos. Itselläni oli keskenmenneessäkin raskaudessa tuo hartia kipu, sekä kipu reisissä. Silloin tuntui, että olin kipeä koko ajan jostain.
Raskaus aiheuttaa myös monilla kystia munasarjoihin ja aiheuttaa puhjettuaan ihan kauhean kipukohtauksen noin 10-20 minuutiksi. Kysta ei ole vaarallinen rakkaudelle, mutta sattuu niin maan vietävästä jos puhkeaa.
Toivottavasti sulla kipu tuli jostain harmittomasta paikasta!