Toukokuiset 2019

@kiirula oon jättänyt pillerit pois 9/15. Ja tämä on eka plussa koko aikana, joten vähän jännittää miten käy. Ei ole hoitoja takana.

@joulutoive en osaa sanoa kun en oo koskaan tuota kyseistä tainnut hajottaa kappaleiksi (n) kyllähän tuossa selkeästi kuitenkin on myös toinen viiva.

Mä annoin himoilleni vallan ja tein sen toisen first responsen. Tässä vertailukuvat, haaleampi tehty siis tiistaiaamuna ja vahvempi tänään
 

Attachments

Mä oon jättänyt pillerit pois talvella 2014, mut yritystä ei oo tätä koko aikaa ollut ja meillä mies on paljon pois, niin hankalaksi on vauva haaveen tehnyt. Kaksi kemiallista on tänä aikana ollut 2015 marras- ja joulukuussa. Nämä pettymykset sai koko yrityksen jäämään suht pitkäksi aikaa. Nyt on toiveet kuitenkin korkealla :love:

Moniko on käynyt tutkailemassa jo äitiyspakkauksen kuvia? Mä oon vauva hullu ja käyn aina ne tutkimassa, kun uusi pakkaus julkistetaan ja välillä muutenkin, mut nyt eilen kävin kattomassa kuvia vähän eri mielellä :p
 
Me nykyisen miehen kanssa ollaan yritetty yli 2vuotta.. Meinattiin ekan km jälkeen jo lähteä hoitoihin kun en ovuloi koska pcos.. Letrot ja terot käytössä oli useempia kuukausia.. Sit asiat jäi tauolle ja tadaa nyt plussasin ja tuli tosiaan puun takaa.. Ei uskalla olla onnellinen kun pelkää vaan et alkaa vuoto tai et ultrassa ei näy mitään tai et ainakaan sykettä :unsure:
Oon aina halunnut lapsen ennenkuin täytän 30 ja nyt se toive kävisi toteen jos tämän pienen saisi syliin asti(y):love:
Ainakin oireita löytyy ja toivon että se olis hyvä merkki. Tänään sain ihan kivan viivan jo apteekin omalla ja yritän et tekisin enää huomenna sen digin..tosin jatkan jos se näyttäisi edelleen 1-2..

https://aijaa.com/78Wjia
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille! Tosi varovaisena vielä tänne kirjoittelen. Muutaman päivän kuukautiset myöhässä ja eilen sain testistä haalean plussan. Oireita kyllä on ollut, rinnat tosi arat ja vatsatuntemuksia jo pidempää, ruokahaluttomuutta ja joskus tyhjällä mahalla lievää huonoa oloa.
Meillä ennestään yksi lapsi. Jotenkin epäileväinen olo, kun hänestä aikanaan tuli heti kaksi vahvaa viivaa testiin :unsure: Ajattelin huomenna testata uudestaan.

Mua raskausaika jännittää, kun ekalla kerralla kärsin tosi kovasta pahoinvoinnista. Nyt en oikein osaa iloita raskaudesta täysillä, kun pelkään enemmän milloin se kamala olo alkaa. Mutta onhan tää aivan ihana ja todella toivottu asia!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Nunnuli89
@Giina mulla oli ihan sama juttu, että kahdesta aiemmasta lapsesta on saanut heti suht selkeän plussan. Ekan kohdalla tein testin pari päivää menkkojen ollessa myöhässä ja toisen kohdalla samana päivänä tai päivää ennen. Tokan kohdalla viiva oli ehkä inasen haaleampi, mut vahvistu kuitenkin jo seuraavana päivänä. Näiden raskauksien jälkeen ollut kaksi kemiallista, joissa viivat ei vahvistunut kunnolla. Nyt sain menkkojen alkamispäivänä haalean haalean haamun ja viivan vahvistumisessa meni vielä viisi päivää!
 
Heips, ehkä tässä uskaltaa jo mukaan tulla. Ensimmäisen haalean viivan olen saanut jo viikko sitten joka on siitä lähtenyt pikkuhiljaa vahvistumaan. Torstaina tein viimeisen testin ja siinä jo selkeä viiva muttei kuitenkaan yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Se välillä huolestuttaa.. Oireina tällä hetkellä rintojen arkuus, väsymys ja menkkamaisia kipuja aina välillä.

Aiemmasta suhteesta on 3 lasta. Nykyisen kanssa yritettiin reilu 6kk ennenkuin tärppäs. Neuvola aikaa en ole uskaltanu vielä varata.

6.5./Päikky86/32/neljäs/LKS
 
Minkä kokoista facebook ryhmää ajattelitte tehdä? Otatteko kaikki halukkaat mukaan vai onko ajatuksena sulkea ryhmä johonkin henkilömäärään?
Itse tykkäisin pienehköstä ryhmästä.

Imettäminen on alkanut sattumaan ihan sikana ja imettäessä tuntuu kuin supistaisi. Lienee parasta alkaa lopettamaan koko imetys. Tosin on ollut muutenkin suunnitelmissa jo jonkin aikaa.
 
Täällä plussattu tänään ✌ Vuoden yrittämisen jälkeen. Toki vähän jännittää, koska oltiin just menossa lapsettomuushoitoihin ja miut ultrattiin torstaina ja lääkäri sano että miulla alkaa menkat kohta

la 13.5 / toinen lapsi /28v/ ekks

Meillä esikoisen salainen fb-ryhmä laitettiin kiinni aika alussa, pieni hyvä ryhmä :) siellä myös karsittiin porukkaa sit pois jotka ei omalla naamalla halunneet olla. Maholliset huijarit karsiutu pois. Niitäkin kuulemma on! Voihan siihen vettää kanssa jonkun aikarajan, millon ei ennää siihen ryhmään pääse?
 

Yhteistyössä