Huomenta!
Täällä vatsa vain kasvaa ja olen nyt kaksi päivää käyttänyt jo tukivyötä, ku alkoi selkää aina iltaisin jomottamaan. Tuntuu auttavan, ei ole nyt sattunut. Eilen olin pikkusiskon kanssa shoppailemassa ja kyllä alkoi kävely käymään päälle. Minä olen normaalisti se joka kulkee edellä ja raahaa siskoa perässä, mutta nyt sai sisko jäädä mua odottelemaan. Ja minä pidän itseäni hyväkuntoisena ja urheilullisena =). Viikon päästä ollaan puolessa välissä raskautta, eli mitähän loppuaika tuo tullessaan, ku nyt jo alkaa paikat pettämään...
Käytiin miehen kanssa edellispäivä ostamassa mulle uudet liivit, mitkään vanhat ei mahdu. Mulla on normaalisti c-kuppi, mutta nämä mitkä nyt ostin on 80-F!!!! Sillä merkillä menee kyllä noi koot erilailla ku muilla, eli mulla on norm. niiden d. Ollaan meinattu nauruun kuolla ku ollaan katseltu niitä liivejä, ne näyttää niin isoilta. Mutta minkäs teet, mahtavat päällä ja nyt on taas tukeva hyvä olo.
Piti laittaa välillä telkkari kiinni, kun sieltä tulee noita Salkkareiden uusintoja ja Katja sai juuri keskenmenon. Ei kestä katsoa! Meidän pikkukaverilla pitäisi ainakin olla kaikki hyvin, sellaista menoa piti eilen päällä ku oltiin leffassa. Kamala myllerrys vatsassa aina ku äänet leffassa nousi! Ei muutenkaan voi enää puhua mistään kuplista, selviä plumpsahduksia nämä on.
Joku kyseli äitiysvaatteista. Mä olen ihastunut Boobin vaatteisiin. Todella hyvän tuntuisia ja laadukkaita materiaaleja, tosin hintakin on sit vähän kovempi. Mutta olen ostanut sellaisia perusvaatteita, et niitä on sit helppo yhdistellä. Ja yhden Mama-Liciuksen (tai joku) hameen olen ostanut.
Ensi viikon tiistaina on rakenneultra, JEE! Meillä kanssa kunta tarjoaa kaksi ultraa, mitkä tehdään yksityisellä ja ne kustantaa 22 , ei ole kyllä vielä tullut np-ultrastakaan laskua.
Me mennään tänään potkimaan vaunun renkaita. Olisihan ne vielä ihan älyttömän aikaista ostaa, mutta täällä olisi nyt tarjolla Brion Duot 399 (norm. 699). Olis aikamoinen säästö, haluan kuitenkin joko Briot tai Emmaljungat ja ne maksaa älyttömästi. Täytyy katsastaa ja miettiä.
Tulipahan taas tekstiä,
pouta rv 19