+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piupula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niitä kipuja piti vielä tulla tarkentamaan. Tuntui siis tasdaisena jomotuksena lantiolla selän puolella muutaman tunnin ajan ja voimakkaana särkevänä kipuna vasemmalla puolella lantion etupuolella pariin otteeseen. Jälkimmäinen kesti kerrallaan ehkä puolisentuntia eikä estänyt liikkumista vaan hieman jopa helpotti sitä. Lihakset ovat kireällä, joten saattoi olla sellaisestakin johtuvaa ainakin tuo selkäpuolen kipu.

Nivusissa tuntuu painetta. Mistähän se voisi johtua? Olen venytellyt kyllä, mutta se ei helpota. Istuessa erityisesti tuntuu ja varsinkin silloin, kun kohdun aluella tuntuu vastaavaa. Tulee menkkakiputyyppisinä aaltoina, mutta nivusissa tuntuu tasaisena. Onko tämäkin joku pco:n kirous? En ole aikaisemmin tuntenut tällaisia juilintoja selkeästi kohdun alueella näin kauan ennen menkkojen oletettua alkamista. Nämä siis alkoivat samoihin aikoihin sen tihkuvuodon kanssa.

macy gray: tuo kuulostaa positiiviselta ;)
Jos tuntemus on outo ja uusi, voisiko se merkata jotain...

Mulla ihan käsittämätöntä oloa myös.. vähän niinkun jotain painetta masussa ja selässä... Een tajua. Nyt kuitenkin leipomaan kakkua, toivottavasti ehdin tänään vielä piipahtaa... (ainakin kiinnostaa maharan testi tai täti :D :laugh: )

Tännehän on tullut tekstiä :D Onhan se kivaa, ite vaan vietä usein illat töissä ja aamulla mullon täällä niin säpinää et tuntuu et ei saa ajatusta kasaa tarpeeksi et kirjoittaa. Mut kiva aina lukee muiden kirjoituksia kuitenkin.

Jokohan nyt saataisiin plussiakin, maharako se aikoi tänään testailla vai milloin? Onnea testaukseen+++

Saas nähä, paljonhan ne puhuu et painolla ois iso merkitys tärppii. Esikoisen ja keskenmenneen ja kolmannen raskauden aikana painoin saman verran ja toisen ku koitettiin painoin paljon enemmän, silloin tärppääminen kestikin ja kierto oli sekava. Silloin mittailin peruslämpöä yhden kierron ja tärppäsi, en tiä sitte oliko vain sattumaa. Kolmas raskaus sitten tärppäsi 6kk jälkee ja tällä hetkellä painan kaikkein vähiten mitä koskaa ennen raskauksia..

Nii ja kiitos Lara-lle hienostä päivityksestä :heart:

Mulla täällä vaa flunssa painaa edelleen päällä :snotty: ei kiva!

Mä en sitten kuitenkaan uskaltanut testata :headwall: kauan aikaa pinnistelin aamulla sängyssä ja mietin että alanko testaamaan :ashamed: no jotain hyvää kuitenkin, ei oo täti vielä kurvannut paikalle eikä nyt ole enää maha kipeä niinkuin yöllä.

Loppuviikosta testaan kuitenkin jos vielä on aihetta...lupaan :laugh:

Niin ja painonpudotus/kuntokuuri alkaa jokatapauksessa, ei siitä haittaa ole vaikka oiskin raskaana =)

meidän perheessä on nyt sitten flunssa joka paikkaan sattuu ja särkee ja tää on niin räkänen tauti et huh huh :snotty:

Nyt kyllä ei tee mieli peuhata saati vauvakuumeilla :D

Miten muilla? :flower: :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja miimii10:
meidän perheessä on nyt sitten flunssa joka paikkaan sattuu ja särkee ja tää on niin räkänen tauti et huh huh :snotty:

Nyt kyllä ei tee mieli peuhata saati vauvakuumeilla :D

Miten muilla? :flower: :attn:

Sama homma täällä. Lisäksi 2 tervettä lasta käy ylikierroksilla ja ovat yliaktiivisia. Ulkona -20 pakkasta, ensin meinasin et eivät menis pihalle, mut lopulta oli pakko heivata terveet ulos. Sai vähäisillä voimilla hiukan siivottua sekä sapuskaa tulille.
On niin voimaton olo
:ashamed:

Täällä kans sama homma toivoin jo pikkasen tän flunssan olevan raskausoire mut neitin nokka oli sen verran samannäkönen ku mieheni ja minun et toivo meni :D

Mulla vaivaa viel issiäis selässä ja pakaroissa et yölläkään ei voi nukkua, olo aika kuvottava kun kaikki paikat repsottaa (kroppa ja koti) ..

Havaitsin pientä raudanmakua suussa äskön joka ei nyt lopukkaan, uusi juttu tai sitten tulossa tähän päälle joku mega ientulehdus :o

miimii Meillä kanssa flunssaa, tai oikeestaan mulla :ashamed: Täytyy toivoa, että nuo pojat säästyis taudilta! Ei vaan ole oikein mukavaa, kun miehen piti menä tänään töihin, joten saan kipeenä hoitaa tuota yhtä viipettäjää, ja kun olo on vielä sellanen, ettei sängystä viitsisi nousta, niin jihuu |O
Ja laihdutus alkoi täälläkin. Ehkä tähän raskautumisen kestoon/vaavin matkassapysymiseen vaikuttaa nämä muutamat ylimääräset kilot, mitä raskausaikana kertyi... olisi hyvä saada ne pois, niin ehkä vaavikin tykkäis paremmin köllötellä kyydissä :snotty:

Heipsis.

Kertokaas miks mun masu on aivan turvonnu tosta häpyluun yläpuolella...??
Vaikea pitää mahaa sisällä?
En oo lihonnu yhtään, mutta maha on aivan kauhee jätti... :ashamed:
Kp37/??...

miimii10 Joo mäkin oon sitten raskaana, kun nuhaa ja tukoisuutta :laugh:

lara- Noi sun oireet alkaa kyllä kuulostamaan vähän raskaudelta :D Tai aika paljonkin...
Tuli mieleen, eilen kun makoilin mahaltaa, kohdun kohdalla tuntu sellanen "patti" Tai sellanen mikä oli esikkoa odottaessa, tosin vähän pidemmällä ;D
Tänään ei kyllä raskaustesti näyttänyt enää oikeastaan mitään, joten se eilinen "plussa" oli sitten vissiin jäänteitä viimesimmästä "keskenmenosta"...

miimii juu niin se on tähän asti ollutkin täällä :) voin kyllä sitten jatkaa päivittämistä, mutta noita kuvia en osaa tänne laittaa :D :D

Lara ainakin mulla tulee kamala turvotus alavatsassa ennen menkkoja aina :) jos se siihen viittaisi? Toivon kyllä että jotain muuta olisi :heart:

Hei,

täällä yk2, tänään kp 25/27-31. Tein aamulla testin, kun kaikki oireet löytyivät. Taisivat olla odottavan mielen tepposia, kun selkeä miinus tuli kaupan testillä... Nyt yritän toipua pettymyksestä, ensi kuussa uudelleen!

Plussatuulia muille!

Agaetis Kaupan testit eivät tuossa vaiheessa vielä raskautta näytä :) Aikaisintaan sinä päiänä kun kuukautisten pitäisi alkaa... Joten älähän heitä kirvestä vielä kaivoon!

Täällä alkoi vuoto uudelleen :'( Eikö tästä pääse ikinä eroon???

Keskiviikko 6.1.2010

Piupula................ ..kp 62/30-39..........23v........1. lapsi............yk4
mahara..................kp 53/35-36.........32v........2(4). lapsi.......yk9
Lara-......................kp 37/?.................21v.........1. lapsi...........yk1
miimii10..................kp 35/35..............22v.........1. lapsi............yk1
macy gray..............kp 35/32-34........29v.........2. lapsi............yk2
Annmari-76............kp 35/28-34........33v.........2. lapsi............yk?
very important babykp 31/28-31.........23v........3. lapsi.............yk?
Ansku-82...............kp 29/30..............27v.........1.lapsi.............yk13
Agaetis..................kp 25/27-31..............................................yk2
Hyväsetti...............kp 22/33...............30v........3.lapsi............yk2-3
icefairy...................kp 22/26-35.........22v.........2.lapsi.............yk4
Sintsu78................kp 20/27-34..........31v.........4.lapsi............yk11
Minnäi....................kp 14/30...............30v.........4.lapsi............yk 1
KS09......................kp 11/?.................21v.........2.lapsi............yk5
Mahdotontako.......kp 11/27-29...............................................yk4
Heathy..................kp 9/27.................................2.lapsi...........yk1
nelli5.....................kp 8/25-28............33v...........5.lapsi...........yk4
HayLina.................kp 7/29-32............25v..........1. lapsi
Leli82....................kp 4/29.................27v...........2.lapsi...........yk3

TAUSTALLA

Aurella

PLUSSANNEET

erka 12.12. ....kp 26/28-31.................36v......3. lapsi.........yk2
MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6
Riemu 1.1. ........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. .....kp31/28................................2. lapsi...........yk3

hmm, alkaako mun kierto nyt alusta? Vai meneekö vielä tuohon edelliseen vuotoon? :D :ashamed:
Mitäs mieltä muut?
Lähinnä mahollista tulevaa ovista odotellessa, jatkanko testailua, vai alotanko laskemisen alusta?

KS hmm.. aika paha.. toisaalta, kai se alusta alkaa, jos kohtu tyhjenee, niin alkaa taas alusta limakalvojen paksuneminen,.. ?! osaako joku fiksumpi sanoa?

*muoks* agaetis lisäsin sut tohon listaan, sano jos haluat pois :)

ja lara päivitin nyt, mutta sano, jos haluat jatkaa???

Täällä mennään 37 asteen lämmöillä nokka vuotaa muttei pahemmin ole enään kipeä olo :snotty:
Tänään oli raudanmakua suussa joten en oo ihan vielä luovuttanu koska menksuja ei vielä ole tullut (kopkop) niin ja tänään olen raivonu kaksi kerttaa ja itkenyt neljä kerttaa (säälittävää) voiskohan pientä toivoa vielä olla mahdollisesta raskaudesta

Yhteistyössä