+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

miimii ikinä ei kannata toivoa menettää, ennen kun täti kurvaa paikalle! :hug: tee huomenna testi? =) kyllä se vois jo plussaa näyttää! ;) :heart: voi oikeasti mennä jopa rv6-7 ennen kun testi näyttää, kun jollain sitä hormonia erittyy erittäin vähän raskauden alussa :) tas olla perhesuunnittelun sivulla sellanen taulukko, missä näkee hcg arvot :) katon, jos löydän sen, niin laitan sen tänne taas :) joku sen jo aikasempaan kasaan laitto :)

Ihana kuva tossa päivityksessä, etenkin plussanneiden kohdalla!! :D

miimii Aina on toivoa, jollei vuoto ole alkanut, ja silloinkin, jos se on pientä :D Mutta toi raudan maku suussa kuulostaa lupaavalta, on meinaan yksi monista alkuraskauden mahdollisista oireista :)

en osaa katsoo taulukkoa enkä tajua siitä mittään :LOL:
ekassa raskaudessa plussasin rv5-6 ja sillonkin oksensin vasta että voiko olla mahdollista vain että oon jotenki hidas hormoonillisesti:D?
Tuntuu vaan siltä t olis tärpänny mut toisaalta kuumeisena voi unohtaa kaiken muun ympäriltään ja kun täti tulee ja näkee asiat toisesta kulmasta on myötähäpeä itseensä kohtaan aika hermoton

KS Kiitoksia :)

*muoks*
miimii siinä on eka viikot menkkojen ekasta päivästä ja sitten viivan toisella puolella on viikot hedelmöittymisestä :)
Ja kaikki me täällä olaan sellasen kuumeen alla, että sitä kehittelee kaiken näköstä ;) joskus on aiheellista ja joskus ei ;) :heart:

*muoksmuoks* laitoin noi sitten just niin väärin päin.. eli kun siinä on niitäö viikkoja niin ensimmäinen aikajakso on aika hedelmöittymisestä, eli ovulaatiosta kulunut aika ja sitten ekä päivä kuukautisista.. :) se ensimmäinen luku on kait se mahdollinen pieninluku, eli toisinsanoen, kun se eka luku saavuttaa r-testi herkkyyden, niin sen pitäisi näkyä :)

Lainasin tän ellan kirjoituksesta:

Laitoin vielä näkyville, pääsee nopeemmin kurkimaan

Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

eli siis viimeistään 4.viikkoa hedelmöityksestä pitäisi näkyä tai 6viikon alussa kk ensimmäisestä päivästä :)

Kiitos tuosta taulukosta! :flower: Toivoa mullakin ehkä vielä on, vaikka testit on näyttäneet negaa. Mä tosin alilämpöilen. :eek: Nukuin viime yön kahden täkin alla villasukat jalassa eikä missään vaiheessa tullut kuuma. Mittari näyttää välillä normaalilukemia ja enimmillään asteen verran vähemmän.

Menkkajuilinnat ovat koventuneet ja rintojen nipistely tuntuu entistä inhottavammalle. Alkuun se oli sellaista kihelmöintiä, nyt enemmänkin pistelyä. Välillä sattuu nänneihin ihan muuten vaan, mutta edelleenkään rinnat eivät muuten ole erityisen arat. Eivät kyllä ihan normaalitkaan. Kahvin haju (purujen erityisesti) on alkanut ottaa nenään pahasti eikä edelleenkään tee mieli juoda sitä. Kp37/32-34 torstaina. Sunnuntai voisi olla hyvä testipäivä, mikäli täti ei saavu ennen sitä.

miimi10 > Kyllä sulla toivoa on. Kärsivällisesti vaan odotellaan tässä ja toivotaan, että oireet osoittautuu raskauden aiheuttamiksi. =)

Mut oli näköjään tipautettu listalta eli jos pääsis takasin =) en kirjottele joka päivä täällä, mutta joka viikko kuitenkin ja seuraan aktiivisesti miten kenelläkin menee :)

nyt:
piprane ema.................kp 26/30.............32v..........3.lapsi........yk6

Ainiin. Laitan kyllä ihan oman alotuksenkin, mutta kuinkahan tarkkoja noi ovistikut on sen testin ajankohdasta? Kun ohjeissa lukee et klo 10-20 välillä, ja jos onkin tehnyt jo 9 jälkeen.
Mietin vaan, että kun rintojen kihelmöinti on jo hitusen hellittänyt, että olisko voinut olla aikanen ovis, vaikka testit näytti vaan tosi haaleeta viivaa... Kuitenkin ennen ekaa raskautta yksi oviksen oireista (jonka tajusin vasta myöhemmin ) oli juuri tuo rintojen arkuus...

Huh huh, pakkasta oli 35 astetta kun pojan kans ootettiin koulutaksia :/
Nyt on toisella pojalla vuorostaan parvorokko, tai enää se ihottuma.. ja sit on koko perheellä ollu vatsatautia, no onneks lievää...
Mietin jos tilais netistä raskaustestejä, mistä kannattas tilata ja minkälaisia? Kp nyt 23/33, ens viikon lopulla vois testata.. On kyllä semmonen tunne ettei ois testattavaa...mutta eiköhän niitä oireita kuvittele viimeistään ens viikolla... On nyt kyllä jo vihlassu muutaman kerran.. kun on noussu seisomaan ja aivastanu.. Mut voihan se vihlasta muutenki..

täällä jatkuu rairastelu nyt jäin yksin neidin kanssa joten koitan vaan tehdä tänään pakolliset hommat :ashamed:
Mun kaikki "raskaus" oireet on taas hävinny kattellin et mulla on saattanu olla kp39 syksyllä et visikohan tää olla tällänen kierto?
Täti kun on tullut niin mulla ei ole ollut mitään menkkaoireita kahdessa kierrossa pelkästään paitsi alusvaatteiden pikainen vaihto :)

Eilen illal oli kauhea riita avokin kanssa ja tuntu et olisin vaan napsahtanut, nyt tuntuu niin idiotilta koko "väittely" :headwall:

macy grayn oireet on kyl niin paksuna oireita :LOL:

Hyväsetti mulla repäsi uutenavuotena 2x ja sen jälkeen ei yhtään, laskin et 7päivää ennen sitä oli ovis että olisko voinu mulla olla mahd. hedelmöittyminen? sulla on nyt kp22 niin tosta kun laskee sen 4-7 päivää taakse niin;)

Tänään oli ovistikun väri selvästi vahvempi! Ja rintoja alkoi aristaa kun lähdin liikkeelle tästä koneen äärestä... Sylkiovistestikin oli enemmän plussan puolella, ei vielä plussa, mutta enemmän kuin aikaisemmin.
Josko se ovis tekis sitten tuloaan? Ois se kyllä, jos tuliskin jo kp 14 tai 15, kiertohan olis ihan ihannemitoissa :D

Torstai 7.1.2010

Piupula...................kp 63/30-39..........23v........1. lapsi............yk4
mahara..................kp 54/35-36.........32v........2(4). lapsi.......yk9
Lara-......................kp 38/?.................21v.........1. lapsi...........yk1
miimii10..................kp 36/35..............22v.........1. lapsi............yk1
macy gray..............kp 37/32-34........29v.........2. lapsi............yk2
Annmari-76............kp 36/28-34........33v.........2. lapsi............yk?
ennie.....................kp 33/29-31 .........33v...............................yk4
Ansku-82...............kp 30/30..............27v.........1.lapsi.............yk13
piprane ema..........kp 26/30...............32v...........3.lapsi..........yk6
Agaetis.................kp 25/27-31................................................yk2
Hyväsetti...............kp 23/33...............30v........3.lapsi............yk2-3
icefairy...................kp 23/26-35.........22v.........2.lapsi.............yk4
Sintsu78................kp 21/27-34..........31v.........4.lapsi............yk11
Minnäi....................kp 15/30...............30v.........4.lapsi............yk 1
KS09......................kp 13/?.................21v.........2.lapsi............yk5
Mahdotontako.......kp 10/27-29...............................................yk4
Heathy..................kp 10/27.................................2.lapsi...........yk1
nelli5.....................kp 9/25-28............33v...........5.lapsi...........yk4
HayLina.................kp 8/29-32............25v..........1. lapsi
Leli82....................kp 5/29.................27v...........2.lapsi...........yk3
very important baby kp2/28-31.........29v ...............................yk6

TAUSTALLA

Aurella

PLUSSANNEET

erka 12.12. ....kp 26/28-31.................36v......3. lapsi.........yk2
MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6
Riemu 1.1. ........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. .....kp31/28................................2. lapsi...........yk3

Äääh.
Mä lueskelin pinoa, kun etin ettei kelleen oo täti kurvannu ja sit päivitin. Huomasin jälkee päi et piupula olikin sen jo tehnyt... :ashamed:

Voin mä päivittää jos ei sua haittaa...
Oonko ihan nolife ku tarttisin jotain tekemistä...

Mä vollotin eilen, kun riideltiin miehen kanssa kahvin keitosta (mä teen kuulemma teetä ja se tekee tervaa mihin jää lusikka pystyyn! ) kun tajusin, et ens viikol ei paljo riidellä ku se ei oo täällä...
Järjestin sille yllätys synttärit ja en tiedä stressasinko valmisteluja, mutta meinasin alkaa itkee kokoajan...
Herkkänä olen siis! :'(
Kokoajan mietin, että miten pärjään yksin (mikä on typerää, koska on ennenkin tullu oltua! )

Voi kun olen ihan hölmö. :ashamed:

Kp:t vaikka mitä, ei tätiä!

Muoks! Join eilen muutaman lonkeron ja menin nukkumaan heti niiden jälkeen klo 20!! Ei siis oikein uponnu ja oli ihan kännikala olo vaikka muutaman join...

KS Kyllähän toi ovikselta kuullostaa :) ei siitä varmasti mitään hyötyä ole, jos sen hyödytää ;)

).( puuh, nyt on terolut kuuri syöty ja toivottavasti tää väsymys jää pois nyt, hirveesti nukkunu ton terolut kuurin aikana. :) hih! kissat on ihan hurjana taas, kun ne odottaa aina niin kauan, ennen kun nousen sängystä :D ne on mun pienokaisia, äitin tyttö ja poika :D :D toinen on tyhmä kun saapas ja toinen on lähestulkoon koira :D :D mutta niin asian vierestä tuli kirjoitettua taas :headwall: Nyt vaan menkkoja odottele, ja mielikin on parempi, kun on taas jotain, mitä odottaa :) Merkkejä kyllä siihen suuntaan olis, että tälläviikolla vuoto alkaa :)

Lara anteeksi kun taas kysyn, mutta jatkatko päivittelyä vai? niin en siten itse vaan huolehdi =) *muoksmuoks* jatka vaan :) kirjoteltiinkin samaan aikaan :p

ja sitten ihan yleisesti. Laitan kyllä uuden alotuksenkin, mutta kuinka paljon ja onko teillä siitä FertilityFried:sta kokemusta? ajattelin sitä alotella tässä käyttämään, niin jos joskus joutuu tonne hoitoihin, niin on jotain mitä näyttää :) ja muutenkin ihan mielenkiinnosta :)

Lara kyllä vain ;) Ja tottakai on normaali miettiä kaikke, kun toinen armyyn lähtee :) muistan tilanteen, vaikka omalla kohdalla siitä on jo viitisen vuotta aikaa :) tosin eri mies oli silloin :D nykysen avokin kanssa oon seurustellut puolitoista vuotta :) mutta, niin kyllähän se herkkyys kuuluu r-oireisiin, tai sitten vaan jos muuten on stressiä :) ootteko kauan asunut yhdessä? meinaan ensimäiset 2kk aina hankalimmat, kun huomaa itsessään ja toisessaan sellasia piirteitä mitkä ei oo ennen kävellyt vastaan ;)

Onko kellään kokemusta Apteekin omasta raskaustestistä? Kuinka aikaisin se voi näyttää yhtään mitään? Meillä on huomenna tuparit (johon luonnollisesti kuuluu pikku ryypiskely..) ja testata pitäis (ihan varmuuden varalta - vaikka tulos aika varma nega). Onkohan sillä Apteekin omalla järkeä testata ku tää kierto ainaki oviksen mukaan taitaa olla muutamia päiviä normaalia pidempi ja oletettu kesto olis 36 päivää. Voiko se näyttää jo kp 31 siis yhtään mitään?

Mä en lähtisi vielä testailemaan ja mitä ryypiskelyyn tulee niin vasta raskausviikolla 7 on teillä yhteinen verenkierto.
Myöskään keskenmenon vaaraan et voi vaikuttaa vaikka joisit, ellet itse ole jossain sairaala kunnossa sitten illan jälkeen :D

Lara- Nyt on torstai 7 päivä ja oot laittanu Agaetisksen ja piprane eman tuonne alas vahingossa. :eek: Haha oon tarkka. ;D
Se armeija tekee suhteelle hyvää, meilläkin oli vähä riitoja enne miehe armeijaa, mut kyl siinä 2 ekassa viikossa ku se on siell kiinni ni himppusen ikävä tuli!! Oli kyl semmosta kyytiä sitte ku tuli kotii ahhihih. :LOL:

Täällä ollaan kanssa kipeenä.. kai. Mulla on kurkku kipee, tai kun nielasee ni vähä tuntuu kipeeltä tuolta vasemmalta puolelta. :S Ja lämmöt oli aamulla 37,4. Tiiä sit että onko kuumetta vai raskautta. ;P

Yhteistyössä