+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

Ansku Apteekin testi on jotain 25mIU, eli kannattaa tehdä vasta sillon kun menkkojen pitäis alkaa, ja niinkuin joku tuossa jo mainitsi, ei se yhden illan ryyppytuokio mitään meinaa noin aikasessa vaiheessa, vaikka raskaana olisitkin :)

Piupula Viittisköhän sitä ;) Saa nähdä miten miehellä menee tänään siellä mummolassa, tosin parempi olis kyllä poika tuoda puol 9 kotiin nukkumaan, joten kai se itsekin sillon rantautuu... Ellei tää vuoto sitten muutu tästä huonompaan suuntaan :ashamed:

Piupulan kissoista, emilläkin on kaks koiraa, jotka oli ihan ykkösvauvoja, ennen tota esikoista. Ja juu, toinen on tyhmä kuin saapas, ja toinen ihan kuin kissa! :LOL:

Armeijasta, mä pääsin helpolla, kun mies vapautettiin astmansa takia viikon oleskelun jälkeen. Vaikka oli se viikkokin ihan kamala, kun tottunut, että toinen on siinä lähellä työpäiviä lukuunottamatta... :ashamed:

KS emman koirat tasottaa sitten hyvin meidän kissoja :LOL: Toivottavasti vuoto ei nyt pahene, mutta onhan teilla sitten huomennakin mahdollisuus se hyödyntää ;) laitat sen töihin heti aamusta :D :D

Itestä oli kyllä välillä ihan mukavaa kun sai rauhassa olla, mutta sen virheen tein, että tein kaikki kotityöt, kun sillain jäi enemmän aikaa olla yhdessä, mutta sitten kun toinen kotiutui sieltä, niin sehän jatko samaa tahtia ja sitten tuli kamalat taistelut siitä, että sen täytyy kans nyt ruveta skarppaamaan :D mutta olihan sitä ikäväkin välillä, mutta sain ainakin hyödynnettyä ensimmäisen kk jälkeen aikaa paremmin :D

icefairy : mistä tilasit ja minkälaisia? mä taidan kans tilata kun kuitenki luultavasti tulee testattua useemman kerran :saint: millon meinaat testailla... meillä on näköjään sama kp.. :)

Mulla on ihan kauhee olo... heikottaa , oksettaa, maha sekasi.. mutta tää on varmaan vaan sitä mahatautia, eihän raskausoksetus voi vielä alkaa :headwall:

Piupula Oho, siis meillä on nuo kaks vauva koiraa :D
En mä tajunnut tosta fertilityfriendistä mitään :LOL: oliskohan vikaa kielen ymmärtämisessä vai missä, mutta en kyllä tajunnut sitten yhtään kun kirjauduin...

Tietojen päivitystä:) Eli uutta kiertoa taas...

kp2/28-31, yk6 ja ikä 29

Mun iästä oli vahingossa pudonnut muutama vuosi :)
Tässä kuussa olisi niin hyvä raskautua:) On jotenkin kaikenlisäksi hirmu toiveikas olo. Ehkäpä tässä kuussa meillekin tulisi plussa :heart:

KS tossa pesun sivuilla oli ihan hyvät ohjeet :) mutta kun sinne kirjautuu, niin sähköpostiin tulee vahvistus ja salasana, sitten pääsee kirjautumaan sisään :) otin ainakin sen ohjepaketti-jutun ja nyt mulle tulee noita Lecture 1 yms, joissa kerrotaan sen toiminnasta. :) voidaan mennä vaikka toho toiseen alotukseen tai sitte laitta yksäriä tai jotain, niin otetaan yhdessä selvää ;)

*muoks* luin että emmillä :D :headwall: Miten teillä eläimet otti vauvan vastaan? sitä tässä olen välillä aina pohtinut, mutta se jää nähtäväksi sitten :p

Hyväsetti Tuolta kotitestistä tilasin Sofi One Step niitä liuskoja, 10kpl oli tarjouksessa. :) Ne tulee varmaa jo huomenna et vois jo huome alottaa. ;D Kun en nyt oikee oo varma koska mun ovis oli, koska sitä en testaillu, mutta kuultavasti nyt on dpo 8 tai 9. Onkos sulla tarkka toi kp 33??

Piupula Ihan hyvin otti. Alkuunsa piti pienelle antaa lähtöpusu kun jätettiin koirat kotio :LOL: Toinen koira oli vähän mustis, mutta osoitti sen meille, eikä poikaan. Alko nukkumaan iihan kiinni ja vieressä, ja jos koitit yöllä livistää karkuun, koira seuras perässä.

Vuoto alko taas voimistumaan :( Ei nyt mitään kamalaa vielä, mutta sidettä täytyy pitää ettei housut sotkeennu... Plaah. On se kiva sitten peuhata varulta jos tälleen vuotaa!

VIB Onnea uuteen kiertoon. :heart:

Kävin ruokkiksella hakemassa herkimmän testin mitä apteekista löytyi. Kiitos siis likat vinkistä! Mä vaan en jotenki halua ottaa yhtään mitään riskiä sille, et ottaisin tippaakaan alkoholia raskauden aikana. Vaikkakin olis kuinka alussa. Mulle se vaan on periaatekysymys. :)

KS :/ hmm.. mistähän mää luin tässä, että jos on jääny ovuloimatta ennen kun vuoto alkaa, niin se voi tapahtua menkkojen aikana.. jos vaikka niin olisi käynyt :whistle: on ehkä tullut luettua liikaa näitä kaikkia asioita tän kierron aikana, kun omassa kropassa ole mitään tapahtunut :D :LOL: :headwall: icefairy ei huono idea :LOL: se on vaan kovin hankalaa :D

Pakko purkaa sydäntä ku ei viitsi miehelle valittaa sen eilisen kinastelun jälkeen..
Eli kämppä kun helvetti itse olen kipeä ja tää on näitä nuoren äidin taakkoja kun ei ole mamma kavereita ei voi pyytää ketään avuksikaan :ashamed:

makuhuoneen siivouksessa meni upeat 45min kun piti istua välillä ja purra hampaita yhteen, ruoka ei maistunu neidille ja levitettiin se kostoksi lattioille (lisää siivousta tiedossa)..

laitoin pikkusen nukkumaan ni jo se veti taulun alas ja sirpaleita joka paikassa, ne kun olin saanu siivottua vedin sellasen tällin ovea päin et teki mieli huutaa :kieh:

Nyt se nukkuu onneks tuolla ja mä oon niin väsyny ja kiukkunen et tekis mieli mennä tonne parvekkeelle huutamaan..
ja en todellakaan aio siivoa lisää vaan vedän kahvin naamaan ja haaveilen george cloonysta joka kohta tulee pimpottaa ovikelloa ja pyytää mut las vegasiin (oon tietysti 15gk laihempana ja valmiiksi laitettuna) :whistle:

Piupula: Ollaan elokuun lopusta oltu 24/7 yhessä, syyskuussa naimisiin.
Se tästä tekeekin vaikeeta, kun ei olla erossa pahemmin oltu.

Onko sillä vai jotain merkitystä että kuka on missäkin kohdassa tuota listaa??

Voisin kai minäkin liittyä joukkoon tänne...:) Kp33/29-31, yk 4 ja ikää 33.

Testata en varmaan uskalla ennen kuin joskus ensi viikolla, kun oireitakaan ei kovin paljoa ole vielä ollut. Alavatsaa hiukan nippaillut oikealta puolelta, sekä kylläkin jonkinlaista pahoinvointia. Kahtena peräkkäisenä yönä olen pahoinvointiin myös herännyt. Viime yönä oli myös jotain vatsakipuja, mutta olin niin unen tokkurassa etten oikein voi sanoa mitä ne oli. Ruokakaan ei oikein maistu, kun on jotenkin niin etova olo.

Jotenkin tuntuu, että tämä etova olo on tällä viikolla ollut kasvussa. Syödä olen kyllä yrittänyt, mutta kun mikään ei vaan oikein maistu.:(

Lara kyllä te kerkeette olemaan yhdessä ;) mutta kyllä se aluksi koville ottaa :) mutta toisaalta pienestä erosta voi olla apuakin :) tajuaa ainakin toisen merki´tyksen ja olemassa olon paremmin, ja mitä toinen merkitsee :heart:

päivitykseen: onhan sitä helpompi lukea, jos mennää ylhäältä alaspain kiertojärjestyksessä, eli ylhäällä ne joilla kierto llopussa ja alhaalla ne joilla kierto alussa. :) mukavoittaa ja helpottaa lukemista ja päivittämistä =)

Pistänpä tähän hauskan uskomuksen: eli ennen vanhaan uskottiin että jos odotti ja ei tehny kahvia mieli olisi saamassa tytön, jos kahvia teki mieli muttei saanut sitä juotua oli poika tulossa ;)

Itse esikoistani odottaessa olin kahvin suurkuluttaja (tarjoilija) kun plussasin kahvi alkoi etomaan enkä juonut missään vaiheessa raskautta sitä.. meillä tuo siis piti paikkansa :heart:

miimii Olipas kiva, jos löydät lisää niin laita vaan tulemaan lisää :) näitä on aina kiva lukea.. ainoa, minkä olen kuullut (minkä varmaan kaikki muutkin) että jos maha leviää sivusuunnassa on tyttö tulossa ja jos seläntakaa ei mahaa näy, eli kasvaa eteen, niin poika :) hmm.. tietäisköhän äite näitä lisää :p pitääkin kysyä xD

miimii :hug: Voi mä tiedän ton tunteen... Täälläkin talo on kun pommin jäljiltä ja joulukamat vielä esillä :ashamed: Miehen piti tänään ottaa poika mukaan mummulaan, että saan huilata/ siivota sen mitä jaksan, mutta p**kat se ilmoitti ettei otakaan poikaa, sillä menee muka niin myöhään... Juupa juu, kolmatta päivää kipeenä keskenään pojan kanssa, ja nyt vielä ilta taistelujen kera :( Ja kellokin oli vasta puol kaks kun sain ton nukkumaan.

Joo, onneks tauti on kuitenkin poispäin menossa, jotta huomenna pääsen tapaamaan pitkäaikaista mutta harvoin nähtyä ystävää :heart:
Kun sinne asti vaan jaksais... Eikä tulis kipeemmäks, eikä vuoto ainakaan lisääntyis...

KS09 meillä on sun kaa siis aika sama meiniki vitutus ja kipeys (ei hyvä yhdistelmä)

piupula tässä olis vielä yks mitä nolona kokeiltiin oviksen aikaan: Jos miehellä on sukat jalassa kun peitot heiluu tulee poika, muuten tyttö jos ollaan varpasilleen :LOL:

Yhteistyössä