+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

Juuh, tiesinkin, ettei kaupan testit näytä kuin vasta sillon, kun menkkojen pitäis alkaa, mutten malttanut odottaa... :ashamed: Mulla siis tädin pitäisi tulla huomenna tai viimeistään maanantaina ja eilen tein miinustestin. Kovasti on menkkakipuja, eli eivätköhän ne sieltä tule...

Tänä aamuna kylläkin huomasin rintojen olevan kipeenä tuolta kainalon puolelta ja ikenistä tuli melkoisesti verta kun harjasin hampaita, yleensä ei tule. Ja raudan maku haittasi aamun.

Kai mä vaan haaveilen, sitä on kai ilmoilla :heart:
 
mitähän mun avokki sanoi, jos sanoisin sille, että noni, nyt sukat jalkaan ja veitsi sängyn alle :D voisin saada hieman oudon katseen sieltä suunnalta :LOL: :LOL: muutenkin se sanoo mulle koko ajan, että ressaan ihan liikaa, vaikka mielestäni otan joka yrityskk rauhallisemmin :)
 

Icefairy: Mä tilasin kans sieltä.. tosin vaan kaks sofi puikkoa, ja yhen clearbluen mikä näyttää viikot.. (ihan siks vaan et haluun nähä miten se toimii.. ja sen käytän siis vasta sit kun oon eka saanu plussan jollain muulla =) ) Mulla on ollu vasta kahet menkat kierukan jälkeen ja toinen niistä oli ehkä tyhjennysvuoto, mihin meni kierukan poisotosta vajaa 4 viikkoa, oisko ollu n. 25 päivää... ja siis toi ensimmäinen varsinainen menkkaväli oli sen 33... mutta nyt en varmaan testaa ennen ku lähempänä sitä kp 33 :a...
 
http://hopeasade.suntuubi.com/?cat=35

Löysin tollasen :)

ton sormusjutun oon tehnyt normaalilla ompeluneulalla :) mun ja avokin kohdalla näin ennustettuna niin pitäisi tulla poika-tyttö-poika :)

Eli lanka neulansilmaan ja neula oikenkäsen kämmenpuolella ja odottaa, että neula on täysin pysähdyksissä, sen jälkeen se lähtee pyörimään ja heijaamaan sivulle ja pysähtyy, jos taas jatkaa, niin toine lapsi tulossa jne. sitten kun pysähtyy kokonaan, niin lapsi lukumäärä täynnä :) saa nähdä toimiiko meillä ;)

*muoksmuoks* tällänen viel löyty :)
http://www.yle.fi/akuutti/arkisto2006/140306_a.htm


(mulla on vähän tylsää täällä :headwall: :whistle: :LOL: )
 
Voi nää on hauskoja!!! :LOL:
Mä oon tääl ihan masistuksissa, ja nyt kyllä hymyilyttää. :D

Piupula: Hei käy järkee, että järjestys kp:n mukaan. Vaihdoin. :)

Muoks! Piupula mikä sun tilanne on kun kpt noin korkeet? :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piupula:
miimii hormoonit sekasin hirveen stressin takia x/ valmistuin puoli vuotta aikasemmin kaksoistutkintoon, ja oli hirvee hööki koulun viimeiset kaksi viikkoa, että sain kaiken valmiiksi ja kokeet&seminaarit pakettiin. Mutta onneksi tuo takana päin ja tässä nyt työttömänä kotona kahden kissan kanssa hirmuinen työnhaku päällä :]
menin tossa kp35 gynellä käymään kun tuli jotain ihme vuotoo ja totes, että keltarauhashormoni ei oo täs kierrossa lähteny pelittää niin kuin olis pitänyt ja sano, että yli 40päivän kieto tulee. Tossa sitten kp53 soitin sille gynelle, kun menkkoja ei ruvennu kuuluu ja r-testi oli nega (minkä tiesin jo ennen sen tekemistä) ja se määräs mulle terolut kuurin, et saadaan kirto taas alkuun :) 2 päivää jäljellä enää ja nyt alkaa menkkajuilintoja olemaan ONNEKSI :) :) toivottavasti nyt perjantaihin mennessä alkaisi, niin pääsis alkuun taas xD HUH! tulipas pitkä sepustus :/

vähän tässä on nyt oltu herkillä, kun rupee vähän tasottuu kaiken stressin yms jälkeen, mutta nyt täytyy vaan jättää vauva ajatukset takaalalle ja antaa vaan mennä niinkuin menee, niin josko se plussa pärhtäisi jossain vaiheessa :D
Lara Tossa jo aikasemmin kerroinkin :)
 
:LOL: Toi sukkajuttu oli kyllä paras!! Tosin ei meillä sukkia jalassa ollu, kun poikaa tehtiin, tiedän sen siitä, ettei meillä koskaan ole peuhatessa :D

Sain ristiäiskortit valmiiksi. Vielä kun keksisi pienelle tytölle lahjan niin sunnuntaina kehtaa mennä paikalle :) Meillä siis kaksosten ristiäiset, tytön ja pojan, ja olemme pojan kummit :)

Lara- Me ollaan piupulan kanssa tällasia erikoistapauksia :D
 
Mulla ollu 3viikkoa ihan sahara meininki ja nyt kun menin vessaan kirkasta valkovuotoa ja ruskeaa tuhrua, nytkö sit täti tuli :ashamed:

Laitoin siteen mut en tajuu miks tuota on noin vähän ja mihinkään ei satu, mun kroppa on selvästi sekoamassa puhumattakaan omistajasta :eek:

Tuun päivittämään itseni illalla josko tuo täti yltyisi...
 
miimii10: Mun mielestä toi ei kuulosta tädiltä... Tuu kertoo!! :hug:

Piupula ja KS09 Taidatte olla aika erikoistapauksia juu!
Toivon etten liity joukkoonne... Mulla kierto vaan veeenyyy. Mitäään ei tapahdu. ostaisin rtestin huomiseks tai la jos olis yhtään ylimäärästä :/ Pakko mennä labraan alkuviikosta kun ei yksinkertaisesti olee varaa testiin. :ashamed:
 
lara- soita neuvolaan, josko siellä ottaisivat näyytteen... MEillä ainakin pääsi, kun aamulla soitin, että voiko päivän aikana tulla. Voisivat alkaa sitten vähän selvittelee muutenkin sitä kautta, jos kierto venyy älyttömiin. Ja neuvola kun ei maksa mitään...
 
miimi10 > Voi KII-TOS! Mä olen kahviaddikti ja tottunut juomaan useamman mukillisen päivittäin. Nyt ei joko tee mieli yhtään tai ainakin juomisesta seuraa närästys / epämiellyttävä olo. Tämän lisäksi ei tee mieli myöskään tupakkaa eikä alkoholipitoisia juomia. (Punaviini tosin maistuu edelleen, mutta hitaastikin siemaistuna meinaa nousta päähän herkästi. En siis ole enemmälti viitsinyt sitten nautiskella) Esikoista odottaessa join kahvia ihan mielelläni, mutta pyrin välttämään suuria kofeiinimääriä. Hän on poika. Nähtäväksi jää tuleeko se plussa. Rohkenen epäillä oireista huolimatta. Sun plussaan tässä kierrossa uskon ihan täysillä, kun sun oireetkin on paljon vakuuttavammat. bd

Mulle on tehty tuo sormustesti ja esikoinen ainakin meni oikein. :) Kiinalainen raskauskalenteri sen sijaan näyttää väärin. Ehkä se toimii mulla päinvastaisena. :D

Lara- > Mulla on kiertopäivät yhden myöhässä tuossa taulukossa. Tänään siis kp37/32-34. :)
 
Noni eli kp 36/35 mukaan aika mahdollista että mulla olis täti nyt sitten, MUTTA kun menen vessaan on siinä valkovuotoa kirkasta pikkuhoususuojaan ei tullut ole tullut mitään ja pyyhkiessäni tulee kirkaspunainen viiru, joka ei lopu paitsi kolmannella kerralla (sori tää tarkka info) :LOL: aika niukat menkat koska yleinsä mulla side on veressa ja menkkamainen olokin nyt tuntuu et olisin elämäni vireessä..

Oon hämmentynyt mut ei mulla ole kyl mitään oireita oikeen eli olisko se täri nyt täällä supermietona? :ashamed:
 
Mullakin oli tollanen jutska pari päivää menkkojen jälkeen, että kirkasta valkovuotoa, jossa oli veri viiru. Tuli siis pyyhkiessä.. Ihmettelee, että mitä mitä.. Menkat oli kyllä tapansa mukaan tosi runsaat, kierto oli lyhyt ja oviksesta ei ollu monta päivää menkkojen alkuun. Mitä lie. Turhauttavaa :( Olisko mahdollista, että kiinnittymisvuotoa, ja olis raskautunu, vaikka menkat oli ihan normisti? "raapii päätään"
 
miimi10 > Mä luin jostain, että ekaksi menkkapäiväksi lasketaan kunnollinen vuotopäivä. Itse merkkaan kyllä tihkupäivätkin, mutta vain itseäni varten sulkuihin tuollaiset paperin suttaajat. Jos ei siis selkeästi vuoda siteeseen asti, niin ei niitä menkoiksi ainakaan vielä voi sanoa. Toivoa on, joten älä vielä luovuta. :) Sulla sitä paitsi on niin vahvat oireet, että uskon sen plussan tulevan. Alkuraskauden tihkut ja runsaammatkin vuodot on ihan yleisiä, joten ei tuo vielä mitään meinaa.
 
Kiitti macy gray mieskään ei oikeen usko menkkoihin (ennen jouduin käyttämään päivällä yösidettä ja hakemaan morfiinipiikin peppuun) mut edellisessä kierrossa oli vain 4päivän tädit niin mietin olisko joku häiriökin nyt??

Mun oireet jotenki loppu heti kun kävin vessassa, liekö puhdasta vauvakuumeilua?
 
Otahan tästä nyt sit selvää :eek:
Imetys siis loppui tytön omasta halusta marraskuun alussa, jonka jälkeen silti pumppasin maitoa aamu- ja iltapuuroihin. Menkat alkoi marraskuun lopussa. Siitä kaks viikkoa ovis oireita kp 14, mutta kp 15 alkoi vuoto, joka oli kuin vanhaa verta. Laskin uusiksi, että kp1. Sitten kp 16 uudelleen vuoto, selkeät menkat (29.12). Eli kp1. Nyt tällä kierolla kp 11, aamulämmöt aika alhaalla (36.04, kun yleensä 36.20, tosin nyt mittaus oli 2h aiemmin). Ovislimailu ollut tosi selkeetä kp 8 jälkeen. Eilen pieni määrä kirkasta verta, ei tullut edes paperiin pyyhittäessä vaan kun kokeilin kohdunsuuta (joo, ällöö :ashamed:). Tänään ei vielä mitään merkkiäkään vuodosta. Eli kuulostas ovulaatiolta, eikö? No miks mulla on sitten näin voimakkaat raskausoireet? Yhtäkkiä tosi herkkä hajuille, ja muutenkin itkuherkkä. Pahoinvointi ihan älytöntä ja nivusjuilinnat, joita on ollut ennen vaan sillon kun olin raskaana. En kyllä ymmärrä alkuunkaan.

Hyväsetti, sinäpäs sen tiivistit... ihan samat fiilikset täälläkin. Oispa hyvä merkki :)

miimi10, toivottavasti ei ois täti eikä mitään vakavaa häiriötäkään! Ei se kyllä tädiltä kuulosta. Mut ootko vasta jättänyt ehkäisyn pois kun on vasta eka yk? Pillereiden tai kierukan jälkeen voi kyl vuodella ihan miten sattuu hetken aikaa, mut normalisoituu sitten.

nelli5: paha sanoa mitään... Jos sulla oli runsaat menkat pari viikkoa sitten, niin varmaan on ovisaika. Joillakinhan ovulaatio aiheuttaa pienen veriviirun. Oiskohan se sitä? =) Kiinnittymisvuoto tulee, jos on tullakseen, vasta noin 6 päivää ovulaatiosta.

Agaetis, eiköhän sieltä se plussa voi vielä tulla ihan hyvin :) Lupaavat oireet!
 
Tänään en testaa, tänään en testaa, tänään en testaa :D

Malttamattomana haluttas jo testata. Eipä se vielä kannata ja menkkaoireetki on selvät ni ootellaan rauhas tätiä..

Täällä taas jänniä hetkiä monella, odotellaan plussauutisia :whistle:
 

Yhteistyössä