+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

Testattu se oletettu nega. Nyt voi siis juhlia ihan rauhassa. Pakko se oli kuitenki testata ku en ois saanu sit mielenrauhaa jonkinäköisiä oireita kun kuitenki oli. Oon tehnyt päätöksen, etten juo tänä vuonna enää näitten pirskeitten jälkeen. Hoidot alkaa kohta ja olen päättänyt tulla näistä hoidoista raskaaksi. :)
 
hopsan!
olipa taas tekstiä tullut. Meni tovi kun lueskelen noita hupasia vauvanteko opastuksia :D
Ei kyllä meilläkää miehellä sukkia oo jalassa ollunna ja kolme poikaa löytyy ;) saas nähä tuleeko neljäskin sitten kun tulee.

Mulla noi kiertopäivät on aika suuntaa antavia. Minen nimittäis koskaan merkkaile mihinkään menkkoja, vaan aina suunnilleen niitä odottelen +/-2 pvä samalle päivälle kuin edellisessä kuukaudessa. Ja kun ei oo ollu yrityskään päällä niin eipä niitä niin oo jaksanu laskeskella :saint:

Mutta nyt sitten toissa päivän lämpö humpsahti normia korkeammalle (tuli sattumalta mittailtua ku flunssanpoikasta ollunna) ja limat bongattu ;D ja hyvin on hyödynnytty. Nyt vain jännittyneenä odotellaan :heart:
Oottakaa vain, mä olen kanssa kova oireilemaan :D viikon päästä jo varmaan jos minkälaista oirettaa :LOL:
Mulla kaikissa raskauksissa ensimmäiset oireet ennen menkkojen pois jääntiä on ummetus, kahvin hajun etominen, ne tulee eka.

Kukan se eka plussa nyt päräyttää, täällä on kuiten useampi lupaavalta kuulosta tapaus! Peukkuja kaikille+++

piprane ema, testaa vaa ;) jännätään bd
 
Nyt oli kolmas peräkkäinen yö kun alavatsakivut jatkuivat, nyt vain kaikista pahimpana. Olin aivan varma, että nyt alkaa vuoto. Oli pakko ottaa yöllä särkylääke kun kivut tulivat niin suuriksi. Tuntui että koko kohtu räjähtää, tuskissani makasin yöllä keittiön lattialla ja odotin kipujen hellittävän. Särkylääke onneksi auttoi.:)

Aamulla oli lämmöt tasan asteen verran korkeammalla kuin muina aamuina. Nyt menossa kp 34/29-31.

Nyt ihmeellinen tuntemus alavatsassa, ihan kuin siellä olisi pieni ilmapallo sellaista outoa paineentunnetta.
 
ennie, minen kyllä malttais olla jo testaamatta. Lupaavilta kuiten oireet tuntuvat :D peukkuja ja +++ onnea!

Viime raskaudessa testailin 4pvä aikasemmin kuin mitä menkkojen ois oletettavasti pitänyt alkaa, ku oireita oli. Hiukan haalee, mut selkee plussa sieltä tuli!
 
Pikavisiitillä
Mitä mieltä tyttöset Tänään ovistesti oli hitusen haaleampi kuin eilen. Eilen illalla oli menkkamaista juilintaa, ja jonkin näköstä pientä vihlomista alamahalla. Eilinen Pissaovistesti oli kuitenkin selvästi nega, sylki heikosti positiivinen. Tänään tosiaan pissa hieman haaleampi vielä, ja sylki negatiivinen.

Voisko olla mahollista, että mulla kaikesta huolimatta olis ollut ovis jo nyt?
 
No kun minä ajattelin vasta ensi viikolla testata...mutta en tiedä jos nämä oireet nyt jatkuvat näin vahvoina niin täytynee harkita josko sitä testaisi sitten jo aiemmin.:)

Voihan se olla, että mieheni "vaatii" testaamaan eli käy itse hakemsssa minulle testin.:)

 
täti tuli oikeen kunnolla yöllä ja maha oli prkl kipeä!! No nyt täytyy sanoa että raskauden jälkeen luulin tuntevani kroppani, mutta ei tod.

Kaikki ne oireet olivat uusia ja silti menksut, veikkaan että tästä lähtien kun kierto on lopuillaan en kuuntele "oireita" vaan testaan kun menkat on puolitoista viikkoa myöhässä |O

Nyt alkaa sitten hullu kunto kuuri tässä samalla niin katotaan tärppääkö tokalla yrityksellä :D


Joku kysy että olenko lopettanut juuri ehkäisypillerit niin kondoomilla ollaan menty sillä mitään mömmöjä en enään ota, viimeks meni niin kauan kun kierto "tasaantu"

Eli kp 2/36 yk 2
 
Ei tule plussauutisia täältäkään. Tilanne on todella hämmentävä. Kp 38/32-34 menossa, joten pitäisi kyllä näkyä. Mitenkähän saisin selville oliko tihkuvuoto normaalia aikaisemmat ja niukemmat menkat vai jotain välivuotoa? Olisi kiva tietää edes se ovuloinko tässä kierrossa (Oireita on ollut, mutta joku muukin syy niihin voi olla) ja mistä ihmeestä nämä oireet johtuu.

ennie ja piprane ema > Testaamaan vaan! :D Plussausonnea!
 
Anskulle :hug: negasta. Toivottavasti se vielä plussaksi muuttuis tai sitte viimestään hoidoista tulis se toivottu tulos.

miimiille :hug: tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon!

ennien oireet kyllä vaikuttaa tosi lupaavilta. miekään en kyllä sinuna ennää jaksais oottaa testaamista.

macy gray ootko sie testannu sitte? alkuraskaudessahan voi tulla niukemmat menkatki.

pirane emallekki tsemppiä testaukseen! testaamaan vaan. täällä jännäillään sunki puolesta! :)

Omassa navassa ei taida olla mitään kerrottavaa vielä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja HayLina:
macy gray ootko sie testannu sitte? alkuraskaudessahan voi tulla niukemmat menkatki.
Testasin 30. ja 31.12 sekä tämän viikon maanantaina ja tänään. Aamupissasta kaikki. Tihkuvuoto alkoi kp24 ja kesti suunnilleen viikon pysyen koko ajan vähäisenä (pikkuside riitti eikä siihenkään asti koko aikaa vuotanut). Tuhruvuoto tuli siis niihin aikoihin, kun oletettu kiinnittyminen olisi ollut. Voiko kiinnittymisvuoto kestää noin kauan? :eek:
 
Perjantai 8.1.2010

Piupula...................kp 64/30-39..........23v........1. lapsi............yk4
mahara..................kp 55/35-36.........32v........2(4). lapsi.......yk9

Lara-......................kp 39/?.................21v.........1. lapsi...........yk1
macy gray..............kp 38/32-34........29v.........2. lapsi............yk2
Annmari-76............kp 37/28-34........33v.........2. lapsi............yk?
ennie.....................kp 34/29-31 .........33v...............................yk4
Ansku-82...............kp 31/30..............27v.........1.lapsi.............yk13

piprane ema..........kp 27/30...............32v...........3.lapsi..........yk6
Agaetis.................kp 26/27-31................................................yk2
Hyväsetti...............kp 24/33...............30v........3.lapsi............yk2-3
icefairy...................kp 24/26-35.........22v.........2.lapsi.............yk4
Sintsu78................kp 22/27-34..........31v.........4.lapsi............yk11

Minnäi....................kp 16/30...............30v.........4.lapsi............yk 1
KS09......................kp 14/?.................21v.........2.lapsi............yk5
Mahdotontako.......kp 11/27-29...............................................yk4
Heathy..................kp 11/27.................................2.lapsi...........yk1
nelli5.....................kp 10/25-28............33v...........5.lapsi...........yk4
HayLina.................9/29-32............25v..........1. lapsi
Leli82....................kp 6/29.................27v...........2.lapsi...........yk3
very important baby kp3/28-31.........29v ...............................yk6
miimii10..................kp 2/36..............22v.........1. lapsi............yk2

TAUSTALLA
Aurella



PLUSSANNEET 2oo9


erka 12.12. ....kp 26/28-31.................36v......3. lapsi.........yk2
MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6

PLUSSANNEET 2o1o

Riemu 1.1. ........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. .....kp31/28................................2. lapsi...........yk3


 
Macy gray :hug: negasta. Musta tuntuu et oon joskus täältä lukenu et kiinnittymisvuotokin voi kestää useamman päivän. En tosin ihan varma ole muistanko oikeen, mut näin muistelisin. Kannattaisko sun käydä tk:ssa verikokeessa, nii sieltähän sais sen selvyyden siitä onko raskaana. Tai sitte vaan koittaa jaksaa ootella ja testailla myöhemmin taas. Tsemppiä ja jaksamisia odotteluun.

Lara- Mun kp:t on nyt 9/29-32. Oli vähän vähänlaiset päivät tuossa listassa, mut ei se oo nii vakavaa. Päivittele sitten kun joudat. :)
 
Mua hirvittää jo etukäteen ens yö, jos taas tulee ythä kamalat kivut kun viime yönäkin:( . Pitäis varmaan testata, niin vois olla varma että mistä noi alavatsaoireet johtuu:) . Nyt päivällä ei ole mitään muuta kuin pientä paineentunnetta alavatsassa ja huonovointisuutta.

Hetken olo on ihan oko kun syö, mutta jonkun ajan päästä taas sellainen etova olo. Ja kun on tuo etova olo niin ei tee mieli syödä vaikka tietää, että hiukan aikaa on sitten taas parempi olo. Ihmeellinen kierre. Onneksi viikonloppu tulossa niin voi olla ihan rauhakseltaan.
 
Voi kamala tätä oloa! Pieni lämpö nousi sitte ihan kuumeeks 38,5. Nielutulehdus täällä!! 10 päivä antibioottikuuri jeejee ja lapsi ei nuku päiväunia. Onneksi lähtee mummilaan illalla ni äiti saa levättyä. Juu ja koti on täällä kans ku mikäkin harakanpesä. Nii ja negaa tuli testissäki.. eli ei mitää hyvää, paitsi tuo että huomenna saan nukkuu vaikka koko päivän. :p

Haha pakko kyl todeta et täällä harrastetaan joskus sukat jalas seksiä, muutenki mul saattaaa olla vaatteet yläkerras päällä ku ei jaksa/kerkiä riisua. :LOL:
 
miimii voi ei :hug: tädistä
icefairy, eihän tuo nega vielä tuossa vaiheessa tarkota ettei mitään ois tapahtunu... jospa se muuttuis plussaksi

mulla on kamala olo.. enää tää ei voi olla vatsatautia.. silti heikottaa, on huono olo, ei tee mieli syödä, ja väsyttää....
jos en oo raskaana, lähen kyllä lääkäriin selvittään tän.. maanantaina tulee kai testit mut ehkä ne ei vielä näytä...
olin kyllä esikoisesta varsinki ihan poikki koko raskauden, mut en muista et heikotus ois näin aikasin alkanu... kultaako aika muistot :saint:
ja munhan ei siis pitäny mitään oireita kehitellä... :headwall:
 
miimii10 Huomenna nähdään liitynkö seuraasi seuraavan ykhon, meillä niitä onneksi niin vähän!!

Minä siis testaan huomenna! :whistle:

Ummm. Mä oon pihalla. Anteeksi oma napa. :ashamed:


PLUSSATUULIA PUHALLELLEN LARA-
 
Täällä taas..eilen oli niin kiireinen päivä etten kerenny kirjotteleen enkä lukemaan teidän juttuja. Paljon tänne oli asiaa kertynytkin =)

Mulla kierron päivät menossa ja huikeissa lukemissa. Vielä ei ole tullut täti käymään vaikka välillä on kyllä ollut maha niiiiin kipeä että oon odottanut jo rätti kourassa punaisen ilmestymistä :LOL: Huomenna tai sunnuntaina pitäis sitten jo testata näkyykö mitään. Mulla oli yks kierto sen 56 päivää, että en vielä usko ihmeisiin :ashamed:
Kovasti kyllä toivon että plussa pärähtäis...

Mä kävin tänään ottamassa sen "possupiikin" ja käsi on kyllä kipeä. Kuulin vaan semmosta juttua, että raskaana oleville ja muille ois vähän erilaiset ne piikin sisällöt, olikohan ne säilöntä aineet erit, en nyt muista...oottako kuullut??? Ne tavallisissa piikeissä olevat aineet kuulemma ois jotenki myrkyllisiä...mulla iski kyllä sitten kauhee paniikki kun en tiedä omaa tilannetta varmuudella ja piikille lähtö tuli niin yllättäin ja tämänki jutun kuulin piikin oton jälkeen.
No jos testi näyttää plussaa, niin pitää soittaa neuvolaan onko siitä piikistä jotain haittaa, toivottavasti ei.

No mutta oikeen mukavaa viikonloppua koko poppoolle :hug: ilmoittelen sitten miten kävi.
 
Uijuijui..Lara- kyllä tuossa taitaa olla häivähdys viivasta, tuolta luin muistakin pinoista et aamulla uus testi! Onnea siihen toivottavasti siihen jo sitten vahvempi viiva. Meinaatko saman merkkisellä testillä tehä aamulla?
Jäädää jännämään :heart: ++++
 

Yhteistyössä