+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

Lara- ONNEA :flower: :flower:

mulle voi laittaa KP1/28-30 kierto näköjään meinaa palailla entiseen 28 päivään.. yk 7..niin se aika vaan menee ja periaatteessahan mulla jo kohta vuosi yritystä takana ku helmikuussa 2009 alotettiin yritys ja keskenmenot sit tuli kuvioihin..
 
Lauantai 9.1.2010

Piupula...................kp 65/30-39..........23v........1. lapsi............yk4
mahara..................kp 56/35-36.........32v........2(4). lapsi.......yk9

macy gray..............kp 39/32-34........29v.........2. lapsi............yk2
Annmari-76............kp 38/28-34........33v.........2. lapsi............yk?
ennie.....................kp 35/29-31 .........33v...............................yk4
Ansku-82...............kp 32/30..............27v.........1.lapsi.............yk13

Agaetis.................kp 29/27-31................................................yk2
Hyväsetti...............kp 25/33...............30v........3.lapsi............yk2-3
icefairy...................kp 25/26-35.........22v.........2.lapsi.............yk4
Sintsu78................kp 23/27-34..........31v.........4.lapsi............yk11

Minnäi....................kp 17/30...............30v.........4.lapsi............yk 1
KS09......................kp 15/?.................21v.........2.lapsi............yk5
Mahdotontako.......kp 12/27-29...............................................yk4
Heathy..................kp 12/27.................................2.lapsi...........yk1
nelli5.....................kp 11/25-28............33v...........5.lapsi...........yk4
HayLina.................kp 10/29-32............25v..........1. lapsi
Leli82....................kp 7/29.................27v...........2.lapsi...........yk3
very important baby kp 4/28-31.........29v ...............................yk6
miimii10..................kp 3/36..............22v.........1. lapsi............
piprane ema..........kp 1/28-30...............32v...........3.lapsi..........yk7

TAUSTALLA
Aurella



PLUSSANNEET 2oo9


erka 12.12. ....kp 26/28-31.................36v......3. lapsi.........yk2
MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6

PLUSSANNEET 2o1o

Riemu 1.1. ........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. .....kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 9.1. ......... kp40/??................................1. lapsi............yk1



 
Lara onnea paljon! :heart: Noi plussatesti kuvat on aina yhtä ihania kattella. Sitä omaa plussaa odottaessa...

piprane ema :hug:

KS, jotkut sanoo saaneensa ovistestiin vain haaleampaa viivaa kuin kontrolliviiva ja raskautuneensa silti. Mä ainakin uskon, että se ei aina näytä sitä huippua vaikka ovis olisikin.Sehän voi olla esim. aamupäivällä nega ja illalla jo plussa. eli ovisplussa menisi ohi jos tekisi vain sen yhden aamutestin. Tietysti tämähän on vain minun mielipiteeni, eikä tieteellistä todistettua faktaa. :D
 
Lara- kyllähän tuo ihan selvä plussa on. mulla oli esikoisesta myös tuollainen hailumpi viiva ja en enää testannut uudestaan.
toisaalta, testailu on kivaa...
Nyt todennäköisesti ostaisin sen cb:n kalliin testin ihan vain sen takia että saisin nähdä sen raskaana tekstin siinä. :LOL: :ashamed:
 
Onnea Lara-!! Plussahan se siellä :heart: :heart:

Itellä alkaa nyt ne pitkät piinaavat odottelu viikot. Päätin kyllä jo aikasemmin etten ala ressaamaan ja liikaa odottamaan, kuiten yk1 vasta. Ja toisaalta ei mikää kiirus ole :D mutta mutta.. Niise aina tempasee mukaansa tämä kuumeilu. Musta ei ois kyllä mihinkää tjottailuu :LOL:
Nytkin toisaalta odotukset aikas korkeella, ovis bongattu ja hyödynnetty hyvin. Mut eihän se aina pelkästään siitä ole kiinni..

Työkuvioissa on hiukan epäselvyyksiä ja sitä nyt enimmäkseen jännitän et mitä palautetta sieltä tulee jos raskaudun tai että vaikuttaako se sitten asiaan saada tämä mun meneillään oleva projekti läpi siellä töissä.

nyt taas kotiaskareiden pariin..
 
Paljon onnea Lara-! :)

Itse en vieläkään ole testannut, taidan kuitenkin venyttää asian vielä ensi viikkoon. Viime yö meni suht ok, yhden aikaan koira pyysi ulos ja sitten kahden aikaan alkoi pienet alavatsakivut, mitkä eivät olleet onneksi mitään toissa yöhön verrattuna.:) Ihan sellainen olo kun joku puhaltaisi pientä ilmapalloa alavatsaan.:)
 
Onnea onnea Lara-!!! :flower: Ja voimia teille, joille täti tuli... :hug:

Mulla ons iis nyt 29/27-31 (voi korjata taulukkoon). Kauheat menkkakivut olleet jo alkuviikosta asti, ja koko ajan saa rampata vessassa, kun oon varma niitten nyt alkaneen... Ja iltaisin on ollut tosi huono olo, aamuisin ja päivisin ei. Ja rinnatkin juilii oudosti välillä, välillä ei mitään.

Mut tosiaan tein miinustestin 25/27-31-päivänä. Se oli kylläkin kaupasta ostettu testi, en tiedä tarkkuudesta... En haluaisi nostaa odotuksia taas, mutta kyllä tämä oudolta tuntuu... :/
 
Onnea lara :heart:
Täällä oli pienen itsetutkistelun aika ja päätin ensin ottaa -20kg pois ennen kun kakkonen saa tulla.

Mut saa pitää täällä koska haluan olla ajantasalla kuka plussaa, vois vaikka laittaa mut taustalle?
tää sivu on jollaintavalla "tukiryhmä" niin voisin pipahtaa kertomassa miten laihis on menny tms?
 
Agaetis ja Lara- > Tutulta kuulostaa. Noin mullakin oireilee ja väsymys sekä päänsärky siihen vielä päälle. Listalla näkyykin mun päivät ja eilen testi oli vielä nega. Ei siis syytä epätoivoon vielä Agaetis. =) Luulisi näillä oireilla plussaavan ennemmin tai myöhemmin, joten uusi testi vaan lähipäivinä käyttöön.

ennie > Lupaavalta kuulostaa. :)
 
Laralle onnea :flower:

Ennie , macy gray ja agaetis jospa sieltä plussat tulis..

Piprane ema :hug:

on: aamupahoinvointia ei ainakaan ole... nyt on ihan hyvä olo..
koko yön nippaili alavattasta ja nivusista... tylsää ja jännää oottelua siis edessä
 
Lara Paljon onnea! :heart: :flower:

).( hmm.. ei niitä menkkoja vieläkään näy.. :/ tänään kyllä nippaili aamulla mahasta ja olin ihan varma, ettäs ieltä ne nyt tulee :) mutta täytyy vielä odotella :p hmm.. meinasin ihan ostaa eilen r-testin, mutta en ostanu, kun eihän nyt oikeen voi olla mahdollista. Ainoo syy miksi oisin ostanut sen, oli se kun oli toinen tissi ihan törky kipee, sattu, kun nauro, ja nyt mua huipannut 3 päivää.. johtuiskohan tosta terolutista?? tietääkö kukaan?!? tää on aika häiritsevää x/ en nyt oo edes kuumeillut vauvaa, vaan odottanut nyt vaan tota vuodon alkua..
KS Kauan sulla meni terolut kuurin jälkeen, kun mekat alkoi? ja huippaisko sua sen lopettamisen jälkeen? :)
 
Ennien testit on vielä apteekissa, joten ensi viikkoon taitaa tuo testaaminen mennä.:) Käytiin tuossa ruokakaupasa äsken ja aikamoinen paha olo hyökkäsi siellä, meni kuitenkin ohi, kun päästiin kotiin ja söin jotain välipalaa.:)

Joten jos en plussaa, niin pakko ihmetellä mitä nämä oireet ovat....
 
Piupula > Mua on myös huippaillut viime aikoina, ehkä suunnilleen parin viikon ajan. Hartiat ovat kyllä jumissa, mutta en tiedä voiko pelkästään sen piikkiin laittaa.

Munasarjojen kohdilta juilii, kohdun alueella nippailee ja nivusissa tuntuu painetta. Mikään näistä ei ole kokoaikaista, mutta tuntuu usein. Rinnoissa on alkanut tuntua lievää jomotusta välillä ja kihelmöinnit jatkuu. Päätä särkee taas. Kahvia en pysty juomaan, joten täytyy yrittää saada venyttelyllä pois. Hieman hassua, mutta en silti tunne olevani raskaana. Ehkä en ole ja oireet on kuvittelua tai muusta johtuvaa, tai sitten negatestit on saaneet epäileväksi.

Jaksamisia tätiä kestitseville! :hug:
 
Onnea lara- :flower: :heart:
Piupula Mulla tais mennä pari kolme päivää, kun alko tiputteluvuoto... Ja kyllä huippas :ashamed:

Mä epäilen, että mulla oli ovis toissapäivänä tai eilen... Testien viiva oli sillon kaikista vahvin, vaikka olikin selvästi vaaleempi kuin kontrolliviiva. Mutta rintojen kihelmöintikin on loppunut, eilen tuli limaa, mutta nyt ei sitäkään, ja sylkiov testikin oli vaan sillon melkein positiivinen.
Mutta kun mä en ole varma. En uskalla alottaa teroja, jos se ovis ei sitten ollutkaan! Mitä mä teen???
 
KS Ihana, kun oot mun kohtalotoverinani täällä (ei siis kiva, että olet joutunut kokemaan tämän ja paljon enemmän :/ ) :heart: :hug: samat oireet siis kummallakin :p loppuko sulla huippaaminen, kun menkat alko? hmm.. mää varmaan soittaisin terot määränneelle lääkärille ja kysyisin siltä neuvoa tässä :) se varmaan osaa sanoa parhaiten ja neuvoa oikeaan suuntaan :hug: :heart:
 
Se lääkäri käski alottaa kuurin kp 15, ja testailla kerkiääkö ovis tulla sinä aikana. Mä en vain ajatellut ihan totella sitä ja alottaa kuurin vasta kun ovis on ollut :ashamed:
No mutta, kyllä mä alotan tänään sen kuurin! Taas ruskeeta tuhruvuotoa pyyhittäessä. Oli mulla sitten ovista tai ei, ehkä se vuoto asettuu, kun sää tän yhen kierron asettumaan. Otetaan esn kierrossa sitten taas uudet testit ja ihmettely, enkä alota teroja ennen kun se ovis on varmasti bongattu...
piupula Sitä samaa sinulle, kiva, vaikkei kuitenkaan :D Hmmm, en mä mjuista asettuko se... tai jos tarkkaan mietin, niin ehkä se asettu hetkeks, mutta alko sitten taas uudetsaan sen kamalan vuodon vuoksi (tais veriarvot olla hivenen matalat )

lara- :hug:
 
Anteeksi, kun olen kauhea hermokimppu ja oman navan tuijottelija!!
Tänään nautin vikastapäivästä miehen kanssa ja palaan ens viikolla toivottavasti rauhoittavin uutisin!
En tiedä mitä tekisin ilman teidän kaikkien tukea!!! :heart:
KIITOS.
 
Tänään mä sitten rohkaistuin ja tein sen testin...ja olipa yllätys,
ei ilmestynyt kahta viivaa ja pahamieli on nyt sitten sen mukainen :'(
täti ei ole vielä tullut kylään, mutta eilenki oli maha kipeä, että
eiköhän se sieltä kohta ala valumaan oikein urakalla :ashamed:

Onneksi on sunnuntai niin voi purkaa olonsa kunnon suursiivoukseen,
ompahan tästäkin jotain hyötyä...

Ei auta muu kun koittaa nyt saada painoa pois ja jatkaa yrittämistä.

 

Yhteistyössä