+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piupula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tiistai 5.1.2010

Piupula................ ..kp 61/30-39..........23v........1. lapsi............yk4
mahara..................kp 52/35-36.........32v........2(4). lapsi.......yk9
Lara-......................kp 36/?.................21v.........1. lapsi...........yk1
miimii10..................kp 34/35..............22v.........1. lapsi............yk1
macy gray..............kp 34/32-34........29v.........2. lapsi............yk2
Annmari-76............kp 34/28-34........33v.........2. lapsi............yk?
very important babykp 30/28-31.........23v........3. lapsi.............yk?
Ansku-82...............kp 28/30..............27v.........1.lapsi.............yk13
Hyväsetti...............kp 21/33...............30v........3.lapsi............yk2-3
icefairy...................kp 21/26-35.........22v.........2.lapsi.............yk4
Sintsu78................kp 19/27-34..........31v.........4.lapsi............yk11
Minnäi....................kp 13/30...............30v.........4.lapsi............yk 1
KS09......................kp 10/?.................21v.........2.lapsi............yk5
Mahdotontako.......kp 10/27-29...............................................yk4
Heathy..................kp 8/27.................................2.lapsi...........yk1
nelli5.....................kp 7/25-28............33v...........5.lapsi...........yk4
HayLina.................kp 6/29-32............25v..........1. lapsi
Leli82....................kp 3/29.................27v...........2.lapsi...........yk3

TAUSTALLA

Aurella

PLUSSANNEET

erka 12.12. ....kp 26/28-31.................36v......3. lapsi.........yk2
MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6
Riemu 1.1. ........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. .....kp31/28................................2. lapsi...........yk3

Listalla on kaikki, jotka on kirjoittanu lokakuusta tähän päivään!!
Jos joku jäi pois, syvimmät pahoitteluni!

Lisään, korjaan ja muutenkin muokkaan ihan toiveitten mukaan!

Toivottavasti tykkäätte.... :ashamed:

Mä en jaksais odottaa enään.. nyt kun oon kotona vaan tytön kanssa tää tädin odottelu tuntuu maailmanlopulta..

Ainoat mahdolliset raskausoireet on nyt tää flunssa,nälkä,iskiäiskipu selässä,nenätukossa, vilunväreet ehkä pieni hedari siihen päälle+ väsymys..

Väsymyksen voi aina laittaa kotiäiteyteen ja flunssan piikkiin :D
Trekisi mieli käydä tänään apteekin kautta :whistle: jos vaikka plussais ja pääsis odottamaan pientä ihmettä

"Jos haluat Lara niin ala päivittelemään vaan, kun mulla nää päivitykset tulee millon nyt satun heräämään, joskus aamulla joskus illalla. Eli minulle sopii miten vaan :) Kun en noita kuviakaan tänne ole saanut laitettua xD "

Ei ole piupula kadonnut mihinkään!! :)

Kiitos Lara! kauniit kuvat olet laittanut meidän listaan! :heart: :flower:

Mun kohdalle voi päivitellä iäksi 27 sitten kun kerkiät.

Meidän yritys sai kapuloita rattaisiin kun selvisi että miehen syömä lääke vähentää siittiöiden määrää radikaalisti. Ensi viikolla lääkärille kyselemään voiko asialle tehdä mitään. voihan paskat mä sanon... kai tässä vielä mahkuja on mutta ne ovat kyllä vähentyneet reilusti.

Okei, kiitos infosta, mä jo säikähdin :D
No mutta hyvä, että joku edes päivittelee :)

Leli82, kurja juttu, mutta koita ajatella positiivisesti. Teillä löytyi syy, miksi lapsen tulo saattaa kestää. Jos mahdollista, tuon voi karsia pois ja homma helpottuu :) Toivotaan parasta, että lääkkeelle löytyy korvaava, joka ei aiheuta tuollaisia haittavaikutuksia...

Leli82: Hyvä, kun löytyi syy!!

miimii10: Onko sun kp:t oikein tossa listassa?? siin lukee 34/35 niin eihän se välttämättä vielä näkyis...?

...täällä ei tätiä eikä muutakaan muutosta...

Aloitin uuden aiheen vauvakuumeisiin tilanteestani... Käykääpä lukemassa ja kertomassa mielipiteenne, sillä oma pää on nyt ihan pyörällä...
(oli aiemminkin, mutta kun summasin tilanteeni, menin vielä enemmän sekaisin :D )

miimii10 :hug:

Että on typerä olo.. ihmettelin et minne kaksplussan hymiöt on kadonneet, kun ei mun mozillassani näkynyt. Sitten töissä selailin, myös mozillalla, mutta siellä näkyikin. Ja niin näköjään näkyy mun IE:lläkin. Taitaa kotimozillasta puuttua joku add-inni, ehkä joskus täytyy hifistellä sen kans. :) Olin kyllä melko ihmeissäni, et täälläkö ei enää ois smaileja!

miimi10 lohdutushali negasta :hug: toivotaan että pääset piinasta pian, mieluiten tietysti plussalla kuin tädillä.

KS09: ikävää olet joutunut kokemaan :hug: Kyllä munkin mielestä sun pitäisi käydä lääkärissä, jos ei muuten niin varmuuden ja mielenrauhan vuoksi.

Laralle kiitos hienosta päivityksestä! :flower: Mun tiedot on ainakin oikein.

Täällä jo ovisoireet valloilla, lämmöt hiukan tippuneet (tosin ekaa kiertoa vasta mittailen ja neljättä päivää muistanut kattoa, ei vältsisti siis tarkota mitään) ja ihan selkeät ovislimat. Liekö erittäin foolihappopitoinen enimmäkseen raakaruokavalio ja greippi-intohimo syynä? Olen nimittäin popsinut kokonaisia greippejä tässä jo jonkun aikaa päivittäin ja greippimehuakin olen mehustanut siihen lisäksi:) Aika aikaista kuitenkin, vasta kp 8/27. Tosin ultran mukaan eka lapsi sai alkunsa n. 23 päivän kierrosta. Hmm. Eka limapäivä vasta kuitenkin, voihan tätä kestää vaikka sen 6 päivää ja se olisi ihan normaalia. Mitenhän on, onkohan syytä toivoa että olisi jotenkin hedelmällisempi kierto kun alkoi jo nyt ja on juuri sitä kaikista hedelmällisimmäksi kuvailtua tavaraa? :D

Tääl on kans yks joka tippuu kyl korkeelta loppukuusta. On vaan niin ihanaa et on edes se mahdollisuus, kun tätä ennen olen imettänyt melko paljon eikä ollut ees menkkoja.

Jep :) Kiitos Lara näyttääkin paremmalta ;)

).( Saattaa olla, että jään vähän pienemmille puheille täällä, kunnes menkat nyt alkaa.. :( Olo on ollut tässä megamega kierrossa aika kurja ja jotenkin jollainlailla pettynyt omaan kroppaan ja sen toimivuuteen.. Näin sitä vaan saa tehtyä hallaa itselleen stressillä. :( Josko tää olo paranis, sitten kun vuotokin alkaa ja pääsee taas yrityksen makuun :)

KS Kiitos :) :hug: :heart: en täältä minnekkään katoa, plussataan yhdessä sitten parin kk päästä ;)

Piupula Tiedän tasan miltä sinusta tuntuu, nimim. juuri megakierto päättynyt... :hug: Tiedän, että sitä tarvitset... Ja juu, hoidetaan nämä ruhot nyt kuntoon ja plussataan sitten yhtäaikaa :D

miimii10: En ole mikään ekspertti, mutta terveyskeskuksen suositus on silloin kun menkat viikon myöhässä... Kotitestit sanoo, että sinä päivänä kun menkat pitäis alkaa!

Heathy Sitten vaan onnea pupuiluun! :D

Piupula: Kiva, että mielyttää! :) Ei täti ole pahasta, se kertoo vaan uudesta yrityksestä!!

PLUSSA :whistle:

Lara- Voi kaunis lista. <3 :P

KS09 :hug: :hug: :hug:

Piupula Nojo on sullaki nyt pitkäkierto, kurjaa. :(

miimii10 Eise joillakin näytä, vasta kun menkat myöhässä, et toivoo on jos sulla olis nyt ollu 35 kierto. (;

Mun tekis jo kans kyllä mieli ostaa kotitestistä liuska testei!!! Jos se vaikka niillä jo kohta viivaa näyttäis. Nyt on kyllä nii puputeltu et mulla vielä ainaki fiilis korkeella. :whistle:

Kiitti lara- päivityksestä. Kivan näkönen lista kyllä! :) Mulle voi lisätä sinne iäksi 25v. ja esikoinen ois toiveissa. Yk:t on jo nii korkeet, ettei niitä tartte sinne ees laittaa ku en jaksa niitä enää seuraillakaan.

KS09 On se kyllä kurjaa ku sua taas piinataan. Ei oo reilua ollenkaan. Epätietosuudessa eläminen on niin pyllystä ja tarvii hirmusesti jaksamista. Iso :hug: Toivon et saat selvyyttä tuohon asiaan.

:hug: myös kaikille neganneille.

piupulalle myös tsemppi :hug: Toivottavasti se sun kierto löytäis nyt oikeen rytmin ja alkais kroppa toimimaan kunnolla. Pieni tauko jännäilyssä voi tehdä iha hyvää, mut vaikeepa näitä kuumeiluja on oikeesti kyllä yrittää unohtaa ees pieneksi hetkeksi.

ON: Täällä tylsä alkukierto menossa. Mietin tässä et pitäiskö ovistestejä nyt sitte ekan kerran elämässään tilata. Se gyne niitä kyllä suositteli, et seurailis niillä ennen sen tarkempia tutkimuksia ja kattois tärppäiskö sitte. Kyllä se vaan tuo fiilis on aika pohjamudissa taas ja tuntuu et ei me taideta sitä omaa lasta ainakaan ilman mitää apuja koskaan saadakaan...

Mä pääsin pitkästä aikaan yksin saunaan ja sain rauhassa purkaa omia ajatuksia...en tiedä sitten oliko se hyvä vai huono asia, mutta pari tosi asiaa ymmärsin nyt aika kirkkaasti..

Mehän ollaan kans jo kohta vuosi yritetty ja olen ihmetellyt kun mitään ei tapahdu ja nyt tajusin että viime kerrasta kun olen ollut raskaana on aikaa kulunut seitsämän vuotta ja painoa on neljänkymmenen voipaketin verran enemmän :ashamed: niin onko ihme että ei salamana nappaa.
Oonko mä tosiaan ollu niin toope ja luullu kaiken tapahtuvan sormia napsauttamalla
:headwall: kyllä nyt on tällä eukolla syytä katsoa peiliin :(

Mä päätin että testaan kuitenkin huomenna aamulla vaikka tarkotus oli odottaa loppuviikkoon ja jos nega tulee, niin sillon loppuu tämän typykän mässääminen ja menee totaalisesti suu suppuun herkuttelusta :x ja alkaa todellinen kuntokuuri. Jos vaakakuppiin laitetaan herkut ja toiseen vauva, niin tulos ei pitäisi olla epäselvä.

No mutta aamulla asia selviää...pelottaa kyllä niin vietävästi kun kuitenki niin kovasti toivon niitä kahta viivaa. Tulen sitten aamulla kertomaan tuloksista joko laastareihin kääriytyneenä tai ilon kyyneleet poskia pitkin valuen :laugh:

Lara- oli aivan ihana uus lista :heart:

Kiitos kaikille haleista :heart: :hug:

ja KS todellakin plussataan samaan aikaan ;) annetaan kropillemme nyt hieman aikaa ja energiaa :heart:

mahara täällä jännitetään myös sun puolesta! tuus itten heti kertoo meille hyviä uutisia ;) :heart:

mahara: Tsemppiä ihan miljoonasti!! (niin testailuun kun kuurillekkin! ) Vois tehdä kuntokuuri hyvää täälläkin... Mulla ei ole painon kans ongelmii, mutta syömistä vois vähän kattoo... Syön liian epäsäännöllisesti ja koska olen normaali painossa, en harrasta liikuntaa... Se ei tee hyvää kyllä ollenkaan!!

Täällä tuntuu kaikilla olevan vähän huonoja fiiliksiä.. :/
Nyt kaikki ottaa isosti henkeä ja huokaa syvään ja rentoutuu!

Lara kiitoksia :P sitä on vaan niin liikaa pyöritellyt näitä asioita päässään ja jahkannut suuntaan jos toiseenkin, sitä toivoo niin kovasti omaa pieni syliin, että se menee ihan yli :headwall: pitää nyt vaan antaa kropan levätä ja henkästä niinkuin sanoit :heart: kyllä se tästä helpottaa, kun vaam saa alkuun tän kierron ja uusia kujeita :) Oon vaan niin niin pettynyt kun oma kroppa pettää sillon kun sen pitäs toimia :'( mutta toisaalta uskon siihen, että kaikki tapahtuu sillon kun niiden on aika tapahtua, nyt pitää antaa sille vaan sijaa :) Ja kiitos kaikille, kun jaksatte näitä mun löpinöitäni lukea :) :flower: :heart:

Hei vaan taas ja tervetuloa uusille =)
Täällä kans varmaan taas tulossa pitkä kierto.Ovista olen kovasti yrittänyt bongailla mut ei oo näkyny :( On ihan hassua ku tuli pimee ja talvi niin mun kierrot on hurjasti pidentyneet.Pitäis varmaan soittaa sinne lääkäriin.Jos sieltä sais nyt jotain apuja...

Hah no tuo painon jos saisin laskee 5 kiloa niin samatien raskautuisin!! Niin kävi esikoisestaki, marraskuussa puolivälissä alotin salilla käymisen ja jouluaattona oli -5kg ja heti sitte tammikuussa tuli plussa testii!! Tuli mielee että no se oli se painon pudotus et raskaaksi tulin.

Huh miten meni myöhäksi tämän päivän palstailut! Silmiä polttelee väsymys jo vähän, mutta en malta mennä nukkumaan vielä. :whistle: Tosi kiva, että pino on ollut aktiivinen. :)

Piupulalle ja KS09:lle jaksamista! :hug:

Lara- > Tosi hyvältä näyttää ja mun tiedot tällä hetkellä oikein. :)

Tänään mulla onkin ollut jännä päivä. Ovislimoja havaittavissa, mutta myös menkkajuilintaa. Raskausoireitakin on edelleen. :laugh: Nuo limat on kummallinen ilmiö sikäli, kun muuten on ollut kuiva kausi ja koskee myös avioelämää. Halut ei vastaa oviksen lähestymisen tilannetta alkuunkaan, mutta en raski olla peittoja heiluttelematta. Mukavaahan se on. Taitaa olla menossa pitkä ovuloimaton kierto ja oireet olla kuvittelua tai muista asioista johtuvia. Hämmentävää kyllä, mutta yritän olla ottamatta paineita.

Olen päättänyt kysyä lääkäriltä joko voisin saada lääkkeitä avuksi. En mielelläni lääkkeitä käytä, mutta jos edes painon pudotuksen tueksi olisi mahdollisuus ottaa. Tänään oli päivällä niin kovia kipuja, että melkein jouduin ottamaan särkylääkettä. Onneksi menivät sen verran nopeasti ohi, että en ehtinyt ottaa. Uskon pco-oireiden helpottavan laihtumisen myötä, joten sitä olisin valmis tehostamaan oman panostukseni lisäksi. Ruokailut alkaa sujua melko esimerkillisesti, mutta liikuntaa en ole saanut lisättyä. Inhoan tätä talvista pukemista!

Testit tulivat postissa tänään, joten halutessani pääsen testailemaan milloin tahansa. Vielä en näe siihen syytä vaan seurailen rauhassa tovin. Mukavaa loppiaista kaikille!

Yhteistyössä