+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

mahara, amen! ostoskeskuksessa käydessä tuntuu, että joka toinen asiakas on raskaana. =)

Piupula, kunhan päivittelet listaa niin mulle voi merkata tänään kp 1:sen. Täti hyökkäsi salakavalasti paikalle jo tänään ja toiveet syysvauvasta meni vessasta alas. Ja taas odotellaan...

Onnea plussanneille :flower:
Täällä on tapahtunu paljon.. En oo moneen päivään ehtiny käydä täällä lueskelemassa...
Mulla nyt kp 19/33 ja ilmeisesti ovis ois näinä päivinä.. No, vieraat lähti tänään niin toivottavasti päästään hyödyntämään ovis... Meillä oli muutaman yön ihana 4 kk ikänen tytteli... :heart: Oli niin ihana vaihtaa vaippoja, syöttää ja nukuttaa pientä... oispa jo itellä semmonen kääryle... edes masussa... :heart:

Sunnuntai 3.1

Piupula........................kp 59/30-39......23v........1.lapsi......yk4
mahara.......kp 50/35-36...32v..2(4).lapsi..yk9
Lara-.......kp 34/?.................21v...1.lapsi...yk1
miimii.......kp 32/35.................22v.........1.lapsi...........yk1
macy gray.....kp 32/32-34...29v....2.lapsi...yk2
Annmari-76.................kp 32/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
very important baby.....kp 28/28-31 ...........yk
UuTeEnNoUsUUn.....kp 27/28-30 ..........................................yk7
Ansku-82..................kp 26/30..............27v...........1.lapsi.........yk13
piprane ema.................kp 22/30.............32v..........3.lapsi........yk6
Hyväsetti.......................kp 19/33............30v..........3.lapsi......yk2-3
icefairy.........................kp 19/26-35........22v...........2.lapsi.......yk4
Sintsu78......................kp 17/27-34......31v...........4.lapsi........yk11
Lily-Jane.....................kp 11/28-32.........24v.........1.lapsi...........yk3
Minnäi.......kp 11/30....30v...4.lapsi..yk 1
Kerrostalokyttääjä............kp 10/30............30v......3.lapsi......yk3
KS09............................kp 8/?.............21v............2.lapsi......yk5
Mahdotontako.............kp 8/27-29..........................................yk4
Heathy........................kp 6/27...............................2.lapsi........yk1
HayLina........................kp 4/29-32...........................................yk
nelli5.......kp 5/25-28..33v..5.lapsi....yk4
Leli82...............kp 1/29........2.laspi...yk3

Taustalla

Katinka-82,..............................höyrypää
Ilolintu....................................Danuli79
Katinka-82, .............................HayLina
Aurella, ...............................Sanelma
Ainoska ,................................. Marta,
Kaapo80, ..............................Lilianne
Dreaming86 ,..........................marrr
wannabemama,....................... Cladoceran

Plussanneet

erka.........12.12........kp 26/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2
MaybeSomeday.....25.12.....kp 28/28-30.....23v........1.laps...yk8
Tellu30......27.12.......kp 32/30.......................5.lapsi...................yk2
.Neila.....28.12.kp 28/30.............yk6
Riemu.........1.1....kp 24(26)/28.......32v.........5.laps i.........yk1
tyyty85..2.1...kp31/28.........2.lapsi...yk3

KS kyllä tuolla oli sulle eiliseksi laitettu kp7 ja eikös tnään sulla kp8? vai oonko nyt mennyt ihan sekasin.. Ja huomasin, että laitoin eiliselle maanantain, kun piti laittaa lauantai xD HUOH!! kyllä sitä ihminen voi sekoilla :headwall: :headwall: Kiitos ja kumarrus kärsivällisyydestä :hug: :heart: :LOL: :p

tyyty85 paljon paljon onnea plussasta!! :flower:

AnnMari Haluatko viivan vahvistuvan, ennen kun laitan sut plussanneisiin? vielä en laittanut kun en ihan varma ollut :) Paljon onnea siis haamusta! ja toivottavasti vahvistuu! :heart: :heart:

Jep! tämä tytsi lähtee lenkille kuluttamaan vähän joulu/uusvuosi ruokia ja juomia ja yrittää päästä taas normi elämään kiinni niin paljon kun se on työttömänä mahdollista :D :LOL: kun seurana on vaan kaksi karvaista lasta :D eli kaksi kissaa :p

*muoks* miimii Kiitkosiet :) ja ole hyvä

Dodiin :) toivottavasti kohta alkaa päivitykset olemaan kunnossa :D :headwall: :headwall: :headwall: tossa kun jäi muutama päivä välistä ja ollut hieman hektistä aikaa tässä pyhien aikaan. Eli pyydän anteeksi taas sekoilua näiden suhteen :) :flower: =) :ashamed:

Piupula No mä jo vähän katoinkin :LOL: Mutta eipä tuo mitään, ei se ihan niin tarkkaa ole ;)

Täällä alkaa vuoto nyt viimein vähän helpottaa... Nyt vaan odotellaan, että koska se tosiaan loppuu, nämä kitupäivät ovat ärsyttäviä :ashamed:

Kiitos kaikille onnitteluista :heart: Teen testin vielä ensi viikolla :kieh: Mulla kun takana vuonna 11/07km sponttaani 6+3 ja 02/08 tuulimuna joka todettiin vasta np-ultrassa!!välissä oli sitten yritys taukoa ja sit elämä meni eteenpäin ja nyt taas. joten siksi vähän varovainen tässä hommassa :saint: Olen kuitenkin raskautunut aina aikas helposti...tai keskenmenon ja tuulimunan välissä vaan yhdet menkat!!

Mutta paljon plussa tuulia ja peukkuja pidän teille kaikille :) :heart:

Niin ja oireista suurin on ruokahaluttomuus...tai nälkä on mutta mitään ei tee mieli. sekä rinnoissa paineen tunne...ja öglö olo...

Ihanaa, maanantai lähestyy! :D Tänään ei ole ollut mitään oireita saapuvan tätin suuntaan (paitsi tunne siitä, että alkaa millä hetkellä hyvänsä :LOL: ) ja kp33/32-34 menossa eli näyttää toistaiseksi lupaavalta. Raskausoireet ovat kutakuinkin ennallaan, tosin aaltoileva närästys / äklötys on saanut seurakseen vaatteiden aiheuttaman ahdistuksen. Kaula-aukon pitää siis olla kookas ja löysä, muuten kiskon sitä jatkuvasti. Housutkaan ei saa painaa masua.

Huomenna (kp 34) on hyvä päivä testata, joten peukut pystyyn plussalle. :D Tilasin jo lisää testejä, että voin sitten tarvittaessa varmistella. (Pysy täti pois, pysy ja oikeasta syystä!) Mies joutuu tosin olemaan koko päivän jännityksessä, sillä hänen lomansa loppuu tähän päivään. Saapa nähdä muistaako kotiutuessaan kysellä mitä testi näytti. :kieh:

Onnea plussanneille ja peukkuja kuumeileville!

Jännään sun kanssa, mun kustannuksella äitiluonto kiusaa mua eli "oireet" selkä/häntäluu tulessa tajusin sen olevan iskiäis koska olen juoksenu neidin perässä koko ajan.. repäisykivut loppu sit uudenvuoden vaihteessa jota oli vaan kaksi ja nyt ei kuulu eikä näy..

Lämmöt ovat ihan normi 36.3-36.5.. tukka on aina rasvanen mulla ja mulla on aina muutenki iltaisin kylmä, ruokahalu on mulla aina ollu suuri ja kotiäitinä syön muutenki epäsäännöllisesti että joskus tulee muutenkipahaolo..
Kuivaveri nenässä on varmaan tästä ilmasta ja ientulehdus nyt on niin normaalia.. :ashamed:

Kiukkunen ja itkunen oon muutenkin kun joulunstressi on jättäny jälkensä

|O
Aavistus on sellainen että pitkäkierto tulossa.. voisin kyllä kokeilla tehdä testin ettei tarvi odottaa :whistle:

plussa mahakkaita tuloksia pliis kaikille!

miimii10 > Verraton hymiö tosiaan. :D

Mulla myös on nopeasti rasvoittuvat hiukset, mutta nyt se tapahtuu supernopeaan. Vuorokaudessa menee inhottavan tuntuiseksi ja rasvaisen näköiseksikin, vaikka tuotteet on mun päänahalle ihan sopivat enkä ole niitä vasta vaihtanut. Ärsyttävää. Samoin kävi alkaessani odottamaan esikoista.

Mulla ei varsinaisia kiukkuja ole, enemmänkin sanoisin kiukkukohtauksiksi. En ole ollenkaan sellainen kuin normaalisti menkkojen edellä (mulla on kohtalaisen voimakas pms ja oireilu saattaa kestää oviksesta menkkoja edeltävään päivään, myös pitkissä kierroissa. Olen hermoheikko ja stressaantunut eikä se jää kenellekään epäselväksi :ashamed: ). Oon rauhallinen ja levollinen, sellainen tyyni ja hyväntuulinen. Sitten ärsytys tulee ihan salamana ja kiihdyn nollasta sataan sekunnissa. Nopeasti se menee sitten ohikin, onneksi. Ekan raskauden alussa ja muistaakseni myöhemminkin olin varsinainen raivotar. :ashamed:

Välillä epäilen oliko tihkuvuoto sittenkin menkat, kun himokkuuskin viittaisi lähestyvään ovulaatioon. Mikäli oli enkä ole raskaana, ihmettelen suuresti mikä nämä raskausoireet aiheuttaa. Testi on odottamassa aamua ja pelkään sen näyttävän negaa. :|

tein testin että saan mielenrauhan nyt siis kp 33/35 ja negatiivinen tupsahti :ashamed:
Sain mielenrauhan itselleni, nyt vaan odotetaan tätiä kotiin ja jos ei tuu niin veikkaan että "rakas" endometrioosi on palannut :headwall:

Tää kuumeilu on kyllä raastavaa hommaa, en ihmettele et kroppa menee sekaisin... :/

Roskishaamu tehty apteekin omalla testillä ja tietty piti mennä katsoo sitä ennenku menin heittämään pois (jäi vessaan) :snotty:

Mä en kyl luota tohon kun lukee ettei 10min jälkeen kannata luottaa, mutta vauvakuumeisella ei kauhean helppoa niellä tollasta tekstiä kun nimeenomaa haluaa ne viivat sinne :headwall:

|O

maanantai 4.1

Piupula........................kp 60/30-39......23v........1.lapsi......yk4
mahara.......kp 51/35-36...32v..2(4).lapsi..yk9
Lara-.......kp 35/?.................21v...1.lapsi...yk1
miimii.......kp 33/35.................22v.........1.lapsi...........yk1
macy gray.....kp 33/32-34...29v....2.lapsi...yk2
Annmari-76.................kp 33/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
very important baby.....kp 29/28-31 ...........yk
UuTeEnNoUsUUn.....kp 28/28-30 ..........................................yk7
Ansku-82..................kp 27/30..............27v...........1.lapsi.........yk13
piprane ema.................kp 23/30.............32v..........3.lapsi........yk6
Hyväsetti.......................kp 20/33............30v..........3.lapsi......yk2-3
icefairy.........................kp 20/26-35........22v...........2.lapsi.......yk4
Sintsu78......................kp 18/27-34......31v...........4.lapsi........yk11
Lily-Jane.....................kp 12/28-32.........24v.........1.lapsi...........yk3
Minnäi.......kp 12/30....30v...4.lapsi..yk 1
Kerrostalokyttääjä............kp 11/30............30v......3.lapsi......yk3
KS09............................kp 9/?.............21v............2.lapsi......yk5
Mahdotontako.............kp 9/27-29..........................................yk4
Heathy........................kp 7/27...............................2.lapsi........yk1
nelli5.......kp 6/25-28..33v..5.lapsi....yk4
HayLina........................kp 5/29-32...........................................yk
Leli82...............kp 2/29........2.laspi...yk3

Taustalla

Katinka-82,..............................höyrypää
Ilolintu....................................Danuli79
Katinka-82, .............................HayLina
Aurella, ...............................Sanelma
Ainoska ,................................. Marta,
Kaapo80, ..............................Lilianne
Dreaming86 ,..........................marrr
wannabemama,....................... Cladoceran

Plussanneet

erka.........12.12........kp 26/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2
MaybeSomeday.....25.12.....kp 28/28-30.....23v........1.laps...yk8
Tellu30......27.12.......kp 32/30.......................5.lapsi...................yk2
.Neila.....28.12.kp 28/30.............yk6
Riemu.........1.1....kp 24(26)/28.......32v.........5.laps i.........yk1
tyyty85..2.1...kp31/28.........2.lapsi...yk3

miimii elikkäs toivoa on jos haamuilee, malttia vielä ja parin päivän päästä taas uudelleen.
Olihan täällä muitakin kenen piti tänään testailla..

Minen tiä noista roskishaamuista, aina on ollu joko nega taikka plussa ja kerran ollu jollain testillä ihan selkee viivanpaikka, semmonen harmaa viiva jäi.

Täällä arki alkaa ja flunssa iskee päälle :( nokka tukossa ja päätä särkee. Kiva lähtee paiskiin töitä :snotty:

Tänään tapahtu pienoinen ihme.. Heräsin vasta 11.00 :p En muista millon oisin viimeks nukkunu näin pitkään :) Kai vieraat teki tehtävänsä.. tuli kyllä jonku verran univelkaa.. Kiitos lapsille, et kattoivat lastenohjelmia ja ihanalle miehelle, joka anto mun nukkua =) . Mua vähän pelottaa et ovis meni jo, eikä tullu täysin hyödynnettyä :/ . Mutta jos ei menny niin yritetään nyt vielä joka päivä jos tärppäis...

miimii:toivottavasti tulee plussa...

macy graylle kans pidetään peukkuja..

tiedän miltä tuntuu nyt lara, katsoin et sulla on eka yritys niinku mulla..
Olisko vauvakuume stressiä meillä? :LOL:

kyllä tää tästä, yhdessä jännäillään

Mikäs tilannemaharalla ja piupulalla on? katoin et kierto on teillä venyny pitkäksi!

Yhteistyössä