*Tammikuu2008*elokuu

No huh, pikkupeikko85 onpas sulla jännät paikat, eipä ihme jos on pää pyörällä,toivottavasti huomenna saatte asiaan varmuuden ja näkymiä myös molemmista vauvoista.
Saapasjalkakissa mulla sama tilanne sillon ultrassa, vauva oli jossain kuopassa ja sydämen rakennetta ei pystytty näkemään, mutta syke kuitenkin löytyi. Lääkäri sanoi vaan että ensi kerralla sitten yritetään uudelleen.. Vatsanpeitteitä löytyy myös minulta ja kuva oli myös epätarkka.Liikkeitä olen ruvennut tuntemaan n. 1½ viikkoa sitten, mut ne vahvistuvat päivittäin. Rauhallinen kaveri tuntuu olevan myös meillä.

glaudia ja pikkukaveri rv.21+0
 
noh johan on tosiaan pikkupeikolle tässä raskaudessa ehtinyt jos monen moista juttu tapahtua :) hihihi.. ootellaan täällä kuulumisia :)

meillä tänään oli ultra ja pikkunöpönenänen pikkunen siellä oli unilla,kyllä se vähän vettä haukko ja liikku ja kaikki oli oikeen hyvin :) tuli niin hyvä olo nähä pikkunen,sukupuolta ei suostunut paljastamaan mutta ehkä sit 9pv tuolla 4d-ultrassa sitten :) niin en tainnutkaan ilmottaa että olen sen varannut ja on jo tuolloin.. tekisi mieli siirtää eteenpäin kun sillon on vajaa 22viikkoa täynnä mutta nyt en enää malta vaan haluun taas nähä pikku otuksen mahollisimman pian :)
vointeja kaikille ja elokuun loppua!

nasu masuasukki ihaa 19+5
täällä ollu tänää ihan kauhia päivä.. aluks hirmu kävelyvauhtia bussiin että ehti ultraa kun olin kattonut ajan väärin ja se olikin jo tuntia aijemmin niin oli puoltuntia aikaa mennä parinkilsan päähän pysäkille ja viiä siinä matkalla poika hoitoon.. että masu joutu koetukselle,ei tehny hyvää.. :( ja sit heti ultrasta asti ollu inhottavaa jomotusta ja kipua kävellessä ja kun kumartuu alas tai tekee ees ruokaa niin tossa alamasussa.. en sit oo tunnustellu kokoajan että meneekö kovaks että onko suppareita mutta kipeetä tekee ja maatessa ei enää mitään kipua.. sekin tulee vähän väliä muttei kokoajan satu.. voiks nää sit olla suppareita.. eei miitään hajua.. :) oltiin eilen kattomassa semmosta 6päivän ikästä poikaa joka oli vähän reilu 3kg ja oli kyllä niin sulonen pakkaus että tuntuu ettei malta oottaa enään tonne tammikuuhun :)

mut tää tyttö menee syömään äskön tehtyjä muffinsseja :p
 
eli nyt on siellä käyty ja AIVAN MAHTAVA kokemus oli... vauvasta tuli niiiin todellinen...

eli meille ei nyt sit tehty sitä rakenne ultraääntä ku seon jo kahdesti tehty eli otettii se baby face juttu... kaikki mitä haluttii selvis ultrassa.. 45min kesti tuo ultra meillä.. koko juttu saatii dvd levylle..

ja kaikki hauskin ylläri oli et tuo 4D laite ei toiminut jostain syystä oikein,ei saanut kännettyä ja tarkennettua kuvaa kunnolla jne.. ni saatii ultra halvemmalla ei haittaa kyllä yhtää, koska minusta kuva oli ihan hyvä...

niin ja tosiaan siellä EI KAHTA sikiötä näkynyt,et toden näköisesti on kyse jostain näistä lisäistukka hommista... mut se sit selviää mitä siellä on ku 25 ens kuuta kahtovat uusiks..

mut jokaiselle voin suositella kyllä lämpimästi,jos van rahakukkaron nyörit antaa periks...

ja tosiaan juu,satiin tietää kumpi sieltä on myös tulossa... :heart:

peikko ja nilla-olavi 20+5
 
Voi kun tahtoo kans 4D ultraan, mutta täytyis lähteä nii kauas ja nyt säästetään kaikki rahat asunto juttuihin... :D . Huomenna olis pankkiin lainaneuvottelu aika. Saa nyt nähdä mitä siellä laskeskellaan. Yksi talo kiinnostais mielettömästi. :D Kunhan nyt löytyis vastaava ja samalla hinta luokalla edes. :eek:

Voi PikkuPeikko kun aloit salaperäiseksi... :kieh: . Kerro nyt oliko se Nilla vai olavi? :D
 
noh kyllä se lääkäri sanoi et sata varma Olavi siellä köllii, ku kassit ja varsi siellä näkyy... :D eilinen meni ihan täysin leijuessa kun olin niin tilanteesta ihastuksisani ja teki mieli huutaa kaikille et mein mahassa onkin piskuinen poika... :LOL: :heart:

voi kamala ku tajusin eilen vasta et miten aika on menny nopsaa.. alkaa jo 22rv huomenna.. :D mä tässä kukun ku yritin ilmoittautua sinne mamma joogaa,sinne alko ilm tänää aamulla, mut se olikin vasta ysiltä.. pakko olla het 9ilmoittautumassa, sine ku saattaa hiukan tunkua olla.. ;)

mut tälläistä tänne... piti sanoa et meillä mies oli ihana eilen.. :D sovittii ku mentii sinne 4D ultraa et jos se nyt näyttää sen sukupuolen ni käydää sit khyl heti ostaa edes yks oikeen värinen body.. :D mies osti sit hennesiltä sellaisen ihanan ruskea/sinisen veluuri olopuvun tulijalle,minä housut ja muutamat sukat... :heart:

peikko ja noh kai se on edellee nilla-olavi :LOL: 20+6
(pitänee varmaa ruveta noita nimiä ehkä pähkäilee :whistle: )
 
Pikkupeikko =) Ihana kuulla hyvistä uutisista ja että kaikki oli hyvin pikkuisella "Olavilla" =) =) =)

Nii joo, mulla jäi selittämättä toi koko autokoulusysteemi siis kokonaan :D
Niin katsokaas ku mulla oli se ongelma että nyt mies "päätti" että he alkaa töissä tekemään kahta vuoroo aamuu ja iltaa.. ja tottakai hän sitten tekee sitä iltaa, niin mulla ei oo kukaan kuskaamassa sinne autokouluun, enkä mä saa lapsia hoitoon... Eli ainoo vaihtoehto tässä on perua se, ja toivoo tulevaisuudessa...en tiedä mitä...
Että en mä sentään paniikista perumassa ole :D Enemmänkin nyt harmittaa kun sen ilmottautumisen olin itse tehny ja lähes siihen jo asennoitunut ja nyt se ei sitten onnistukkaan,ellei jostain taivaasta tupsahda apujoukkoja :D

Mulla ois nyt aamusta taas parin kilometrin reipas lenkki... eli keskimmäinen kerhoon ja esikoinen kouluun... Valmiiksi jo tuskahiki,että kuinka alkaa supistelee... Eilen neuvolassa juttelin ku tiitiäinen ei tykkää kävelystä... heh, tai tiitiäinen tykkää mutta mun valmiiksi levahtanu kohtuni ei :D :D
Muutoin neuvola sujui hyvin.... verenpaine oli 120/80 tota mun luokkaa se noin suunnilleen oli, ehkä ihan himpun liian aikasin oli mitattu ku sieltä vauhilla tulin neuvolaan... paino oli nyt sitte puolisen kiloa enemmän ku kuukausi sitten.... nestettäkö lie tai sitte alkaa tää kohdun kasvukausi...syömisestä tuskin on kiinni, ku mulla on taas tää "kaikki vähän öklöttää"-vaihe menossa :D
Yllättäen SF-mitta oliki kauheen iso... :whistle: Vaikka muutoin tästä mahasta ei erota että oisin raskaana..niin sf-mitta oliki 23 cm :eek:
Täti varmisteli nauraen että näkyhän siellä ultrassa vain yksi :D :D :D Sanoin että kyllä joo :D
No jokasesta jonkun verran on menny yli käyrän ainakin alussa nää, en tiiä tasottuukos sitte jossain vaiheessa vai ei...
Nyt pitäs sitte varata jo sokerirasitusaika ja niin edelleen...
Jaaa, sydänääniä kuunnellessa neuvolatäti sitten nauroi että on se niin vilkas kaveri ettei meinaa saada sydänäänii kiinni ... Eikä ne liikkeet tuntunu mulla ollenkaan :eek: Osaa niin ihmeellisessä kohassa olla kaveri siellä :eek:

No niin... se siitä =) Mukavaa torstaita kaikille... =)
Saapis ja tiitis 21+5
 
Pikkupeikolla jännät paikat.
mulla oli istukassa ekan raskauden jälkeen ihan selvä jälki siitä että siinä oli ollut joku majailemassa alkuun mutta oli ilmeisesti sulautunut pois koska vuotoja mulla ei milloinkaan ollut.mut kätilökin oli aika varma että alussa oli ollut 2 alkiota...

itse täällä ihan hyvin voin.viime yönä valvottiin kun tyttö oksensi koko yön,silmät ihan ristissä :/

masu kasvaa ja vauva liikkuu kovasti.uskomatonta miten äkkiä nää viikot menee.

HeMa05 21+2
 
Voi että kun on kiva kuulla uutisia ultrista, mulla vaan on vielä toista viikkoa aikaa ennen kuin näkee pikkuisen myllertäjän, aika on niiiiin pitkä. Tekis mieli kysellä kans tuota sukupuolta, kun ennestään on jo poika ja tyttö niin ei enää minkäänlaista väliä kumpi on tuloillaan. Jotenkin on poikamainen olo mut saa nyt nähdä sitten.
Eilen sitten retkahdettiin ostamaan tulokkaalle kaukalokin, joten isoimmat hankinnat alkaa olee takana. Oltiin varauduttu ostamaan kuopukselle turvavyöistuinkin nykyisen evolva ultran tilalle, mut onneks löytyi kaukalo ja vielä jalustallinen joka mahtuu nykyisten istuimien kanssa takapenkille.
- Suny 19+6-
 
Moikka vaan kaikille tasapuolisesti :D Ajattelin minäkin pitkästä aikaa kirjoittaa tänne...
Vauvan potkuja olen jo tuntenut joka päivä 24/7 :LOL: tuntuu aivan ihanalta tietää että se tosiaan on siellä.
Työt lopetin kovien selkä kipujen takia, maanantaina sain tukiliivin jospa se helpottaisi vähäsen oloa?
painoa mulla ei ole tullu koko raskauden aikan kun vajaa 2 kg mikä on tosi hyvä kun se mun bmi olikin yli 33 :ashamed:
Ei kai tässä nyt oikein muuta asiaa ole
Hyvät päivän jatkot kaikille :)
T:Tahtoo äidiksi ja vaavi 22+4
 
olisko idea et ne jotka on nyt ultrassa saanu selvile tota sukupuolta ni aitettas se jotenkin tuonne etusivulle kans et kelle olis kumpaa veikattu jne..

olishan se kiva tammikuussa sit kattella et monenko veikkaus osu kohalle.. ;) meillä ei kyllä enää voi vaihtua kun kassit näky ihan selkeesti ja pipeli siinä kans ni... lääkäri sano tiedän aivan sata varmaksi ku kysyin sanooko et on satavarma tieto?
 
odottaja-81
Joo-o,hyvä toi pikkupeikon85 idea,että laitettas kumpi tulossa.
Laitatko pikkupeikko85 mulle sen lähetystunnuksen sähköpostiin tänään? Niin saan hakea sen paketin jos se on jo postissa,kiitos! :)

odottaja-81 ja vaavi rv 21+1
 
Hei kaikille piiiitkästä aikaan!
Olen käynyt lukemassa teidän juttujanne välillä mutta kun ei ikinä ole sellaista aikaa että voisi rauhassa kirjoitella(nytkin poika 2v istuu sylissä)...
Täälläkin siis ollaan puolivälissä ja viikon päästä olisi se rakenne ultra. 4d-ultraan ei olla menossa kun porissa ei ole kuulemma hyvä ja muualle ei nyt tässä ehditä eli kateellisena luen teidän käyneiden kokemuksia.
Asiasta kukkaruukkuun... minulla on ongelmaksi tullut "alapää" joka on niinkuin kipeä :ashamed: Eli seksi ei juuri tunnu hyvältä. Kuopusta odottaessa ei tälläistä ongelmaa ollut ja siksi nyt kovin kiusallinen :| Liitoskipuja se ei ole!
onko teillä ollut vastaavia tuntemuksia vai olenko ainoa :/
josefiina ja pulla 20+0
 
Heipsan!
Nyt on mökkeilty ja loma vetelee viimosia! Maanantaina ois tarkoitus taas töihin mennä. Autossa istumisesta tulee nykyään huono olo. Sekä mennessä että tullessa huono olo verotti koko päivän, vaikka ajomatkakaan ei mikää hirveän pitkä ollut.
Täällä on taas lisää hianoja ultrakuulumisia ja paljon poikia vissiinki tulollaan. Pikkupeikko, mulla ihan sama kävi mielessä. Jos laittaa vaikka just tuonne eka sivulle ultrattu veikkaus ja sulkuihin muille sitten se oma arvaus, joilla ei ultrassa näkyny taikka kysytty..Mä koitan tuossa alkuu lueskella viestejä ja niistä bongailla noita tietoja, mut voipi toki laittaa tänneki uuden viestin ja tiedon niin päivittelen sitä mukaan listaa.
Mullakin oli tänään kontrollineuvola noista sydänäänistä, mutta ihan hyvin siellä Aaton sydän pumputti, eikä mitää ylimääräistä kuulunut. Kaikki siis hyvin. Meinasi Aatto olla villillä tuulella, neukkatätiäki nauratti ku hirveet jumpat laitto pystyy just ku ois pitäny saaha sydänääniä kuunneltua hyvin ja pitkään :) Koko masu hytky.
Mutta nyt katteleen viestejä ja päivitteleen listaa..:)

Saaru ja Aattomiäs 22+6
 
Jospa sittenkin laittaisi immeiset sukupuolitiedon (ultrattu vaikko mutu-tuntuma) tänne viestillä nii päivittelen siitä sitten tuonne etusivunlistaa. Joitakin tästä äkkiseltään tarttui mukaan, mutta korjatkaa jos on vääriä tietoja..
 
Olen löytänyt nämä sivut jokin aika sitten ja päätinpä nyt torstain kunniaksi minäkin rekisteröityä. Olenkin ihmetelly, että mistähän moisia nauru- ym. naamoja mahtaa löytyä, kun ei minun näppäimistössä ole. :LOL: Nytpäs löysinkin ne täältä, aina oppii uutta!

Odotan kolmatta lasta, nyt menossa rv 18+4. Vellotukset vaikuttavat olevan taaksejäänyttä ja toivon mukaan väsymyskin alkaisi pikkuhiljaa kääntyä virkeämmälle puolelle. Onhan tämä tietenkin uusi tilanne olla raskaana, kun on jo kaksi lasta, jotka vaativat oman huomionsa. Viime yönä nuorimmainen herätteli tukkoisena ja kuumeisena. Mietinkin, että mitenkähän sitä jaksaa, jos tulokaskin on kova heräilemään kuten isoveljensä (kahden tunnin välein vauvana). Sukupuolesta on täällä puhuttu. Meille näyttäs olevan poika tulossa ultran perusteella. Kaippa kätilö oli siitä varma, koska itse kysyi haluammeko tietää sukupuolen. Edellisellä kerralla tosin sama kätilö ei nähnyt pojan merkkejä ja luulimme saavamme tytön, mutta poikahan se olikin. Enpä siis ole 100% varma, että näkykö siinä nyt sitten kikkeli vai mikä.

Nyt pitää lähteä tutkimaan kitinän syytä!
 
Eli rakenteellisesti ei ollut mitään häikkää,sydän ja aivot kaikki ihan ok! kokoarvio oli 342g ja siellä hän oli raivotarjonnassa,eli pää kauniisti alaspäin ja nojasi kovasti istukkaan :)

Ei ollut meidän Mölsky kovin kuvauksellinen kun oli naamapuoli selkää vasten niin ei saatu kunnolla hänen naamastaan sitten tuota 4D kuvaa.Pylly pystyssä hän siellä potkiskeli menemään.Oli aivan ihana kokemus kerta kaikkiaan ja päästiinkin halvemmalla kun ei todellakaa sitä 4D kuvaa saatu niin paljon otettua kuin olisi voinut.Eipä tuo haittaa kun halvemmalla päästiin :)

Saatiin toki se DVD ja siinä siis koko melkein koko ultraus ja jonkun verran 4D kuvaa ja sitten sitä normalia 2D kuvaakin.Sukupuolikin on nyt selvillä....ja vaaville hankitoja kuvakansiosta voipi käydä päättelemässä kumpi sieltä on tulossa :) http://irc-galleria.net/archive.php?nick=_Lizardus_&image_id=65467549&album_id=1551065

(pitihän sitä heti ostaa Mölskylle oikein värisiä vaatteita)

Laskettuaika pitää edelleen kutinsa eli on ja pysyy 13.1.08 ja eilen siis rv 20+3

Nyt iski kivasti flunssa ja silmätulehdus päälle,nenä vuotaa ja silmä vuotaa...ei ole mukavaa mutta minkäs teet! silmät on ihan ku tulessa! päivitin myös uuden masukuvan tuohon profiiliinkin...

Rouva Mamma ja Mölsky rv 20+4
 
Hei, kohta alkanee syyskuun ketju? Ja sukupuolesta siis, meille povattiin rakenneultrassa tyttöä - sitä olen itsekin koko ajan ajatellut (toivonut??) ja muutkin ovat niin arvailleet :heart: =) :heart:
 
Mulla oli ainakin ihan oikein eli poikaa odotetaan aika varmasti. :)

Mä odotan hiukan jännityksellä mun harjoittelujaksolla kun olen menossa tyksin sisätautiosastolle harjotteluun kuudeksi viikoksi, alkaen rv 26... :eek: B) :D Toisaalta mukavaa, mutta pelkään että entä jos menee liian rankaksi :/ Saa nähä nyt sitten. Ja en tiedä saanko lukukauden loppuun, jos oon voimissani ni vaikka äippiksellä tentin vikat tentit, mutta tiukkaa tekee. Nyt on niin kiire koulussa ettei mitään rajaa...

Yks meidän luokkalainen silti lohdutti mua et tyksissä on äippäpoli ja synnäri lähellä :LOL: :snotty: no joo, ei oikeen lohduta :ashamed:

ja sit vielä sain tietää ettei koulussa voi enää tänä lukuvuonna vaihtaa linjalta toiselle, olisin vaihtanut nyt kätilöpuolelle, mutta sitä mahdollisuutta ei enää ole.. sh:ksi opiskelen...

Nyt on vielä kauheet koulustressit kun 4,5 viikossa opiskellaan koko sisätautijakso, eli en kauheesti kerkee täällä olee :/ Mutta pian taas saa olla kotona vaavin ja esikon kanssa toivottavasti :heart: :heart: :heart:

PrincessOfAcco ja Ali 22+0
 

Yhteistyössä