Ihanaa arki; ja mulla loma edelleen...Nukuin piiitkään, kun mies lähti töihin. Kaikilla Joulu siis ssujumut hyvin. Päällimmäisenä jäi mieleen, että gissa ja Molly ovat saaneet isäsuhdetta paremmaksi. Tosi mukava kuulla. Varmasti oli helpompi viettää joulunaikaa, kun sellainen asia hiukan aukesi
Voih gissa, voin kuvitella tuon kellari-tilanteen :S Ei kuulosta kovin mukavalle paikalle nyt. Ja tietenkin Jouluna sattuu kaikkea tollasta..Ps. mekin syötiin jo eilen pizzaa. Jouluruoka tökkii..
Olipas Molly kumma juttu toi sun vuoto. Varmasti saattaa olla perää tossa miehen päättelyssä; ehkä siellä on ollut läheltä piti-tilanne ja sen vuoksi vuoto tuli noin. Oliko sulla ihan kunnon menkat kuitenkin heti alkuun? Siitä yhteisestä tutusta; en tavannut, mutta hänen vanhemmat kävi meillä aattona

Ja hänen ex-avokin tapasin vkonloppuna kaupungilla ja juteltiin.
Keiju, noi lapsuus-diat on varmaan ollut tosi ihania. Katsottiin joskus miehen lapsuudesta kaitafilmi, mikä on laitettu dvd:lle, niin hellyttävää. Nyt kuunneltiin jouluna parikin kertaa kasetti, missä olen 2 v ja laulan/höpisen ym. Samassa siskon kanssa yhdessä puhellaan ja vanhemmat "juontaa". Voi että, se oli ihana. Etenkin mun mies oli ihan tippa linssissä myöhemmin, kun sen mielestä se oli niin ihana kuunnella. Ootko muuten Keijukainen tarkka syömisten suhteen, kun näin Jouluna ainakin meillä on paljon kalaa; graavia, silliä, mätiä? Ei ilmeisesti ole odottavan ruokavalioon sopivia? Vai oletko niiden ystävä muutenkaan?
Annullakin pamahtanut pesukone; no, toivottavasti alemyynnistä saa sopivalla hintaa nhyt. Mä uskon, että meillä pamahtaa kaikki kodinkoneet yhtäaikaa, kun ne on kaikki yli 10 vuotta vanhoja ja tietenkin sitten samaan aikaan menevät. Pitäs muuttaa pois ennen sitä

Kävin muuten kanssa Joulupäivänä ja Tapanina lenkillä; vesikeli oli, mutta pakko oli päästä ottamaan happea ja liikkumaan, oon syönyt hirveesti suklaata...Ällöttää vähän

Mitäs vielä? Missä muuten Emmi menee? Ei kuulu ei näy? Miten Nasupin ja Vipsukan Joulu on mennyt?