Tahkoojat 163

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanelma*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, en mä minään naureskeluna sitä ottanutkaan :) Harmittaa vaan, että ois osannut edes hommansa ja ois vienyt koko pyörän niin ois päästy helpommalla. Nyt edessä hirveä show. Rahallahan noi materian korvaus asiat onneksi järjestyy..

Molly, kiitos kysymästä, en siis ollutkaan anoppilassa enkä uimassa. Uintikeliksi oli aika viileä tuuli auringosta huolimatta ja vedet kylmeni aika lailla kun oli toi kylmempi keli pitkään. Silloin alkukesästä kun oli hellettä, oli niissä paikoissa missä mä kävin (järvi ja joki) jotain 20 tai päälle. Kyllä pitää olla toi 20 astetta että mä viihdyn uimassa, alle sen on aika hiljasta, vaikka saunasta kävisi.
Viime kesänä uin meressä ja se oli TOSI kylmää vielä heinäkuun helteilläkin. Hrr!

Mä en muuten ole niin kova uimaan, esim. en käy koskaan uimahallissa mutta kesällä mökillä pulaan mielelläni. Ja jos vettä on lähellä, kuten meillä kotona tai anoppilassa niin tulee käytyä. Harvakseltaan tulee varta vasten lähettyä uimaan jos rantsu on pidemmällä.

Kastis, hitsi miten inha juttu. Kauheesti lisätyötä ja stressiä teettää tuommoinen.

Hiljaista on...Vippe lähti lomalle, mites Manna, joko se loma sulla loppuu?
Vai jäitkö sä jo kokonaan pois töistä ja aloitat sen opiskelun seuraavaksi? Sorry kun en muista :/

Mites Sanelmalla se kesäloma olikaan? Entä Tiitu, huhuu??

Tiitu lienee hautautunut työvuoren alle :(
Mopoasia alkaa olemaan kunnossa, juuri hinausauto nostaa sitä pihalla kyytiin ja pyörä lähtee pajalle. Että loppujen lopuksi aika helposti meni. Haetaan sitten palattuamme takaisin.. Pakkaus ei oikein etene, tapani mukaan raahaan mukaan ihan liikaa kaikkea.

Gissalle voimia ja jaksamista. Miten sitä ihminen jaksaa, kun toivo herää ja sitten tosiaan se kaikki otetaankin pois. Mutta ei se auta kuin elää eteenpäin, mutta surut ensin surren. Halauksia!

Tollanen rikollinen toiminta on kyllä Kastis ihan pyllystä! Hirvee vaiva tulee onnettomasta varakausyrityksestä. Meille kävi viimesysksynä sellainen kakaroiden kiusantekojuttu, mikä ei sinänsä rahaa vienyt, mutta otti päähän; olivat heittäneet autokatokset seinät ja ikkunat täyteen mätäisiä pihjajanmarjoja, ne oli kivasti litsahtanut kiinni ja oli hauska niitä pestä! PRRRR...keles! No, hyvää matkaa ja onpahan pyörä nyt turvassa:)

Molly, mä en ole vielä saanut aikaiseksi mtn kuvajuttuja. Menee aikaa..Mutta jospa ennen joulua. Just, kuva kuvasta, ei muuten :) Miten mä saan sähköpostiosoitteet?

Keiju, mä oli tänään ekkuu päivää töissä ja ooooon ihaaaan kypsä! Mä oon taas loman tarpeessa. Mulla on totaalinen ongelma oman työni kanssa, kun ei huvita, niin ei huvita! Haluaisin jäädä nyt opiskeleen kunnolla, mutta se rahapuoli on yks asia. En haluaisi olla miehen kukkarolla kokoajan ja lainat pitää maksaa.. Plaah. En tiä..

Nyt täytyy mennä nukkuun, että aamulla jaksaa taas sinne yöks-töihin!

Blaah, Manna, tuota työtä. Ei ole kivaa jos on aivan kypsä hommiinsa. Kiinnostaisiko sua siis ihan uusi ala, vai liittyykö esim. mahdolliset tulevat opinnot tähän samaan alaan ja tykkäisit jäädä sille jos työtehtävät tai työpaikka olisi eri? Vai oletko vaihtamassa täysin jos/kun pääset/pääsit opiskelemaan? Minäkään en nyt tarkkaan muista oliko tästä aiemmin puhetta ja pääsitkö opiskelemaan.

Juu ja kuva kuvasta ilman muuta :) Muistatko Manna Keijun sähköpostiosoitteen jostain vanhasta ketjusta? Ymmärtääkseni Keijukainen voisi jeesata ja pistää viestisi eteenpäin niille kelle haluat sen laittaa... Kiitti vaan Keijis! :) Mää laitan Manna ainakin sitten heti postia tulemaan sulle takaisin.

Keiju, juu 20 astetta on kyllä raja. Me ollaan yleensä meren ääressä kun mökkeillään ja se on kyllä jotenkin aina aika kylmän tuntuinen. Saunastahan se on ihanan virkistävää, mutta varsinkin jos vähänkin tuulee kylmästi eikä sauna ole lämmin, no thanks.

Tiitulla vaikuttaa olevan rankka työtahti juu :/ Toivottavasti siellä töissä olisi helpottunut vähän, ilmapiiri parantunut tai sulla olisi jotain uusia suunnitelmia tai edes lomaa tiedossa pian?

Sanelman fiilikset ja kuulumiset kiinnostaisi kovasti.

Gissalle *iso annos jäätelöä*. Eihän se mitään lohduta, mutta olet kuitenkin ajatuksissa.

Terveeks!
Manna, laita mulle kuvia jos haluat niitä mulle siis laittaa :) Välitän kyllä eteenpäin kenelle haluat. Mun osoite on keijis @ netti.fi ilman noita välejä.
Jos yhtään lohduttaa, mullakaan ei ole mitään työmotivaatiota. Loma on kyllä onneksi vielä edessä päin ja mun sisäinen kello on jo totaalisesti lomarytmissä.
Aamulla väsyttää tajuttomasti, töistä tullessa väsyttää (päiväunien aika :) ja illalla ei yhtään. Kukun ainakin kahteentoista tai jopa puoli yhteen.

Eilenkin olin kissojen kanssa ulkona vielä yhdentoista maissa. Oli kisuilla jännää kun nähtiin iso rusakko (niitä riittää meilläpäin) ja naapurin kissa pusikon takana. Pidin pusikkoa näköetäisyydellä toissaviikkoisen kissatappelun pelästyttämänä. Meillä ihmiset pitää vapaina kissoja joten milläs niitä häädät omien kissojen kimpusta jos hyökkäävät???

Tänään meen ekan kerran terassille tänä kesänä, korkkaan siis terassikauden, jee :)) Tapaan entisen luokkakaverini (kundi) ja otetaan parit siiderit. Toivottavasti sää pysyy tälläisenä kuin nyt.

Muakin kiinnostais Sanelman fiilikset. Siirrosta kohta viikko. Eikös se kiinnittyminen tapahdu 3-4 päivän päästä?

Heissan tyttöset!

Loma on vasta edessä ja siis "uhkaavasti" tulossa, joten kiirettä pukkaa töissä. Onneksi vielä kuitenkin 2 viikkoa tämän jälkeen aikaa saavutta stressitön lomalle lähtö. Tän viikon perjantain pidän taas yhden pätkityn lomaviikon lomapäivistä ja kuinka ollakaan on sääennusteessa on sadepilven kuvia. Argh. Jos en ole kipeänä, niin sitten sataa. Kastehelmi syndrooma... Myöhästyneet hyvän reissun toivotukset muuten Kastikselle.

Gissan kokemukset vetävät edelleen hiljaiseksi. Kyllä ihminen on vahva, kun aina vain nousee taistoon tuollaistenkin kokemusten jälkeen. Voimia siis sinne suuntaan.

Sähköposteista sen verran, että mun puolesta ainakin voitais Molly tehdä kuva/nimivaihtari, jos kiinnostaa. Keijukainen voi varmaan välittää mun osoitteen. Ja olikos Vipelläkin osoite ringissä?

Omat fiilikset on ihan ok. Mulla on taas sama tunne kuin aina inssikierroissakin oli, että se kaikki viime viikon hässäkkä ja toimenpiteet tapahtui jollekin muulle, ei mulle. En tiedä mistä se johtuu. Onko se sitten se, että omiin mielikuviin ei vain mahdu se positiivinen lopputulos ja nyt vaan jatketaan siitä mihin ennen hoitoa jäätiin. Fyysisesti olen toipunut täysin. Nyt on kaikki ilmenneet turvotuksetkin (viikonloppuna oli havaittavissa enemmän kuin pe) laskeneet. Itseasiassa painoa on kilo vähemmän kuin hoidon alussa. Mitään tuntemuksia/oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Toivoa tietysti on, mutta entäs kun se usko onnistumiseen puuttuu???

Hassua Sanelma, mulla on ihan samanlainen tunne, että tuleva hoito tapahtuu jollekin muulle, mä vaan koordinoin sitä ja kauheesti häsään kalenterin kanssa. Nimittäin oma suunnitelma alkaa olla selvillä nyt myös. Nyt heinäkuun aikana alkaa sumut, heinä-elokuun vaihteessa eka ultra, sitten piikitetään ja katotaan siitä eteenpäin...

Juu ja ilman muuta vaihdetaan kuvat, hauska nähdä kuka nimimerkin takana kirjoittelee! Keijukainen voi varmaan taas toimia välittäjänä kun sulla on meidän molempien osoitteet. Voi Keiju parkaa, joutuu pyörittämään tätä nettikaveripostipalvelua. Tarjoan kyllä sidukan vaivannäöstä kun tavataan :)

Terassikaudenavajaisia Keiju sulle!

Heippa!
Edelleen kotona, kävin illalla päivystyksessä ja otettiin verikoe ja ultrattiin. Edelleen näkyi jotain, pieni papu, mutta ei sykettä ja soittivat vielä perään, että arvo laskenut. Arvo nyt 9600, eli selvä peli sitten. No itse en yhtään yllättynyt tuon viikonlopun jälkeen, tai no yllätyin siitä, että kaikki ei vielä tullutkaan pois. Tänään pitäs sitten ottaa kohdun tyhjennyslääkkeet, hitto. Tähän asti olen selvinnyt ilman noita, kun aina on tullut kaikki pois ja jotenkin uskon että tulis nytkin, mutta otetaan nyt kun käskevät. Toisaalta jos ei tulekaan, niin en halua olla taas ensi viikolla pois töistä. Hoidetaan tää nyt tällä yhdellä saikkarilla. Töihin meen aikaisintaan torstaina.

Kiitos kaikille myötäelämisestä. Viikonloppu oli aika vaikea, nyt jo suht ok fiilis. Tietty tää kipu rassaa ja pelottaa sen lääkkeen ottaminen. Soitin mutsin tänne, kun ei sais olla yksin. Eiköhän tästä taas nousta, vaikka ahdistaa kyllä että ollaan niin loppusuoralla hoidoissa, tuntuu että nyt ne meidän mahdollisuudet alkaa olla ohi. No, kattellaan.

Luin kyllä kaikkien jutut, mutta en nyt osaa kommentoida oikein mitään. Tsemppiä Sanelman piinailuun :)
Keiju voi välittää myös mun kuvan, jos joku sen vielä haluaa!
Kastikselle hyvät lomat, ihan olen kade :)

Jaa, jos jatkais tv:n katselua ja odottelis sitä mutsia. Pääsee sitten taas kokemaan mukavaa kipua :/

Voi surkujen surku, tuota gissan tilannetta. Mistä kummasta sitä pieni ihminen saa voimia kestää tuollaista surua ja pettymystä, kerta toisensa jälkeen..? Ei ymmärrä, ei. :(( Todella suuri, lämmin ja lohduttava halaus sinulle. Älkää luovuttako!!

Tosiaan, Gissan uutiset vetää ihan surkeaksi. Toivottavasti selvisit eilisestä ok :( Olen nyt kirjoittanut monta riviä uudestaan ja uudestaan ja aina vaan deletoinut kun eihän tässä kertakaikkiaan voi edes sanoin kuvailla miten paljon harmittaa teidän puolesta.

Mä olen taas kuullut vauva- ja odotusuutisia. Tiedättekö mikä kaiken huippu on - yksi näistä vauvoista on laitettu alulle meidän vierashuoneessa! Kaverit jotka olivat kyläilemässä tuossa keväällä ja asuivat meillä pitkän viikonlopun. Miten tragikoomista. Mies sanoikin, että jumaliste seuraavaksi kokeillaan sitten vierassänkyä! :)

Miltäs kesän ensimmäinen terassisiideri maistui Keijukainen? Menikö ilta kivasti? Mulla on kans vanhassa kotikaupungissa miespuolinen kaveri jonka kanssa oltiin ihan bestiksiä koko yläasteen ja lukion. Nähdään joka kesä terassisiiderillä kun käyn siellä.

Heipsan.
Voimia Gissalle, toivottavasti kivut loppuvat pian :( ja lääke auttaa siihen mihin pitääkin. Voi kurjuuksien kurjuus. Näitä virtuaalihaleja ei voi lähettää koskaan liikaa..

No huh huh, Molly, teidän ehkä kannattais kans kokeilla sitä teitin vierashuonetta...vitsi! Mutta jotenkin aika "kamalaa" että noin käy. Tuntuu ihan henkilökohtaiselta loukkaukselta. Tragikoomista tosiaan :/

Kiitos kysymästä, kyllä kylmä siideri eilen maistui terassilla puun varjossa. Olikin varsin kuuma päivä vaikka ei enää illalla. Onneksi ystävällinen baarimikko lainasi mulle huopaa harteille kun en ollut tajunnut ottaa edes pitkähihaista mukaan. Ennen yhtätoista olin jo kotona joten tänään ei edes väsytä.
Samalla kuulin suru-uutisia; vauvaa olivat odottamassa (kuten tiesinkin) mutta sikiö menehtynyt ennen joskus rv16, rakenneultrassa huomattiin.

Tänään onkin pilvisempi päivä ja viikonlopuksi tosiaan luvattu sadetta. Eipä kyllä ole kummoisia suunnitelmia, ystävättäreni tulee perjantaina grillaamaan ja istumaan iltaa, mies työskentelee myöhään.
La ja su olen ihan issekseni, käyn anoppilassa jos siltä tuntuu.

Seuraavana viikonloppuna mies täyttää pyöreitä, mietin tässä lahjaa. Tiedän ettei halua mitään tavaraa. Oisko ehdotuksia? Mietin ihan jotain pikkureissua (risteily tms)lahjaksi, konserttilippua tms. Nyt ei vaan taida olla ihan mieluisaa artistia lähiaikoina tulossa Suomeen. Hierontalahjakorttia en enää osta, on jouluinen lahjakorttikin vielä käyttämättä :/

Jotain bileentynkää on ajateltu mutta varsinaisena päivänä mentäis ihan kaksin syömään jonnekin kivaan paikkaan. Synttärit heinäkuussa on vähän hankala ajankohta kun kaikki on lomilla jossain.

Täällä sama oiretta kuin Mollyllakin. Ei tuohon Gissan murheeseen oikein löydy kirjoitettavia sanoja. No, tiedät että hengessä ollaan mukana.

Mollynkin hoitosuunnitelmat tuntuvat olevan kohdillaan. Saatetaan olla samaan aikaan piinapenkissä tulevaisuudessa. Omat oireet ja usko onnistumiseen on meinaan nollassa. No okei ehkä ykkönen, muttei yhtään enempää.

Oltiinhan me muuten Keiju terassilla sidukoilla silloin toukokuussa, että ei eilinen nyt ihan korkkaus kaudelle ollut :) Ja hieno keli oli silloinkin. Ikäviä uutisia oli ystävälläsi. Noi aina pistää muistamaan, kuinka ohuella nuoralla näissä asioissa tanssitaan.

Nyt on pakko jatkaa töitä. Moi.

Heips. Gissalle ensimmäiseksi isot pahoittelut, olet ollut ajatuksissani. Olen hengessä mukana. On se niin epäreilua. Ikäviä uutisia myös Keijun kaverilla:(

Sanelmalle peukutuksia! Olispa hinoa, jos tärppäisi ekasta.

Kastis arvasi oikein, olen hautautunut töihin, arrrrgh, mä en jaksa. No, onneksi parin viikon jälkeen lomalle kuukaudeksi. Ottakaa joku mut syksyllä töihin;)

Muuten ei ihmeempiä kuulumisia, aika taka-alalle on jäänyt tämä "yritys". Mutta hei, ihmeiden aika ei ole ohi, mulla on ollut kaksi viimeistä kiertoa tasan 32!!! Eli ilmeisesti vyöhyketerapia on kuin onkin auttanut. Toinen juttu mitä olen ihmetellyt on se, että tänä vuonna mulla ei ole ollut ollenkaan heinänuhaa. Vyöhykerapeutin mukaan se johtuu myös vyöhyketerapian ja sinkki-kupari-yhdistelmän nappailun yhdistelmästä;) Mun heinänuha on ollut aina suht lievä, olen pärjännyt perus-zyrtecillä, mutta kyllä sitä aina muutaman viikon on joutunut ottamaan, nyt ei mitään. Joten sanotaan mitä sanotaan, meitsi on ainakin vyöketerapian vakiasiakas joka kuukausi:D

Kaikille lomailijoilla hauskaa lomaa ja koitetaan me muut jaksaa vielä painaa duunia. Yritän olla jatkossa taas vähän aktiivisempi...

Sorry Sanelma, ei ollut tarkoitus unohtaa meidän terassikertaa!! Siitä kun tosiaan on niin kauan niin oli jo päässyt unohtumaan :)
Ja silloinhan tosiaan oli mielettömän lämmin myös. Mä ehdotin eilen sitä samaa terassia muuten mutta ei tämä kaveri oikein lämmennyt ajatukselle joten mentiin sitten muualle.

Tiitu, kiva kun kävit "ilmottautumassa"! Tsemppiä sinne työvuoren alle. Pian se on loma sulla kuitenkin ja saa vähän hengähtää. Toivotaan että syksyllä onnaisi muiden hommien kanssa!
Ja hino juttu tuo että kierto pysyy aisoissa. Ja bonuksena oot saanut heinänuhankin kuriin.

Mää tunkeudun tänne, kun toisella puolella on niin hiljaista...

Gissaa olen kovasti ajatellut eikä sanoja löydy täältäkään. Niinpä lähetän lujan rutistuksen ja voimia. Pitäkää huolta toisistanne!

Keijun ystävän kohtalo kolahtaa meikäläiseen myös. ;-(

Mullakin on kouluajoilta poikapuolinen ystävä, ihana tyyppi, soulmate. Nyt ei olla nähty pariin vuoteen, kun asuu ulkomailla. Mutta kun nähdään, juttu jatkuu siitä, mihin joskus jäi. Pitäisikin kontaktoida, hyvä kun muistutitte.

Keiju, me ollaan sun miehen kanssa sitten aikasta samanikäisiä. Mä luulen, että pidän heinäkuusta huolimatta jonkinlaiset kemut. Ne tulee, ketkä pääsee. :-) Pitäkää tekin kemut!

Hei Molly, toi teidän kavereiden sikiäminen on todellakin jotain kornin ja tragikoomisen väliltä! Öö, en ole itse asiassa varma, haluaisinko tietää ihan noin in detail...

Nyt mä meen lukemaan Westön Finlandia-palkittua, olen ihan koukussa siihen.

Kiitos Nekku! Jaahas, sullakin on pyöreät tulossa =) Kyllä me kemut pidetään ja vaikka sitten varjobileet vielä syksymmällä kun ihmiset on tulleet lomilta. Nyt vaikka sitten pienemmällä porukalla.
Taitaa mein bileet olla sitten viikon välein :) ..??

Sanelma, selittelen täällä taas ;) Siis en tietenkään unohtanut meidän tapaamista, en vaan jotenkin löytänyt aivojeni sopukasta sitä että terassikausi tuli jo silloin korkattua..jos tosta mun ed. viestistä sai sen käsityksen että olin unohtanut sen tapaamisen!! Kauheeta selittelyä, ketä kiinnostaa =D

Ihanaa, pääsen hierojalle tänään. "Lorvin" täällä töissä vähän pidempään ennen käsittelyä. Ja sitten kotiin ja saunaan, ah! Ja kunnon yöunet päälle.

Iltamia.Tosi hienoa hikoilla töissä päivät! Ihan tajuton kuumus ollut tänäänkin ja tilasin kaikenlaisia tuulettimia lisää :D
Gissan tilanne on siis selvä. Voi itkut, miten harmittaa ja surettaa. Mitä tuohon osaa sanoa, muutakuin halata ja rutistaa. Voimia ja jaksamista. Sama juttu, kuin Mollylla; lohdutuksen sanat tuntuu niin olemattomilta, mutta olet kaikkien meidän ajatuksissa.

Sanelman tilanne kuuulostaa ihkun jännälle. Oli niin hyvät lähtökohdat ja kaikki meni putkeen. Milloin olis syytä alkaa oleen varpaillaan ja jännittään? Nyt toivotaan!

Voih Molly, onpas ollut koominen mäihä kavereilla. Mikäs siinä. Tuli mieleen jostain, että mun ystävän lapsi sai alkunsa laivalla ja nauroi, että jos on tyttö, niin nimeksi tulee Silja. Mutta poika syntyi:) Onnea kavereillesi.
Keiju, mulla on aina vaikea ostaa mitään lahjaa miehelle. Ostin Kalevalan Hirvenpää-korun, kun täytti pyöreitä ja vein muka "kahdenkeskenillalliselle" kaupungin hienoimpaan ravintolaan, mutta olin kutsunut paikalle kaksi parasta kaveripariskuntaa. Oli hauska ja hieno ilta. Ja mies tykkäsi, kun ei halunnut sinänsä juhlia, mutta oli hyvät ystävät kuitenkin juhlimassa yhdessä. Itse mä pidin juhlat, kun rakastan juhlia yli kaiken! En niinkään tykkää olla keskipiste, mutta musta on ihanaa järjestää juhlia, suunnitella ja leipoa + tehdä ruokaa ja sit on ihanaa, jos kaikki viihtyy. Niin, onhan se hienoo, kun kokkaustaitoja kehutaankin, tietty ;)

Tiitulle jaksamista työssä, plaah! Sulla on kesis vielä edessä, jippey! Koita jaksaa odottaa...

Vitsi Molly, teillä alkaa olla kaikki kans käsillä pian. Jännää!Kerro kaikki tänne sitten, niin saan tietoa ihan reaaliajassa kokoajan:) Meillä nyt on eka se matka ja sitten alkaa ivf-hässäkkä. Saa nähdä. Nyt popsin tänään vipan clomisatsin ja sit enskierrossa toinen satsi+ultra ja sit inssi->en jaksa uskoa siihen kyllä, mutta kokkeillaan.
Niin, opiskelujuttuihin piti vastata..Pääsin HTM-koulutukseen ja päivisin pitäisi olla koulussa ja töissä=mahdoton yhtälö. Sillä koulutuksella voin tehdä nykyistä työtä kylläkin, mutta en halua!#!*!"! Mahdollisuus on kuitenkin hakeutua sit moneenkin eri työhön ja ajautua pois nykyiseltä alaltakin, mikä on toisaalta haaveena...Vaikka oikeesti mä haluaisin pitää kahvilaa ja sisustus/kukka-kauppaa. On se ihme, kun se on mun haave ollut ja mä teen kaikkee ihan muuta?!?

Nyt pitää mennä suihkuun..Jalanpohjat on ihan vihreet, kun vähän palloilin nurmella..

Aurinkoista viikonjatkoa. Se on pian viikonloppu siskot!

Ei, ei Keijukainen. En mä sitä sillä lailla tarkottanut sitä heittoani. Kunhan vinoilin sinun muistillesi ;)

Manna, kaksi viikkoa siirrosta on testi päivä, eli ensi viikon torstaina.

Huomenta pitkästä aikaa ja terveisiä Lontoosta. Oli kyllä aivan mahtava reissu ja upea kaupunki. Yritettiin käydä katsomassa kaikki nähtävyydet mutta paljon jäi näkemättä. Lisäksi käytiin museoissa, shoppailemassa ja tietysti pubeissa.
Oli niin haikeeta lähtee sieltä ja palata tänne maalle hiljaisuuteen. Vaikka kamalia siellä ne terroriyritykset. Jotenkin tuntui hurjalta että sellasta yritettiin vielä meidän majapaikan lähikulmilla.
Ja menkatkin alkoi sitten tänään. Eipä onnistunut hedelmöittyminen edes Britanniassa. Paska, ei voi muuta sanoo. Jotenkin tähän asiaan on alkanut vaan turtua ja tympäsee koko asia. Pakko yrittää vaan kääntää ajatukset muualle. Meillä simppatutkimukset siirtyy elokuulle kun se klinikka on lomalla. Purnukka on kyllä kotona että jos sen täällä sais vähän helpommin.
Vielä kaks ja puol viikkoo lomaa. Ihanaa täytyy ottaa kaikki irti. Huomenna tehdään kaverin kanssa ruokaa ja lähdetään vähän bilettämään. Ehkä siinä nää murheet unohtuu edes hetkeksi.
Voimia ja jaksamisia gissalle ja hyviä päivänjatkoja kaikille.

Surkuhupaisaa juu eikä onneksi silleen tuntunut pahalta. Mutta en mäkään kyllä välttämättä olisi halunnut tietää, että vauva kaverin mahassa on "made in xxxxx" (meidän kotikaupunki) kun kävivät vierailulla muualta.

Ja vai niin, Mannan kaverit harrastaa Beckhamin nimenantomenetelmää. No, meidän kavereiden vauvan nimi voisi kyllä sillä perusteella olla vähän hassu :) Tai sais siitä varmaan väännettyä jotain suht ihmisen nimen kuullosta tai ainakin jotain sinnepäin.

Tiitusta oli kiva kuulla. Ja kivaa kun Nekkukin kävi piristämässä jutuillaan tällä puolen!

Keijis, oisko ideaa tehdä miehen synttäripäivästä ns. hänen päivänsä. Eli tehdä asioita mistä hän tykkää, käydä paikoissa mistä tykkää jne. Ensin tietty mahtiaamiainen tai shamppanjabrunssi terassilla ja sitten jos hän on kiinnostunut esim. jalkapallosta, ostaa liput johonkin matsiin, sitten käydä hänen lemppariravintolassa (vaikka olisikin joku kuppanen kebabpaikka) jne.

Juu, Manna, koitan pitää teidät ajan tasalla aina kun käyn kaupungissa ja koneen äärellä. Hoidot osuu osittain loman kanssa yhteen, ihan tarkoituksella, ja välillä käydään sitten mökkeilemässä ynnä muussa radioskuggassa. Mutta näihin on siis vielä aikaa. Ja teillähän on kans Manna ihan kivasti suunnitelmat selvillä. Toivon todellakin, että jo clomikierrossa ja/tai inssistä onnistuisi!! Ei tarvis lähteä ivf-rumbaan...

Keijun eilinen päivä kuullosti ihanan rentouttavalta. Pitäisi itsekin enemmän käydä hieronnassa ja hemmottelemassa itseään. Taidanpa varata ittelleni ajan Day Spa:han! Kampaajalla täytyy kans käydä ennen lomia. Ja ehkä hoitamassa kynsiä. Ahh.

Vippe lomailee, ihanaa. Itsellä on onneksi kaikki se vielä edessä!

Sanelmalle on kestopeukutus päällä!

Heipsan!

Juu Sanelma, mä tosiaan oon joskus aika lyhytmuistinen :)

Molly, kiitos ideasta, vähän tämän suuntaista olen ajatellutkin, tosin sen shamppanjabrunssin laitan ihan kotiterassilla, ja aion ostaa ihan aitoa skumppaa. Kakun teen, anoppi tulee kakkukahveelle ja illalla lähdetään sitten syömään jonnekin kivaan paikkaan ja otan sinnekin pullon skumppaa jos istutaan jossain rantakaltseilla syömisen jälkeen.
Jaliksesta ei mun mies välitä yhtään, joku hyvä konsertti ois ainoa mutta nyt ei ole näköpiirissä.
Ja la on sitten bileet kaveriporukalle, 6 ihmistä on ilmottautunut, huisaa =)) Muut on mökillä tai reissaa just silloin.

Mannallako hiki on? Meillä ei täällä sisällä ole onneksi kuuma vaikkei ole mitään tuulettimiakaan. Mutta ovi on auki pihalle ja nythän tuo taivas vetäytyy välillä vähän pilveen eli sopivan vilpoisaa on. Mutta sä et tainnutkaan olla Hesan seudulla töissä? :)
Varmasti oli vähän tylsä lasku takaisin arkeen kun oli häät ja kaikki. Sellainen "pää pilvissä"-loma? Mutta onneksi teillä on vielä häämatka edessä.

Annulla on ollut kiva reissu Lontoossa, hino juttu! Pahoittelut menkoista tosin :(

Eilinen hieronta oli ihana. Ihan kovasti ei uskaltanut "runnoa" kun en ole pitkään aikaan käynyt mutta hyvää teki. Kävin vielä shoppaamassa itselleni mekon häihin, löytyi just nappi ja vielä alesta, yes. Malli on ihan erilainen mitä mulla on ollut, mutta sellainen ohut ja laskeutuva ja kevyt mekko, melko syvään uurrettu mutta ei liikaa :)
Kotona lueskelin lehtiä ja lämmitin saunan, oikein rentouttavaa. Ja nukuin kuin tukki!

Molly, Day spa kuullostaa ihanalta! Mun ehdoton lemppari on jalkahieronta. Tosin jossain muualla kuin Suomessa, aina reissussa mennään ja on taivaallista. Suomessa ei sellaista saa mutta muut hieronnat on kyllä toki ihania.

Kappas, Annun kanssa samoihin aikoihin kirjoiteltiin, en huomannutkaan sitä viestiä ennenkuin luin Keijun viestin! Tosiaan plaah niistä menkoista... Ja puolison tutkimuksetkin venähti, mutta pääasiassa että on tiedossa ja purkki valmiiksi kotona. Lontoo kuullosti kivalta! Hienoa, että oli onnistunut reissu ja tykkäsitte! Aika kamalaa, jos ihan lähikulmilla ne terroriyritykset. Kerrohan muuten livenä paikalla olleena, että onko koko mesta niin kaaoksen ja paniikin vallassa, kuten lehdistä voi lukea, vai ottaako paikalliset asian tyyneen rauhallisesti ja arki pyörii normaalisti (kuten usein oikeasti erilaisilla tapahtumapaikoilla, lehdistö vaan maalailee kauheet horror-otsikot joista saa vähän väärän kuvan)?

Juu ja Keiju, tarkoitinkin shampanjabrunssia omalla terassilla kahdestaan. Mikäs sen parempaa, mansikoita ja kaikkea namia, itsetehtyjä herkkuja, sämpylöitä, ehkä vähän parmakinkkua, mozzarellaa, tomaattia ja sellaista. Mmmmmmm :)

Taas alkoi kuolva valua itselläkin :) Täytyykin kehitellä vaikka joku pieni kaveribrunssi tässä vielä ennen lomia! Niille jotka on paikalla.