Lauantaita. Raparperi-siideri tässä maistelen

Päivä mennyt shoppailessa, taas. Käytiin ostamassa saippuakupla-pulloja, kaasolahja, hiukan vaatteita ja kahviteltiin parikin kertaa päivän aikana. Oli tosi plajon porukkaa liikenteessä, kun täällä kotikaupungissa on häppening-viikonloppu. Aurinkokin ehti paistaa iltapäivästä saakka ja nyt painuu pian mailleen.
Keiju, sun häälook kuulosti ihanalle. Voih, kun on olemassa niin paljon ihania morsiamia ja häihin liittyviä juttuja, niin ei oikein osaa päättää. Roosa on meillä ns. värinä ja nyt näyttää siltä, että pionia ei saa sen värisenä, kun täytyy olla just eikä melkein oikee roosa..Nyt siis kimppu ja muutkin kukat vaihtuu toiseen suosikkiin eli hortensiaan. Se on musta ihana kukka myös. Ensvkolla mennään kattoon ja sovittaan sormuksia, ne on silloin vielä puolivalmiit, mutta näämme tekeleet. Jännää! Sun loma Keiju on juts parhaaseen aikaan..Mä oon kateellinen..Mulla alkaa kesäkuun 2.vkolla ja oon 3 vkoa ja elokuussa vielä vkon. Italialia oli yks häämatkavaihtoehto meille, mutta ajankohta menee varaan lokakuulle, niin täytyy katsoo, missä olisi lämmin ja mihin suunnataan, jos suunnataan. Noi teidän kirkkobiisit on kauniit. Mä olen aika avoin kaikille vaihtoehdoille, mutta haluamme sen "tyyliset" musiikkijutut, kuin itse olemme. Naurettiin tänään kaverin kanssa ihan vääränä, kun selattiin suomirock-levyjä hänen luona ja eri vaihtoehtoja mm. Zen Cafelta "Kannattaako tunnustaa jo pettää, kannattaako heti kertoa.." "Sä olet mies, sä olet mies, etkä poika enää" ja sitten Ismo Alangon "Ekstaasiin.." Ja sit me sulhon kanssa tanssittais Ismo Alangon tahtiin ja moshaisin hunnun kanssa! Kyllä olis hääväki ihmeessään kirkossa

Jotain hiukan erilaista, jos kaivataan..hahhaha!
Vippe, toi on muuten hyvä pointti, ettei ole ollenkaan virsiä. Mä en ollu ajatellut, että vois olla niin, kun oon jotenkin luullu, että se olis "pakko." Mua jännittää se kirkko niin kauheesti, että vois olla hyvä idis jäättä virret pois. Mua jännittää muuten ihan simona sun puolesta. Tuu heti kertoon kaikki tänne, niin ei olla informaatiopimennossa! Toivottavasti teillä oli hauskaa eilen ja jaksat tänään vielä hyvässä jengissä. Hauskaa iltaa siis!!
Kastis, mä oon nyt hiukan blondi, mutta en tajunnut, että kelle on aika kättärille varattu tutustumiseen?Vai luuliko joku, että sulla on? höh.. No, toivottavsti jaksoit eilen ja tänään ei ole kuolo korjannut. Jaksamisia (mä en jaksais

!
Mikä on Emmin tilanne? Mäkillä rouva varmaan rentoutuu. Toivottavasti ei oo puna-armeija mukana. Hoppas!! Tule kertoon kuulumisia, kun pääset.
Sandeman, voin kuvitella/uskoa ja melkein kuulla, miten ihanaa on ollut, kun läheinen ihminen laulaa kirkossa. Se olis ihan mieletöntä, koska ssillä KUKA laulaa, on suuri merkitys. Se on jotenkin paljon henkilökohtaisempaa. Tää meidän laulaja ei ole tuttu, siksi biisivalinta tuntuu niin tärkeältä. Pah, kun keksis kappaleen. Vaikka maailma on täynnä ihania kappaleita, niin niitä ei nyt tuu päähän

Annu, hyvä, että ajat on varattu. Kyllä se siitä. Tulee ihan varppina meidänkin vuoro saada plussa tikkuun (siis raskaustestiin!). Saitko pihahommia tehtyä? Meillä olis edessä huomenna, jos maa olis kuivanut tän aamun sateesta..
Palataan naikkoset taas!