Tahkoojat 138

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandeman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sandeman, UPEAA! Mulla on ihan kylmiä väristyksiä ja liikutuksesta tuli tippa linssiin, aivan fantastisen mahtavaa, onnea ihan mielettömästi! ihan uskomatonta! Onneksi on tää oma työhuone niin kukaan ei ihmettele et tuulettelen täällä! Liikuttavaa, *niisk*

Neuvolaan ei oo kiire soittaa ellet halua, mä soitin vasta varhaisultran jälkeen taikauskoisena..Mutta varaa se ultra jostain, Väestöliitto taitaa olla edullisin Helsingissä tai ainakin mulla on sellanen käsitys. Rv 6 loppupuolella aikaisintaan ottavat siihen. Nyt tarroja ja liimaa ja kaikkea ihan roppakaupalla! Mähän sanoin että vedän teitä mukaan tonne plussapuolelle!

Mitä-mitä!! JESS mahtavaa Sandeman!!!! Oi että kun olen onnellinen sun puolesta! Kerro millaisia oireita oli? Clomit tepsivät! Voin vain kuvitella miten hassu olo sulla on. Koitahan pysyä housuissasi :). Tule kertomaan mitä mies sanoi! Päivän pelastus todellakin! Hienoa että plussapuoli saa täydennystä.

Ihan mieletöntä, Sandeman oon niin onnellinen sun puolesta!!! Kauan tätä on odotettukkin, olethan niitä ihan ekoja alkup tahkoojia. Ihanaa!!! Oon päänahkaa myöten kananlihalla.... Pidän sulle peukkuja, että sulla on onnellinen odotus ja että kaikki sujuu niin kuin pitää. Ja tottakait sujuu. Jeeeeeee!!!!

Onnea Sandeman!!!
Aivan mahtavaa! Täällä 28v esikoisen toivoja jännittää kp 25/30 menossa.. Iv yritystä takana.. Hoitoihin pitäisi nyt lähteä, simpoissa todettu hieman hitautta liikkuvuudessa ja normaaliudessa mutta itsellä se toivo on yllä että jos kuitenkin sieltä tulisi plussaa..;) Ikuinen optimisti..
Mutta plussasi antaa toivoa.;) Tähän palstaan on tytöt jäänyt koukkuun.. Ensiksi seuraili pitkään ja nyt uskaltautui mukaan.

Voi hyvänen aika Sandeman, et tiedäkään kuinka myötäonnellinen voi toisen puolesta olla - ja meitä on täällä monta! ONNEA! Aivan mahtavaa. Myös tämän näppiksen äärellä ihan kananlihalla ja suu korvissa, niin hinoilta uutisesi kuulostivat... Kun siltä tuntuu, tuolla plussien puolella on varsin väljää. ;-)

Nla täällä meitin kotikunnassa vasta n. rv10-11, mutta käy nyt eka siellä ultrassa. Diacorissa keskustassa on ainakin ihan hyvä ja tosiaan rv6+ on aikaisin järkevä aika. Jihaaa! Jesh!

Ihan oon taas itkukurkussa:-))))))))) ootte niin ihania!

Mies ei ole edelleenkään soittanut, on siis luultavasti krapulainen, mutta laitoin tekstarin "susta tulee isä" ja sekopäisen vastaajaviestin heti aamulla. Saapi nähdä mitä sanoo kun tulee kotiin:-)).

Oireista: ihme nälkä ja jano koko ajan, tän viikoon oon vaan syönyt, en siis makeaa vaan suolaista. Eilenkin vetelin suoraan jääkaapista kapriksia (tosin tykkään niistä muutenkin) ja suklaa ei meinaa maistua ollenkaan. *Ihme* Aamuisin ollut vähän heikko olo, tai oikeastaan kokopäivän jos en syö tarpeeksi usein, varasinkin omenia tuohon pöydälle jo maanantaina. Lisäksi nännit on kipeet, ei siis rinnat vaan nänninpäät.

Tänään siis vasta kp27 joten kauhean varovainen yritän olla mutta en voi olla vähän hehkuttamatta:-)))))))))))))))). Olenpahan nähnyt ainakin KERRAN sen plussan vaikka tämä menis nyt kesken. Osaisko joku laskea rvt kun menkat alkoi siis viimeksi 16.7? Taitaa olla vasta jotain 3+???
Mutta ei kai se testi voi väärinkään näyttää??? Eihän??

Voi mahdoton, miten sitä voi olla onnellinen virtuaalikaverin puolesta! Pyyhin täällä kyyneleitä poskelta. Onnea Sandeman, onnea! Pitkä yrittäminen on nyt vihdoin tuottanut tulosta. Mahtavaa, upeaa, hinon hinoa! :D.

Sulla on kaiketi menossa nyt rv 3+6 eli huomenna neljä viikkoa täynnä. Alkuraskauden ultran kanssa ei kannata hätiköidä, jotta varmasti syke näkyy eli kolmisen viikkoa pitäisi odotella... Ei se testi mitään väärin näytä tuossa vaiheessa. Nyt vain kaikki toivotaan teille vauvaliimaa putkilotolkulla!

KIIIIIIIIIIIIIIIIIITOS kaikille! Edelleen olen ihan sekaisin...

Noista oireista piti vielä sanomani. Kaikki oireet oli siis sellaisia mitä ennenkin on ollut, menkkoja ennen, mutta tällä kertaa joku niiden yhdistelmässä antoi rohkeutta testata. Ehkä se oli se tuhrun poissaolo, tähän mennessä kun on tuhrunnut viikko-pari päivää ennen menkkoja ja nyt ei mitään.

Tiedän etten saa pidettyä tätä salassa kovinkaan kauan,*johan se nähtiin* mutta vielä en uskalla äidille enkä anopille kertoa. Ehkä sitten varhaisultran jälkeen. Elleivät sitten vahingossa bongaa.

Miehen kommentit on varmaan tyyliin:sanoinhan mä että se onnistuu. Sillä on ollut vakaa usko koko tämän ajan, mutta onhan tämä kestänyt: 2 vuotta 2kk!

Mulla taitaa taas päästä itku kun pääsen ystävän sairaalasängyn viereen katsomaan viime yönä syntynyttä ihka uutta ihmistä:-).

IHANAA SANDEMAN!!!
Hienoa! Noin sitä pitää! :) :) :) Onnea, haleja ja suukkoja myös täältä päin sinulle! Kävikin nii että kun saitte uuden immeisen ketjuunne, niin sinä tyttö saitkin plussan!
Täällä meinaa ihan itku tulla.

).( täällä vielä jännäillään... mutta pääasia on että taas tuli uusi plussa!!!!

Sandeman, kävin katsoo laskurilla ja sulla on rv 4 tänään! :) La on 20.4. Voi vide, miten hienoa tosiaan. Ja tule vaan rohkeasti toiselle puolelle! Kyllähän tämä itselläkin on edelleen vähän epäuskoista, meillä meni suunnilleen saman verran kuin teillä aikaa, viime kesäistä murhetta lukuunottamatta.

Pakko vielä hehkuttaa Sandemania!! Voi kun itsekin pääsisi tuohon tilanteeseen... Olisi kaikkein hienointa kertoa miehelle ja samanlaisen vastauksen mäkin varmaan saisin mitä sä luulet saavasi. Antaa kyllä paljon toivoa ja uskoa meille muillekin tahkoojille, ehdottomasti! Oot mun idoli! (oonkohan seonnut...)

Hih saataisiin sitten 1-vuotishäälahjaksi oma pikkuinen:-). Aika sopivaa, sitten varmaan vanhempi jengi (sedät, tädit ja mutta vieraammat) oikeasti luulee että ollaan jätetty ehkäisy vasta häistä! Hih, tietäisivätpä totuuden. Nooh, kunhan tässä nyt rauhoitutaan niin on vielä pitkä matka edessä.

Nyt mää sitten vuorostani kiskon teitä muita mukaani, kun se täti on saatu karkoitettua. TULKAA KAVERIT MUKAAN!!!!!!!!

Ja muistaakaa tytöt sitten että saa sanoa kun rupee yököttämään mun hehkutus, kaikkoan sitten toiseen suuntaan tai pistän suun suppuun. MUTTA VOI VENÄJÄ sentään, voiko tämä olla totta??????

Onnea Sandeman! Vaikken ketjuun kuulukaan, niin endolaisena on pakko käydä toistamiseen onnittelemassa sua omasta puolestanikin. Toivottavasti saan liittyä plussanneiden joukkoon minäkin pian.

Sandeman!
Mä kävin jo tarkistamassa että täältäkin löytyy testejä. Acon herkkä oli jäänyt kaappiin. Mutta... ohjeista ei ollut hajuakaan. Kertoisitko?
Oman testauksen koitan malttaa jättää vaikka sunnuntaihin, siis koitan.
Jotenkin alkoi kamalasti kutkuttamaan toi sinun ihana uutinen... ;)

Pirppa, acon-testihän on ihan basic. Pissaat johonkin purkkiin, pidät tikkua siinä virtsassa 10-15 sek, odotat väh. 3 min, 10 min jälkeen tulos ei ole enää luotettava (roskishaamu). Jos tikkuun ilmestyy kaksi viivaa, tulos on positiivinen, viivan paksuudella ei kai ole merkitystä. Toivon positiivisia uutisia myös sulta!!

Arvatkaa oonko saanut yhtään töitä tehtyä tänään?