Tahkoojat 138

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandeman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Iltaa!
Loma alkaa olla lopuillaan, vielä tämä vko ja sitten on 4 vkoa täynnä.
Ensinnäkin Liinalle onnittelut uudesta, omasta kodista. Ja Keijukaiselle pahoittelut veljen perheen menetyksestä :( Tosi ikävä uutinen..

Oma loma on sujunut hyvin, ihan kotimaassa. Tai no, yksi hotellireissu Tallinnaan, mutta muuten.. Mikäs täällä on ollut ollessa, kun kelit ovat kerrankin suosineet. Olen käynyt moikkaamassa veljen perhettä, ollut mökillä, Tampereella hotelli-/Särkkis-reissulla ja sitten taas mökillä. Ollaan oltu paljon prätkällä liikenteessä. Tää päivä oltiin Porvoossa reissussa. Huomenna sitten varmaan takaisin mökille vikojen lomapäivien ja reissujen viettoon, vaikka täällä kaupungissakin olisi kaverin 30v bileet. Ne jää nyt sit väliin.. Meni jotenkin maku tästä "ystävästä", joka ei yli 2 kk:n loman aikana "ehtinyt" pitää mitään yhteyttä eikä oikein ikinä vastaillut luurinkaan - jotenkin ei sitten innosta mennä toisen bileisiinkään, jos seura on niin "vastenmielistä".

Ex-miehen kanssa pitäisi nähdä viimeistään ensi viikolla, jotta voidaan laittaa asuntoasiaan vauhtia. Yritän saada tämän ostettua, mutta jos ei myy, niin sitten välittäjälle myyntiin (haluan päästä mahdollisimman helpolla, vaikka se maksaakin) ja uutta kotia etsimään. Tässä vaiheessa otan varmaan jonkinlaista aikalisää ja muutan vuokralle, ostamisen aika tulee sit ehkä myöhemmin. Tai riippuu mitä tulee vastaan. Sukanpyörittäjä on ilmaissut tahtonsa ostaa asunnosta osan tms ja ei mulla ole mitään sitä vastaan. Itse asiassa tällä lomalla ei taida olla ollut yhtään päivää, ettei oltaisi ainakin nähty. Hyvin menee siis :)

Sitten vähän huonompia uutisia. Mullahan oli silloin vajaa 2v sitten papa luokka 2 ja epäselvä tulos, että onko papilloomavirus vai ei. Kävin 10/05 uudessa papassa (yksityisellä), jossa lääkäri sanoi, että soittaa, jos se on luokkaa 2 tai enemmän, mutta jos mitään ei kuulu, niin sit se on ollut luokka 1. Mua hieman aina arveluttaa noi tollaiset, kun on monesti käynyt niin, ettei kukaan ole katsonut tuloksia ennen kuin olen soittanut itse. Nyt jostain syystä jätin soittamatta.. Kesäkuun alussa kävin Hgin tarjoamassa seulontapapassa, ja järkytys.. Luokka oli 4!! Lokakuussa tulos ei ole siis mitenkään voinut olla 1. Luokka 4 tarkoittaa "L IV: syövän esi- tai varhaisvaiheeseen viittaavia solumuutoksia tai vahva epäily syövästä" eli ei tosiaan kuulosta hyvältä. Lisäksi mulla oli papilloomavirus. Sehän voi olla ilman mitään tautia (mulla ei siis ole kondyloomaa, vaan pelkkä virus).. Joudun huomenna kolposkopiaan ja sen jälkeen katsotaan, että mikä on tilanne. Onko syöpää vai riittääkö esim loop-hoito. Ei järin suuresti naurata, varsinkin kun tiedän, mistä papillooma-virus on peräisin, mutta minkäs teet :( Nyt ei auta itku markkinoilla, vaan pitää kiltisti "alistua" tutkimuksiin ja sen jälkeen miettiä mitä tästä eteenpäin. Nopeasti on homma sitten edennyt ja pakko kai mun on selvittää se 10/05 yksityisen papa-tulos. Ihan pikkasen käämi palaa, jos luokka on ollut 2 tai 3, eikä lääkäri lupaustensa mukaisesti ole sitä ilmoittanut. Mitä tästä opin? Jatkossa haluan saada kaikki tulokset tietooni, oli ne sitten vaikka kuinka normaaleja..

Tsemppiä muille Tahkoojille ja tietysti tervetuloa uusille!

Kiva kuulla Kastiksestakin pitkästä aikaa! :) Mutta uutisesi eivät nyt olleet ihan parhaimmasta päästä. Toivottavasti mitään vakavaa ei nyt kuitenkaan olisi ja tsemppiä huomiselle! Mäkin kävin papassa, kun periaatteessa olin jo raskaana (viikko hedelmöityksestä) enkä ole vielä saanut vastauksia. Nyt alkaa jännittää!

Osaatko sä Kastehelmi sanoa mitään mun ultraan? Kävin siis eilen neuvolalääkärillä ja nyt rv näytti 10+1, vaikka menkkojen mukaan olisi jo 10+5 ja ekassa ultrassa vastasi rv6+3, kun menkkojen mukaan oli 6+5. Itse mietin, että tk:n ultra voisi olla epätarkempi kuin sairaalan, mutta en tiedä. Sitä vaan heti alkaa miettimään, ettei vaan ole taas jotakin kasvuhäikkää?

Mukavia loppuloman päiviä Kastis ja oli kiva kuulla, että sukanpyörittäjän kanssa sujuu hyvin! :)

Moi Suvi. Enpä mä osaa noista ultrista sanoa mitään, kun ei ole omakohtaista kokemusta enkä ole aiheeseen perehtynyt. Kaipa se pieni heitto on ihan normaalia ja ultraajastakin kiinni.

Noi mun papan uutiset olivat tosiaankin pahoja. Luokka 3 on vielä jotain mitä ymmärrän, mutta että luokka 4, huh! Pitävät kaupungilla kiirettä kun kutsu/aika tuli viikon sisään vastausten valmistumisesta. Kaikenlisäksi homma on edennyt tosi vauhdikkaasti. Johan tää mun elämä menikin hetken tosi hyvin, joten oli jo aika saada paskaa niskaan :( Onneksi kaikilla asioilla on tapana järjestyä ja hoitoa on saatavilla, oli se sitten kuinka epämukavaa tahansa. Naurettava kun olen, niin mua harmittaa jo etukäteen loop-hoidosta seuraava 4 vkon seksi-kielto.. Kun tässä alkuvaiheessa pupuilu toimii enemmän kuin hyvin. Toisaalta, kyllähän sitä voi kaikkea muuta tehdä kuin sitä ihan perinteistä, eli eiköhän siitäkin hengissä selviä..

Heippa vielä!
Kyllä mä ymmärsin, että vakava sun tilanteesi on, mutta toivon todella, että homma saadaan hallintaan! Ja kiitos vastauksestasi, ehkä mun vain pitäis rauhoittua, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty. Kuitenkin sitä miettii edelleen, mikä menee tällä kertaa vikaan, vaikka kaikki näyttääkin tällä hetkellä ihan normaalilta...

Huh, tsemppiä Kastikselle! Mä olen aikoinani pelännyt samojen asioiden kanssa, mutta mullakin oli enimmillään "vaan" kolmonen. Kävin muuten minäkin just papassa, tulokset 1,5 viikon päästä. Nyt sitten jännittää täälläkin.

Älkää hyvät naiset te jännätkö, kaikki on varmasti hyvin. Harmittaa vaan, etten ollut lokakuussa tiukkana ja soittanut tuloksia. Jos silloinkin olisi ollut 2, olisi tämä homma ollut edessä jo silloin. Nyt sitten ehti mennä tosi nopeasti pahaksi. Huomaa mitä säästöä NKL:takin, kun ensikäynnillä (muistaakseni) joulukuussa eivät ottaneet papaa, vaikka eivät edes tienneet tuosta lokakuun jutusta.. Olis tämäkin voinut mennä lievempänä läpi. Nyt vain toivon, että kaikki saadaan laserilla tai loopilla poltettua pois nopeasti/helposti/mieluusti yhdellä kertaa ja jatkossa riittäisi seuranta (se kai on 6 kk:n välein 5 vuoden ajan)... Pahin vaihtoehtohan on sitten syöpä ja ehkä mahdollinen kohdunpoisto, mutta sitä ei kai kannata nyt vielä miettiä..

Kastista piti tulla moikkaamaan, tervetuloa sivistykseen lomalta! Ikäviä uutisia heti kärkeen, mutta älä mieti worst case scenariota vielä, vaikka helppohan se on sanoa. Itsellä myös ollut luokka 3, ja sekin osoittautui kolposkopiassa lieväksi ja riitti yksi nipsaisu siinä. Ymmärrän että luokka 4 hirvittää, mutta ei se itsessään mikään "tuomio" ole. *hali* Mukava kumminkin että sukanpyörittäjän kanssa menee hyvin, hyvä ihmissuhde on ihana juttu!

Huh, Kastiksella elämä taas heittelee. Tsemppiä kaikkeen vastaantulevaan ja toivotaan, että pääset mahdollisimman helpolla. Ymmärrän tunteen, että jos hetken on kivaa, niin heti tulee paskaa niskaan. Huomattu on omassakin elämässä. Kiva, että sulta löytyy se mies, niin on sitten joku lähellä :) On tollasissa tilanteissa se tuki kuitenkin tärkeää. Tulethan kertomaan tilanteen muutoksista meillekin.

Mä sitten vihaan tätä omaa kroppaani... ihan selkeää punaista vuotoa, mutta nyt vasta kp 25, eikä mulla ole koskaan ollut näin lyhyttä kiertoa. Lisäksi maha ei särje, joten ei tunnu kp1:ltä. En tiedä, ärsyttää. Pointti siis se, että mun pitää ilmoittaa kp1:stä tyksiin ja kp 21 alkaa sumuttelu. Lisäksi olen lihonut keväästä 7 kiloa, eli ei muutenkaan tuo kroppa tunnu oikein omalta. Niskasta kiinni vaan ja ruokavaliota keventämään, helppoahan se pitäisi olla. Luulen kyllä, että tuo ivf lihotti, ainakin tuntui silloin siltä.

Minä kk päästä 30, mies 32 ja Turussa asutaan.

Johan on hurjia uutisia Kastiksella! Mutta näköjään olet opetellut olemaan hiukkasen, ihan pikkiriikkisen optimisti, etkä halua maalata piruja seinille ennen tutkimuksia. HYVÄHYVÄ! Kuten tiedät niin hyvin se menee kuitenkin, mulla ei ole pienintäkään epäilystä siitä. Pyörittäjästähan taisi tulla varteenotettava kumppani, jee!!!

Gissa, olikos sulla tässä kierrossa jotain apuja? Saattaahan se kroppa niihinkin (tai niiden puutteeseen) reagoida? Ihan tylsää kun ei oikein tiedä aina mitä tapahtuu kun kroppa pelaa pelejään. Been there *hali*. Pääsitkö muuten siitä röökistä eroon? Mä pössyttelin ihan rauhassa lomalla mutta nyt olen taas ollut ilman. Näköjään se multa onnistuu jossain määrin. Omaa askia en tietenkään ostanut lomallakaan vaan pummasin mieheltä.

Juu tytöt, se on sitten metsästyskausi alkanut. Mies lähti tänä aamuna klo 4 jonnekin pöpelikköön! Tästä se jatkuu sitten jouluun asti...! Eilen saunassa mies yritti houkutella mua mukaansa, mutta muahan ei tuohon aikaan saa hereille! Ihmettelin vaan ääneen että miksi sinne tuollaiseen aikaan on mentävä. Kuulemma LUONTO herää silloin:-)). Pitäisköhän ajoittaa tahkoaminenkin noille pikkutunneille, jos vaikka munkin kroppa HERÄISI???:-)))

Sandeman, söin clomit ja siksi kierron pitäisikin toimia. Muutenhan se huitelee jossain 40 paikkeilla. Outoa. Pitää kohta käydä tarkistusreissulla, että tiedän pitääkö soittaa sinne tyksiin.

Mä poltin kyllä lomalla. En mitenkään paljoa, mutta poltin kuitenkin. Muutenkin olen viihteellä pari polttanut ja ajattelin jatkaakin sitä linjaa. Nyt kesällä toi siideri saa mut haluamaan tupakkaa, talvella ei tule juotua niitä yksiä juurikaan, vaan sitten joko juodaan enemmän, tai ei ollenkaan. En juo ikinä kotona, mutta veneellä tulee juotua saunasidu jne. Ja silloinhan se tupakka maistuu. Sen huomasin, että ennen lomaa se maistui jo aika pahalta ja oli tosi väkevää, mutta sen verran tuli poltettua, että maistuu taas paremmalta. Kyllä se tästä taas, yritän nyt pitää arkitupakoinnin pois kuitenkin, kun tähän asti olen kerran päässyt.

Sun mies on kyllä ihan sekaisin :)

Päivää. Kolposkopiassa käyty eikä se ollut paha rasti. Pari nipsaisu otettiin, eikä nekään tuntunut yhtään, jihaa! (Pitää iloita edes jostain :)). Kuukauden päästä tulee tulokset (aika pitkä aika). Sen perusteella sitten päätetään, että hoidetaan (laser tai loop) vai riittääkö seuranta.. Toivon, että seuranta riittää, mutta jos vaatii hoitoa, niin ilman muuta sitten sinne. Kun julkiselle pääsee ja edullisestikin. Gyne (mies) oli sitä mieltä, että ei näytä pahalta, vaikka selviä tulehdusmuutoksia onkin, ja että hänen mielestä luokitukset ovat vanhentuneita.. Ja että hyvällä omalla tunnolla voin olla, koska en olisi itse voinut tehdä asialle mitään - kyse ei ole siis mistään taudeista :) Joo, eiköhän se tästä. Harmittaa vaan kaikki tällaiset.. Ja naurettava kun olen, niin sekin harmittaa, että just kun on menkat lusittu, niin sit taas vuotaa pari päivää :( Vaikka pientähän se on.. Taitaa vaan olla niin, että tässä alkuvaiheessa pupuilu toimii hyvin joka päivä (ja useaan otteeseen). Mieli on siis taas ihan hyvä, eli panikoinnista on päästy eroon jo :)

Ja tosiaan, sukanpyörittäjästä tuli sitten kuitenkin jotain enemmän ja isompaa mun elämään. En missään vaiheessa ajatellut, että jatkan tästä suoraan uuteen suhteeseen, mutta näin vaan kävi. Kun tuntuu hyvältä ja ihan valmiilta, niin miksei.. Olen tehnyt ex-miehen kanssa sitä eroa henkisesti niin pitkään, että oli keväällä jo valmis tähän. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, mitä elämä tuo tulleessaan. Mitään perhe-juttuja tässä ei olla vielä tosiaan miettimässä, että siinä mielessä olen täysin väärällä foorumilla, mutta kun olette tulleet niin tutuiksi.

Gissalle tsemppiä heittelevään kiertoon. Eihän sitä kyllä koskaan tiedä, että mikä on merkki mistäkin, joten mä kuitenkin toivon parasta :) Mulla on monesti alkanut menkat niin, ettei mitään kipuja ole, joten kaipa se kp1 riittää, että verta tulee, eikä niitä kipuja/kramppeja tartte edes olla..

Tsemppiä ja ihanaa viikon jatkoa muillekin Tahkoojille! Tämä alkaa pikku hiljaa kasaamaan vielä mökkikamoja ja lähtee pariksi vikaksi päiväksi reissuun. Mahtavaa!

Hyvä homma, Kastis! Ei tosiaan kannata pelätä, asia hoidetaan varmasti kuntoon seurannalla tai hoidoilla. Mullahan ollut jo pari vuotta lk 2 ja kerran kävin kolpossa (ei sattunut myös yhtään), parin viikon päästä on taas seurantapapa, saas nähdä... Mullekin lääkäri sanoi, että luokista pitäisi luopua. Muuten sullehan kuuluu vaan hyvää, nauti uudesta suhteesta!

Pöh, Gissan kierrot, rasittavaa... Koita kestää!

Mitähän Keijulle kuuluu?

Mekin mennään viikonlopuksi mökille, ihanaa, että vielä voi tehdä kaikkia kesäjuttuja! Lintsillekin pitäisi vielä ehtiä.

Taidamme Keijun ja Liinan kanssa asua kaikki vähän samoilla kulmilla... Minä lähinnä Kätilöopistoa?

Mukavaa Kastis että gyne oli positiivinen kokemus ja tulokset ovat varmasti ok!
Ja tästä foorumista vielä, eihän täältä kukaan ketään voi poiskaan käskeä ja vaikka elämä muuttuu niin silti ollaan yhdessä koettu niin paljon että mukava kuulla kuulumisia:-).

Mä olen samaan mieltä että mies on sekaisin, mutta toisaalta voisihan se baarissakin pyöriä ja kotiutua vasta tuohon aikaan. Nyt kuitenkin paremmalla mielellä kun on saanut toteuttaa itseään heti aamusta:-). Noh, kotiutuu tuolta reissusta vasta huomenna kun meni sitten putkeen vielä kokoukseen ja sieltä illanviettoon ja hotlaan yöksi. Mä saan siis oman illan ja voin vaikka syljeskellä (yök) kattoon jos haluan.

Tosiasiassa meinasin mennä kirjakauppaan hakemaan uutta junadekkaria, kun edellinen loppui eilen. Mun täytyy vaan ruveta kierrättämään niitä kun loppuu kirjahyllystä tila. Löytyiskö jollain vaihtareita?

).( kp26/28, en uskalla/pysty kommentoimaan kun kaikki on jo sanottu. Nyt vaan heitellään yläkertaan toiveita:-))

Jes, kuukauden päästä ollaan tosiaan sitten viisaampia. Varmaan joudun hoitoon, mutta ei siinä muuta sitten kuin hoidetaan. Kunhan ei kehity pahemmaksi. Ja kunhan seurataan.. Oli kuitenkin ihanaa kuulla, etten voi vaikuttaa näihin juttuihin itse, ettei tartte syyllistää itseään..

Sandemanille on tosiaan täälläkin peukut pystyssä! Ja tietty kaikille muillekin. Koskas se Keijun jännä h-hetki olikaan..? Mulla on nyt jotenkin sellaiset kutinat, että joku hyppää taas plussajunan kyytiin pian. Eikä se kutina johdu kolposkopian etikasta :)

Omasta ruhosta sen verran, että muuten pelittää kuin unelma. Oviksen tunnistaa helposti, kierrot 29-30 koko ajan eikä kipuja. Mahtavaa siis :) Mömmöjä en halua ainakaan vielä aloittaa, kun toimii hyvin näinkin eikä perheenlisäystä ole tulossa - sehän olisikin maailman kahdeksas ihme. Jos nyt sellainen ihme tapahtuisi, niin ilolla otettaisiin vastaan, mutta varsinaisesti ei ole siis suunnitelmissa.

Ahaa, Kastis! Tiedä sitten vaikka oletkin seuraavien plussien joukossa!!! Sehän olisikin mukavaa. Tuolla toisella puolella onkin turhan hiljaista nykyään... Keijulle on myös peukut pystyssä, kuten kaikille teille muillekin! Ja myös mulla on sellainen "kutina", että ainakin yksi plussa tässä kuussa napsahtaa, jos ei sitten useampikin! Toivotaan parasta!

Ei mulla kyllä ole toiveita eikä sellaista halua "lisääntyä", mutta siis mahdollisuus on olemassa. Tosin se mahdollisuus on ollut jo yli 2 vuotta ja laihoin tuloksin, eli ei minkäänlaisia odotuksia asian suhteen. Ei vaan viitsi vetää pillereitä, jotka lihottaa, vie halut ja jotka ovat loppujen lopuksi tällaisen mahon kohdalla täysin turhia.

Teki muuten aika pahaa katsoa kun Kätilöopiston ovella seisoskeli aika lihava nainen, ihan viimeisillään ja veti kessua lähes kaksin käsin. Auts! Niin ja siis se "pahaa" tekevä osuus oli se röökin veto..

Mitäs ihmeen kirppuja täällä on liikkeellä kun kaikkia kutittaa?:-))) Te sitten jaksatte aina olla kannustavia:-))

En testannut ovista, mutta tuntemukset oli sen verran vahvat kp14 että eiköhän se silloin ollut, toimintaa oli riittävästi koko edeltävän viikon ja kp17 asti että ainakin simot olivat riviin järjestyneet. Mutta mun Oili kun on tunnetusti niin nirso että on voinut haistattaa kosijoille pitkät, niin eipä tässä liikoja uskalla toivoa.

Testit polttelee kotona kaapissa, mutta jospa malttaisin vaikka maanantaihin jolloin olis kp30. Tuskin tulee tarvetta testata.

Keiju on edelleen vissiin lomailemassa kun on hiljaista siellä päässä. Ja Tiitu ja Sanelma taitaa olla kanssa vielä reissussa.

Heissan tytöt!
Kylläpä täällä tapahtuu! Hyvä että Kastehelmi on noin ihanan positiivinen, jospa saisin itsekkin täältä positiivisuustartunnan... ;)

Matot tuli pestyä eilen (vaikka enemmän minätyttö juoksentelin rantaa ympäri, karkuun kammottavan isoja vesihämähäkkejä hyi yök!)

).( ollaa Sandemanin kanssa kierroissa aika samalla viivalla, täällä porskutellaan kp22/25 ja jo nippailee masua, joten ei auta muu kuin marssia kauppaan tampax ostoksille. Vaikka kylläpä täältäkin on toiveet jo laitettu eteenpäin...

Huomenta!
Minä täällä kramppien kourissa, eli nyt ne sitten alkoi oikeasti. Mun menkat ei ala ilman jomotusta, ainakin pientä sellaista. Edellisissä menkoissa oli sellaset kivut, että ei koskaan ennen, kuolema tuntui tulevan. Nyt toivottavasti vähän helpottaa. Kivut johtui kai siitä ivf:stä, tai niin mä kuvittelin. Taas osuu vkonlopuksi ja pääsee veneeseen hääräämään tamppoonien kanssa :(

Todella iso PQ Sandeman!!! Niin vastasiko joku jo Pirpalle, että se tarkoittaa peukutusta.

Hyvää viikonloppua arvon naisille :)

Ette ikinä usko, en sitten malttanut olla testaamatta:-). Voihan video sentään, sain ihka ensimmäisen PLUSSAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mitä mä nyt teen? Olo on ihan sekava, ajatukset risteilee ja oma armaani ei vielä edes tiedä!!!
Aamulla ajattelin sitten kuitenkin testata kun olo on ollut ihmeellinen, valmistauduin jo negaan ostamalla obta eilen, laitoin munakellon soimaan 3 min päästä ja menin tekemään jotain ihan muuta, en voinut tuijottaa tikkua. Sitten 3 min päästä kello soi ja menin veskiin katsomaan yhtä viivaa, mutta VOI VIDEO siinä olikin KAKSI!!!!!!!! Ei mitään haamuja vaan ihan selkeä viiva, ei yhtä tumma kuin testiviiva, mutta kuitenkin. Tsekkasin vielä onko testi oikea (etten sekoittanut ovistikkuihin) mutta hitsi on SE OIKEA punainen Aconin testi. Sitten pääsi itku:-)).
Samaan aikaan tuli viesti että ystäväni on saanut viime yönä toisen tyttären, kummitytöstä tuli siis isosisko:-)). Voi tätä onnen päivää!! Tänään pääsen katsomaan pikkuista. Pakko oli kertoa ystävälle että juuri tein plussatestin!!! Itku pääsi uudestaan kun on ollut mulle niin suurena tukena.

Mä tahtoisin kuuluttaa koko maailmalle, mutta en uskalla. Tulin teille kertomaan koska olette olleet maailman paras tukiryhmä koko tämän 2,2 vuoden ajan. Nyt vaan mietin milloin uskallan soittaa neuvolaan ja varmaankin käydään alkuraskauden ultrassa varmistamassa sijainti.

Kun nyt tuo mies suostuisi vastaamaan puhelimeen...

Vitsit mä oon sekaisin...osaankohan tehdä töitä tänään ollenkaan???

YES Sandeman! Hinoa, hinoa ja oikein paljon onnea! Kyllä ne "kirput" tiesivät... :) Voi että miten iloinen olen sun/teidän puolestanne! Kyllä se pitkä odotus teilläkin vihdoin palkittiin. Mä täällä suurinpiirtein hypin riemusta!!! Miten sitä voi toisen ihmisen plussasta näin innostuakin...

Kyllähän sinne neuvolaan voi soittaa ihan hetikin, jos haluaa. Eka aika ajoittuu vaan vasta tuonne rv 8 paikkeille?