Iltaa!
Loma alkaa olla lopuillaan, vielä tämä vko ja sitten on 4 vkoa täynnä.
Ensinnäkin Liinalle onnittelut uudesta, omasta kodista. Ja Keijukaiselle pahoittelut veljen perheen menetyksestä

Tosi ikävä uutinen..
Oma loma on sujunut hyvin, ihan kotimaassa. Tai no, yksi hotellireissu Tallinnaan, mutta muuten.. Mikäs täällä on ollut ollessa, kun kelit ovat kerrankin suosineet. Olen käynyt moikkaamassa veljen perhettä, ollut mökillä, Tampereella hotelli-/Särkkis-reissulla ja sitten taas mökillä. Ollaan oltu paljon prätkällä liikenteessä. Tää päivä oltiin Porvoossa reissussa. Huomenna sitten varmaan takaisin mökille vikojen lomapäivien ja reissujen viettoon, vaikka täällä kaupungissakin olisi kaverin 30v bileet. Ne jää nyt sit väliin.. Meni jotenkin maku tästä "ystävästä", joka ei yli 2 kk:n loman aikana "ehtinyt" pitää mitään yhteyttä eikä oikein ikinä vastaillut luurinkaan - jotenkin ei sitten innosta mennä toisen bileisiinkään, jos seura on niin "vastenmielistä".
Ex-miehen kanssa pitäisi nähdä viimeistään ensi viikolla, jotta voidaan laittaa asuntoasiaan vauhtia. Yritän saada tämän ostettua, mutta jos ei myy, niin sitten välittäjälle myyntiin (haluan päästä mahdollisimman helpolla, vaikka se maksaakin) ja uutta kotia etsimään. Tässä vaiheessa otan varmaan jonkinlaista aikalisää ja muutan vuokralle, ostamisen aika tulee sit ehkä myöhemmin. Tai riippuu mitä tulee vastaan. Sukanpyörittäjä on ilmaissut tahtonsa ostaa asunnosta osan tms ja ei mulla ole mitään sitä vastaan. Itse asiassa tällä lomalla ei taida olla ollut yhtään päivää, ettei oltaisi ainakin nähty. Hyvin menee siis
Sitten vähän huonompia uutisia. Mullahan oli silloin vajaa 2v sitten papa luokka 2 ja epäselvä tulos, että onko papilloomavirus vai ei. Kävin 10/05 uudessa papassa (yksityisellä), jossa lääkäri sanoi, että soittaa, jos se on luokkaa 2 tai enemmän, mutta jos mitään ei kuulu, niin sit se on ollut luokka 1. Mua hieman aina arveluttaa noi tollaiset, kun on monesti käynyt niin, ettei kukaan ole katsonut tuloksia ennen kuin olen soittanut itse. Nyt jostain syystä jätin soittamatta.. Kesäkuun alussa kävin Hgin tarjoamassa seulontapapassa, ja järkytys.. Luokka oli 4!! Lokakuussa tulos ei ole siis mitenkään voinut olla 1. Luokka 4 tarkoittaa "L IV: syövän esi- tai varhaisvaiheeseen viittaavia solumuutoksia tai vahva epäily syövästä" eli ei tosiaan kuulosta hyvältä. Lisäksi mulla oli papilloomavirus. Sehän voi olla ilman mitään tautia (mulla ei siis ole kondyloomaa, vaan pelkkä virus).. Joudun huomenna kolposkopiaan ja sen jälkeen katsotaan, että mikä on tilanne. Onko syöpää vai riittääkö esim loop-hoito. Ei järin suuresti naurata, varsinkin kun tiedän, mistä papillooma-virus on peräisin, mutta minkäs teet

Nyt ei auta itku markkinoilla, vaan pitää kiltisti "alistua" tutkimuksiin ja sen jälkeen miettiä mitä tästä eteenpäin. Nopeasti on homma sitten edennyt ja pakko kai mun on selvittää se 10/05 yksityisen papa-tulos. Ihan pikkasen käämi palaa, jos luokka on ollut 2 tai 3, eikä lääkäri lupaustensa mukaisesti ole sitä ilmoittanut. Mitä tästä opin? Jatkossa haluan saada kaikki tulokset tietooni, oli ne sitten vaikka kuinka normaaleja..
Tsemppiä muille Tahkoojille ja tietysti tervetuloa uusille!