Olen nyt LittlePeoplen ja umayyan perään laittanut tähdillä, että kuinka monta lasta perheestä löytyy...onko ok, vai merkkaanko jollain muulla tavalla!? :wave:
mulle passaa oikein hyvin tuolleenAlkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti82:Olen nyt LittlePeoplen ja umayyan perään laittanut tähdillä, että kuinka monta lasta perheestä löytyy...onko ok, vai merkkaanko jollain muulla tavalla!? :wave:
Mulla sama juttu, varsinkin silloin kun rinnat on todella täynnä. Olen kuitenkin pärjännyt kun olen välistä kokeillut rintakumin kanssa ja sitten taas ilman. Ja tietysti olen rasvanut aina kun vaan mahdollista.Alkuperäinen kirjoittaja MamMam:Mites, onko muilla nänniarkuutta?? Siis mulla nännit ihan tajuttoman kipeet!! Ei paljon auta rasvat . Nännit ovat jopa menneet haavoille ja voitte vaan kuvitella, miltä tuntuu, kun pikkanen niihin kiinni tarttuu ja joskus jopa ikenellä purasee . Mä olen sanonutkin, että jos tämä nännikipu ei ala hellittään, niin mulla kohta varmaan loppuu maidontulo, kun kipu on niin kamalaa niissä..