***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

Jospas vielä vähän ennen kuin ukko tulee töistä ja sitte lähetäänkin kyläileen...kakkua ja muuta hyvää tiedossa :p

Zucchero Kivan kuuloinen tuo sun isyyspakkaus =) Tuuhan kertoo sitte kun annat sen, että mitäs mies siitä tykkäs... Ja samoin muut jotka meinaa antaa, niin kertokaahan miesten fiiliksiä :D

Coralla Ihania vaatteita siellä odottamassa :heart:
Pakkauksesta...kyllä mä siitä tykkäsin... vaatteita ne tuntuu aina vähentävän siitä...

Dior Kiitos luottamuksesta sen suhteen, että vauvapuolellekin pinon väsäisin :ashamed: =) Eiköhän mulla sitä energiaa saata riittääkin ja tähän on niin tottunut jo :D
Ja ihana tyyli tulevalla isällä auttaa sut autosta. :heart: :D

Syysmama Juu sitä mäkin aloin heti pelkäämään sen poksahduksen jälkeen, että kohta lirisee vettä haaruuksista :eek: No ei sentään sitte onneks =)

Miehistä vielä Meillä kans mies huolestuu heti, jos en puhelimeen vastaa ja kyllä multakin on kaikki kantamiset ja raskaat hommat laitettu pannaan. Ihanasti tuo isukki kyllä muutenkin aina osallistuu kotihommiin vaikka en raskaana oliskaan. :heart:

Ja voi himputin pimennys kun meni multa taas ihan ohi vaikka ukko mulle viel tarkan ajankin sanoi |O :headwall: Aina mä unohdan bongata noita luonnonilmiöitä, kun kuitenkin oon tosi kiinnostunut tuollaisista erikoisuuksista. :$
 
Tervehdys!

Kukaan ei taida edes muistaa mua. Olen lukenut kyllä ahkerasti, mutta kirjoittaminen vaan on jäänyt.

Ja ollaan lomailtu kuukausi, tänään mies lähti töihin ja mulla taas beletti yksin pyöritettävänä. LOma meni tosiaan kotiympyröissä, kun ei viiden muksun kanssa kamalasti reissata. No Särkänniemessä ja muumimaailmasa tuli käytyä.

Olo on tosi raskas ja väsynyt. Vauva on jo jonkin verran laskeutunut ja supistukset vaivaa tämän tästä. Eilen oli neuvola ja käskettiin ottaa nyt ainaskin viikko rauhallisesti, niin pääsen sitten synnyttämään tuonne Vammalaan, kun sinne ei oteta ennenkuin on viikkoja yli 35. Ja taysiin en halua mennä. Kolme viimeisintä olenkin synnyttänyt Vammalassa.

Laskettuun päivään en halua tämän raskauden kestävän, kun sitten tämä lapsi on viisikiloinen......Mutta ei sinne saakka varmaan mennäkään. Neuvolassa kaikki oli hyvin. sf mitta 31 ja paino tippunut yli 2kg. Nyt on siis kokonaispainonlisäys ollut 5kg. Tosin tuota painoa on ennestäänkin. ja vauveli on onneksi raivotarjonnassa.

Joku oli tilannut, carena double swingit? Miltä vaikuttaa? Mieli tekisi sellaisia, kun olin ehtinyt jo myydä meiän tuplat, kun toi vitonen piti olla viimeinen.

Hankintoja ei muuta vauvaa varten sitten olekaan, kun kaikki on valmiina, kun en ehtinyt vielä myymään tai laittamaan kiertoon.

Ristiäiset vietetään ja kirkkoon kuulutaan. Mutta mutta, onegelma on, että ei keksitä enää ketään kummeiksi. Kaikki on jo käytetty viiteen edelliseen lapseen.......suuri ongelma edessä siis.

Tulipahan omaa napaa......

Koittakaahan jaksaa, h-hetki häämöttää jo.

Miia ja masu 34+2
 
Laitelen täältä loman vieton lomasta ohjeita pinnasängyn suojukseen :D

Tarvikkeet:
- iso pahvilaatikko (mä käytin sitä missä tuli äitiyspakkaus ), ilmainen. huom! älä käytä jo kostunuttta laatikkoa ettei mätäne!
- kangasta 120cm x 3m, jäi aikalailla yli mutta mulla olikin päiväpeitoon yms sitä tämä nyt riippuu kankaasta itse törsäsin parikymppiä
- nauhaa 3m (halkaisin 250mm leveän kahtia ja pätkin viisi paria molemmille reunoille ) 80snt /metri
- askarteluvanulevyä 1,5mx3m (tätäkin jäi yli päiväpeittoon yms ) 6e
- oikean väristä lankaa löytyi valmiina

Mittasin sänkyn pituuden (yleensä 120cm x 60cm ) ja laskin reunuksen pituuden eli mitta X. Leikkasin sitten 30cm (reunuksen korkeus) kaistaleen mitta X pituudelta. Parit jatkopalan vaan tylysti teippasin ilmastointiteipillä kun loppui pituus kesken. Huomioithan että jos pahvilaatikossa on valmiina kulmia tai taitto kohtia että päätylevyn taitokset/kulmat kannattaa ottaa huomioon, itse leikkasin ja teippasin toisen "kulman", toisen sain valmiiksi pahvilaatikossa olevasta kulmasta. Pehmukkeeksi laitoin kaksinkertaisesti vanulevyä ja kiinnitin teipillä kieputtaen noin 50cm välein. Tämä viritys on ruma kuin rullatuoli mutta tarkoitus onkin vain pitää pehmuste suorassa ja tukena. Sitten vain ompelu kone käyntiin ja tein 30cm x mitta X pituisen "sukan" jonka jätin toisestä päästä aukinaiseksi että saa pesuun (taittui ihan nätisti kun käänsi sukan sisälle laidan laiton jälkeen). Mä mittasin pinnojen välin ja laitoin nauhat niiden kohdalle, nyt on ylä laidassa nauhoilla kiinni mutta saa kiinni myös pinnoihin, kannattaa varmaan hieman koneella hinkuttaa edestakaisin että varmasti pysyy. Sitten vain miehen auliilla avustuksella pujotettiin sukka pehmustetun pahvin päälle ja avot! valmista tuli. Päivä peittoon käytin vanu levyä ja fleeceä aika ihan muhkea pötköttely peitto vaikka lattiallekin tuli siitäkin.

Toivon mukaan ei mene hermoja ommellessa mutta tosi helppo oli mun mielestä tehdä!
 
Vieläpä tulen osallistumaan keskusteluun...

Meidänkin vauveli aiotaan kastaa ihan perinteisin kristillisin menoin. Ja todennäköisesti kirkossa, ellei anoppi ja appiukko välttämättä halua, että pidetään heillä. Mutta ite en jaksa tässä meillä kotona järjestää.. :whistle:

Miehen menoista ei kyllä ole valittamista... oikeestaan tässä oon miettiny, että pitäisköhän sitä käskeä mennä vetämään kunnon tumut...:) eipä tuo muutenkaan mikään kova menijä ole, mutta entisestään on rauhottunut. Johtunee kyllä ehkä siitäkin, että tekee viikoilla niin paljon töitä, että haluaa viikonloput viettää leväten ja meikäläisen seurasta ja masusta nauttien :heart: Toki varpajaisia kovasti jo suunnittelee! Vaikka ajankohtaa taitaakin olla aika vaikee määrittää..;)

syysmama kiitos huolenpidosta! :) mutta mä en osaa ottaa rauhallisesti, heh. Ja mulla on hirvee tarve pitää koti puhtaana nyt vauvan tuloon saakka, kun oon ihan varma, että se ei onnistu enää vauvan syntymän jälkeen. :) ja vielä ois paljon siivottavaa, esim. sauna ja kylppäri pitäis pestä, ikkunat pestä... ja sit joka viikko oon pitäny ihan perus siivouspäivän, matot oon raahannu ulos asti... emmä tajuu, kun en mä normaalisti oo kova siivoomaan, mutta nyt mul on joku pakkomielle siitä, että kodin on oltava tip top kun vauva päättää syntyä, eli oon tavallaan valmiustilassa koko aika. sairasta, eikö totta :D
ja fillarointi on ollu nyt vaan niin mukavaa, kun ilmat on ollu hyvät! :) eikä onneksi oo aiheuttanu vielä enempää supistuksia. mutta lupaan kuunnella kroppaa ja hillitä heti kun siltä tuntuu! sen oon miehellekin luvannu. :)

huomenna haudataan sitten isoisä... raskas päivä vielä edessä, mutta onneksi se on kohta ohi. nyt piirakkaa laittamaan uuniin, kun majotetaan iso jengi sukulaisia hautajaisten ajaksi..

viikonloppuja!
 
Ensimmäiseks kiitos taas katjuskalle uudesta pinosta=) Sitä mennään si jo elokuus ei tosissaa oo paljoo enää aikaa ku räjähdetää... :D alkaa jänskättää!!!
Sit Miia oot siis likeltä Vammalaa...?! Mistäs suunnalta oot? Pistä vaik yv:t jos muuton tykkäät...
Sit iha pakko hehkuttaa!!!! Mä pääsen tänää hengähdystauolle kummisetä tuli hoitaa neitii ja äippä ja isukki pääsee elokuviin ja syömään!!! Ihanaa!!! =) Nyt valmistautuun!!!
elohiiri0608 ja masukki 35+2
 
Ehtoota...

Suhvelille :hug:

Ruokahalu on ollut aikast samanlainen kuin ennenkin, mutta vatsa tuntuu täyttyvän paljon nopeammin kuin ennen. Jäätelöä on tänä kesänä nautittu melkein päivittäin ja hyvällä omalla tunnolla =)

Snodgrass, manduca-kantoreppu näyttää tosi hyvältä. Hinta vaan on aikast suolainen. Täytyypi tutkailla huuto.nettiä, jospa sieltä löytyisi vähän halvemmalta tuollainen. Liinat tuntuvat minusta vähän hankalilta, joten tuollainen kantoreppu voisi olla aikast kätevä.

Miehet... paljon on tänä kesänä baarissa viihtynyt, on vissiin yrittänyt bailata "varastoon" mutta eipä ole minua haitannut. Olen itsekin ollut todella paljon mukana baareissa, bileissä, keikoilla ym joten ihan mukava kesä ollut kaikin puolin. Mies on tosi innoissaan vauvasta, juttelee masulle joka ilta ja silittelee. Välillä tuntuu, että huomioi masua enemmän kuin minua :kieh: Hyvähän se on, että on innoissaan. Meilläkin mies työntää välillä mua persuuksista, jos näyttää siltä ettei meinaa ylös päästä :LOL:

Seksiäkin on tullut harrastettua, masu vain pakkaa olemaan vähän tiellä mutta luovuus palkitaan.

Katjuska, mullakin on välillä kuulunut masusta outoja ääniä. Lähinnä jonkilaista veden aiheuttamaa ääntä, niinkuin jokin pulputtaisi :eek: kummallista tosiaan!

Mutta nyt takaisin työn ääreen...

Mukavaa viikonloppua kaikille!

 
Nyt ihan nopiaan...

Suhvelille voimia huomiseen kovasti :hug:

Ja moni oli lähdössä ja jo lähtenyt mökkeilemään ja häihin ja vaikka mitä...joten mukavaa viikonloppua niihin rientoihin. B)

Miia Kyllä mä ainakin muistan sut =) Ja minä ne swingit tilasin ja oottelin, että ois tänään tullut, mutta eipä oo näkyny :snotty: Kerron sitte ensivaikutelmat, kun vaan saan ne :D
 
katjuska ja katti on sellasta omituista pulputusta ja on aina tossa oikeen kylkiluun alta mistä se tulee.. seki iha uus juttu jota ei oo esiintyny noiden aikasempien kanssa..
Tänään muuten taas inha olo, iha ku ei henki kulkis ja puuskutan ku veturi/hyperventiloin... sais painua alemmas tuo kaveri... plääh...
 
vuh
Iltaa kaikille ja kiitos Katjuskalle uudesta pinosta! Mielelläni minäkin jatkaisin juttelua vauvan syntymän jälkeen, jos joku (vink-vink Katjuska!) jaksaa meille pinon perustaa!

Ihania sänkyjä olette väsänneet vauvoille! Minä viikkasin pari päivää sitten vauvanvaatteet tuonne vauvalipastoon. Ja muutenkin pesänrakennusviettinuppi on täysin kaakossa... Meidän uusi keittiö valmistui lomalla ollessa ja sitä olen laitellut. Ja mahd. pian pitää tehdä mun työhuoneesta pojan oma huone. Kai nää kaikki ehtii tekemään ennen 13.9.?!?!? :D

Miehen menoista Meilläkään mies ei oo kamalasti viime aikoina baareissa juoksennellut, mutta metässä kyllä. Ja annan sen kulkea niin kauan kuin ite oon hyvässä kunnossa. Mutta 20.9. kun mettäkanalintujen metästys alkaa, mies EI tänä vuonna ole klo kuudelta haulikko ojossa kairassa menossa...!

snodgras Mä luin joskus viime vuonna sen Katerina Janouchin Lasten kanssa ja tykkäsin siitä kanssa kovasti. Suosittelen...

Jaa ja nyt kuuluu tuolta sängystä, että "äiti, minua pihhittää"! Äitihän se lähtee, hyvät yöt kaikille! t. vuh
 
Höpöti
heipsan =)

Tänään kävin siis ultrassa... ja viikkoja tuleepi huomenna täyteen 33.. ja painoarvioks tuli nyt 2650g eli suuri on.. ja vettä on aikas roimasti!! Lääkäri täti vaan sano, et tää kaveri ei kyllä pääse täysaikaseks saakka!! toivottavasti ei.. ja eipä ne kai ensi synnyttäjän laita synnyttämään yli 4 ja puol kilosta ainakaa... :) mutta kivahan se on et kokoa on :D

katjuska lisäilisiks mulle tonne synnytys sairaalaks VASsin... :) Kiitos!

elohiiri0608 ooksä jostain vammalan läheltä?? =)

Nii ja mein oli vauva kääntyny sitte nyt niinpäin kun pitääkin.. hyvä niin.. tolle iskälle sanoinkin toissa iltana et muljahti kyllä sillai et varmasti tapahtu jotai... potkut tuntuu ihan erilailla nyt.. :)

Mutta mukavaa viikonloppua kaikille =)

T:höpöti ja matkaaja 32+6

 
Suuret kiitokset Katjuskalle uudesta pinosta. Tuntuupa hurjalta, että piakkoin meiän porukka alkaa jakaantuun... :whistle:
Jouskari kyseli miehistä. Meiän isäntä ei ainakaan ole mikään lässyttelijä tyyppi, eipä ole kertaakaan oma-aloitteisesti masuakaan tunnustellut. Välillä olen laittanut hänen kättään masulle, kun Aimo-Orvokki on riehunut vatsassa. Itse saan kotityötkin tehdä, eipä niihin sen kummallisemmin puutu. On kyllä ihan onnessaan tulevasta pikkukakkosesta, mutta eipä vain ole sellaista tyyppiä, että hössöttäisi. Nyt on tosiaan viikonlopun ralleissa. Tosin hieman jännitin, miten reissun käy, kun olenkin viettänyt tänään päivän TAYSissa!
Soitin aamulla neuvolaan, kun leposyke oli huimat 130 ja iho oli aivan nihkeä. Th pyysi käymään ea:ssa, kun oma nlalääkäri oli sillä puolen päivystämässä. No, ekg otettiin, mikä olikin sitten ihan ok. Lääkäri tutki sitten vielä paikat (olivat jo pehmenneet ja kohdunkaulaa hävinnyt) ja kuunteli vauvan sykkeen, mikä oli 166. Eli kun äidin pulssi saatiin normiksi, vauvan syke olikin korkea :/ . No, lääkäri laittoi sitten lähetteen TAYSiin ja ei kun sinne samantien svo:lle. Siellä laitettiin käyrille, missä kaikki oli ihan ok, muutama supparikin eksyi tulemaan. Lääkäri ultrasi, kokoarvio 2,4 kg eli käyrien mukaan olisi tulossa pienempi, mitä esikoinen oli (syntyi rv 38+2 ja oli 50 cm/3385 g ) ja sain urkittua, että meille olisi tulossa tyttö!!!! Pikkuinen prinsessa!! Orvokin nopea syke johtui vain siitä, että on kova liikkumaan eli kaikki on ok, onneksi! TAYSiin menijöille vain tiedoksi, että siellä oikeasti on ihan kamala ruuhka, niinkuin Aamulehdessä oli juttua. Kuuntelin kätilöitä ja seurasin siinä kun koko päivän siellä olin (meni odotteluihin koko päivä), että siellä oli oikein ongelma, kun synnytyssalit oli koko aika täynnä, ja lisää synnyttämään tulijoita tuli.. svo:lla oli vain jotain keksittävä helpotukseksi, kun yksinkertaisesti ei päässyt synnytyssaliin. Siis oikeasti ihan kamalaa tietää, kun itsekin sinne on piakkoin menossa.. Mutta, toivotaan nyt kuitenkin, että se alkaisi tästä rauhottuun, kun meidän ajat koittaa..

Hilbert & Orvokki ( =) ) rv 35 tasan
 
Dior kiitos kovasti!tollanenhan oliskin tosi kiva tuolle meidän kirkkoon kuulumattomalle kummille.Kiitos!
Hilbert ihanaa, pikkuinen tyttö!onneksi oli kuitenkin kaikki hyvin vaikka saitkin pienen peläytyksen. :hug:
Mun täytyy tunnustaa et mä salaa toivon et meille tulis tyttö kun tuo esikoinen on kerta poika, olis nii kiva ostella niitä pieniä pinkkejä vaatteita :whistle: eipä sillä, kyllä se toinen poikakin on tervetullut :D

tänne ei mitään uutta, mun ja miehen eilinen ilta kahestaan meni ihan reisille...mies haki kaikkia herkkuja mistä ties et tykkään, ja kateltiin leffa...no sit alkokin maha laittaa protestia ja tavaraa tuli molemmista päistä!sen siitä saa kun ei oo moneen kuukauteen kunnon ruokaa saanu syötyä ja sit vetää kebabbia naamariin :kieh:
Tunnin vessasession jälkeen olinkin sit niin puol kuollu et loppuilta meni aivokuolleena telkun eessä kun mies pelas tietokoneella :LOL: Eli tajuttoman romanttinen ilta!
No, sainpas kuitenkin aamulla nukkua niin pitkään kun nukutti, tosin teki heti mieli lähteä hakeen poika kotiin mut olkoon nyt vielä...
josko sitä koittas jotain aamupalaa, jäätelöö olis... :p

d. ja pipana 35+4
 
Daydreams No voihan kökkö, että meni ilta sitte noin reisille :/ :hug:

Hilbert Onneksi kaikki kuitenkin oli hyvin :heart: Ja sukupuolenkin olit päässyt kurkkimaan :D Toisaalta ois kiva itekin tietää, että kumpi on tulossa, mutta toisaalta on kiva jännätäkin loppuun asti. =)

Meillä poika oli taas aamuyöstä hiipinyt meidän sänkyyn...niin hiljaa oli tullut, että minäkään en oo yhtään tietoinen mihin aikaan on mahtanut tulla. :kieh: Yleensä kyllä herään joka kerta kun viereen on tullut.

Katjuska ja Vilpertti 34+2 :heart:
 
Elohiiri Mä asustelen Hämeenkyrössä ja Vammalassa synnytän. Että Katjuska voit muuttaa etusivulle, kun alussa oli epävarmuus asiasta.

Ja Höpöti, mitenkään pelottelematta, mun esikoinen ooli 4400g eli miltei 4 ja puoli kiloa.......eikä kukaan yhtään epäröinyt enkö ensisynnyttäjänä synnyttäisi alakautta niin suurta....No suurin mikä sieltä on tullut meillä on 4550g!

Mutta nyt viemään lapsia uimaan.......ihanaa kun tänään ilma on hiukan viielmpi.

Miia ja masu 34+3
 
Olipas tullu juttua taas viime käynnin ja uusi pinokin.
Meillä elämä täällä niin kiireistä ettei paljoa ehi koneella notkua.
Alkuviikosta tehtiin kesälomareissu Alahärmään Power Parkiin, oli todella kiva paikka ja muutenki oli mukava reissu :heart: Teltassa yövyttiin ja lapset tykkäs.
Remppaa ollaan uuteen kotiin tehty aina kun mies töiltänsä ehtii ja hyvin se on edistynytkin. Nyt olis takkahuone, keittiö, olkkari ja lastenhuoneet valmiina. Vielä meidän makkari, joka toivottavasti valmistuu tänään, eteinen ja vessa..sit saa alkaa kunnolla muuttamaan tavaroita sinne. Nytkin ollaan pikkuhiljaa sinne raahattu jo tavaraa, mutta tekemistä riittää kyllä.
Onneksi mun äiti tulee avuksi ensi viikolla, musta ku ei oo enää siivoamaan ja kuitenki on 2 asuntoa siivottavana nytten.
Masu voi hyvin :heart: Närästys on ihan hirveän pahana taas, mutta ei tarvi enää kauaa kestää.. Yöllä herään muutenki tunnin välein ku janottaa ja pissattaa.
Alaselkä on alkanu vihoittelemaan, johtunee tästä remppa/muutto hässäkästä.

Ens tiistaina olis taas neuvola. Lähete äippäpolillekin tuli ja sinne olis aika 21.8, kääntävät silloin vissiin muksun jos ei tajua sitä ennen itekseen kääntyä.

Miehen menoista.. meilläkin mies on nyt luvannut olla loppuajan ottamatta saunaolutta enempää, että jos lähtö tulee niin ainakaan ei sen takia sit pääse heti matkaan. Sairaalahan on tuossa kilsan päässä, ettei sen kauempana onneksi :) Enkä mä kyllä sitä mukaan huoliskaan jos kännissä olis :x

Cora kyllä saanu kauheaa kohtelua kättärillä :eek: Mitä pilkkaamista tuollainen että pitää oikein todisteet viedä mukanaan..voi jumaliste!

Hilbertille tyttö tulossa :heart:

Mutta nyt pitää lähteä kalakeiton tekoon, että ehtii valmiiksi ku mies tulee kotiin. Pääsee sit rempan pariin taas.

Äippäskä ja syltty 34+3
 
Meillä saa isäntä varmaan slaakin, kun tulee huomenna ralleista kotiin.. Oon nimittäin sitten pikkasen ollut tänään vaateostoksilla, ja osaatte varmaan kuvitella, että on kassit väärällään hommailtu tytön vaatteita :whistle: Nyt varmaan sitten voisi käydä läpi nuo meidän pojan kaikki vaatteet ja laittaa myyntiin, saisi niistä sitten vähän rahaa. Ostin äsken kaupasta vastasyntyneen vaippapaketin ja itselle valmiiksi liivinsuojia :p
 
Höpöti
miia juu... eipä ne aina taija ihan niin mennä kun pitäis.. mutta toivotaan et olis tosiaan noin.. ihan kun mua ei muuten pelottaisi toi synnytys :D heh...

Ja lääkäri meille kans tyttöä veikkaili nyt =) <3
 
vauvan vaipoista : onko kellään tietoa, onko vastasyntyneille myynnissä sellaisia vaippoja, joissa olisi sellainen "pissa-indikaattori"? eli siis vaippa vaihtaa väriä/tulee merkki jos siellä on pisut. Neuvolassa kun puhuttiin, että alkupäivinä olisi hyvä tarkkailla pissojen määrää, mutta voisi olla vaikeaa kun pisut on niin pieniä. sairaaloissa niillä on ainakin keskospolilla tollasia käytössä, mutta saisiko niitä ihan tavallisista tavarataloista?

Nyt on synnärikassi pakattu. rohkastuin vihdoin. näin viime yönä unta, että lapsivedet tuli ja tänään onkin sitte supistellut ihan kohtuullisesti ja ollut uusia tuntemuksia alapäässä...menkkakipuja vastaavia tms. oli siis parei laittaa kimpsut yhteen jos lähtö sattuisikin vaikka jo pian tulemaan. Tässähän mennään jo viikolla 36!!! iik. |O

kehäkukka74+pomelo 35+1
 
Höpöti Oon siis Vammalasta asun tääl perämettäs syvällä mut tykkään kyl kovasti asustaa tääl... Ootko sä liki vammalaa?!
Miia Sieltäkin tullaan tänne synnyttään niinpä taitaa ollakkin. VAS:si on kyl tosi hyvä paikka synnyttää mä tykkäsin esikoisen kun siel tuuppasin maailmaan :) Ihana henkilökunta niin kannustava ja osaava!
kehäkukka74 En ookka kuullu moisist vaipoist=) Taas tuli uutta tietoo tähänki päähän,mut kyl ne siel sairaalas seuraa sitä pissaamista...
Meil meni eilinen ilta miehen kans kyl ihan kivasti mut yö ei mennykkä si enää...Kotiin ku tultii ni eikös neiti heränny siit tunnin päästä, eikä suostunu kirveelläkään omaan sänkyyn nukkuun enää...puol viis sammu mein päiväpeiton päälle lattialle =) Siinä nukku si jopa puol kasii...On vähä ollu semmonen väsy päivä tänään...Ei siis olla tehty yhtään mitään!!! Kohta onneks pääsee saunaan ja sit TOIVOTTAVASTI saa ton ipanaarion nukkuun omaan sänkyynsä omaan huoneeseen, ettei sil vaa mitää kammoo tulis toho nukkumisee...
Mahan kans toi leffas istuminen ei ollu kauhee herkkuu kummiski yli puolentoista tunnin pätkä... Aattelin leffan jälkeen et se tulee si nyt maailmaan tuli niin kamala olo ku kävelin vessasta pois mut sisäl on ja pysyy...Toivottavasti ainaki pari viikkoo vielä!!! :heart:
Nyt muillekkin tilaa kirjotella!!
Elohiiri0608 ja masukki rv35+3 :heart:
 
Höpöti
elohiiri0608 Vammalasta olen minäkin... :) kirjaston läheltä =) ja vammalassa kans kyllä viihdyn... mukavan pieni paikka kuitenkin =) onpas jänskä et sattuu näinki pieneltä paikkaa oleen täälä joku muuki :D

Väsyttää ja väsyttää... pakko mennä kohta nukkumaan :D heh :D nooh.. ehkä tää väsymys vielä joskus lakkaa :DD

T:höpöti + matkaaja 33 =)
 
Heips kaikille!!!
On tullut tekstiä paljon luettavaksi..
Omaa napaa näin heti.....
Tää mamma kävi sit tutustumassa Seinäjoen synnäriin eilen aamupäivällä.
Aamuyöstä alkoi säännöllisesti supisteleen jo 5 min välein ja sit tästä suunnistettiin seinäjoelle...soitin sinne ensin ja käskivät tulla näytille.
Synnärillä oli aivan ihana henkilökunta ja palvelu oli todella hyvää. :flower: :)
Noh käyrät otettiin ja supistelut piirtyikin ihan kiitettävästi.Lääkäri tutki paikat ja nyt on sit auennut kohdunsuu jo reilusti 3 sormelle ja kohdunkaulaa ei ole kuin noin puoli senttiä jäljellä ja se on todella pehmeä.Painoarvioksi antoi 2,6kg-2,9kg ja sanoi ettei ole estettä miksei saisi syntyä....Sain luvan lähteä pois ja matkustaa kotia johon ois tarkoitus huomenna lähteä jos ei jouduta synnärille takasin koska viime yönä lähti sit limatulppa :D . esikon kohdalla se lähti just synnytystä edeltävänä iltana ja neitin kohalla viikkoa ennen...saas nähä kuin nyt sit tän mamman ja masukin käy.... :D :D :heart: :heart:
Mutta nyt meen hieman lepäileen jos vaikka pysyis silleen kotisairaalaan asti masussa.... :LOL: :LOL:

Ninnipo ja :heart: masukki 34+4 :heart:
 

Yhteistyössä