Kirskis en oo saanut vastausta käykö he vielä täällä palstalla. Itse käyn täällä päivittäin viestit tarkistamassa ja olen halukkaat mukaan ryhmään päästänyt Pari tyyppiä oli jotka eivät kuvailleet tarpeeksi minkänäkösiä tms. ovat niin en oo sit varma menikö oikeille tyypeille kaveripyyntö. Joten jos tästä lähtien halukkaat laittavat suoraan linkin omaan profiiliinsa, niin helpottas tätä kummasti Ja jos ei oo minusta kuulunut, niin laittakaa tuota yksityisviestiä uudemman kerran. Välillä temppuilee tuon viestin lähettäminen pahemman kerran :/
Ja tosiaan päivittäin käyn noi viestit tarkistamassa, mutta en oo nyt pariin päivään jaksanut lukea edes teidän juttuja.. Ihan tosi tosi tosi huono olo! Sitä kun miettii, että ei voi enää tästä pahentua, niin näköjään voi Oon itkeskelly tämän päivän että miten hitossa mä pärjään ensviikolla, kun mies lähtee pariks päiväks ja yöks kurssille ja mä jään tänne yksin tytön, elukoiden ja kaikkien kotihommien kanssa :'( Tänäänkään voinut muuta tehdä kun maata sängyssä. V*tuttaaaa!
Ja nyt takas makaamaan. Eihän musta nykyään muuhunkaan ole
Ja tosiaan päivittäin käyn noi viestit tarkistamassa, mutta en oo nyt pariin päivään jaksanut lukea edes teidän juttuja.. Ihan tosi tosi tosi huono olo! Sitä kun miettii, että ei voi enää tästä pahentua, niin näköjään voi Oon itkeskelly tämän päivän että miten hitossa mä pärjään ensviikolla, kun mies lähtee pariks päiväks ja yöks kurssille ja mä jään tänne yksin tytön, elukoiden ja kaikkien kotihommien kanssa :'( Tänäänkään voinut muuta tehdä kun maata sängyssä. V*tuttaaaa!
Ja nyt takas makaamaan. Eihän musta nykyään muuhunkaan ole