Heippa kaikille, lueskelemassa olen käynyt teidän kuulumisia joka pvä, mutta oma vointi on ollut tooosi väsy, ja jotenkin alamaissa, ja niinpä en ole paljoa viitsinnyt kommentoida, tulisi pian vaan alakuloista tekstiä.
NÄistä sydänäänistä on ollut täällä puhetta, meillähän ensimmäinen neuvolakäynti oli virallisten laskelmien mukaan 8+6, mutta koska mulla on tosi lyhyt kierto uskoisin itse että olemme muutamia päiviä pidemmällä. Tuolloin tosiaan neuvolassa sanoin, että hoitajan on pakko kuunnella sydänäänet tai ainakin yrittää sitä, johon hän silloin kovin vastusteli, ja ilmoitti, että näillä viikoilla sieltä ei valitettavasti kuulu mtn, ja voi olla, että aikaisintaan 11-12 viikolla heidän doblerillaan saadaan sydänäänet kuuluviin. Kuitenkin vaatimalla vaadin, että vaikka mitään ei kuuluisi haluan, että hän yrittää...ja kyllä, tuolloin löysimme sykkeen ja kuulimme todella ensimmäisen kerran pienen ihmisenalun sydänäänet, eli kyllä se on mahdollista varhaisillakin viikoilla...
Eilen kävin kanssa labrassa verikokeissa, ja nyt odotellaan sitten 12.3. olevaa nt-ultraa pienellä jännityksellä. Jälkeenpäin tajusin, että labrassa verikokeen otti mieheni parhaan ystävän puoliso, ja siitäpä tietysti taas "riemastuin" kun pienellä kylällä ollaan, että kuinka tieto taas kulkee. No onneksi on tuo tietosuoja...
Kovasti ihanaa viikonloppua kaikille!
Plamsu75 ja pieni 10+0 (10+3)