Ihanaa kun tulee uusia odottajia mukaan,
lämpimästi tervetuloa kaikille minunkin puolesta! :wave:
Mulla nyt pari päivää ollut helpompaa, ei niin armoton väsymys eikä ällöttänyt ihan joka kääntees =) oikein ihmettelin eilen töistä tullessa, että missä ällötys? Nautin kyllä, jos tää ällötys katos paris viikossa... voihan se vielä tulla takasi ja toisaalta vähän kuitenkin ällöttää. Tai sit mulla on myötätunto ällötystä, kun luen teidän muiden juttuja niin tarttuu oireet
heh tiedä tuota, paras nauttia tästä hetkestä niin kauan kuin kestää. Väsyttää kyllä yövuoron jäljiltä ja pian pitäis poikia lähtee hakemaan.
Rontsukka meillä melkein samoilla vuosilla pojat
kaksi vanhinta mulla myös ekalla ja toinen aloittaa eskarin syksyllä. Kolmas onkin neljä vee jo. Syksyllä tulee olemaan hieman rytmiä ja hetken helpotusta, kun 2 lasta koulu/eskari alueella
Mä näin viime yönä unen, että synnytin
tyttövauvan :heart: Se uni oli niin hauska, kun kätilö ei sanonut mitään kumpi tuli...ja se kätilö teki mulle sektion yksin. Siinä unes mietin apua sektio miltä tuntuu jne. mut se oli hetkessä ohi ja kohta vauvalla oli punainen potkupuku päällä ja mieheltä kysyin kumpi se on
Sitten vielä meidän ystäväperheen lapsia oli siellä sairaalas mukana ja pitelivät vauvaa sylis. Hauskoja nuo unet
Lapsille ja muille kertomisesta: mä oon ajatellut kertoa lapsille ultran jälkeen sitten viikolla 14+0
mun lähimmät ystävät tietää jo (en osaa pitää salassa
), mutta sukulaiset ja isovanhemmat saa kuulla sitten kun lapset on asian kuulleet. Sen takia en halua lapsille vielä kertoa, kun ne kertois heti mummulle ja päiväkodis jne.
Töissä en myöskään vielä kerro enkä haluais kertoa vielä hetkeen. Pakko varmaan keväällä täs joskus kertoa, kun aletaan kesälomia suunnitella. Haluan ja aion saada kesälomani juuri siihen kohtaan, että sit saan jäädä mammalomalle siitä
Tsemppiä kaikille ällötysten ja muiden oireiden parissa!! Voimia jokaiselle odotukseen :hug:
Delila ja pikkuinen 9+3 :heart: