I
Inkku78
Vieras
Hehee, ei taitaisi ihmisiä paljon syntyä, ainakaan täällä kotosuomessa jos synnytyksen odotus ehkäisisi moisen tapahtuman... Vitsi kun ihmisillä onkin ihmeellinen tarve päästä laukomaan noita järkeviä neuvojaan raskaana oleville. Ehkä ihan hyvä, et mun maha ei vielä näy, pääsee siinä suhteessa toistaseks vähemmällä.
Mä muuten epäilen, et saatoin tuntea tänään ekat liikkeet. Ainakin semmoista ihan hentoista kuplintaa tuntui hetkittäin ihan edessä alamahalla, kun oikein keskityin kuulostelemaan... ei tuntunut kaasukuplilta, mutta en kyllä pistä päätäni pantiksi.
No, ehkä se siitä vahvistuu jos tuntemukset olivat oikeita. Otettiin tänään taas mahakuva, teen semmoista mahapotrettia, mulla on tallessa kuvat rv 5+2, 12+2,14+2 ja nyt 16+2, ja missään ei ole mitään tapahtunut.
No, vielähän tässä ehtii... En muista kerroinko mä täällä, et epäilin et yksi kurssikaveri odottaa vauvaa, näin hänet viimeksi 3vkoa sitten ja silloin maha oli vähän semmoinen pullakka (ja silloin siis aloin miettiä tätä asiaa), niinkuin hyvin syöneellä, ja nyt sitten toissapäivänä näin seuraavan kerran, ja VOI HYVÄT HYSSYKÄT se maha oli paisunut IHAN järjettömästi! Pitää aloittaa tehorasvaus, jos tässä mullekin noin käy...
-Inkku, rv 16+2
Mä muuten epäilen, et saatoin tuntea tänään ekat liikkeet. Ainakin semmoista ihan hentoista kuplintaa tuntui hetkittäin ihan edessä alamahalla, kun oikein keskityin kuulostelemaan... ei tuntunut kaasukuplilta, mutta en kyllä pistä päätäni pantiksi.
-Inkku, rv 16+2