**PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 13**

Juu tottakai ymmärrän että kierto pitenee :) Odotan ihan rauhassa jos menkat ei ala niin sitten testailen..! On vaan niin inhottavaa odottaa että alkaako menkat vai ei...! Nytkin alamahaa vihloo vasemmalta.
 
Hei!

Minut voi poistaa tältä listalta kokonaan

Meille ei vauvaa tule, ainakaan tämän miehen kanssa, saas nähdä jos joskus saan tehtyä sen päätöksen että lähden.(tai siis tuo ukkohan lähtee ja minä jään) Olen miettinyt ja tajunnut, ettei näissä olosuhteissa ole lapsen hyvä kasvaa.

Toivotan oikein paljon onnea teille kaikille tässä kuumeilussa ja jos joskus pitkän ajan päästä palaan, niin yksikään teistä ei sitten enää ole täällä, vaan odottajissa tai jo vauvan saaneena. (tai kenties kolmatta kuumeilemassa) ;)

Hei Hei. :wave: Ja Oikein Aurinkoista ja Plussarikasta kevättä!
 
Mikähän hitto tätä mun kiertoa on alkanu venyttämään? Ollu pitkään 28 päivää ja tosi tarkalleen. Nyt viime kierto 40 ja taas kp:t huitelee ties missä.:( sain ne ovistikut tilattua,täytyy kokeilla niitä ens kierrossa. Tuli vaan omaa napaa.:(
 
ihan mieletön paleleminen menossa,kädet ihan jäässä ja istun täällä viltin alla villasukat jalassa ja villapaita päällä =) En ole mitannut että paljon lämpöni on mutta luulen että on se lämpö hieman nousussa kun näin palelee.. Ja kohta lähden nukkumaan että jaksan taas huomenna mennä aamuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nemu:
sannis tiedän tunteen!!

mimmeli toivottavasti palaat vielä tänne joskus paremman onnen parissa :)

Ooooomanapaaaa: haalee plussa tuli äsken, kattoo mihin tää sit johtaa...

nemu ja joku 4+1 :wave:
Oooooooooooooooooooooooonnnnnnneeeeeeaaaaaaaaaaa!!! =) :) =) :) =) :) :flower: :flower: :flower:
 
UniUnna niin mielelläni minä olisin kertonut niitä toisenlaisia uutisia, mutta ei tällä kertaa.

Lily kiitos halista.

Nemu ONNEA :flower: :flower: ja tarrasukat ja vauvaliimat pienelle. Nyt oikein tupla tarttuvana että pysyy pieni mukana.

).( Tädin poistumista odotellaan edelleen. Ja samoin jatkuu vielä pari päivää. :)
 
myh
Nyt kyllä liityn teidän porukkaan, jos vain mukaan mahtuu. Olen lukemassa käynyt ketjua muutaman kuukauden ajan jo. Kirjoittamaan en ole vielä uskaltautunut koska menkat on ollut hukassa esikoisen syntymän jäljiltä. Nyt sitten ensimmäinen kierto on takana ja luulin jo plussanneeni heti ensimenkkojen jälkeen (pillerit jätin pois muutama kuukausi sitten) Mutta tänään tein negan testin kp 27 .... :'( Olo on ihan kamala ja ihan pahalta tuntuu ajatella että toisilla on tälläisiä pettymyksiä takana monia.
Eli jos nyt jatkossa uskaltautuisin kirjoittamaankin ja saisin pahaa oloa johonkin purkaa
 
Heipparallaa!!! :wave:

Pahoittelut tädin kohdaneille ja paljon onnea uuteen kiertoon. :hug:

NemuOnnitelut plussasta ja tarrasukkia. :hug: :heart:

ON: Eilen sitten virallisesti käynnistyi meidän seksiviikko, toivotaan että saataisiin tuloksia. :D Eipä muuta tällä kertaa..

Ja MyhTervetuloa joukkoon. :wave:
 
Moikka :wave:

Tervetuloa Myh

Nemulle paljon onnea plussasta! :heart:

Mimmelille :hug: ja paljon tsemppia.

on: odottelua, odottelua vaan. kp14, eika tuntoja oviksen suhteen. Mies on tyomatkalla perjantaihin saakka, etta parempi oiskin jos ovis ei ainakaan ennen viikonloppua tulisi...

Yritan ottaa loysin rantein tan alkukierron, vaikka se taas pitkaksi venahtaisikin. Varasin myos viikonloppumatkan Suomeen toukokuun lopulle, jos ei tarppaa, onpahan jotain kivaa odotettavissa :D

nyt pihalle, aurinko paistaa B)
 
Työpäivä oli taas ihan hirvee..Mun pomo ei ole todellakaan mistään ihanimmasta päästä ja sen takia mun työmotivaatio on täysin nollassa.. Pomo itse asiassa tekee mun työnteosta vaikeaa ja jatkuva nimittely ei auta asiaa..Mutta kävin ostamassa karkkia makuunista jos helpottais kurjaa oloa :) työpaikan vaihdos on mielessä ja pikku hiljaa katselen eri vaihtoehtoja.

ON: Limaa tulee,väsyttää ja mahaa juilii..Nyt vasta kp 19/24 Vielä kun hetken jaksaisi odotella.. =)

Nemu: Paljon onnea plussasta :heart:
 
Nemulle onnea hirmuisesti
Tarraliimaa ja paljon....

Ylihuomenna olisi se suunnittelu...vähän jänskättää.
Mä kävin hakemassa yhden pregnyl-ampullin,meinasin sen viel mahaan tuikata kunhan ovistesti plussaa näyttäisi.

Niin ovistestit negaa vaikka valkkaria vuotaa ja kauhee "himotus" päällä...nooh jospa mä jatkan testailua.Eilen suutuin miehelle kun vihjasin että jos touhuiltas kun likka nukkuu päikkäreitä niin mies sanoo ettei kerkee kun pitää tallille mennä autoo duunaamaan...hitto...Mut sain mä sit illalla ;)

Tänään taitaa olla kp 12 menossa..jospa se ovisplussa tulis tuossa kp 14 niin kierto ei kauheesti venyis.

Ja jos se ifv:ään ei auta niin mä oikeesti vedän jo ranteet auki.
 
Nemulle hurjasti onnea!!! :flower: :flower: :flower:

Ja uusille tervetuloa joukkoon :wave:

Nyt kuulisin mielelläni jännäilijöiden tunnelmia...Unis, t77, Lily, Tuulenviemä? Mulla pitäis menkat alkaa perjantaina, testaan kyllä salettiin sitä ennen :eek: Hirveä flunssa päällä, muuten ei mitään oloja mihinkään suuntaan kuten ei ennenkään. Tuntuu siltä ettei taaskaan ole tärpännyt. :headwall:

Aurinkoa kaikille B)
 
Tinksu mulla on tunnelmat sellaiset, että venaan menkkoja vaan. Ei ole yhtään tärppifiilis, ei mitään oireita, joten eiköhän se täti sieltä tuu (eräpäivä torstaina jos tulkitsin kroppaani oikein). Tietenkin sitä silti leikittelee ajatuksella, että jospa se plussa sieltä pamahtais, niin kuin aina... :headwall:
 
Nemu onnea ja nyt peukut pystyyn et kaikki menis hyvin!

stinkkeri tuntemuksia..on jotain välillä ja sit ei tas mitään.Nännit oli sikakipeet oviksen jälkeen viikon ajan. Vielä ei ole menkkoja edeltävää selkäjuilintaa ollut,vaan vielähän sekin keviästi kerkiää kuvioihin mukaan tupsahtaa.
Siispä odottellaan mitä päivät tuopi tullessaan..
 
Nemulle Onnea plussasta! :flower: Ja toivotaan tosiaan, että pieni matkustaja pysyy kyydissä. :heart:
ON: menkkoja ootellessa. E olen 150% varma, ettei tässä kierrossa oo tärpänny. Seksiäkin tais olla 2krt koko kierron aikana.. :whistle: Mut eikös se kertakin riitä jos sattuu kohilleen.? :D
Mulla on nännit ja tissit ihan tositosi kipeet, vaan niin ne valitettavasti on ennen menkkojakin joskus. Oon mietiskelly, et pitäsköhän mun ottaa gyneen yhteyttä, kun toi kierto yhtäkkiä on venähtäny??? :attn:
Pahoittelut tädin kohdanneille! :hug:
Sannis: Mulla kans oli edellisessä työpaikassa todella ikävä pomo. Oli sellanen pieni yritys ja sai kyllä jatkuvaan kuulla negatiivista palautetta.. ei oikein ollut itselläkään loppuvaiheessa työmotivaatio kohdillaan. :|
 
auringon paiste täällä lahdessa. Mies vei joonaksen äsken tarhaan ja mulla iltavuoro edessä. Mutta aamulla ihana oma rauha.

ON: Alaselkä särky uusi vaiva ja aamulla tuntui etten pääse sohvalta ylös kun särki niin paljon. Ja mun kierto on tällä hetkellä sellanen 25 päivää eli nyt olisi kp 20/25. Illalla kyllä väsyttää aikas paljon,ja palelu on myös ihmeellistä. Vielä en kuitenkaan toivo liikoja etten tipu korkeelta jos en olekkaan raskaana. :)

Nyt lajittemaan pyykit ja lepäämään ennen töihin menoa..
 
Tää ei voi olla totta, vaan on!!! :'( MÄ VUODAN!! ku heräsin ei tullu viel mitään ,mut nyt sit.. Mä en oikeesti jaksa, nää syö "miestä" ihan kiitettäväst.. eihän tää ollutkaan ku mun viides keskenmeno, tai mikä lie tää oli, joku siellä oli vaan ei kauaa pysyny.. Mut saa poistaa täältä.. mä voin käydä lueskelemas teijän juttuja, ne piristää välil kummasti :) nyt haen kierukan tai pillerit ja jotain..
 

Yhteistyössä