¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

Sama kai miten tämän sanoo, vaikeaa se on kuitenkin.

Käynti yliopistollisessa takana ja lääkärin arvio, että vauvamme saattaa kuolla kohtuun hetkenä minä hyvänsä. :'(
Että eipä siinä vaiheessa tullu mieleen sit enää mitään lastenkirurgia paikalle pyytämään, kun ei sen kanssa juttelu enää mitään olis muuttanu.
Eli mulla veriseula hälyytti. Normaali tulos on 1 luokkaa ja jos menee yli 3:n ni aletaan tutkia. Mulla tulos oli 8.6 eli todella paha. Tutkiva lääkäri sanoi vain, ettei ole koskaan elämänsä aikana nähnyt/törmännyt kellään noin korkeaan lukuun. :'(
Nämä sanat ja lääkärin arvio antoivat meille sen, minkä avulla teimme ratkaisumme.

Pyyntö lähetetty, huomenna saan klo 10 luvan keskeytykseen. Huomenna lääkkeet ja viim. perjantaina kaikki on fyysisesti ohi, vauvamme pääsee enkeliksi muiden enkelten joukkoon.

Suru on kova, raskas loppu vko tiedossa. En tiedä miten jaksan. Onneksi mies tulee mukaan, muuten en kestäis hetkeäkään.

Niinhän sitä sanotaan; mikä ei tapa se vahvistaa. Toivon vaan että mut olis tapettu jo monta kertaa...




Tiedän, että sinäkin halusit
olla osa meitä.
Olla rakastettu, pieni ja avuton.
Minäkin halusin sinua rakastaa, pitää pientä.
Ikuisesti, rakkaudesta tullut ihmisen taimi.
Keneksi olisit kasvanut,
keneksi minut muuttanut?

En saanut sinua pitää, en käsissäni.
Mielessäni sinut pidän; siellä sinä elät vieläkin.

Yritän unohtaa ja lähetän mietteeni ylös,
suoraan sinun haituvapeitteellesi.
Mutta vartaloni tietää sen tuskan yhä;
luopumisen tuskan, surun syvän.




:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Listan ylläpitäjä, minut voi poistaa joukosta. Ei tarvi merkata edes tippuneisiin... Kiitos.
 
Mamina Onpas ihanat tossut! :heart:

maarunen meijän pojan 1,5v neuvolas lääkäri vaan kysy että osaako tehä tornin,ei tarvinu näyttää.Taitaa olla paljon eroja neuvolois.Kyseli kans että syökö ite,puhuuko ym.
En oo muuten koskaan syönny intialaista(ei tääl tuppukyläs mistään saa sellasta!)Mut rupes kiinnostamaan että mitä sieltä intialaisesta saa?tykkään kaikesta tulisesta! :p

Tyypin äippä ja Einari 23+0
 
:wave:

Ensin kuitenkin :hug: Nöttiäinen

Meille syntyi lauantaina 11.10 klo 3.43 pienoinen prinsessa :heart: . Mittoja neidillä oli huikeat 2990g ja 49cm. Synnytys oli tämäkin hyvin tapahtumarikas, mutta kerron siitä sitten myöhemmin. Tänään vasta päästiin kotiin kun äiti on vähän pipi... No mutta molemmat pienet tyttösemme ovat aivan ihania :heart: Isosisko on osottanut aivan uusia puolia itsestään ja ollut aivan suloisen herttainen :heart:

Nyt pitää kuitenkin lähteä nukkumaan kun tytötkin nukkuu.

Emppu & prinsessat
 
Nöttiäinen :'( :'( Syvimmät osanottoni teitä kohdanneeseen suruun! :hug: Voimia tälle viikolle ja surutyöhön jatkossa. Todella kauniisti kirjoitit pienestä enkelistä! :'(


Emppu Suurensuuret onnittelut teille tyttösestä! :heart:


Pilkkis
 
Iltaa!

Eipa tassa kummempia, kiva paiva ollut!

Onko tyttosi jo parempi Torey? Oot ihan oikeassa, se vastuu tuntuu paljon painavammalta ja asiat huolettaa enemman, kun niita ei ole ketaan jakamassa!

Onko sinulla jo parempi olo Blondie? Tosi paljon on nuhaa ja mahatautia taas liikkeella... Kai taa alkaa olla jo sita aikaa... :/

Oon ymmartanyt, etta aidin 'lihominen' raskauden aikana lihottaa lahinna aitia, eika niinkaan vauvaa Jonskis. Inhottavaa, tuo nesteen kertyminen! :( Mut hyva, etta paaset polille tsekkaamaan vauvan kokoa ja lantion tilavuutta, niin ei sit tarvii synnytyksen alkaessa miettia, etta mahtuuko!

Onnea vauvan kaantymisesta Mamina!!! :D
 
Emppu:


Mamina, aivan upeat tossut!

(.) tänään vähän parempi olo. Sain aamupalan pysymään alhaalla suosiolla ja poskiontelotulehdus alkaa parantua. Enää kaksi päivää sitä inhottavaa antibioottia jäljellä, siinäkin lukee sivuvaikutuksissa "pahoinvointia ja vatsavaivoja". Mies naureskeli eilen, että kiva seurata sivusta kun sulla naaman väri vaihtelee pahoinvoinnin asteen mukaan ja kyseli että muistatko koska on viimeksi ollut hyvä olo? Musta asia ei ollut niinkään huvittavaa mutta siitä molemmat oli samaa mieltä ettei esikoisesta pahoinvointi ollut koskaan näin pahana. "Kostoksi" tuosta naamanväri-kommentista härnäsin miestä että jos meille tuleekin kaksoset kun on tuplapahoinvoinnit! :LOL: Tuskin tosin tulee, neuvolan ultrassa ei näkyny kuin yksi. Ja se riittää ihan hyvin.
 
nöttiäinen :hug: ja paljon voimia jaksaa tämän raskaan asian kanssa :heart:

Emppu sylin täydeltä ONNEA :heart: . Kyllä se aina herkistää ku saa lukea ihania vauvakuulumisia!!

Justme2 tervetuloa ja onnittelut plussasta

Blondie muistan ku ite aattelin, että mulla ei oo normaalia oloa ennen ku vauva taas syntyy mutta yllätys on ollut suuren suuri ku muutamana päivänä ei oo tuntunut juuri miltään. Raskaana olon saatan kyllä kaikelta kiireltä unohtaa vaikka paha olo kuinkin jylläis mutta nyt sekin on väistymässä :D , toivottavasti.

minä ja hässäkkä 17+1
 
Nöttiäinen kyllä voi elämä olla välillä epäreilua! Suurin suru on sanaton... Sanattomaksi vetää täälläkin. :hug:

Emppu onnea :heart: ja pikaista toipumista, synnytyskertomusta täällä malttamattomana odotellaan...

Justme2 onnittelut plussasta ja tervetuloa mukaan joukkoon!

Blondie yksikin pahoinvoimaton aamu on jo luksusta, toivottavasti jatkuis hyvä olo.

mamina tosi suloiset töppöset, itsetehdyt lahjat on aina ihania kun niiden eteen on nähny vaivaa, vaikka sä taidat olla sellanen käsityöhirmu että tommisia syntyy ihan kädenkäänteessä! Pikkasen kateus taas nostaa päätään...

Latte niin mäki oon ymmärtäny ettei omilla syömisillään kauheesti voi ivaikuttaa vauvan kokoon, enkä mä ees mitenkään oo ruualla mässäilly, painoa nyt sellanen 8kg tullu alusta, esikoisesta tuli rutosti enemmän...

Meillä käydään nyt kädenvääntöä miehen kakkos duunista kun töitä olis ja mä en enää tätä loppuaikaa jaksais ympäripyöreitä päiviä yksin ton vauhtihirmun kanssa. Tänään mies vielä vapaalla ja huomenna aamuvuoro, ne menee hyvin mut sit hänellä on taas se viikon iltavuoro putki eli klo 13-01 on pois. Ja nyt kakkosduunista, siis kaverin firmasta soittelivat et aamupäiviks olis siellä töitä... Eli olis pois klo 06-12.30, kävis kotona suihkussa ja klo 13-01 "oikeissa" töissä. Sitte ku ens vkon to alkaa vapaat ni menis aamuvuoroihin vielä sinne kakkosduuniin. Hän ku ei osais sanoa ei... Ja kyllähän sille rahalle aina käyttöä olis mutta nyt musta mun jaksaminen menee edelle... Hirvee työnarkomaani sitä on tullukki naitua! Ens to on sitäpaitsi pojan hammaslääkäri minne toivoin et oltais menty yhdessä, no toki mä sinne yksinkin pääsen mutta mutta. Ja sillon on mun aika siellä polilla jonne täältä ajaa n 45min ni sit täytyis jostain järjestyä auto ja lapsenvahti... Aarghh! Kun ei jaksais vääntää kättä, luulis et ukko tajuais itekki ku oon sanonu et nyt on fyysisesti aika tukala olo ka tarviin mahd paljon apua. Ja kotona ollessaan hän auttaa ja tekee sanomatta ja on ihanaa kun ei yksin tarvi.

Mä luulen nyt erottavani niitä kuuluisia supistuksia :LOL: Tuleeko kellään vessa (siis se isompi) hätä joskus supistuksen päätteeksi? Vähä henk kohtasia kysymyksiä mut niitä masupolttoja on jotenki niin vaikee erottaa suolistoperäisistä...

Nyt tää häipyy täältä näiden vessajuttujensa kans...

Jonskis 35+6
 
Jonskis: Meillä on miehellä nyt kahtena päivänä 10h päiviä töissä. Joutuu opettaa omia hommiaan "jatkajalle" kun kohta jää lomille.
Et siinä mielessä jaksan vielä olla tytön kanssa kaksin pari päivää, mut en tuon enempää. Ite kun ei jaksa tehdä mitään, tyttö vaatii kuitenkin seuraa ja tekemistä. Ollaan tänäänkin sitten katottu telkkaria vähän liiankin kanssa. Siihen saan hyvin rauhoittumaan, istuu joko omassa nojatuolissaan tai sit pötkyilee mun kanssa sohvalla (just ja just mahtuu mun ja mahan viereen :LOL: )...
Ensi viikon siis mies ehkä saa pidettyä lomaa, ja kohtahan se isyyslomakin voi alkaa =)
Supistus tulee mulla usein pissin jälkeen, hyvä et ennättää pöntöltä nousta :D

On tosiaan tänäänkin väsy päivä ollut, kiva just silloin olla lapsen kanssa kaksin kotona! Eilen jaksoin jopa hetkisen käyttää ulkona, sai itekin raitista ilmaa. Katotaan miten tänään käy, jos iltapäivällä sitten.

Luminka ja neitonen 37+3
 
Voi mitä uutisia täällä olikaan :'( Olen äärettömän pahoillani, nöttiäinen, ja surullinen puolestanne. :'( Syvimmät osanottoni, ja voimia tuleviin koetuksiin koko perheelle :hug: :heart: :heart: :heart:
 


Surun keskellä on vaikea löytää positiivisia ajatuksia, toivotan silti kaikkea hyvää teidän elämäänne! Toivon sydämestäni paljon jaksamista, ja paljon paljon parempaa onnea kun tulee aika yrittää uudelleen :heart:
 

Yhteistyössä