Sama kai miten tämän sanoo, vaikeaa se on kuitenkin.
Käynti yliopistollisessa takana ja lääkärin arvio, että vauvamme saattaa kuolla kohtuun hetkenä minä hyvänsä. :'(
Että eipä siinä vaiheessa tullu mieleen sit enää mitään lastenkirurgia paikalle pyytämään, kun ei sen kanssa juttelu enää mitään olis muuttanu.
Eli mulla veriseula hälyytti. Normaali tulos on 1 luokkaa ja jos menee yli 3:n ni aletaan tutkia. Mulla tulos oli 8.6 eli todella paha. Tutkiva lääkäri sanoi vain, ettei ole koskaan elämänsä aikana nähnyt/törmännyt kellään noin korkeaan lukuun. :'(
Nämä sanat ja lääkärin arvio antoivat meille sen, minkä avulla teimme ratkaisumme.
Pyyntö lähetetty, huomenna saan klo 10 luvan keskeytykseen. Huomenna lääkkeet ja viim. perjantaina kaikki on fyysisesti ohi, vauvamme pääsee enkeliksi muiden enkelten joukkoon.
Suru on kova, raskas loppu vko tiedossa. En tiedä miten jaksan. Onneksi mies tulee mukaan, muuten en kestäis hetkeäkään.
Niinhän sitä sanotaan; mikä ei tapa se vahvistaa. Toivon vaan että mut olis tapettu jo monta kertaa...
Tiedän, että sinäkin halusit
olla osa meitä.
Olla rakastettu, pieni ja avuton.
Minäkin halusin sinua rakastaa, pitää pientä.
Ikuisesti, rakkaudesta tullut ihmisen taimi.
Keneksi olisit kasvanut,
keneksi minut muuttanut?
En saanut sinua pitää, en käsissäni.
Mielessäni sinut pidän; siellä sinä elät vieläkin.
Yritän unohtaa ja lähetän mietteeni ylös,
suoraan sinun haituvapeitteellesi.
Mutta vartaloni tietää sen tuskan yhä;
luopumisen tuskan, surun syvän.
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Listan ylläpitäjä, minut voi poistaa joukosta. Ei tarvi merkata edes tippuneisiin... Kiitos.