Kolmatta odottavat 2010

Tänään on viimeinen neuvolakäynti niin, että Rimpula on sisätiloissa yksiössään. Hiukan on supistellut, ajoittain aika napakastikin kunnes ne loppuvat ja tilanne rauhoittuu tasaiseksi. Muuten olossa ei juurikaan ole valittamista, jos ei oteta huomioon tätä julmettua turvotusta sormissa, jotka ovat verrattavissa nakkimakkaroihin ja nivel särkyä. Selkä on jumissa ja olo, kun rautakangella.
Varasin aamulla jo maanantaille ensimmäisen yliaikaisuuskontrolliajan, jolloin lääkärin kanssa keskustellaan mahdollisesta häätöpäivästä, jos tämä ei täältä nyt kerran itse lähde tulemaan. Jos tässä nyt sitten jaksaisi vielä noin kymmenen päivää odotella, niin luultavasti silloin on jo jotain tapahtunut... Ainakin suuresti toivon niin. Toivottavasti sitä päästään maaliin kunnialla :)

Miu Mau ja Rimpula 41+1
 
Viimeksi muokattu:
Täällä tänään rv 36. Eli la:han vielä28 päivää.

Kuulun niihin jotka ovat jo todella väsyneitä tähän olotilaan! Ja kun olen koko raskausajan hermoillut joka asiasta niin tään soisi pian jo loppuvan. Ennenaikaista synnytystä en toki halua kuitenkaan. Tarvitsisin oman fyysisen itseni takaisin kun varsinkin noiden pienten lasten kanssa joutuu koko ajan varomaan eikä uskalla tehdä mitään. Kohta tulee lumetkin maahan ja alkaa pulkkakausi...mutta eipä tällä mahalla vedellä pulkkaa eikä muutakaan.

Eilen huolestuin kun söin hyvällä ruokahalulla mandariineja ja sitten kun kahmisin niitä lisäää niin huomasinkin et osa niistän oli jo homeessa... Ne olivat olleet suljetussa pussissa muutaman päivän kun en muistanut kaupasta tullessani aukoa pussia... Tuli heti sitten mieleen et olikohan niissäkin mandariineissa hometta joita sööin kun kyllähän homeitiöt siellä pussissa on lennellyt. Että tuleekohan vauvalle nyt jokin vakava yleistulehdus sitten tms. Oon niiiin kyllästynyt murehtimaan kaikesta!

Ei mun alapäähänkään ole lääkäri katsonut sitten n. rv 21:n! Ens tiistaina sitten kai lääkäri sinne kurkkaa. Luulen kyllä että siellä on jotain tapahtunut kun en ensisynnyttäjä ole ja muutenkin suht pienellä ikäerolla nämä lapset. Ja tosiaan tuo iänikuinen murhe että miten päin tuo vauva tuolla on. Eilen sattui taas oikeaan kylkiluuhun joku kova koko päivän et olisko taas ollut pää? Vai voiko peppukin satuttaa kylkiluuta?

Miumaulle tsemppiä tulevaan!
 
jännittää huominen... Huomenna rv 38+6 ja ä-polille käy tieni. siellä katsotaan jäänkö osastolle käynnistettäväksi. vai alkaako tänä yönä tapahtua.. viime yönä supisteli niin etten nukkua voinut.. ja sit taas neljältä loppui kuin seinään. Uskon kyllä että "jotain" on jo tuolla alakerrassa tapahtunut. :)

äitijapojat ja ukkeli 38+5
 

Yhteistyössä