¨¨¨PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT¨¨¨

mamina: Ihana sun tyttösi =) Meillä on testannut sitterit, vauvan vaunut, myyntiin menevät vaunut ja mitähän muuta vielä vauvalle tulevaa tavaraa :LOL: Katotaan kiinnostaako meilläkin pinnasänky kun lauantaina se kasataan =)
Mua ei neuvolantäti mitään tuollaisella pelotellut. Kun tulee vain öisin ja mulla ainakin ihan tuolla alamahassa... Mut kyljen kääntäminen tekee aika kipeetä välistä!

En tässä mitään ihmeitä tee.. Tyttö nukkunut jo tunnin, mies lähtee puolen tunnin päästä töihin. Oon tässä koneella vaan ollut, iltapalan söin kaksplussan äärellä sekä loput karkkipäivän karkit :D
 
miekin haluuuuun fetasalaattia ja vaikka niit pitakebujakin! mein neiti lähtee huomenna mummilaan yöksi, jospa meil ois huomenna herkkupäivä:D

Kesis, kumpi se tein esikoinen olikaan? Mein neiti sanoi tosta ultrakuvasta, kun kysyin mitä näät siinä, niin vastasi "se on POIKA" :D
 
Luminka suolaa haavoihin, mä oon himoinnut täällä illan irtokarkkeja mutten ole jaksanut tehdä mitään asian suhteen! :kieh: :)

mamina ihana teidän neitokainen :D :heart: Poikahan se meidän esikoinen tosiaan on, kyllä teidän tyttö tietää! :heart:

Nyt sainkin tuon miehen takaisin luurin äärestä, joten taidan mennä tekemään iltapalaa ja vaipua horrokseen sohvalle miehen kainaloon. :wave: Hyvät yöt!
 
Hirveet kasat taas tekstiä.. kaikki luin mutta puoliakaan en muista.. :ashamed:
Paitsi että mä en voi syödä karkkia, tulee tosi paha olo :x
mutta noi kebabit ja salaatit tippuis kyllä. Ja mokkapalat.

maminalle jaksuja kipujen kanssa ja tosiaan eikun lähet näytille
jos yhtäänkään epäilyttää. Mutta josko kumminkin olis ihan "viatonta".

Empun kanssa jännätään.. päivänä minä hyvänsä se
tapahtuu!!

taidan lähtee jääkaapin kautta nukkumaan.. öitä. :wave:

iitukka ja helmi 20+5
 
mamina: toivotaan, ettei ala kunnolla supistelemaan. Kyllä toi munuaiskivikin kuullostaa tarpeeksi "ikävälle". :hug:

Mulla on tässä raskaudessa ollut mielitekoja enemmän kuin ensimmäisessä. Ja nimenomaan olen ollut makean perään vaikka yleensä tykkään enemmän suolaisesta. Nyt on ollut kaikenmaailman suklaa himotuksia jne. Ja noi makeathan on multa raskausdiabeetikkona kielletty. Yksi terveellinen herkku kyllä on. Greippibanaanifruitie, eli greippiä ja banaania tehosekoittimeen ja sitten kurkusta alas. NAM! :D
 
Huomenta!

Hyva juttu Mamina, etta kivut taas loppu ja tanaan neuvola! :hug:

Kesis- mulla taas se kastike salaatissa on ihan ehdoton ja talla hetkella, mita etikkaisempi sita parempi!! Alaka edes puhu parmakinkusta!!! Mies idiootti meni ostamaan, vaikka ma oon sanonut, et tollasia ei tuoda kotiin, kun ma en valttamatta pysty itseani estamaan... Nyt se lupas tuoda mulle sita sit sairaalaan, lohen, madin ja muun kanssa! :LOL: Kylla siina on katiloilla ihmettelemista, kun vauva on ulkona, niin mun kais jo hapuaa herkkukoriin... :D

Ja ihana kuva!!! :heart: Kiitos, kun laitoit!

Maarunen- ma taas juon pelkkaa greippimehua! Eilen meni kaks litraa... Nyt myos noi mandariinit/ satsumat/ mitkalie on aikas kirpakoita... nam!! :D

Tuli taas yolla nukuttua kehnosti... onneks on niin kiire paiva, ettei ehdi sita sen kummemmin miettimaan!

Latte, melkein 17 vkoa! :wave:
 
kyselyyn lempisalaatti: fetaa, punasipulia, kalamata-oliiveja, kirsikkatomskuja, rucolaa ja eri salaatteja, kevyt öljykastike. Nam!

Maminalle parempaa vointia! :hug:

Kaikki tuo kebab-keskustelu tekee nälkäiseksi mutta tiedän ettei suupalakaan pysyisi sisällä jos yrittäisin jotain mausteista turpaani tunkea. Jahka tää pahoinvointi loppuu niin mä tilaan perhepitsan jossa pepperoni-kebab-feta-tomaatti-sipuli-oliivi! Ja tuplajuustolla!

:LOL:
 
Pari päivää taas vilahtanut kiireessä ja pojalla taas oli kurkunpääntulehdus. Alkoi toissa yönä ilman mitään varoituksia ja valvoinkin sen yön melkeiln kokonaan ku herra ei saanut juuri itekkään nukuttua/ henkeä. Päivystykseen lähtöä harkittiin mutta saatiin edellisellä kerralla ventolinea ku käytiin lääkärissä, nii mulla oli sitä vielä jälellä. Sei kyllä mikään mukava juttu oo tuo kurkunpääntulehus, aina se kuitenkin säikäyttää. Me päästiin sairastelematta 11kk ja sitte tuli ensimmäinen kurkunpääntulehus joka johti sitten korvatulehukseen. Viime yö oli kuiteskin jo huomattavasti parempi, onneks. Olin kyllä aivan poikki eilisen päivän.

Kauhiasti tullut tekstiä, mikä on tietenkin positiivista, yritän ainakin jotakin muistaa..

mamina kyllä tuollanen varmasti säikäyttää. Toivottavasti ei enää toistu, ainakaan ootusaikana!

Latte huomasinpa tuossa, että meillä on sama laskettu aika, katotaan kumpi synnyttää aikasemmin. Esikoinen synty 9 päivää ennen laskettua ja oon vähän laskenut nytkin sen varaan.. =) .

Kesis meillä mies piti isäkuukauden ku mulla ajoittui just äitiysloman loppu heinäkuun puoleen väliin nii se alotti isäkuukauden heinäkuun alusta ja oli ollut jo sitä ennen kolme viikkoa lomalla :D . Oliko hiukan luksusta!!! No olipa tietenkin :heart: .

Blondiella ainakin oli ultrakuulumisia, eikö oo vaan ihana ku neuvolassakin on mahollisuus ultrata. Eikös sulla just näin ollut?

Luminka sä pystyt vetään tuommosia saalatteja, missä on mm.sipulia ja paprikaa. Varsinkin paprika pyöräyttää ajatuksestakin mun vatsahapot sekasin :LOL: . Tavallinenkin kurkku, ettei sitä oo kuorittu tekee nyt tiukkaa..

Emppu vieläkö pyörit keskuudessamma?

Mulla on tullut hiukan kriisiä painon nousun suhteen! Edellisessä raskaudessa paino nousi siinä 18 kg ja jotenkin ymmärsin, että vähempikin ois riittänyt. Miten teillä muilla? Oon yrittänyt syödä perus terveellisesti, tietenkin joskus on herkkupäiviä. Sitten kun tää alkaa vaivaamaan, nii sehän paisuu (siis asia, en minä ;) )tosi järkeviin mittoihin :LOL:

Tämmöstä tällä erää, ilmotellan oloistamme!
 
Guten morgen!

Latte minä oon kans jo mielessäni kehitelly synnärille juustolautasta :LOL:

Blondie huh kylläpäs sulle nyt iski kaikki taudit, jaksamisia! :hug:

rimata voi teidän pikkuista sairastelijaa :hug: hyvä jos kuitenkin yö meni jo paremmin.
Oi toi on kyllä kiva jos saa sen isäkuukauden ujutettua kesälomien yhteyteen :heart: Milloin sitä seuraavan kerran tuleekaan samanlaista mahdollisuutta viettää niin pitkä kesäloma yhdessä!?!

Esikoisen odotusaikana kertyi painoa n. 12 kiloa. Esikoistahan tosiaan haudoin pitkään ja hartaasti sen pari viikkoa lasketun ajan jälkeen :snotty: Nyt on tosiaan paino 1,5 kiloa miinuksella ekasta neuvolasta huonon ruokahalun vuoksi, mutta eiköhän se sieltä tule moninkertaisesti korkojen kanssa takaisin. :D

Kesis ja pikkuinen 14+0 (jee!)
 
:wave: Täällä ollaan VIELÄ... Supistuksia on aamuyöstä tullut noin 10-15 min välein nyt taitaa olla jo lähempänä 7min väli!! Jee täällä tapahtuu jotain!!! Joskos me tänään päästäisiin vauvan haku reissulle!! Mumminkin tossa jo kävi ja sano lähtevänsä kotiin äkkiä suihkuun jos vaikka pääsisi lapsenvahdiksi :LOL:

Pitäkää peukkuja että supistukset täällä jatkuu ja kovenee!! :kieh:

Ihanaa viikonloppua kaikille jos nyt ei enää minua täällä tänään näy!!

Emppu & Papunen 40+6
 
AAM
supistus :whistle: Empulle päin ja onnea uuden tulokkaan vääntöön :D :LOL: olkoon se mahdollisimman kivutonta ja nopeaa.. *ra-ra-ra heittää sadetanssit* hookaaa heeeeiii !! :xmas:

Miten tää onkaan niin ruokapainotteista tää keskustelu täällä :D :p slurps* my favourite topic * :D
herkkusalaatteja ja kebabbia ja ihania smoothieohjeistuksia.. nami !!

Rimatalle paljon jaksuja pikkuisen kipujen kanssa ja mamina hui sana munuaiskivi saa jo vatsan ylös alaisin.. :x
Blondielle pahoinvointien kanssa vaan lisämausteena nuo jälkitaudit :( :hug: voi luoja mitä nainen saakaan kestää..

terkuin AM & hippunen 13+4
 
Voi Rimataa ja pikkuista.. Käy niin sääliksi aina pieniä sairastavia! :hug: Pikaista paranemista! :flower: Kuten samoin myös Blondielle, pikaista paranemista! Miulakin iskee aina raskaana nuha jne useemmin kuin normaalisti.

Täällä käyty neuvolassa, ja edelleen PERÄTILASSA mokoma nyytikäinen..:) Jalatkin vissiin pitkin kroppaa, eli kaksinkerroin voi olla tuolla.. Voi vitsit, esikoinen oli tähän mennessä jo kääntynyt, mie niin toivoisin normaalia synnytystä, mutta perätilassa en uskalla tuota maailmaan punkea.. :| Neuvolantäti näytti missä pää on tos ylhääl, ja siinähän se pikkunen mokkula tuntu=)
Pissat oli ok, kuten verenpaineetkin, hemoglobiinia ei edes katsottu..
Painoa oli tullut +235g per viikko, alusta 4,6kg (TÄH! mihin ihmeeseen kaikki karkit ja muut herkut on kadonneet jos ei painossakaan oikeen näy! :D ) Ja SF 32cm, sykkeet 154/min.
Juteltiin vielä enemmän siitä kipuilusta /mahdollisesta munuaiskivestä, niin sanoi vaan että jos tulee tollasia kiputiloja tai suppareita niin pitäisi mennä suoraan äippäpolille / synnärille, ja kuulemma ilman soitteluja koska saattavat puhelimessa herkästi nähdä asiat lievemmin ja kieltää tulemasta näytille :D Hassua jotenkin että toimivat niin.. mutta kokemusta on --esikoisen synnytys käynnisty siis lapsiveden menolla, ja soitin synnärille niin sanoivat et "ei turhaa tarvii tulla, et jos neste on kerta vihertävää tai rusehtavaa, niin ei se lapsivettä oo. limatulppaa vaan" :D:D
 
Jokohan Emppu on päässyt sairaalaan? Hyvä jos ei tarviis käynnistykseen mennä =)

Minäkii voisin tuossa ensi viikolla lähteä hommiin, ois esikoiselle monta hoitajaa tarjolla joista valita =) Äitini ekana tietenkin kysyn, osaa parhaiten hoitaa likkaa kun on siis aiempaa kokemusta! Toisena hyvänä tulee mun sisko, jolla ei oo lapsia mut pärjää varmasti sen aikaa täällä =)

Esikosen odotuksesta painoa
kerääntyi 16kg. Niistä oli noin kahden viikon jälkeen enää 2kg. Mua turvotti hirveesti lopussa, sillä varmasti hävis paino niin nopeasti. Viikko syntymästä lorina vaan kävi kun nesteet lähti :LOL:
Tästä toisesta tähän mennessä (rv36) tullut 12kg. Onneks ei olisi enää kovin pitkään ettei ennätä hirveesti tulemaan :whistle:

Tänään aloittelin jo siivousta. Puhdistin kodinhoitohuoneen lattian ihan koneidenkin takaa.. Sit imuroin matot ja heitin ulos miehelle et kopistelee huomiseks valmiiksi. Vessan puunasin seiniä ja lattiaa myöten... Siivosin vaatehuoneen... Pyykkiä pyörinyt 4 koneellista. Mitähän muuta vielä :p Joka tapauksessa, pääsen huomenna jatkamaan imuroinnilla, pölyjen sekä lattioiden pyyhinnällä. Sit ois varsin puhdasta ja voi vaikka se vauvakin tulla =)
Huomasin että parempi jo jakaa tuollaiset siivousmäärät kahdelle päivälle. Väsytti hirveesti iltapäivällä jo. Pakko ajatella vähän että jos tulis synnärille lähtö, ois hyvä olla edes jotenkin voimissaan :LOL:
color=fuchsia]
Luminka ja neitonen 36+6
 
Pikaista paranemista Blondie!

Ja Rimatan pienelle myos! Tuo on tosi pelottavaa, kun ei saa henkea.. :| Mulla muuten muuttu LA vahan aikasemmaksi ekassa ultrassa ja esikoinenkin tuli melkein viikkoa aikasemmin... et saa nahda! :D Samoin mina oon vahan ajatellut, etta taa tulee kanssa vkoa aikasemmin... :D

Ma myos kerasin n 20kg viime raskaudessa, ihan vaan syomalla kunnon ruokaa (ja kokoajan)... oli vaan kamala nalka... Ekaa ruokaa lopetellessa suunnittelin jo mita seuraavaksi soisin... :ashamed: Nyt en anna tulla noin paljon!!! Mutta ei mulla kylla ole nyt nalkakaan... Enemman saa pakottaa itseaan syomaan...

Toivottavasti Emppu olet jo lahtenyt!!! :wave: :wave:

Ja Luminka rakentaa pesaa... niin ne kliseet vaan pitaa paikkaansa... Koti kuntoon ennen pienen tuloa! :D Kiva, etta esikoiselle piisaa hoitajia... ma en viela tiia, mista sellasen nyhdan... :| No huolin siita sitten myohemmin!

Mamina- hyva, etta olo parempi tanaan ja ihan 'luvan' kanssa voit menna synnarille tarkastamaan tilannetta, jos on tarvetta... ei tarvi miettia sit kotona!

Nyt menen koomaan sohvalle! Huomiseen!!! Kauniita unia!

Latte :wave:
 
mamina: kivoja neuvolakuulumisia. Toivotaan, että kipuilut jäävät. :)

Toivottavasti Emppu on jo päässyt nyytin hakumatkalle. :heart:

Ja Luminkalla tosiaan kunnon pesänrakennusaika menossa. :D On pikkuisen kiva sitten tulla siistiin kotiin.

Meilläkään ei ole vielä mitään tietoa, että mihin hoitoon esikoinen lykätään synnytyksen ajaksi. Se jotenkin stressaa mua aika paljonkin kun jos kaikki tapahtuu yhtä nopeasti kuin viimeksi niin en ehdi saada esikoista mihinkään.. :headwall: Täytyy varmaan sitten lähteä sairaalaan koko perhe ja sopia, että joku tulee sairaalasta hakemaan pojan, jos ei ehditä sitä mihinkään viemään tai jäämään kotiin odottamaan hoitajan tuloa. Mun äiti on eläkkeellä ja haluaisi tietysti olla avuksi, mutta asuu parin tunnin ajomatkan päässä, joten se ei ehdi millään ajoissa paikalle. Enkä haluaisi ottaa äitiäni meille ennakkoon pariksi viikoksi asumaan.. No asioilla on tapana järjestyä, ehkä en murehdi tätä vielä nyt.

Viime odotuksessa mulle tuli painoa joku 8 kiloa, josta ainakin pari kiloa tuli raskausmyrkytyksen mukana turvotuksena. Imetyksen aikana paino sitten laski nopeasti ja laski jopa alle sen mitä se ennen raskautta oli. Nyt mulle on tullut tähän mennessä 2 kiloa. Mutta mullahan on siis aika tiukka dieetti diabeteksen takia, niin siksi en ole voinut mässäillä vaikka olisikin tehnyt mieli. Pari kertaa olen kyllä "sortunut" ja selkeästi huomaan, että en ole ihan niin tarkka kuin esikoisen odotusaikana. :ashamed: Tänäänkin tein kookosmaitopannaria ja sen kanssa oli hilloa ja kermavaahtoa. Eli todellakin juuri sellaista mitä en saisi syödä. No otin vaan yhden palan.. :ashamed: :|

maarunen ja Vili rv 24+5
 
Huomenta! :wave:

Täällä tuoksuu puhtaalle, ihanalle sitruunalle =)
Mies lähti tytön vientiin puoli yhdeksältä. Heti kun ovi meni kiinni, otin imurin ja vetelin roskat lattioilta. Pyyhin kaikki ovet ja (maali)seinät, lattiat, pinnat.... Tiukka tunti ja juuri kun avasin koneen ja tulin lukemaan tänne uudet viestit niin mies tuli kotiin! Naureskelin sille et nyt luulet että mä oon täällä koko ajan vaan koneella istunut :LOL:

Vielä meinaan puunata syöttötuolin puhtaaksi, on puuroa ja vaikka mitä joka pinnassa ja kapulassa |O Mutta hyvä asia on se että tyttö vihdoin taas syö itse =) Eli sotkua tulee mutta kummasti helpottaa kun antaa vaan lautasen eteen! Ihan vauvan tuloakin ajatellen helpottuu edes yksi asia.

Miehelle ois vielä saunanpesu, niin ja mun pitäs leikata sen hiukset :kieh: No, nopea homma ei siinä mut kehtuuttaa aina hommaan ryhtyminen |O

Tänään kasataan vauvan sänky ja pääsen laittamaan ihanat vaaleanpunaiset Nalle Puh-lakanat :heart:

Ai, ja tänään syödään niitä herkkua päivällä, pitabebuja siis :p Käydään varmaan kaupungilla pyörimässä, ajattelin kuitenkin ostaa vauvelille pari yökkäriä. Esikoisella otettiin käyttöön vasta n.2kk: n iässä. Oli jotenkin mukamas hankala alkaa vaihtelemaan :LOL: Ja jos en jaksa vaihtaa tälle vauvalle illalla yökkäriä niin sit en vaihda ja jos menee pukluun kaikki niin sit pannaan päivävaatteet =) Ei sitä stressaa enää tuollaisia asioita kuin reilut vuosi sitten!

Mut nyt taidetaan lähtee kaupunkiin, eikun moi :wave:

Luminka ja neitonen 37 tasan :heart:
 
Heips!

Olen ollut jonkin aikaa nettipimennossa, ja onpa teillä riittänyt puhetta sinä aikana! Yritän jotain muistaa:

Isäkuukausi meillä pidettiin, ja päälle 6 muuta "isäkuukautta" eli mies oli kotona vauvan kanssa yli puoli vuotta. Se oli sille tosi rankkaa, joten katsotaan miten tämän kakkosen kohdalla tehdään. Minä voisin periaatteessa olla kotona siihen asti kun raatsin laittaa lapsen hoitoon, mikä minun kohdalla tarkoittaa joskus vähän päälle vuoden ikäisenä. Paitsi että syksyllä, kun vauva on noin puolivuotias, mun pitää päästä suunnilleen kolmeksi ja puoleksi kuukaudeksi tekemään mun graduseminaari loppuun kouluun. Että jos vaikka mies pitäisi sen isäkuukauden ja pari kuukautta päälle, niin se riittäisi tällä kertaa, ei tarvitsisi tällä kertaa minun puolesta jakaa hoitoaikaa puoliksi niinkuin viimeksi.

Ruokapainotteista on tosiaan keskustelu ollut täällä. Mä olen vähän liian löperö noitten rajoitusten suhteen, ostan kotiin kaikkea ja vasta ruokaa laittaessa alan miettiä että hetkinen, onkohan toi parmesaani nyt pastöroidusta maidosta, jaa ei, no voi itku, olispa niiiin tehnyt mieli... Ja varmasti olen syönyt kaikenlaista mitä ei saisi epähuomiossa. En jaksa stressata. Viimeksi olin tosi tarkka, mutta nyt kyllä huomaa, että on ollut hankala sisäistää tätä raskautta. Ja niin se tuntuu olevan, että mieliteot kohdistuu just niihin asioihin mitkä on kielletty - juustot ja maksalaatikko ihan etunenässä.

Onko teillä selvästi erilaisia mielitekoja kuin edellisessä raskaudessa? Mun esikoinen on poika, ja häntä odottaessa ei herkut maistuneet, teki mieli omenoita ja kurkkua ja vihreitä papuja ja vähärasvaista naudanlihaa, kunnon pihvejä. Tämä kakkonen haluaa puolestaan hampurilaisia (mitä enemmän majoneesia sen parempi), hedelmäkarkkeja ja suklaata ja kaikkea rasvaista ja makeaa. Ja greippimehua. Ekasta mun paino nousi kokonaisuudessaan alle 10 kg, kun herkkujen syönti väheni niin paljon normaalista. Tästä tulee varmaan 20kg. Puoli kiloa viikossa on tullut koko ajan painoa lisää, ja se on mulla aika paljon kun vertaa edelliseen.

Tämä kakkonen onkin ultran arvauksen mukaan tyttö. Niin vähän uumoilinkin, sykkeet on niin nopeat verrattuna esikoiseen, oli pahoinvointia mitä ei ykkösestä ollut ja sitten nämä mieliteot. Että pikkuprsessa olisi tulossa meidän perheeseen.

Rakenneultra oli tuossa torstaina. Mies ei tullut mukaan!!! Musta se oli ihan käsittämätöntä. Olen ihan huonona siitä, että hän valitsi jonkun tärkeän työjutun eikä sitä ultraa. Sanoi vaan että näkeehän hän sitten ne kuvat. Jooo.... Ensin mies on ollut pahoillaan, että hän ei ole (myöskään) oikein mukana tässä raskaudessa, pyydellyt anteeksi jos ei osaa tukea minua ninkuin ansaitsisin ja toivonut, että mieli tajuaisi mitä tapahtuu, niinkuin viime raskaudessa. JA sitten hän ei tule mukaan ultraan, jossa konkreettisesti näkee mikä pieni elämä siellä masussa on. Mulla ainakin side vauvaan vahvistui np-ultrassa ja nyt taas ihan hurjasti. Sanonpahan vaan, että olipa pönttöä. Ei mene järkeen.

Vaikka pitää sitä miestä vähän kehuakin, eilen hän järjesti pikasiivouksen isompien lasten kanssa. Minä olin jo iltatoimissa pojan kanssa, kun mies tuli isojen lasten kanssa kotiin, ja he sitten nelistään noin 40 minuutissa imuroi, moppasi ja järjesti tavarat (suunnilleen paikoilleen...) koko isosta talosta. Jossa on siivottu herra ties milloin viimeksi, että likaa ja puunattavaa riitti. Oli ihanaa kun ei ollut enää sitä kamalaa kaaosta, jonka kimppuun käyminen tuntui niin ylivoimaiselta että siivous vaan siirtyi ja siirtyi! Nyt pystyy taas pitämään kaaoksen loitolla vähän aikaa.

No joo, taas vaan roikun täällä vaikka pitäisi tehdä oikeita hommia. Ihania syyspäiviä kaikille!

Naru + pieni 20+2
 
Laitan tän nyt tännekin tuolta maalismasujen puolelta..
Taitaa olla mun viimeisimpiä juttuja täällä..... :'(


Moi.

Oon pitäny hiljaiseloa ku ekaks olin töissä aina illat ja sit ihan puhki ja nyt ku työt loppu ni luulin, ah alkaa ihana oleminen ja masun kavattelu kotona ni kakat kanssa..

Meillä veriseula hälyytti ja tiedossa on, että pienokaisemme on niin pahoin sairas että keskeytys lienee ainut mahdollisuus. Maanantaina aika yliopistolliseen sairaalaan, päästään kuulemaan toisenkin lääkärin arvio vauvamme tilasta, tapaamme ehkä lastenkirurgin ja perinnöllisyyslääkärin.

Mä oon kohta 2 vkoa :'( itkeny asiaa, mutta eipä me itkemällä enää tervettä vauvaa saada, tiedä sitten saadaanko ollenkaan.

Kaiken lisäks selvis, että mulla on kohdussa rakennevika, kasiosainenkohtu. Sinänsä aika yleinen "vaiva", mutta johtaa useimmiten ennenaikaiseen synnytykseen. Lääkäri sano ettei muka vaikuta raskautumiseen, mutta kuten huomattiin ettei se meille helppoa ole ni tasan vaikuttaa.

Ens vuodelle piti olla vauvan syntymä, ristiäiset, häät... Nyt niistä mikään tuskin toteutuu. :'(
Kai meillä oli asiat vaan "liian" hyvin että näin pitikin käydä ja just meille. Heti niin ku siinä jo ei ollu tarpeeks kestämistä, että esikoisemme synty aikoinaan 5 vkoa etuajassa ja sai sen takia syyllistää itteään ja olla huolesta suunniltaan niin nyt vielä tämä...

Jumala on varmaan hylänny meidät, vaikken kauhean uskonnollinen olekkaan, mutta kyllä nyt ei usko enää riitä mihinkään.

Suru on älytön, en tiedä miten selviän........ :'(
 
Nöttiäinen!! Olen kauhean pahoillani! Tuntuu varmasti todella epäreilulta.. Voi kunpa löytäisin oikeat sanat lohduttamaan teitä :hug: Paljon haleja ja voimia jaksaa kaiken surun keskellä :heart:, myötäeläen Mamina
 

Yhteistyössä