Pari päivää taas vilahtanut kiireessä ja pojalla taas oli kurkunpääntulehdus. Alkoi toissa yönä ilman mitään varoituksia ja valvoinkin sen yön melkeiln kokonaan ku herra ei saanut juuri itekkään nukuttua/ henkeä. Päivystykseen lähtöä harkittiin mutta saatiin edellisellä kerralla ventolinea ku käytiin lääkärissä, nii mulla oli sitä vielä jälellä. Sei kyllä mikään mukava juttu oo tuo kurkunpääntulehus, aina se kuitenkin säikäyttää. Me päästiin sairastelematta 11kk ja sitte tuli ensimmäinen kurkunpääntulehus joka johti sitten korvatulehukseen. Viime yö oli kuiteskin jo huomattavasti parempi, onneks. Olin kyllä aivan poikki eilisen päivän.
Kauhiasti tullut tekstiä, mikä on tietenkin positiivista, yritän ainakin jotakin muistaa..
mamina kyllä tuollanen varmasti säikäyttää. Toivottavasti ei enää toistu, ainakaan ootusaikana!
Latte huomasinpa tuossa, että meillä on sama laskettu aika, katotaan kumpi synnyttää aikasemmin. Esikoinen synty 9 päivää ennen laskettua ja oon vähän laskenut nytkin sen varaan.. =) .
Kesis meillä mies piti isäkuukauden ku mulla ajoittui just äitiysloman loppu heinäkuun puoleen väliin nii se alotti isäkuukauden heinäkuun alusta ja oli ollut jo sitä ennen kolme viikkoa lomalla

. Oliko hiukan luksusta!!! No olipa tietenkin :heart: .
Blondiella ainakin oli ultrakuulumisia, eikö oo vaan ihana ku neuvolassakin on mahollisuus ultrata. Eikös sulla just näin ollut?
Luminka sä pystyt vetään tuommosia saalatteja, missä on mm.sipulia ja paprikaa. Varsinkin paprika pyöräyttää ajatuksestakin mun vatsahapot sekasin

. Tavallinenkin kurkku, ettei sitä oo kuorittu tekee nyt tiukkaa..
Emppu vieläkö pyörit keskuudessamma?
Mulla on tullut hiukan kriisiä painon nousun suhteen! Edellisessä raskaudessa paino nousi siinä 18 kg ja jotenkin ymmärsin, että vähempikin ois riittänyt. Miten teillä muilla? Oon yrittänyt syödä perus terveellisesti, tietenkin joskus on herkkupäiviä. Sitten kun tää alkaa vaivaamaan, nii sehän paisuu (siis asia, en minä

)tosi järkeviin mittoihin
Tämmöstä tällä erää, ilmotellan oloistamme!